گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي .

گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي

تور نوروز 1402

نوروز در حال گردش است
پيشنهاد نوروز 1402
لازم به ذكر است كه پيشنهادات مسافرتي يا سفر لحظه آخري به سفري اطلاق مي شود كه در كمترين زمان تا تاريخ شروع سفر رزرو مي شود، يعني معمولا اين زمان بين 1 تا 2 روز قبل از پايان ثبت نام مي باشد. و اجراي آن تور. بنابراين براي رزرو يا خريد اين تورها بايد توجه داشته باشيد كه بايد كيف در دست داشته باشيد و به دليل رعايت نكردن سهميه رزرو شده توسط شركت مسافرتي، اين تورها در بسياري از مقاصد بين 10 تا 50 درصد قيمت كمتري دارند. از قيمت واقعي
تورهاي ارزان نوروز
توجه داشته باشيد كه زمان فروش تورهاي نوروزي 1402 از نيمه دوم بهمن ماه آغاز مي شود، اما براي اطمينان خاطر، توصيه مي كنيم برنامه ريزي و جستجوي تورهاي مناسب براي اين ايام مانند: ب. بليط آفريقا در مسيرهاي مختلف، روزانه در سراسر كانال. تلگرام گلبرگ سير براي شما ارسال مي شود و شما عزيزان مي توانيد با عضويت در كانال تلگرام ما از قيمت پيشنهادي مسيرهاي مختلف مطلع شويد و همچنين مي توانيد با عضويت در كانال از پيشنهادات ويژه مطلع شويد. كانال اينستاگرام. اگر قصد دريافت تور نوروزي 1402 را داريد، بايد تا روز سفر يا گاهي تا ساعاتي قبل از پرواز منتظر بمانيد تا شايد به اندازه كافي خوش شانس باشيد كه يك سفر ارزان داشته باشيد. ترجيحا در اين فصل سعي كنيد با برنامه ريزي سفر كنيد تا بتوانيد از اين پيشنهادات نهايت استفاده را ببريد.
پيشنهاد مسير نوروز
بهترين زمان براي خريد يك سفر نوروزي چه زماني است؟
در مورد اين سوال بايد بگوييم كه بهترين زمان براي خريد تور به موقعيت مكاني شما بستگي دارد. اگر متقاضي تور اروپاي نوروزي هستيد، بايد تور خود را 2 تا 3 ماه قبل از سفر رزرو كنيد و از هم اكنون حدود 1 ماه براي پاسخگويي به درخواست ويزا و حدود 20 روز براي سفارت وقت بگذاريد. . اما اگر كانديداي تور محلي نوروزي ما هستيد، بهتر است از اوايل بهمن ماه به فكر رزرو يا خريد تور خود باشيد.
البته اگر برنامه سفر شما قسمت دوم تعطيلات است مي توانيد در اولين قسمت تعطيلات براي سفر خود برنامه ريزي كنيد و اگر در ايام نوروز سفر به تركيه را انتخاب كرديد بهتر است رزرو كنيد. اين بليط رفت و برگشت چند ماه قبل از سفر شما است. آمادگي داشته باشيد و يك ماه قبل از تاريخ سفر رزرو هتل را انجام دهيد. علاوه بر اين، براي سفر به كشورهاي آسيايي كه نياز به ويزاي توريستي دارند، بايد زمان پاسخگويي به درخواست ويزا را نيز در نظر بگيريد.

منبع:تور نوروز 1402


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۲:۴۸ توسط:گلبرگ موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :