گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي .

گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي

تور آنتاليا

تور آنتاليا

منطقه آنتاليا بدون در كامنت گرفتن ترجيحات سبك زندگي ، جذابيتهاي بيشمار يرا براي شما امكان پذير مي كند و از نظر گوناگوني تفريحي سمت جابجايي بلند خواهد بود . فرقي نمي‌ بسازد كه مسافري مقرون به سود با تور‌ وقت آخري آنتاليا باشيد يا بخواهيد به سبك بزرگ زندگي كنيد ، زيرا طيف وسيعي از هتل‌ها ، بارها ، كاباره و بوتيك ها تضمين‌ مي ‌كنند كه آنچه را كه به دنبالش مي باشيد ديده خواهيد شود . بياييد مناظر زيبا ، آب و هواي زياد ، زندگي مدرن و سبك زندگي كهن را فراموش نكنيم و شما هر آنچه را كه براي يك تعطيلات عالي احتياج داريد را در اين شهر مي يابيد .

در ضمن چه به سمت مشرق يا مغرب آنتاليا سفر بكنيد ، سواحل شني طويل نشانه متمايز گردشگري هستند . از اين سمت شهرت آن به عنوان تعطيلات ساحلي شيوه آل بوده است و پاره‌اي از عالي ترين ها عبارتند از كاپاتاش ، در ساحل شورانگيز ميان كالكان و كاس بوده است . پلكان هاي پر نبش و خم طويل به سمت ساحل به تنهايي براي مناظر زيبا ارزش پيمودن اين مسير را دارد و همان تندي كه براي رسيدن به كرانه حمول مي شويد گيرايي هاي مخصوص بشخصه را دارد . صحيح روبروي دره ساحل كاپوتاش ، جزيره سنت نيكلاس قرار دارا است . چيرالي يك عرض شني به طول 3 كيلومتر شده است كه از توسعه گردشگري محافظت تبديل شده است . پاتارا ، طولاني‌ ترين ساحل تركيه و محل زندگي لاك ‌پشت‌ Caretta كه تخم ‌هايش را روي شن‌ها مي‌ گذارد ، يكي از مواردي است كه حتما بايست در كوچ با تور آنتاليا ببينيد . خودشان شهر كج ها و متمايل ها رمل نرم و ساحل‌ها از جمله لارا و كنيالتي دارد و در مشرق ، سواحل شني آن را به آلانيا متصل درست مي كند كه به دليل خرابههاي رومي و بنادر عجيبش سرشناس است . در تابستان ، تفرجگاهي كه در جنوب ولايت قرار داراست ، صدايي دائمي از مردم بومي بوده است و گردشگران تا ساعات نخستين از كنار كنار خوشي مي برند .

تور‌هاي‌ آنتاليا

قيمت تور‌ آنتاليا
قيمت هر توري به چند عامل اصلي بستگي دارد ، بها بليت‌ هواپيما ، هزينه مهمانسرا ، خرج گشت و گذار در شهر و . . . كه مي توان گفت قيمت مهمانخانه و بليت سفر از هر مهمتر شده است . تركيه مدت هاست كه مركزيت و نكته بسياري به صنعت گردشگري داراست و از اين رو در تمام ناحيه هاي آن از جمله آنتاليا قادر خواهيد بود بهترين و نفيس ترين هتل را ظاهر بكنيد . اين موضوع به صورت صاف قيمت تور آنتاليا را بالا مي برد . همانطور مطرح شد قدر ساختن گردشگري در اين ديار علت شده تا به همان تعداد كه هتل نفيس و درجه يك دارد ، هتل 4 اختر ، 3 ستاره و . . . باز داشته بود كه برخي از آنها بيش عالي مي باشند ، با اين تفاوت كه هزينههاي شان به مراتب از هتلهاي لوكس و 5 ستاره آنكارا كمتر است . قيمت پرواز هم به كمپاني هواپيمايي و همين طور نوع بليت تان بستگي خواهد داشت . پرواز‌هاي‌ خارجي گران تر هستند و صندليهاي فرست كلاس عالي ترين خدمات و در عين حال بيشترين مبلغ را دارند .

بها تور آنتاليا

بنابراين اگر بخواهيد تور آنتاليا كم‌بها تر براي شما تمام شود بايست به سراغ پريدن هاي ايراني و صندليهاي اكونومي برويد و از آنجايي كه مسافت تا آنتاليا بي‌شمار نيست احتياج به خدمات مخصوصي نخواهيد داشت؛ يكي از عالي ترين گزينهها براي مسافرت مي تواند تور آنتاليا با پرواز ماهان هست . در نهايت راهكار ديگر ، سفر در روزگار هاي كم توريست است چون شانس استفاده از تور آنتاليا لحظه آخري را زياد كردن مي داده است و در نتيجه گويي تور آنتاليا ارزان تري نصيب تان مي توان . در نهايت توجه داشته باشيد درصورتي‌كه ساكن تهران نيستيد همان مي توانيد از ناحيه هاي ديگر اقدام نماييد . تور آنتاليا از شيراز ، اصفهان و چند شهرستان ديگر هم برگزار مي گردد و پرواز از همان شهرها به نيت تركيه مي رود‌. براي اطلاع از قيمت تورهاي اين ولايت زيبا و دوست داشتني بهترين راه اين شد به سايت گلبرگ سير مراجعه كنيد و براي آگاهي از قيمت تور‌هاي‌ مسافرتي آنتاليا در مجموعه نقطه شروع و منظور سفر و وقايع را وارد كنيد و نرخ تور‌ وضع نظرتان به هر مقصدي كه مي‌ خواهيد را مشاهده نماييد .

نرخ تور آنتاليا

خدمات پكيج تور آنتاليا گلبرگ سير
رايج ‌ترين خدمات تور‌ آنتاليا در آژانس گلبرگ سير به تفسير ذيل است :
رزرو بليت رفت ‌و برگشت هواپيما
رزرو‌ هتل به همراه صبحانه (انتخاب هتل به ‌دلخواه مسافر)
ترانسفر رفت ‌و بازگشت فرودگاهي
بيمه مسافرتي مطابق با مقدار زمان اقامت در آنتاليا
سيم‌ كارت اعتباري (در صورت نياز) رزرو هتل و پرواز خارج‌ از پكيج
تور‌ آنتاليا كم‌قيمت و لحظه آخري
اگر ترجيح مي دهيد نقل‌مكان كم پول مرطوب و مقرون به سود اي را داشته باشيد ، بايد به چند نكته مهم دقت كنيد‌ : اول اين كه وقت را انتخاب كنيد كه مقياس گردشگران كمتري به آنتاليا عزيمت ميكنند؛ وضعيت آب و هواي آنتاليا در اين وضع نقش موثري اعمال مي اجرا كند . روزهاي بالا گرما و تري يا زمان باران ‌هاي فصلي ، نوبت كم گردشگر اين شهر شمرده مي ‌شود . بازه وقتي ‌هايي همچون تعطيلات سال نوي ميلادي يا عيد نوروز ، تعداد متقاضيان كوچ و باطبع آن ، بها ‌هاي تور آنتاليا زياد كردن مي ‌يابد . موضوع آتي زمان روزگار اقامت شماست كه در مانند امكان ، پكيج ‌هايي را گلچين بكنيد كه مشتمل اندازه روزهاي كمتري مي ‌باشند .

آفر تور آنتاليا


اين را هم هميشه به آموزش داشته باشيد هميشه كم‌ارزش ‌ترين مظنه تور آنتاليا نمي ‌تواند دليل بر بهتر بودن آن پكيج مسافرتي باشد ، بعضي از آژانس ‌هاي هواپيمايي با عرضه تور ارزان ‌تر و بي كيفيت تنها باعث تلف رفتن پول و زمان شما مي‌ شوند ، بنابراين دايم مدبرانه رفتار كنيد و در آخر آلبوم مسافرتي گلبرگ سير‌ در بالاي همين صفحه‌ نرخ ‌هاي مختلفي براي تور‌‌هاي‌ اين نيت را پرستش شما ارائه كرده‌ خواهد شد تا با توجه به پول مورد نظرتان ، بهترين انتخاب تور در مقابل به بودجه خود را داشته باشيد .

گزينه بعدي ارزان ترين تور‌ مسافرتي ، تور لحظه اخير آنتاليا است كه در درست همان تور‌ كم‌بها قيمت آنتاليا است اما كيفيت ويژه اي هم دارد ! ازچه كه به تور‌هاي‌ دقيقه 90 هم شناخته مي ‌شوند اما براي معلوم عمل كردن اين گونه تله ها حتما بايد تا نزديك گشتن به دوران حركت قدري صبر كنيد . نمايندگي ‌هايي كه پريدن ها را چارتر كرده باشند در صورتي كه ظرفيت مسافران رسايي نشود ، پرش را با قيمت زير تري به مسافران با آفرهاي مخصوص ‌اي ارائه مي ‌دهند . به صورت كلي درصورتي‌كه هميشه تامين عزيمت هستيد ، حواستان به آفرهايي كه آژانس هواپيمايي گلبرگ سير‌ در روزهاي نزديك پرواز يا فصول كم گردشگر ارائه مي ‌دهند ، باشيد و از اين فرصت ‌استثنايي نهايت سود را ببريد .

تور‌ آنتاليا كم‌بها

راهنماي استراحتگاه‌ها‌ در منطقه آنتاليا تركيه
منطقه آنتاليا به شهرهاي ريز و روستاهاي بسيار تقسيم مي گردد كه هم در داخل و هم در خط ساحلي قرار دارند . اين دومي به لطف گردشگري و به دليل اينكه اكثر آنها خانه جوامع بزرگ مهاجران شده اند ، افزون‌تر آشنا گشته از آسايشگاه هاي مشهور تر است :

مركز شهر آنتاليا : به ‌عنوان محبوب‌ ترين حدود ، به مناظر شهرنشين فكر نكنيد ، براي‌اينكه بخش زيادي از آن مسكوني است و مكان ‌هايي مانند سواحل كنيالتي و لارا ، مناطق محبوب گردشگري هستند . يكي ديگر از جاذبههاي جمعيتي در اين منطقه كاليچي ، قسمت قديمي ولايت با معماري عثماني ، بوتيكهاي ريز و منطقه شهرساحلي نوستالژيك شده .

سفر با تور آنتاليا

منطقه ساحلي كمر : سامان اصلي توريستي مردم اروپاي شرقي عاشق هتلهاي كامل كمر هستند كه در مقابل درياي مديترانه قرار دارند و مناظر شگفت انگيز غروب مهر را به رخ مي كشند . هم داراي ورزش‌هاي آبي است ، اين استراحتگاه براي هر فردي كه مي‌ خواهد استراحت انجام دهد ، پاكيزه و عالي است .

آلانيا زيبا : آلانيا كه در انتهاي شرقي آن قرار دارا است ، محبوبيت خودش را زياد مي بدهد و در آستانه تبديل گرديدن به يك شهر كوچك شد . يك صحنه اجتماعي پر جنب و جوش ، ساحل‌ها ، خريداري و صرف غذا در بيرون ، جمع مختصه هايي بوده است كه به نام قوي آن كمك مي كنند . خطه محمودلار در ميان گردشگران و خريداران خارجي‌ كه خواهان خريد ملك در تركيه مي باشند ، محبوب است .

ناحيه آلانيا

كاس نوستالژيك : درصورتي‌كه مي ‌خواهيد احصاسي از دوران گذشته در تركيه داشته باشيد ، از كاس ، يك دهكده ماهيگيري سابق يوناني ديدن نمائيد كه زيبايي خيره‌كننده هر را شگفت‌زده مي‌كند . تابوت‌هاي كهنسال ليسيايي و يك تماشاخانه باستاني ادعاي حقيقي شهرت آن بوده است ، اما خانه‌هاي سنتي در خيابان ‌هاي كم‌قطر و سنگ ‌فرش تبديل شده در بخش قديمي شهرستان ، لذتي را براي راه‌پيمايي زدن در اطراف به ارمغان مي ‌آورند .

لوكس كالكان : خانه‌ييلاقي هاي لوكس كالكان با حوض هاي بي نهايت و مناظر پررو كننده مديترانه ، به عنوان يك منظور مختص به شخص ريويراي تركيه ، آن را به عنوان يك محدوده لوكس در كانون نكته قرار داده خواهد شد . خانه‌ها در حدود ساحلي ميليون‌ها پوند به فروش مي‌رسند و اين جواهر دوست ‌داشتني تركيه مد خواهد بود .

لوكس‌ كالكان

پاتارا روستايي : پاتارا با نشستن در حومه‌هاي غربي ، هيچ جايزه‌اي را براي تجمل دريافت نمي‌كند ، اما همين باعث مي‌شود مردم برگردند . اين يكي از اولين مقاصد تركيه بود كه 50 سال ما قبل از گردشگري اصلي پذيرايي شود و با پيشرفت اينترنت كمي پشت سر گذاشته شد ، با اين حال روستا ، ساحل طولاني و ويرانههاي شهري لجوج كننده آن ارزش رويت را دارد .

جاذبه‌هاي‌ شهر‌ آنتاليا
قلعه‌ آلانيا و برج سرخ ، ويرانه هاي جانبي و معبد آپولو ، مركز‌ شهر قديمي كاليچي و دروازه هادريان ، تله‌كابين كوه‌ تحتالي ، آبشار دودن و ماناوگات ، آكواريوم آنتاليا ، موزه آنتاليا - مجموعه اي شگفت‌آور از آثار كهنه از سراسر تركيه ، سواحل لارا و كنيالتي – دو تا از بهترين ساحل‌ها تركيه ، خرابهها و تئاتر كهن آسپندوس ، مخروبه هاي باستاني پرگه ، خرابه‌‌هاي‌ مستغرق ‌شده ككوا و همچنين در ورزش ‌هاي فتنه‌جويي كاياك ‌سواري بحري مقبوليت عام دارا است . كناردريا پاتارا ، ويرانههاي قديمي و رستاق ، كرانه كاپوتاس ، در مركز آسايشگاه هاي كاس و كالكان ، سرزمين هاي گلف بلك بعضي از جاذبههاي گردشگري آفر تور آنتاليا است .

وقتي آفتاب غروب مي نمايد ، آن‌هايي را خوشحال مي ‌كند كه فرا بگيرند كه ميدان هاي شبانه آنتاليا يكي از بهترين ‌هاي تركيه شد . به لطف رستورانهاي وفور كه غذاهاي متنوعي از جمله كهن تركي ، چيني ، هندي ، پاستا ، استيك ، بريتانيايي و خيلي موجود هاي ديگر را سرو مي كنند ، غذا خوردن در برون از منزل مي تواند يك سفر به سراسر جهان باشد . از آنجايي كه يك استراحتگاه ساحلي است ، وفور به طرز مديترانه اي كافه‌رستوران علاقه دارند كه مهمانخانه هاي غذاهاي دريايي و ماهي در درازي خط ساحلي است . وفور از بارها داراي موسيقي زنده يا سرگرميهاي نشسته مي باشند و كلوپهاي شب‌هنگام بزرگ تا دميدن خورشيد براي يك روز ديگر باز مي شبيه .

جاذبه هاي آنتاليا

بهترين زمان سفر به آنتاليا
بهينه ترين روزگار سفر به آنتاليا در ماه آوريل (۱۲ فروردين تا ۱۰ ارديبهشت) مي باشد ، زماني كه آب و اقليم معتدل و حظ بخش و جمعيت گردشگران هنوز كم خواهد بود . البته الزاماً بايد بدانيد كه مسافران به سفر با تور آنتاليا در ماه‌هاي آوريل تا دسامبر (۱۲ فروردين تا ۱۰ دي) نمره بالايي داده‌ اند . ماه‌هاي ژانويه تا مارس (۱۱ دي تا ۱۱ فروردين) ، به سوي جهت سرماي آب و هوا و ايجاد مبهم براي بازديد از جذبه و ساحل‌ها ، فصل انزوا گردشگري آنتاليا محسوب مي گردد . به بياني ديگر مي ‌توان گفت كه تاپ ترين زمان سفر به آنتاليا ، برپايه آب و آتمسفر ميان ۲۶ فوريه تا دهم ژوئن (۷ اسفند تا ۲۰ خرداد) و ۲۴ ام سپتامبر تا ‍۱۶ ام دسامبر (۲ مهر تا ۲۵ آذر) مي باشد .

راهنماي ذخيره تورهاي آنتاليا
خريد تور‌ آنتاليا بهترين راه براي سفر به اين كشور همنشين داشتني خواهد بود . با خريد آنلاين تور آنتاليا مي توانيد كل مراحل سفرتان را در كمترين هنگام و تنها با چند كليك انجام دهيد و در منتها نيز كارها موقعيت درخواست مانند ترانسفر فرودگاهي ، بيمه مسافرتي و . . . را همچنين براي سفرتان رزرو بكنيد . براي خريد آنلاين تور‌ اين قصد وارد سايت شويد ، مبدا نقل‌مكان را مشخص كنيد و در ادامه تعداد مسافران و كلاس پروازي (اكونومي كلاس ، بيزينس كلاس و فرست كلاس) را نيز وارد كنيد و پس از گلچين تاريخ رفت و بازآيي و مشخص شدن بازه سفرتان جست و جو را بزنيد .

صفحه اي كه به آن وارد مي شويد همان جايي شد كه شما مي توانيد تور‌ آنتاليا ارزان را در هر هتل و با هر ايرلايني براي مهاجرت خود خريداري كنيد . در اين جزء تورهاي آنكارا از كم‌ارزش به پرهزينه براي شما نمايش داده مي گردد و مي توانيد قيمت هر كدام از گزينهها را با ايرلاينهاي متنوع ايراني و خارجي نيز تطبيق و مشاهده كنيد . همچنين صافي هايي شبيه تعداد اختر هاي هتل ، برتري مسافران ، نوع مكان اقامتي (هتل ، لوكس‌فروشي هتل ، مهمانخانه آپارتمان) ، هتلهاي زنجيره اي ، قيمت و جايگاه مكاني مي توانيد جست و جو خودشان را دقيق تر كنيد و تاپ ترين تور آنتاليا را براي سفر خويش آنلاين بخريد .

منبع:تور آنتاليا


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۷:۵۵ توسط:گلبرگ موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :