گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي .

گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي

تور آفريقاي جنوبي

 

تور‌هاي‌ آفريقاي جنوبي

تورهاي مسافرتي آفريقا با خيلي از كمپاني هاي مسافرتي و خدمت‌ها گردشگري به نقاط مختلف اين قاره برگزار مي شود ، ولي محبوب ترين پكيج آفريقا به مراد شهرهاي كيپ تاوان ، سان سيتي و ژوهانسبورگ در مملكت آفريقاي جنوبي است كه هر سال ميزبان ميليونها توريست در فصلهاي مختلف سال مي باشند . آفريقاي جنوبي ، پيشرفته ترين و شايد مهمترين كشور در قاره آفريقا است و در سالهاي پسين افراد بسياري از سراسر دنيا براي تمام كردن تعطيلات خويش به اين سرزمين مهاجرت مي كنند ، جالب است بدانيد اقتصاد رو به رشد و پويا ، اين كشور را تبديل به منظور امني براي سرمايه گذاري خارجي و همچنين زندگي كرده و بسياري از خارجي‌ها‌ در صنايع گوناگون آن سرمايه‌ گذاري مي كنند ، شايد شما باز با سفر به آفريقا آدم بعدي باشيد كه اراده به چنين وابسته به كار مي گيريد ، با سياحت به آفريقا قادر خواهيد بود مدرنيته و تاريخ و سنت‌ را همزمان و در يكجا ديدار بكنيد و از حيات حيوان بي‌همانند اين قطعه ديدن كنيد و به ماجراجويي بپردازيد .

تور‌ آفريقاي جنوبي

پكيج آفريقا به مدت 10 روز و با پروازهاي با كيفيتي همچون قطر ايرلاين انجام مي گردد و مسافرخانه هايي كه براي سكنا مسافران در نظر گرفته مي شود از بين بهترين هتلها مبعوث گشته است و در طول سفر ، مسافران مي توانند از خدمات پسنديده و با كيفيت كلكسيون مسافرتي گلبرگ سير از جمله خدمات پكيج مسافرتي آفريقا مي توان به اخذ ويزاي آفريقاي جنوبي ، بليط رفت و عودت هواپيما‌ ، رزرو مهمانخانه به همراه صبحانه ، تهيه ترانسفرهاي شهرنشين و ميان شهري و ترانسفرهاي فرودگاهي رايگان ، بيمه مسافرتي ، پرداخت وروديه مكانهاي ديدني ، گشتهاي شهري به همراه ناهار ، برخورداري از اتوبوسهاي توريستي تازه جهت اجراي ترانسفرهاي گروهي ، راهنماي فارسي زبان تجربه‌كار و چنين ذخيره پريدن و مهمانخانه بيرون از پكيج و . . . برخوردار شويد .

دانسته‌ها ضروري آفريقاي جنوبي
واحد‌ پول : راند (XOF)
زبان رسمي : آفريكانس ، انگليسي ، ۹ زبان آفريقايي
نوع‌ برق شهري : ۲۳۰ ولت و ۵۰ هرتز است‌ .
كد كشور‌ : +۲۷
شماره‌ ‌هاي اضطراري :
پليس : ۱۰۱۱۱
آمبولانس و آتش نشاني‌ : ۱۰۱۷۷
تفاوت ساعت با تهران : يك ساعت و نيم از تهران عقب تر است .
فرودگاه‌هاي بين ‌المللي :
فرودگاه بين ‌المللي كيپ تاون ، دوربان
فرودگاه بين‌ ‌المللي كينگ شاكا ، ژوهانسبورگ
فرودگاه بين‌ ‌المللي اوليور تامبو

سفر با تورهاي آفريقاي جنوبي


شرايط‌ اخذ‌ ويزاي توريستي آفريقاي جنوبي
ويزاي توريستي آفريقاي جنوبي براي افرادي صادر مي گردد كه قصدشان از سياحت به سرزمين آفريقاي جنوبي تفريحي و گردشگري مي بوده است . كشور آفريقاي جنوبي براي مسافران ايراني ويزاي توريستي 14 صوم و يا يك ماهه صادر مي سازد كه اين ويزاي توريستي يكبار ورود است و بعد از خروج مجدد اجازه ورود دوباره به خاك اين مملكت را نداريد و مي بايستي براي وصول به اين كشور مجدد تقاضا اخذ ويزا دهيد . در ضمن چه ويزاي 14 روزه‌ و چه ويزاي يك ماهه داشته باشيد چنانچه حتي كنار از نتيجه 14 زمان و يا يك ماه از كشور خارج شويد و بخواهيد مجدد برگرديد بايستي فاميلي به اخذ مجدد رواديد اقدامات لازم را اجراي دهيد .

مدارك مورد نياز دريافت ويزاي توريستي آفريقاي جنوبي
اصل و كپي پاسپورت با دست‌كم 6 ماه اعتبار
عكس‌ 3*4 با زمينه سفيد ، كاملا از برابر و بدوت داشتن روتوش .(عكس مي بايست جديد باشد)
اصل و كپي شناسنامه و ورقه عمومي
پرداخت تمامي هزينههاي مربوط به اخذ ويزاي توريستي شهر آفريقاي جنوبي
گواهي اشتغال‌ به كار‌
رزرو‌ بليط‌ رفت و برگشت به آفريقاي جنوبي
رزرواسيون هتل در آفريقاي جنوبي
تمكن مالي به مبلغ اعلامي سفارت كشور مربوطه با تاييد و مهر بانك
درصورتي‌كه داراي گذرنامه قبلي مي باشيد آنها را نيز بايد عرضه دهيد
تكميل فرم درخواست ويزا و محتوي فردي كه مي بايستي به صورت دقيق ، صحيح و خوانا پر گردد .


ويزاي تور‌هاي‌ آفريقاي جنوبي

پرطرفدارترين شهرستان هاي توريستي آفريقاي جنوبي
شهر كيپ ‌تاون
كيپ ‌تاون يكي از زيباترين و دومين شهر بزرگ‌ در آفريقاي ‌جنوبي مي گردد كه داراي طبيعتي بي قبيل ، كناره‌ها استثنايي با گراز آبي و بي‌ريش سفيد بوده است كه اين زيباييها توانسته اين شهر ساحلي را به جذاب ‌ترين نيت گردشگري در دنيا تبديل نمايد . خيابان‌ها و عمارت كيپ ‌تاون بي‌شمار دلپذير و نوين ساخته شده اند و اكثر افراد مرفه و پولدار آفريقاي جنوبي در اين شهر زندگي مي ‌كنند . نيز اين ناحيه داراي اصل بكر و زيبايي است كه محل‌ رشد اشكال گياهان دارويي نيز خواهد بود كه تنها در اين شهر پيدا مي ‌شوند . ظاهر زيبا ‌هاي طبيعي و قديمي باعث شده تا يوزرها سايت‌ تريپ ‌ادوايزر تور‌ آفريقاي جنوبي ناحيه كيپ‌تاون را به عنوان مقصد برتر گردشگري در سال 2014 ميلادي انتخاب كنند . شهر كيپ ‌تاون از نظر زندگي ، تميزي و آب و هوايي نيز از كيفيت بالايي بهره‌مند شد و همين موضوع وسيله شده تا نشان پرچم آبي را به عنوان نماد ايمني و پاكيزگي ساحل و هواي پاك دريافت كند .

كيپ تاون

شهر‌ ژوهانسبورگ
شهر ژوهانسبورگ بيشتر با معدنها طلاي بسيار عظيمش در دنيا آشنا مي شود . اين ديار عاصمه اقتصادي آفريقاي جنوبي است و اينكه ژوهانسبورگ مملو از آسمان خدشه هاي درشت با كانون‌ها خريد مدرن‌ و تفريحات متنوعي است كه باعث محبوبيت تله آفريقاي جنوبي در ميانه گردشگران شده شده است . اين شهر عاليقدر و نوجوان با قدمت 120 ساله درياچه يا كرانه نخواهد داشت ولي پر از جلب هاي متنوعي همچون كفش طلا ، گالري ‌هاي هنري زيبا ، كافه رستوران‌هاي دنج و طبيعتي بسيار زيبا مي ‌باشد . شهر‌ ژوهانسبورگ با پيشرفت‌هايي كه در طي سال‌هاي اخير‌ لقب اروپايي ‌ترين ناحيه قاره آفريقا را به خود اختصاص داده است كه پيشنهاد ميكنيم اصلا ديدار مجدد از اين شهر زيبا را در تور آفريقاي جنوبي از دست ندهيد .

ژوهانسبورگ

شهر‌ سان‌ ‌سيتي
سفر‌ به شهر سان‌‌ سيتي يكي از مهيج ترين و دگرگون ترين بخش سفر شما با تور آفريقاي جنوبي خواهد شد؛ زيرا اين شهر آلبوم اي درست از تمامي امكانات تفريحي از جمله گلف ، تفريحات آبي و مجدداً هيجان ‌انگيزترين تور‌هاي‌ حيات ‌وحش را تشكيل‌ داده شده . هم اين شهرستان داراي مهمانسرا بسيار لوكس و مجهز است كه بيشتر آنها در دل طبيعت ساخته شده‌ اند و معماري حيرت برانگيز حيات ‌وحش زيباي آفريقا را سابق روي شما گردشگران قرار مي ‌دهد .

سان سيتي

قيمت تور آفريقاي جنوبي بر چه اساسي تعيين‌ مي‌شود‌ ؟
عوامل گوناگوني بر نرخ تور‌ آفريقاي جنوبي تاثير مي ‌گذارند و قيمت‌ تور‌هاي‌ اين قصد را با توجه به صورت هاي متعدد مي ‌توان دورانديشي كرد . يكي از موردهاي مهم تعداد روزهاي اقامت و در واقع فصلي است كه در آن به آفريقاي جنوبي سفر مي ‌كنيد . براي مثال خرج سفر به آفريقاي جنوبي در دوران هاي باراني و زماني كه متقاضي نقل‌مكان كمتر است ، كاستن مي ‌يابد و در فصول نيكو آب و هوا يا زمان انجام جشنواره هاي مهم ، قيمت‌ تورهاي آفريقاي جنوبي افزون تر خواهند شد . ميزان شهرستان هايي كه از آن‌ها بازديد مي ‌كنيد هم روي بها موثر است و باز در بيشتر موارد تور‌هاي‌ تركيبي آفريقاي جنوبي بسيار گران‌ تر براي شما تماما خواهد بود .

قيمت تورهاي آفريقاي جنوبي

در دنباله قيمت تورهاي مسافرتي آفريقاي جنوبي به عوامل مختلفي همچون دريافت ويزاي توريستي ، رزرو مهمانخانه هاي همراه با وعده‌هاي غذايي ، بليط‌ هواپيما‌ ، نوع خدماتي كه پديدار خواهد بود ، ترانسفر فرودگاهي براي رفت و برگشت ، بيمه مسافرتي ، تور ليدر ايراني زبان كاملا مسلط به زبان انگليسي ، گردش شهرنشين رايگان و ارائه سيمكارت و… ارتباط دارد و شما مسافران عزيز اين امكان را داريد براي داشتن سفري ارزان بها به اين سرزمين تورهاي حين آخري آفريقاي جنوبي يا آفر تور آفريقاي جنوبي را از سايت گلبرگ گريزان معامله نماييد . با توجه به همه اين حالات آورده شده ، از راجع مخارج سفر به آفريقاي جنوبي نگراني نداشته باشيد ! زيرا ما در نمايندگي گلبرگ سير كوشش بر اين داريم تا با ارائه تورهاي مختلف اين مراد بصورت ارزان بها كيفيت را به گونه اي براي شما فراهم ساخته است تا بتوانيد با پرداخت كمترين هزينه از همه خدمات تور‌ آفريقاي جنوبي مصرف دهيد و در نتيجه با حافظه اي به يادماندني از اين سرزمين خود برگرديد .

نرخ تورهاي آفريقاي جنوبي

تور‌هاي‌ مناسب و لحظه‌ آخري‌ آفريقاي جنوبي
شما عزيزان براي خريد تورهاي ارزان و لحظه آخري آفريقاي جنوبي چند انتخاب پيش رو خواهيد داشت ! نخست اينكه مي ‌توانيد تورهاي لحظه آخري آفريقاي جنوبي را تجهيز نماييد ، چون معمولا وقتي تورهاي آفريقاي جنوبي از ملاحظه تعداد مسافر به حد نصاب نمي ‌رسند و آفرهاي تلاطم انگيزي روي اين جال ها نمايش مي شود و تور‌هاي‌ دقيقه آخري آفريقاي جنوبي از جمله تورهاي ارزان اين كشور بشمار مي روند . انتخاب دوم شما اين است كه براي خريد تور ارزان بها گلچين هتل‌هاي‌ كم‌قيمت و پرواز‌هاي‌ ارزان آفريقاي جنوبي است . هتل‌هاي‌ 3 ستاره و هتل‌هاي‌ 2 ستاره آفريقاي جنوبي از جمله هتلهاي كم‌قيمت ارزش بشمار مي روند . همچنين پروازهاي چارتري آفريقاي جنوبي هم در مقايسه با پروازهاي ديگر خيلي ارزانتر براي شما تماما مي‌ شوند .

تورهاي آفريقاي جنوبي ارزان

بنابراين براي فروش تور‌هاي‌ ارزان بايد پروازهاي چارتري آفريقاي جنوبي كه بي‌شمار هم كم‌بها مي شوند را با هتلهاي مناسب آفريقاي جنوبي رزرو نماييد . انتخاب سوم شما براي تجربه كردن تور‌ ارزان اين است كه در نوبت هاي لوسيزن و كم گردشگر سفر دهيد . براي خريد آفر تور آفريقاي جنوبي بايستي در فصلهايي كه مسافر زيادي براي آفريقاي جنوبي نيست اقدام به سفر نماييد؛ در دوران هايي مثل پاييز و زمستان پروازها و مسافرخانه هاي آفريقاي جنوبي نزديك به خلوت مي شود و به همين دليل مي ‌توانيد تور‌هاي‌ كم‌قيمت اين مقصد را براحتي خريدن كنيد . انتخاب عاقبت براي خريد تور ارزان آفريقاي جنوبي اين است كه تور مورد نظرتان به اين قصد را از آژانس مسافرتي گلبرگ سير تهيه كنيد؛ شما با خريد از اين كلكسيون مسافرتي در نزديك به صرفه ترين كيفيت امكان‌پذير عزيمت مي دهيد و مجدداً قادر خواهيد بود از تماشاي چنين جاذبه‌هايي‌ كه در طول سفرتان كلي لذت ببريد .

كامل ترين زمان سفر به آفريقاي جنوبي
با مهم به قرار دريافت آفريقا در نيمكره جنوبي زمان هاي اين كشور ناهمگون با ايران خواهد بود و نيز بهينه ترين زمان سفر‌ به آفريقاي جنوبي زمان بهار و تابستان است كه با فصل ‌هاي پاييز و زمستان در ايران همزمان هستند . حتماً نرخ تورهاي آفريقاي جنوبي باز در اين فصول افزايش چمشمگيري پيدا مي انجام دهد و براي گردشگراني كه ترجيح مي دهند مالي ‌تر به آفريقا سفر كنند فصل پاييز مناسب ‎ترين گزينه گشت .

سفر با تور‌هاي‌ آفريقاي جنوبي

راهنماي پس‌انداز تورهاي آفريقاي جنوبي
خريد تور آفريقاي جنوبي خوب ترين راه براي سفر به ديار هاي توريستي آفريقاي جنوبي خواهد بود . با معامله آنلاين تور‌ آفريقاي جنوبي مي توانيد تمامي مراحل سفرتان را در كمترين زمان و تنها با چند كليك انجام دهيد و در اختتام همچنين فعاليت‌ها مورد لزوم نظير ترانسفر فرودگاهي ، بيمه مسافرتي و . . . را هم براي سفرتان رزرو كنيد . براي فروش در اينترنت تور‌ مسافرتي آفريقاي جنوبي وارد سايت شويد ، مبدا سفر را مشخص كنيد و در ادامه تعداد مسافران و كلاس پروازي (اكونومي دسته ، بيزينس كلاس و فرست كلاس) را هم وارد كنيد و پس از گزينش تاريخ رفت و برگشت و معين گرديدن بازه سفرتان جست و جو را بزنيد .

صفحه‌ اي كه به آن وارد مي شويد همان جايي است كه شما مي توانيد تور‌ آفريقاي جنوبي كم‌قيمت را در هر مهمانخانه و با هر ايرلايني براي هجرت خود معامله نمائيد . در اين بخش تور‌هاي‌ آفريقاي جنوبي از ارزان به گران براي شما نمايش داده مي توان و مي توانيد بها هر كدام از گزينهها را با ايرلاينهاي جوراجور داخلي و خارجي همان سنجش و مشاهده نماييد . به اضافه اينكه فيلترهايي نظير ميزان ستارههاي مهمانخانه ، برتري مسافران ، دسته موقعيت اقامتي (هتل ، بوتيك هتل‌ ، هتل آپارتمان) ، هتلهاي زنجيره اي ، بها و موقعيت مكاني مي توانيد جست و جو خودتان را دقيق تر بكنيد و بهترين تور‌ آفريقاي جنوبي را براي سفر‌ خودتان در اينترنت خريد كنيد .

منبع :تور آفريقاي جنوبي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۶:۳۷ توسط:گلبرگ موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :