گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي .

گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي

تور‌ بالي

درباره تور‌ بالي
بالي جزيره كوچكي از بزرگترين مجموعه الجزاير جهان يعني كشور اندونزي مي باشد . اين جزيره دو دريا ساكت و هند را به هم ‏پيوند داده شده و در نتيجه اين وصلت ، خودش از آب و هواي بسيار متفاوت و بي نظيري بهره‌ور شده شده است و نمونه بسياري از جزاير ديگر اندونزي ، ‏دنياي منحصر به شخص و خاص خودش را دارد . دنيايي كه اين شهرت اين جزيره را در فهرست برترين مقاصد توريستي جهان قرار داده است كه هر كسي آرزو دارد يكبار هم كه شده با تور بالي سفر انجام دهد . ‏اين جزيره جمعيتي حدود 3 ميليون نفر داشته كه حدود به اتفاق ساكنان آن صلاحيت‌دار اندونزي هستند اما در سالهاي اخير به دليل ‏رشد بي‌حد صنعت گردشگري ، بسياري از استراليا و اروپا هم به اين جزيره مهاجرت و در بالي كار و زندگي مي كنند‎ و در نتيجه اين رويش ، تور مسافرتي بالي ايضاً جزو تور‌هاي‌ گردشگري پررواج و اين مقصد را مملو از توريست و گردشگر از سراسر جهان كرده است .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۲:۴۳ توسط:گلبرگ موضوع:

تور ويتنام

 درخصوص تور ويتنام

تور‌ ويتنام يكي از زيبا ترين تورهاي خارجي‌ است كه توسط بعضي از نمايندگي هاي مسافرتي از تهران برگزار مي شود و افراد ماجراجو بيشتر طرفدار اين تور هستند و با كمپاني در آن قصد بازديد و ماجراجويي از يكي از زيباترين ديار هاي جنوب مشرق آسيا را دارند ، جمهوري سوسياليستي ويتنام آن طور كه اشاره شد در جنوب شرقي آسيا قرار خواهد داشت و پايتخت اين سرزمين خوشگل هانويي مي باشد ، تور‌ ويتنام از اين ديد خوشگل خواهد شد كه در ويتنام سالانه فستيوال ‌هاي بسياري‌ را مردم‌ جشن مي‌‌گيرد‌ و عالي است بدانيد كه مردم اين شهر پيرو مذهب بودايي بوده است و از اين رو بيشتر اين جشنوارهها ، سنتي و مربوط به مذهب بودا بوده است و يكي از زيباترين و مهم ترين اين فستيوالها " اواسط پاييد " عنوان دارد و با سفر به اين كشور مي توانيد در بسياري از اين جشنها هم كمپاني كنيد . ويتنام به همان دليل كه گفتيم يكي از زيباترين ديار هاي جنوب مشرق آسياب شد و مردمي بسيار بي آزار و مهربان دارد و با شركت در تور ويتنام مي توانيد از گيرايي هاي گردشگري و اصلي اين سرزمين به تاپ ترين ظاهر ممكن ملاقات كنيد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۷:۰۱ توسط:گلبرگ موضوع:

تور‌ برزيل

 

درباره تور‌ برزيل

برزيل ! يكي از نام آشناترين كشورها در زمينه فوتبال ، كشوري كه شايد اگر يلي فوتباليست هايش اين قدر سر زبانها نمي افتد مركز امروزين خود را در ساختن گردشگري نداشت . سالانه ملت زيادي از تمام جهان و همين صورت ايران براي سفر با تور برزيل مبادرت مي كنند و حجم‌ اين سفرها هر بار با قهرماني فوتبال اين كشور افزون‌تر مي شود؛ اما اين تنها عامل نخواهد بود زيرا جشنواره هاي اين شهر نيز شهره جهاني دارند . انسان ها برزيل مردمي خوشحال هستند كه در طول سال به بهانههاي مختلف جشنواره هاي زيادي برگزار مي كنند و اين جشنها به آشنا خويش نوعي عامل جذب توريست به شمار مي آيد . اين كشور در آمريكاي جنوبي قرار دارد و از مشاهده آب و هوايي منطقه اي گرم به آمار مي آيد ، هرچند كه گاهي در مناطق جنوبي اين كشور ممكن شد هوا سرد گردد اما خيلي از آن را به كشوري قشلاق مي شناسند . افزون از نيمي از درخت‌زار هاي آمازون در برزيل قرار داراست و گونههاي منحصر به تك جانوري در آن نظر مي گردد . بخشي از جذابيت تور‌ برزيل نيز به همين ذات زيبايش مي باشد و كمتر كسي وجود دارد كه نخواهد بيشه هاي آمازون را ببيند اما حتما به خاطر داشته باشيد به هيج عنوان به تنهايي وارد اين جنگلها نشويد؛ حتي درصورتي‌كه با تور جابجايي نكرده ايد ، باز هم براي گشت و گذار در جنگل از گشتهاي اختصاصي و جنگل بانان كمك بگيريد چون‌كه در اين جنگلها صنف هاي جانوري خطرناك نيز وجود دارد .

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۳۶:۵۴ توسط:گلبرگ موضوع:

تور آفريقاي جنوبي

 

درمورد تور آفريقاي جنوبي


آفريقاي جنوبي كشوري است با دنياي دگرگون و بي نظيري كه آكنده از جاذبه‌هاي طبيعي ، بكر و هيجان ‌انگيز و عمارت عظيم و نوين بوده است . اين كشور خوشگل با حيات‌ وحش منحصر به فردش مقصدي خوب براي دلبستگي مندان به طبيعت و غوغاطلبي بشمار مي رود‌. مشاهده و لمس زندگي حيوانات گوناگون از نزديك ، بازديد از بزرگترين كانها طلاي دنيا و ديدن تنها شهري كه كوهي بزرگ را در ميان خود دارد تنها بخشي از تفريحاتي است كه در تور آفريقاي جنوبي مي توانيد تجربه كنيد . آفريقاي جنوبي داراي شهرستان هاي توريستي فراوان زيبا و ديدني متنوعي مي ‌باشد ولي سه كشور كيپ ‌تاون ، ژوهانسبورگ و سان ‌سيتي از هدف‌ها توريستي معروف در آفريقا به حساب‌آمده مي گردند كه هرساله گردشگران زيادي از سراسر زمانه اين 3 شهر‌ براي طي كردن تعطيلات سفر‌ مي كنند . چنانچه شما هم عاشق طبيعت و شرطلبي هستيد؛ مي ‌توانيد با تور آفريقاي جنوبي گلبرگ گريزان به اين مملكت استثنايي سفر كنيد و يكي از ياد ‌انگيزترين تعطيلات زندگيتان را تجربه كردن كنيد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۶:۳۷ توسط:گلبرگ موضوع:

تور سيشل

 درباره تور‌ سيشل

 
قادر خواهيد بود قدمي به كشوري بگذاريد كه در درست جزيره اي است در ميان اقيانوس هند كه بر روي نقشه كره زمين با نشاني جمهوري سيشل شناخته مي گردد و البته بد نيست بدانيد كه اين سرزمين جزيره مانند بسيار خوشگل توانسته شهر ويكتوريا را به عنوان دارالملك خويش انتخاب سازد و چنين شايد شگفت آور باشد كه بدانيد كشور سيشل در واقع مجمع الجزايري است كه توانسته از 115 جزيره بسيار زيبا و ديديني تشكيل شود در ضمن سيشل توانسته در فاصله 1500 كيلومتري از قاره آفريقا قرار بگيرد و از اين شيوه همان قادر شده از بخش شمالي با مرزوبوم ماداگاسكار داراي مرزهاي مشترك باشد و بي‌گمان شايد خوب مي بود كه بدانيد اين سرزمين توانسته با ۸۶٫۵۲۵ نفر جمعيت خود به يكي از خلوت ترين و كم سامان ترين كشورهاي آفريقايي تبديل شود .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۴:۳۷ توسط:گلبرگ موضوع:

تور‌ ارمنستان

درمورد تور‌ ارمنستان
ارمنستان از سرزمين هاي شمال غربي ايران و يكي از سرزمين هاي محدوده قفقاز شده است . ارمنستان به علت جذب هاي ديدني و جذابش دايم وضع دقت گردشگران هست! منتها زيادتر عجله رويش گردشگري در اين سرزمين انگيزه تبديل شده تا امروزه تور‌ ارمنستان بتواند يكي از تاپ ترين تور‌هاي‌ خارجي‌ نه تنها در بين گردشگران ايراني ولي در ميان همه گردشگران از كل زمانه است . اين سرزمين باستاني 3000 ساله دارا است و به سبب آن ديدنيها و جذب هاي كهن بي نظيرش در اين ديار وجود دارا است . سياحت با تور‌ ارمنستان در اكثر موارد به شهرستان ايروان يعني عاصمه آن طرح‌ريزي خواهد بود و از ديگر آبادي هاي ديدني اش كه دومين ناحيه توريستي آن همچنين به آمار مي آيد ، شهرستان گيومري خواهد شد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۳:۰۲ توسط:گلبرگ موضوع:

تور هند 

درباره تور‌ هند
تور‌ هندوستان يكي از زيبا ترين و پرطرفدارترين تور‌هاي‌ خارجي اين روزهاست و با گران كه در حالا حاضر براي اين پكيج ارائه مي شود ، نمي توان حتي به كشور‌هاي‌ خارجي‌ همسايه‌ سفر‌ نمود ، هند يكي از زيباترين كشورهاي آسيايي در دريا هند خواهد شد كه از گذشته تا به امروز پاره مهمترين مقاصد گردشگري به شمار مي رفته و سالانه ميليونها توريست از تمام جهان به اين كشور خوش‌منظر نقل‌مكان مي كنند . قيمت تور‌ هندوستان نسبت به ديگر مقصدها خارجي و اروپايي زير تر است و كمپاني در آن فرصت بي‌شمار كاملي براي ديدار از زيباترين و مهمترين شهرهاي قديمي اين كشور براي شما مي هست . شما تعلق مندان با شركت در اين تور‌هاي‌ مسافرتي قادر خواهيد بود جاودانگي به ارجمند ترين دموكراسي عالم بگذاريد و با فرهنگهاي متعدد در اين زمين رفيق شويد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۸:۱۴ توسط:گلبرگ موضوع:

تور آذربايجان

 

درباره آذربايجان
آذربايجان ، كشوري كه در جوار مان قرار دارد و يكي از محبوب ترين مقاصد گردشگري ايرانيان به حساب مي آيد . احتمالا اصلي ترين انگيزه براي اين وجاهت ملي نزديكي و همين طور پيشينه فرهنگي مشابه بود و به طور معمول تور آذربايجان جزو گزينش هاي اوايل گردشگران ايراني بوده است . اين سرزمين در طول تاريخ بخشي از امپراطوريهاي بزرگي زيرا ايران ، عثماني و شوروي بوده و به همين سبب در تور آذربايجان عاطفه مي نمائيد به سرزميني آشنا غربت‌نشين ايد . به طور كلي مردم حدود قفقاز همانندي هاي فرهنگي بسياري دارند كه بارزترين آن گونه خوراكي هاي شان مي باشد . در سفر‌ به اين محدوده يعني تركيه ، ارمنستان و آذربايجان با خوردني هايي رو به رو مي شويد كه بين تمام اين شهر ها مشترك است . از آنجايي كه زماني آذربايجان بخشي از ايران بوده اين غذاها در بين خوراكي هاي ما نيز ديده مي گردد .


براي سفر با تور‌ آذربايجان ، مي توانيد شهرهاي مختلفي را تعيين كنيد ، اگرچه كه شهر باكو ، پايتخت اين سرزمين زيادترين جاذبهها و ديدنيها را در خود جايگاه داده است و تقريبا تماما آژانسهاي گردشگري تور آذربايجان را به اين كشور برنامه ريزي مي كنند . باكو شهري ساحلي و در دامن درياي خزر مي باشد . اين موقعيت ايضاً به محبوبيت اين شهر در سفر به آذربايجان افزوده است . در اين ديار با تلفيقي از دنياي مدرن و قديمي مقابل مي شويد و مي توانيد سفري مغاير را آزمون بكنيد . آذربايجان هم به اندازه كافي جاذبه ديدني دارا است و هم از ظاهر زيباي واقعي زياد بهره‌مند است . از طرفي امكانات جديد و ساختمانهاي امروزي آن در طرف جلب هاي فرهنگي نظير جشنواره هايش تور‌ آذربايجان را بسيار مطلوب كرده است

 

راهنماي تور‌ آذربايجان
 
اطلاعات ضروري آذربايجان
زبان رسمي : تركي آذربايجاني
دين رسمي : اسلام
اختلاف زماني نسبت به ايران : 0 : 30 - ساعت
واحد‌ ارز‌ : منات
كد كشور : 994+
پليس : 102
آتشنشاني : 101
اورژانس : 103
برق شهري : 220 ولت و 50 هرتز
 
ويزاي آذربايجان
براي سفر به آذربايجان قادر خواهيد بود به صورت فرودگاهي رواديد دريافت كنيد . يعني تنها بس است با در دست داشتن مدارك معتبر وارد فرودگاه حيدر علي اف شويد و پس از طي مراحل لازم و ارائه عكس ويزاي آذربايجان را وصول كرد كنيد . البته آذربايجان مدتي است كه ويزاي الكترونيكي هم شروع كرده شده و همه امور آن از طريق سايت‌ ادا مي شود .
 
سفر تفريحي به آذربايجان
 
بهترين زمان سفر به آذربايجان
طبيعتا يكي از اصلي ترين و مهم ترين موارد كه در وضع سفرتان اثرگذاري مي گذارد وضعيت آب و سماوي آن است . بنابراين قبل از اين كه راهي آذربايجان شويد بايست بدانيد كه آب و هواي اين مملكت به چند بخش تقسيم مي شود . بخشهايي آب و هواي يخ و كوهستاني داراست و بخشهاي ديگر خصوصا ديار هاي ساحلي آب و هواي گرم و خيس تري دارند و در مناطقي نيز هوا ملايم و گرمسيري خواهد شد . در نهايت بهترين زمان عزيمت به اين كشور وقت بهار است . در اين روزگار همگي مناطق هواي معتدلي دارند و نه گرماي آزار دهنده اي وجود دارد و نه سوز بيشتر از حد اذيت مي كند .
 
قيمت تور آذربايجان
با اين كه آذربايجان از مقاصد محبوب گردشگري خواهد شد و عزيمت به آن طرفداران زيادي دارد اما جذب كننده است بدانيد تور آذربايجان در گروه تورهاي ارزان قرار مي گيرد . براي اين كه قيمت تور آذربايجان را بتوانيد شكيل با سرمايه تان طرح‌ريزي بكنيد بايد فاكتورهاي مهمي از جمله انتخاب مهمانخانه و بليت هواپيما را در نظر بگيريد . اين دو عامل تصوير نقش‌پرداز اصلي دارند . هتلهاي پنج اختر گران ترين و لوكس ترين هتلهاي اين كشور هستند كه باعث افزايش ارزش تور مي شوند و برعكس با توقف در هتلهاي سه ستاره و چهار اختر مي توانيد مربوط به سفر كم‌ارزش تر به آذربايجان داشته باشيد . با اين كه بها اين تور‌ اصلا خيلي نيست ولي همانطور كه گفته شد يافتن دام آذربايجان ارزان غيراز مهمانخانه به بليط هواپيما نيز بستگي دارا است . پروازهاي خارجي قيمت بالاتري دارند و در عوض پروازهاي ايراني مناسب تر هستند . نوع صندلي كه انتخاب مي كنيد ايضاً شرط است . صندليهاي اكونومي ارزان ترين و صندليهاي فرست كلاس گران ترين صندليهاي پرواز هستند . درصورتي‌كه تمام اين نكات را در نظر بگيريد مظنه تور آذربايجان از آنچه كه تعقل مي كنيد ارزان تر خواهد مي باشد . به اين موارد ، تور آذربايجان لحظه آخري را همچنين افزايش كنيد . توري كه به خواهشگر تهي ماندن ظرفيتش در فصلهاي كم توريست تخفيفهاي اساسي دارا است .
 
هزينه‌ سفر به آذربايجان
 
فرودگاههاي مهم شهر آذربايجان
فرودگاه ميانه المللي شير علي اف | Heydar Aliyev International Airport
فرودگاه حيدر علي اوف كه از سال 2004 در زمان رياست جمهوري آقاي حيدر‌ علي اف به اين نام آشنا مي شود در شمال شرقي باكو و فاصله اي 20 كيلومتري از شهر قرار خواهد داشت . اين فرودگاه امروزه يكي از زيباترين و مجهز ترين فرودگاههاي آذربايجان است كه مردكامل اصلي پروازهاي خارجي‌ نيز به حساب مي آيد و همين حالت پر رفت و آمد ترين فرودگاه در منطقه‌ قفقاز است .
 
فرودگاه بين المللي گنجه | Ganja International Airport
فرودگاه بين‌ المللي گنجه‌ فرودگاهي همگاني بوده كه در شهر گنجه در شمال غربي آذربايجان واقع شده است . اكثراً پرواز‌هاي‌ اين فرودگاه داخلي‌ است خواهد شد اما تقريبا دايماً به ناحيه هاي مختلف روسيه هم پرواز دارد .
 
فرودگاه بين‌ المللي لنكران | Lankaran International Airport
شهر‌ لنكران از شهرهاي جنوب شرقي آذربايجان است و فرودگاه بين المللي لنكران نيز در همين شهر قرار خواهد داشت . پروازهاي اين فرودگاه تنها به چند شهر روسيه و شهر‌هاي‌ داخلي‌ آذربايجان خلاصه مي گردد .
 
فرودگاه بين المللي زاكاتلا | Zaqatala International Airport
فرودگاه بين المللي زاكاتلا در آبادي زاقاتالا از شهرهاي شمالي آذربايجان درست شده است . اين شهر در نزديكي گرجستان و روسيه قرار دارد و پروازها نيز زيادتر به همين مناطق است .
 
فرودگاه بين المللي حيدر علي اف آذربايجان
 
كامل ترين شهرهاي گردشكري آذربايجان
اغلب آذربايجان را با شهر ساحلي باكو مي شناسند . اگرچه كه اين شهر اصلي ترين و مهم ترين ديار گردشگري آذربايجان است اما شهرهاي توريستي ديگري همان در اين كشور وجود خواهد داشت . آبادي نخجوان كه دومين شهر توريستي ، شهر لريك ، شهر شيروان ، شهر شكي ، شهر لنكران شهر قوبا از حقيقي ترين ديار هاي توريستي كشور آذربايجان به حساب مي روند .
 
توريستي ترين شهرهاي آذربايجان
 
جاذبههاي ديدني و گردشگري آذربايجان
آذربايجان به واسطه تاريخ و تمدنهايي كه در خود به‌ازاي داده آثار تاريخي متنوعي دارد كه هر يك به قومي مخصوص مرتبط خواهد بود . غالب اين رگه تاريخي در باكو قرار دارند و بيشترين توجه گردشگران نيز روي همين آبادي خواهد شد .
 
برج‌هاي‌ شعله‌ آذربايجان | Flame Towers
اگر نام‌ كشور آذربايجان را در اينترنت خيز و جو كنيد زيادتر از هر چيزي عكس 3 برج بلند را خواهيد آگاهي كه با انحنايي كه در طبقات بالايي دارند شبيه به شعلههاي آتش‌ به نظر مي رسند . اين برج‌ها‌ كه به برجهاي شعله معروفند از حقيقي ترين جاذبههاي مدرن باكو و آذربايجان هستند .
 
شهر شكي | Shaki city
اين شهر از شهرستان هاي قديمي آذربايجان شده است كه سفر به آن درست نمونه جاودانگي زدن در زمانهاي گذشته است . خيابانها و معبر هايي كه همه با منزل ها و رگه تاريخي كهنه دلربايي مي كنند و احوال و فلكي نوين و در حالي كه حال بسيار با طهر دارند . بد نيست بدانيد چنانچه در تور آذربايجان تنها قصد بازديد از باكو را داريد در قسمتي از باكو به نام ايچري شهر مي توانيد قادر خواهيد بود مناطق تاريخي شهر باكو را ببينيد .
 
كوه بش بارماك داغي | Besh Barmag Mountain
از زيباترين ناحيه‌ها ديدني اصلي آذربايجان بايد به كوه بش بارماك داغي يا بش بارماق كه به كوه پنج انگشت معروف است ، نشان نمود . اين كوه از نظر موقعيتي در منطقه اي عالي و خوش آب و آتمسفر در شهرستان كبود زن و در نزديكي درياي خزر قرار دارا است و جداي از زيبايي آن هم براي آدمي محدوده قدوس است .
 
درياچه ماسازير | masazir lake
اين درياچه يكي از زيباترين ديدنيهاي آذربايجان است كه در بعد اي كنار ، حدود 20 دقيقه رانندگي از ناحيه باكو قرار دارد . درياچه ماسازير ، درياچه اي نمكي شده كه به سبب وجود نوع خاصي از موجود ذره‌بيني هنگام تابش آفتاب صورتي مايل به سرخ مي گردد . زيباترين زمان براي بازديد اين درياچه فصل تابستان است .
 
جاذبههاي گردشگري آذربايجان
 
بهترين هتلهاي آذربايجان متناسب با بودجه شما
هتل پنج ستاره گرين سيتي | Green City Hotel Baku
يكي از مهمانسرا هاي پنج ستاره آذربايجان كه در نظر سنجيهاي گردشگران همچنين امتياز خوبي كسب كرده شده مهمانخانه گرين سيتي يا شهر سبز باكو شد . اين مهمانخانه در 14 كيلومتري بزرگراه ساليان قرار دارد . وسعت خيلي هتل و قرار گرفتن در منطقه اي خرم سبب شده تا آرامشي بي مثال نصيب گردشگران گردد . هتل امكانات بي نظيري همانند اينترنت رايگان ، ماساژ ، تالار زيبايي ، زمين فوتبال ، حيطه گيم كودكان و مختصر هرچه كه در يك مسافرخانه پنج ستاره ارائه خواهد شد را دارد . به علاوه هتل براي معلولين همچنين خدمات خاص دارد . اختصاص غذا در اين مهمانسرا به صورت B .B است كه تنها شامل نويد صبحانه مي گردد و براي ديگر وعدهها بايد هزينه پرداخت گردد . نزديك ترين جاذبه ديدني آذربايجان به اين مهمانخانه مركز فرهنگي حيدر علي اوف شد كه پياده فاصله اي 15 دقيقه اي از آن دارد .
 
هتل چهار ستاره‌ كنتينانتال | Continental Hotel Baku
اين هتل چهارستاره يكي از انتخابهاي مناسب در تور آذربايجان است . هتلي كه هم امكانات خوبي دارد و به نسبت هتلهاي هم ردههاي خود قيمت مناسبي خواهد داشت . اين هتل خصوصياتي جون اينترنت و پاركينگ مجاني ، ترانسفر فرودگاهي ، خشك شويي ، مشت‌ومال ، خدمت‌ها ظاهر زيباي و سلامتي ، فعاليت‌ها معلولين و . . . پديدار مي داده است . فعاليت‌ها غذايي نيز به چهره B .B ارائه مي شوند .
 
هتل‌ سه ستاره‌ كاسپين | Caspian Hotel Baku
يكي از هتلهاي سه ستاره اي كه كارها خوش و مناسبي به گردشگران شان پديدار مي دهند مهمانسرا كاسپين باكو شده . اين هتل جايگاه خوبي داشته و با يكي از عالي ترين مراكز فروش باكو بعد 2 كيلومتري دارد؛ به علاوه فاصله آن با وسط فرهنگي حيدر علي اف هم همين بزرگ مي باشد . از خدمات اين هتل مي توان به اينترنت و پاركينگ مجاني ، خدمات خشك شويي ، ترانسفر فرودگاهي ، سالون تناسب هيكل ، تلاش هاي ويژه براي كودكان و . . . اشاره كرد . خدمات مهمانسرا به صورت B .B است كه تنها صبحانه روي مبلغ اقامتي تان در ديد گرفته مي شود است .
 
نمايي از هتل پنج ستاره گرين سيتي آذربايجان
 
بهترين و خوشمزه ترين غذاهاي آذربايجان
ايران و آذربايجان سابق فرهنگي و تاريخي يكساني دارند و همين نيز باعث تبديل شده در فراواني از حالات مانند غذاها همساني هايي داشته باشند؛ به طوري كه برخي از تاپ ترين و خوشمزه ترين غذاهاي آذربايجان و ايران يكي هستند .
 
لاوانگي | Lavangi
 
دلمه | Dolma
 
پيتي | Piti
 
دوشبارا | Dushbara
 
شاه‌ پلو | shah Plov
 
كوفته‌ بزباش | Kufta Bozbash
 
خوشمزه ترين غذاهاي آذربايجان
 
بهترين سوغاتي آذربايجان
خريد نمودن يكي از بخشهاي جذاب هر سفر است ، خصوصا چنانچه بخواهيد چيزي به يادگار از آن شهر يا كشور‌ داشته باشيد . مردم آذربايجان صنايع دستي متنوعي دارند كه از بين آنها لباسهاي محلي ، ظروف سراميكي و كهن ، استكان آرمودو ، كلاغايي (روسري سنتي) ، تخته نرد ، تابلوهاي نفت خام و همين طور فرشهاي كهن كامل ترين انتخاب براي فروش به عنوان ارمغان آذربايجان هستند كه هم ارزش مادي و هم قيمت معنوي بالايي دارند .
 
 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۲۳:۰۹ توسط:گلبرگ موضوع:

تور دبي

درباره دبي
دبي ، اولين شهر توريستي امارات و همين طور دومين شهر‌ بزرگ اين كشور است . شهري كه زياد از هر شي ديگري به مدرن بودن و ساختمان هايش معروف خواهد بود . انتخاب تور دبي اكثراً بيشتر‌از‌طرف كساني شد كه به سفري لوكس تمايل دارند و مي خواهند هتلي كه در آن سكونت مي كنند ، زيباترين باشد . دبي در اين زمينه يكي از بهترين شهرهاي دنيا به حساب مي آيد . گردشگري دبي پيشرفت زيادي داشته كه هرچند از اين موضوع مدت مازاد نمي گذارد؛ اما همين رشد چالاك اشخاص را ترغيب مي كند تا براي يك بار هم گشته با تور‌ دبي كوچ كنند ، مخصوصاً كه اسم مدرن ترين شهر عالم را باز از آن خود كرده است .براي سفر به دبي گلچين ديگري با عنوان جال كشتي كروز دبي همان داريد ، جابجايي با كشتيهاي كروز از جمله اشرافي ترين جابجايي ها به حساب مي آيد؛ به علاوه دبي لوكس ترين و روزآمد ترين هتلها و رستورانها را در خود جايگاه داده است و به همين دليل سالانه اشخاص ثروتمند از همه زمانه براي پيك‌نيك و نيكو گذراني دبي را انتخاب مي كنند ، منتها معامله تور‌ دبي با ثمين مناسب و پيوسته به نفع اصلا چيزي چرخه ذهن و غير مناسب عقيده نيست . نمايندگي هايي كه مجري سر راست تور دبي هستند ، خيلي خوب نيازهاي گردشگران را مي دانند و با تعيين بهترين مسافرخانه ها در رده قيمتهاي پايين توانسته اند تور دبي را به قيمتي مناسب در برگزيني گردشگران قرار دهند . خدمات تور دبي دربردارنده بليت‌ هواپيما‌ ، رزرو هتل ، بيمه مسافرتي ، ترانسفر ، گشت شهري گشت كه تمام آنها به تعهد شعبه است و گردشگران از اين بابت بيم اي ندارند .دانسته‌ها ضروري دبي (امارات)زبان رسمي‌ : عربيدين‌ رسمي : اسلاماختلاف زماني در مقابل به ايران : 0 : 30 - دقيقهواحد‌ ارز : درهم اماراتكد سرزمين : 971+پليس : 999اوژانس : 998آتشنشاني : 997برق شهري‌ : 220 ولت و 50 هرتز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۶:۲۷ توسط:گلبرگ موضوع:

تور روسيه

درباره‌ تور روسيه

روسيه بزرگ ترين كشور جهان است به طوري كه گستردگي آن از سرزمينهاي شمالي آسيا‌ شروع‌ شده‌ و تا نزديكيهاي آلاسكا در آمريكا ادامه مي يابد ، اين ابرقدرت جهان ، نيز يكي از كشورهاي پر جمعيت و از جمله توريستي ترين و محبوب ترين مناطق‌ گردشگري در دنيا‌ نيز به شمار مي رود‌و سالانه‌ ميليونها توريست خارجي با تور‌ روسيه وارد شهر‌هاي‌ متفاوت آن مي شوند و فن توريسم نقش‌ بسيار‌ مهمي در درآمدزايي و پولي روسيه دارد و سالانه بالغ بر 30 ميليارد دلار از توسط اين صنعت وارد اقتصاد‌ اين كشور‌ مي شود ، روسيه به دليل‌ وسعتي كه دارد از تنوع‌ آبي و هوايي‌ بسياري برخوردار است و هوا در مناطق و شهرها و نواحي متفاوت اين كشور ، متفاوت شد و به همين دليل اين كشور در تمامي فصول سال پر از گردشگران خارجي‌ است و قدرت سفر به روسيه در جمع ماههاي سال وجود دارد ، از آنجايي كه روسيه در همسايگي ايران قرار داراست و از لحاظ سياسي روابط خوبي با دولت ايران دارد ، ويزاي توريستي اين مملكت براي شهروندان ايراني به آرامش و بي مراجعه به ايلچيگري صادر مي گردد و به همين علت در سالهاي آخرين اندازه گردشگران ايراني كه از روسيه بازديد مي كنند ، بسيار زياد شدن معلوم كرده شده .

تور‌ روسيه

 

براي شركت در پكيج روسيه بايد پاسپورت معتبر‌ با حداقل‌ اعتبار‌ 7 ماه ارائه دهيد و براي رزرو اين پكيج به صورت‌ آنلاين‌ و يا حضوري با بازديد به دفتر آژانس مي توانيد اقدام‌ دهيد ، لازم به ياد شده به دليل چارتر بودن پرواز و هتل امكان‌ كنسلي وجود ندارد و در صورت‌ كنسلي رخ پرداخت شده سوخت خواهد شد ، ازاين‌رو در زمان خريداري پكيج در انتخاب تاريخ ، مسافرخانه و پرواز خود دقت دهيد ، امكان رزرو پكيج با تعداد‌ روزهاي اقامت خيلي از با هماهنگي متخصص مربوطه نيز وجود دارد به اضافه در صورت لزوم و علاقه رزرو اتاق با نوزاد باز در هتل‌هاي‌ روسيه امكان پذير است و نرخ پكيج براي كودك زير‌ ۲ سال كم تر‌از‌2 ميليون تومان مي خواهد بود ، در حين توانايي اقساطي انجام‌دادن مبلغ پكيج وجود دارا است ولي نيمي از وجه كل را بايد در زمان خريد و يا ذخيره پرداخت نماييد .

 

تور‌هاي‌ روسيه

 

قيمت تور‌ روسيه

نرخ تور روسيه بسيار نزديك به صرفه است و با معامله يكي از پكيجهاي روسيه مي توانيد از شهرهاي ظاهر زيباي مانند مسكو ، سن پترزبورگ ، سوچي و يا كازان ويزيت بكنيد . شما به كمك آژانس گلبرگ سير با قيمتهاي شايسته مي توانيد پكيج روسيه را كه به مدت 9 وقت در دو شهر جوراجور آن برگزار مي گردد را رزرو كنيد و در بهترين هتلهاي 3 و 4 ستاره اقامت داشته باشيد . پروازي كه اين پكيج مسافرتي را انجام مي نمايد ، ماهان اير شده است و در حالت توجه در زمان رزرو تور‌ مي توانيد پرواز و هتلي خارج از پكيج تعيين دهيد . عوامل گوناگوني بر ارج تور روسيه تاثير مي ‌گذارند و قيمت‌ تله هاي اين مقصد را با توجه به ويژگي هاي مختلفي مي ‌توان ما قبل بيني كرد . يكي از موارد مهم تعداد روزهاي اتراق و البته فصلي خواهد شد كه در آن به روسيه سفر مي ‌كنيد . براي مثل خرجي كوچ به روسيه در دوران هاي باراني و موقعي كه خواهان سفر كمتر خواهد بود ، كاهش مي ‌يابد و در فصول خوش آب و هوا يا زمان برگزاري فستيوال‌هاي مهم ، بها جال هاي روسيه بيشتر تر خواهند شد . اندازه ديار هايي كه از آن‌ها ملاقات مي ‌كنيد هم روي قيمت ‌ها نتيجه‌بخش مي باشد و باز در بيشتر موارد تورهاي تركيبي روسيه زياد گران‌ تر براي شما همه مي گردد .

 

ارزش تور‌ روسيه

 

در ادامه قيمت تور‌هاي‌ روسيه به عوامل متفاوتي همچون رزرو هتل‌هاي همراه با وعده‌هاي غذايي ، بليط‌ هواپيما‌ ، نوع خدماتي كه ارائه مي ‌شود ، ترانسفر فرودگاهي براي رفت و برگشت ، بيمه مسافرتي ، تور ليدر فارسي زبان كاملا مسلط به زبان انگليسي ، گشت شهرنشين رايگان و پديدار سيمكارت و… بستگي داراست و شما مسافران محترم اين توانايي را داريد براي داشتن سفري ارزان‌ قيمت به اين كشور تورهاي لحظه اخير روسيه يا آفر تور روسيه را از وب‌سايت‌ گلبرگ سير خريداري نماييد . با دقت به همه اين حالات گفته مي شود ، از بابت‌ هزينه‌ سفر به روسيه تشويش نداشته باشيد ! زيرا‌ ما در نمايندگي گلبرگ سير سعي بر اين داريم تا با ارائه تورهاي روسيه ارزان قيمت شرايط را به گونه اي براي شما فراهم سازيم تا بتوانيد با پرداخت كمترين هزينه از همگي خدمات تور مسافرتي روسيه استفاده‌ كنيد و در نتيجه با خاطره اي به يادماندني از اين سرزمين خود برگرديد .

 

قيمت‌ تور روسيه

 

كارها پكيج مسافرتي روسيه گلبرگ سير‌

اخذ ويزاي توريستي روسيه

بليط رفت و برگشت‌ هواپيما

گشت‌هاي‌ شهري به همراه ناهار

ترانسفر فرودگاهي و بين شهري

بيمه مسافرتي

راهنماي فارسي زبان

رزرو هتل‌ و پرواز‌ خارج‌ از پكيج

سيم‌ كارت‌ اعتباري (در صورت نياز)

بهترين شهرهاي توريستي روسيه

پايتخت كشور روسيه ، مسكو يكي از بزرگترين شهرهاي جهان و از جذاب ترين شهرهاي توريستي است و جالب است بدانيد سفر‌ به روسيه حتما بايد‌ با ورود‌ به شهر مسكو آغاز‌ گردد و خروج‌ مسافر مي تواند از هر شهر‌ ديگري باشد . از ديگر شهرهاي زيبا‌ و توريستي روسيه مي توان به ناحيه ديدني سنت پترزبورگ و سوچي اشاره‌ كرد ، شهر مسكو در غرب روسيه راست شده است و سنت پترزبورگ با آن حدود 700 كيلومتر فاصله دارد .

 

تور‌هاي‌ روسيه

 

تور‌ روسيه ارزان و لحظه آخري

اگر ترجيح مي دهيد سفر كم مبلغ ‌تر و همراه به صرفه اي را داشته باشيد ، بايد به چند مطلب اساسي دقت كنيد‌ : اول اين كه فصل ‌هايي را انتخاب كنيد كه مقياس گردشگران كمتري به روسيه سفر‌ ميكنند؛ حالت آب و هواي روسيه در اين مورد نقش‌ موثري ايفا مي ‌كند و در فصول كم گردشگر اين مملكت مي توانيد ارزرانترين تور‌هاي‌ دقيقه نودي را رزرو كنيد . ضمنا بازه زماني‌‌‌هايي‌ همچون تعطيلات سال نوي ميلادي يا عيد نوروز ، تعداد‌ متقاضيان سفر‌ و باطبع آن ، قيمت ‌هاي تور‌ روسيه افزايش‌ مي ‌يابد . نكته‌ مهم‌ ديگر اين مي باشد كه دور تورهاي تركيبي را خط بكشيد؛ وقتي قرار بود از چند شهر توريستي بازديد كنيد ، هزينه‌‌‌هايتان‌ به شدت‌ بالا‌ مي رود‌و موضوع بعدي مدت‌ زمان اقامت شماست كه در صورت قدرت ، پكيج ‌هايي را گلچين كنيد كه شامل تعداد روزهاي كمتري مي ‌باشند .

 

تور روسيه ارزان

 

اين را هم هميشه به ياد داشته باشيد دايماً مفت ‌ترين ارزش تور روسيه نمي ‌تواند انگيزه بر بهتر بودن آن پكيج مسافرتي باشد ، بعضي از نمايندگي ‌هاي هواپيمايي با ارائه تور ارزان ‌تر و بي وضعيت كيفي تنها باعث هدر رفتن پول و زمان شما مي‌ گردند ، بنابراين هميشه هوشمندانه اقدام دهيد و در آخر مجموعه مسافرتي گلبرگ سير در بالاي همين صفحه ارزش مختلفي براي تور‌‌هاي‌ اين مقصد را خدمت شما ارائه كرده‌ مي باشد تا با توجه به بودجه مورد نظرتان ، بهترين انتخاب‌ تور نسبت به بودجه خويش را داشته باشيد .

 

 

گزينه آينده ارزان ترين تور مسافرتي ، تور لحظه اخير روسيه است كه در درست همان تور‌ ارزان قيمت روسيه خواهد بود گرچه كيفيت خاصي هم دارد ! چرا كه به تور‌هاي‌ دقيقه 90 هم شناخته مي گردند اما براي كشف كردن چنين تور‌ها‌ حتما بايد تا نزديك شدن به زمان حركت كمي صبر كنيد . آژانس ‌هايي كه پرش ها را چارتر كرده باشند در صورتي كه وسعت مسافران پايان نشود ، پرواز‌ را با قيمت زيرين تري به مسافران با آفرهاي ويژه ‌اي ارائه مي ‌دهند . حتماً اين در صورتي است كه تمامي موارد لازم ، مانند ويزا توريستي روسيه ، در دستتان بوده است . به صورت كلي اگر هميشه آماده سفر هستيد ، حواستان به آفرهايي كه آژانس هواپيمايي گلبرگ بيزار در تاريخ هاي پهلو پرواز يا فصول كم گردشگر عرضه مي ‌دهند ، باشيد و از اين فراغت ‌استثنايي نهايت بهره را ببريد .

 

آفر تور‌ روسيه

 

تفريحات مهيج و جاذبههاي گردشگري در روسيه

يكي از زيبا ترين تفريحات در سفر به روسيه ، كوهنوردي در كوهستان البروس است كه البته كمي به مهارت نياز دارد . همچنين مي توانيد در آبهاي شفاف و كريستالي معدن سنگ رخام روسيه در فاصله 5 ساعتي از سن پترزبورگ شيرجه بزنيد و شنا دهيد و به اوج اضطراب برسيد ، يكي از تفريحات هيجان‌انگيز ، مرواريدجويي يخي در درياچه بايكال است كه تنها در روسيه قادر خواهيد بود آن را تجربه كردن بكنيد . تفريحات ديگري نمونه رفتينگ ، راهپيمايي و طبيعت گردي و كمپاني در جشن هاي روسيه را نيز مي توانيد امتحان بكنيد و هجرت به ياد ماندني و ياد انگيزي را براي خود عدد بزنيد .

 

سفر به روسيه

 

از جمله مهمترين جاذبه‌هاي‌ گردشگري و طبيعي روسيه مي توان به درياچه بايكال به عنوان عميق ترين درياچه جهان و جزيره اولخون در اين درياچه ، جزاير سولوكي در شمال غربي روسيه ، بناي يادبود‌ فتح فضا‌ ، برج‌ مخابراتي اوستانكينو ، آسمان خراش‌هاي‌ استالين و نيز مترو مسكو و كاخ زمستانه ، كليساي جامع كازان ، كليساي جامع اسحاق و كاخ پترگوف گفته كرد .

 

بهترين‌ زمان سفر‌ به روسيه

از آنجاييكه آب و هواي روسيه در تابستان معتدل و فراوان دلپذير مي باشد ، در اين زمان اندازه توريستهاي خارجي در شهر‌هاي‌ مختلف‌ اين كشور بيشتر است‌ و همانطور كه مي دانيد بخش بزرگي از روسيه به انگيزه آب و هواي يخ و نزديكي به قطب‌ در بيشتر ماههاي سال سرد و يخبندان است و امكان سفر‌ به آنها اصلا وجود ندارد مگر براي افراد ماجراجو ، اگر‌ به دنبال‌ پكيجهاي ارزان روسيه هستيد بهتر است كه سرماي زمستان را به روان بخريد و در يكي از تورهاي زمستاني روسيه شركت كنيد و با هزينههاي بسيار كم به اين ديار زيبا سفر بكنيد ، باآنكه چهره شهرهاي روسي در فصل‌ زمستان بسيار‌ زيبا‌ است ولي بايد اين را نيز بدانيد كه سرماي سختي‌ در انتظار شما خواهد شد و اگر سرمايي هستيد بهتر شده است كه با كمي هزينه‌ بيشتر‌ فصل گرم به روسيه سفر بكنيد .

 

بهترين‌ زمان سفر‌ به روسيه

 

راهنماي رزرو تورهاي روسيه

فروش تور روسيه زيباترين روش براي سفر به اين شهرهاي توريستي روسيه خواهد بود . با خريد آنلاين تور روسيه مي‌توانيد‌ تمامي مراحل‌ سفرتان را در كمترين زمان و تنها با چند كليك انجام دهيد و در آخر‌ همچنين خدمات مورد‌ نياز مانند‌ ترانسفر فرودگاهي ، بيمه مسافرتي و . . . را نيز براي سفرتان رزرو‌ كنيد‌ . براي خريد آنلاين‌ تور روسيه وارد سايت شويد ، مبدا سفر‌ را مشخص‌ كنيد‌ و در ادامه تعداد‌ مسافران و كلاس پروازي (اكونومي كلاس ، بيزينس كلاس‌ و فرست كلاس) را نيز وارد كنيد و پس از انتخاب تاريخ رفت و برگشت و مشخص شدن بازه سفرتان جست و جو را بزنيد .

 

 

صفحه‌ اي كه به آن وارد مي شويد همان جايي خواهد بود كه شما مي توانيد تور‌ روسيه ارزان را در هر هتل و با هر ايرلايني براي مسافرت خود خريداري‌ كنيد . در اين بخش تورهاي روسيه از ارزان به گران‌ براي شما ارائه داده مي شود و مي‌توانيد‌ نرخ هر كداميك از گزينهها را با ايرلاينهاي متعدد داخلي‌ و خارجي‌ همچنين مقايسه و ديدن دهيد . همچنين فيلتر‌هايي‌ نظير اندازه ستارههاي هتل ، امتياز‌ مسافران ، نوع مكان اقامتي (هتل ، بوتيك‌ هتل ، هتل‌ آپارتمان) ، هتلهاي زنجيره اي ، ارزش و موقعيت مكاني مي‌توانيد‌ جست و جو خودش را دقيق تر كنيد و بهترين تور روسيه را براي سفر خود آنلاين بخريد .

منبع : تور روسيه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۰:۳۰ توسط:گلبرگ موضوع: