گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي .

گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي

تور ايتاليا

راهنماي تور ايتاليا


طبيعتا با آگاهي كفايت از گيرايي هاي گردشگري ايتاليا پي مي برديد كه اصلا سفري چند روزه براي ديدن تماما اين كشور كافي نيست ، ولي حداقل با تور ايتاليا مي توان بخشي از اساسي ترين جاذبههاي گردشگري و همين طور آثار ارزشمند تاريخي اين كشور را ديد . سفر با تور‌ ايتاليا معمولا از كمينه 6 روز طرح‌ريزي مي گردد ، در خدمات تور اضافه بر رزرو مهمانخانه و بليت هواپيما ، بيمه مسافرتي ، گشت شهري و همين طور خدمات ويزا ايضاً قرار دارا است . نرم افزار هاي تور از قبل متمايز شده اند و تشويش از باب هيچ موردي نخواهيد داشت و تمام امور به عهده كارگزاران و آژانسهاي گردشگري است .

سياحت به ايتاليا

اطلاعات ضروري ايتاليا
زبان رسمي‌ : ايتاليايي
دين رسمي‌ : مسيحي‌
اختلاف زماني نسبت به ايران : 2 : 30 - دقيقه
واحد‌ ارز‌ : يورو
كد كشور : 39+
پليس : 112
اوژانس : 113
آتشنشاني : 115
برق شهري : 230 ولت و 50 هرتز

ويزاي ايتاليا
براي همه سفرها به ايتاليا نياز به رواديد داريد . چنانچه در سفر توريستي با تورهاي مسافرتي همراه شويد امور مربوط به اخذ ويزا توسط نمايندگي شكل مي گيرد . شرايط اخذ ويزاي ايتاليا براي سفرهاي توريستي كار دشواري نيست ، اين رواديد در بيشتر موارد بازه اي زماني چند صوم و نهايتا سه ماهه دارد .

رواديد سفر به ايتاليا

بهترين تايم سياحت به ايتاليا
ايتاليا از نظر آب و هوايي به دو بخش تقسيم مي گردد . بخشهاي شمالي آن به دليل همجواري با كوههاي آلپ هواي سرد و كوهستاني دارند و در جزء هاي جنوبي آب و هواي مديترانه اي و گرم ديان است . اگر بخواهيم آب و هواي ايتاليا را به صورت عام بررسي كنيم بايد بگوييم هوايي معتدل و مديترانه اي داراست ، حتي در نواحي شمالي اقليم در زمان هايي مطبوع و معتدل است . با مهم به اين مطلب عزيمت به ايتاليا خيلي از در فصل بهار و تابستان خواهان دارد و اغلب گردشگران ايران همان هم به دليل آب و آتمسفر و هم به دليل تعطيليهاي كشورمان تور ايتاليا نوروز و تور ايتاليا تابستان را انتخاب مي كنند . در نهايت تمام فصلهاي ايتاليا ديدني و زيبا هستند و تنها زمستانها اقليم خنك مي شود خصوصا در مناطق شمالي كشور؛ بنابراين پيشنهاد مي كنم اگر ميان خوبي با سرماي اقليم نداريد بهتر است سفر خود را از اوايل بهار تا اوايل پاييز نرم افزار ريزي كنيد .

بهينه ترين فصل سفر به ايتاليا

ارزش تور ايتاليا
حقيقي ترين موضوع براي تور‌هاي‌ خارجي‌ موضوع مظنه و هزينه شد . به هر حالت نرخ ارز ديار ها با نوسانات بازارچه دگرگوني به جا مي آورد و اين مي تواند عامل مهمي در هزينههاي سياحت باشد . قيمت پكيجهاي تور‌ ايتاليا و به طور كل قيمت بسياري از تورهاي خارجي‌ به شكل ريالي و دلاري و يا يورو برجسته مي شوند ، چون خرج اقامت در مسافرخانه و يا به طورمثال پريد هاي خارجي‌ با دلار و يورو تعيين شده اند و مبدل آنها به ريال با مهم به نوسانات بازار نرخ ثابتي نخواهد داشت . قيمت تور ايتاليا بين تورهاي اروپا نرخ متوسطي خواهد داشت ، البته به پول ما اين قيمت از حد ميانه بالاتر مي رود‌. با اين حال براي نمايان نمودن تور ايتاليا كم‌بها راهكارهايي همچنين وجود دارد؛ به عنوان مثال تعيين تور ايتاليا لحظه آخري مي تواند گزينه مناسبي مي بود ، كه البته بيشتر در فصلهاي خنك و كم توريست چشم مي شود . به علاوه آژانسهايي كه صندوق بدون واسطه تور ايتاليا هستند به هر چيز نجبا دارند و از اين براي با يك مقايسه راحت خواهيد ديد ، معمولا نرخهاي مناسب تري نسبت يه ديگر آژانسها ارائه مي دهند . در نهايت نيز مناسبت‌هاي مهمي در تور‌ ايتاليا ارزان ردپا دارند . مهم ترين و اصلي ترين آنها نيز بها هتل اقامتي و همين طور بليط طياره است . با انتخاب پرواز‌هاي‌ ايراني به جاي پرواز‌هاي‌ خارجي و همين طور بليتهاي اكونومي به مكان بليط هاي بيزنس كلاس و فرست كلاس هزينههاي تان تا حدي كاهش مي يابد . رعايت اين موضوع در موقعيت انتخاب هتل نيز به كاست پول ها هم‌دستي مي كند . هتلهاي پنج ستاره و لوكس ايتاليا پاره بهترين و البته قيمت بالا ترينها است ، در حالي كه انتخاب هتل سه كوكب مي تواند قيمت تور ايتاليا را نقصان نمايد .

قيمت تور ايتاليا

فرودگاههاي پراهميت ايتاليا
ايتاليا نزديك به 30 فرودگاه كارآمد دارد كه در شهرهاي مختلف و جدي آن مانند رم ، ناپل ، فلورانس ، پيزا قرار دارند . برخي از اساسي ترين فرودگاههاي اين ديار فرودگاه لئوناردو داوينچي در رم ، فرودگاه ميلانو مالپنسا در ميلان ، فرودگاه لينيت در ميلان ، فرودگاه ونيز ماركوپلو ، فرودگاه گاليله در پيزا ، فرودگاه پروانه دوستي در فلورانس هستند .

اصلي ترين فرودگاههاي ايتاليا

پرطرفدار ترين جاذبههاي گردشگري ايتاليا
كولوسئوم | Colosseum
بناي كولوسئوم يكي از ارزشمند ترين و عتيقه ترينت بناهاي ايتاليا است كه در شهر رم قرار دارد . اين بنا كه ساخت آن مربوط به قرن ابتدا ميلادي خواهد بود ، ميداني براي نبرد گلادياتورها مي باشد است .

زمين‌بازي سنت مارك | Piazza San Marco
كشور ونيز با آن قايقها و راههاي آبي اش به تنهايي يكي از ديدني ترين جاذبههاي گردشگردي ايتاليا است . سبك وزن معماري خانهها و بناهاي با شكوه اين شهر هر گردشگري را به انبساط خواهد آورد . در اين شهر ميدان سنت مارك معروف ترين قسمت شهر و همين طور بزرگ ترين ميدان ونيز است . ميداني كه در اطراف آن چند جاذبه حياتي از جمله كليساي مستوفا دي طرز ماركو ، كليساي سن موييز ، تعداد زيادي چكمه و هزينه‌هاي‌غيراساسي قرار دارد .

باغ‌ بوبولي | The Boboli Gardens
باغ بوبولي در فلورانس ايتاليا قرار دارد و از زيبايي آن را به بهشت فلورانس شبيه‌سازي كرده اند . اين باغ در راست فضا قلعه سلطنتي پيتي است . با قدم زدن در باغ علاوه بر طبيعت ويژه به فرد با مجسمههاي ظاهر زيبا رو به رو مي شويد كه توسط استاد كاران هنر مجسمه سازي تهيه شده اند .

باغ‌ بوبوبلي فلورانس ايتاليا

بهترين مهمانسرا هاي ايتاليا متناسب با بودجه شما
هتل پنج اختر پرتريت فيرنزه | Portrait Firenze - Lungarno Collection
بدون شك يكي از مهمانسرا هاي عالي ايتاليا هتل پنج ستاره‌ پرتريت فيرنزه است . اين مهمانخانه در شهر تاريخي فلورانس و در نزديكي پل معروف پونته وكيو قرار دارد . اتاقهاي هتل طراحي روزآمد و بسيار شيكي دارند و بيشتر‌از‌رنگهاي سفيد و خنثي استفاده شده است . مهمانخانه تا فرودگاه فلورانس فاصله اش حدودا 30 دقيقه البته با ماشين است .هتل از نظر دسترسي در جايگاه خوبي قرار دارا است و فاصله آن با قصر پيتي و همين طور گلستان بوبولي كمتر‌از‌200 متر است . در اين هتل چهارپايان خانگي باز اجازه وصول دارند . از مهم ترين و حقيقي ترين خدمت‌ها هتل بايد به اينترنت و پاركينگ مفت ، ترانسفر فرودگاهي ، اجاره ماشين ، خدمات خشكشويي ، صندوق امانات ، منوي مخصوص كودك و همين طور غذاهاي رژيمي ، خدمات ماساژ ، تورهاي دوچرخه اتومبيل شخصي و تفرج شهرنشين گفته كرد .

هتل چهار ستاره گرند تيبريو | Grand Hotel Tiberio
هتل چهار ستاره گرند تيبريو از بهترين هتلهاي رم ايتاليا است . اين هتل با فرودگاه شهر رم حدود 40 دقيقه اي فاصله خواهد داشت . مسافرخانه ترانسفر فرودگاهي دارد ولي چنانچه بخواهيد خودتان به هتل برويد ، مي توانيد از تاكسي و ادوات نقليه بيرون فرودگاه استفاده كنيد . موزه واتيكان نزديك ترين جذب گردشگري به اين هتل شده است . در مسافرخانه ورود حيوانات در خانه غيرواقع نيست . هتل براي مهمانان با معلوليت خدماتي مشابه صندلي چرخ دار ، سرويس صحيح ويژه خواهد داشت ، همين طور علائم ديداري و شنيداري براي افراد اصم و ضرير در سراسر هتل نصب شده خواهد شد . از ديگر خدمات هتل مي توان تالاب سرپوشيده و روباز ، تالار سازگاري اندام ، سونا ، خدمت‌ها ماساژ ، سولاريوم ، جعبه امانات ، كارها خشك شويي ، خدمات تحول ارز ، خدمات حفظ كودك و . . . را اعتبار برد .

هتل سه ستاره روسا سالوا | Rosa Salva Hote
هتل سه ستاره روسا سالوا در نزديكي كلان ترين زمين‌بازي ونيز يعني ميدان سنت نشانه قرار دارد . محل دسترسي خوب هتل طرفداران آن را كامل تر كرده است ، هتل تا فرودگاه ماركو پلو ونيز فاصله اي حدودا 8 كيلومتري خواهد داشت . در اين مسافرخانه قادر خواهيد بود از خدماتي چون اينترنت بدون پول ، خدمات خشكشويي ، فعاليتهاي تفريحي براي كودكان ، بوفه و دفعه استفاده نماييد .

نمايي از هتلهاي پنج ستاره‌ ايتاليا

زيباترين و خوشمزه ترين غذاهاي ايتاليا
غذاهاي ايتاليايي از آن قسمت غذاهايي هستند كه اكثراً افراد دوست‌ دارند ، همانند پيتزا و پاستا كه ديگر در سفره غذايي زيادي از ما جا گرفته است . كمتر پيش مي آيد غذاهاي ايتاليايي به مذاق ما خوش نيايد . كامل ترين انتخاب براي صرف خوردني هاي معروف ايتاليايي مهمانخانه هاي آشنا شده و معروف ايتاليا هستند . در اين رستورانها با چاشني اصيل‌ خوردني ها دوست مي شويد كه ممكن شد با پخت آن در ايران يا هر جاي ديگر تفاوت بسياري داشته بود .

پيتزا | Pizza

پاستا | Pasta

فريتاتا | Frittata

لازانيا | Laغير مجاز مي باشدne

نوكي | Gnocchi

ويل ميلانيز | Veal Milanese

بهترين سوغاتي ايتاليا
ايتاليا پنيرهاي خوشمزه اي دارد و همين طور در تكنيك عطر سازي جزو كشورهاي موفق است . درصورتي‌كه مي خواهيد از سوغاتيهاي ايتاليا چيزي به يادگار بياوريد مي توانيد به سراغ بوي‌خوش هاي معروف ايتاليايي ، پنيرهاي مختلف ، ظروف سراميكي و شيشه اي ، پيكر هاي ريز نماد شهرستان هاي مختلف ، شكلات ، پاستاي ايتاليايي ، دكوريهاي تنگ اي مورانو و . . . برويد . اين سوغاتي را مي توانيد در فروشگاه ها هاي محلي و يا پاساژها و مراكز خريد ولايت ها پيدا كنيد .

منبع:تور ايتاليا


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۹:۴۵ توسط:گلبرگ موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :