گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي .

گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي

تور مالديو

درزمينه تور مالديو

بي شك مالديو يك تكه‌ از بهشت بر روي زمين است؛ اين تعبيري است كه از اين جزيره زيبا مي توان بيان كرد . در چند سال ديرين ، صورت‌ها مالديو در فضاي اينترنتي به قوت پيچيده و نظر گردشگران وفور را به خود احضار كرده شده . به طوري كه وسيله گشته تور مالديو بيشتر‌از‌گذشته دلنواز شود . جزيره مالديو ، با آب‌هاي‌ فيروزه اي رنگ و آبزيان رنگارنگي كه دارد ، سالانه‌ گردشگران زيادي را به سمت خود كشش مي كند . با اين كه مالديو كوچكترين كشور قاره آسيا‌ است‌ و جمعيت‌ بسيار كمي‌ دارد اما تمام امكانات تفريحي مدرن را براي گردشگران خود فراهم كرده مي باشد و قطعا در تور مسافرتي مالديو بهترين محل هاي اقامتي ، عالي ترين تفريحات آبي و كامل ترين غذاهاي بين المللي را در اين منطقه‌ تجربه خواهيد كرد . مالديو مجمع‌ الجزايري از 1200 جزيره در اقيانوس هند بوده است و در وسط اين جزاير ، تنها 202 جزيره در مالديو ، مسكوني هستند و هتلهاي مالديو نيز در 88 جزيره اين كشور قرار گرفته است‌ و بهترين خدمات را به شما مسافرين عرضه مي دهند .

 

 

تور‌ مالديو

 

 

 

در تور‌هاي‌ مسافرتي مالديو مي توانيد سوار بر قايقهاي تندرو شويد و در ميان جزاير و ماهيهاي رنگارنگي كه از آبهاي شفاف و فيروزه اي ديده مي شوند ، كلي سرگرمي و خوش بگذرانيد . غواصي هم از ديگر تفريحاتي است كه مي توانيد در جزيره مالديو داشته باشيد . چشمگير خواهد شد بدانيد غواصي‌ مهم‌ ترين تمرين در مالديو است و اين مهارت به حدي در اين شكوه دارا است كه ابتدا وزير مالديو به هيئت دولت خود فرمانبداري كردن از داده تا همه غواصي را فراگيرند . زيادترين پول مالديو از گردشگران و توريستها به دست مي آيد و بعنوان ترين لوكس ترين مراد بكر دنيا به شهرت قابل توجهي رسيده مي باشد .

 

دانسته‌ها الزامي و مهم مالديو

زبان رسمي : ديوهي

دين رسمي : اسلام

اختلاف هنگامي نسبت به ايران : 1 : 30+ ساعت

واحد وجه : روفيه مالديو

كد كشور : 960+

شماره الزامي : 119

ولتاژ برق شهري : 230 ولت و 50 هرتز

فرودگاه‌هاي بين‌المللي : فرودگاه بين‌ المللي ابراهيم نصير - فرودگاه بين‌ ‌المللي گن

شرايط ستاندن ويزاي مالديو

ويزاي مالديو بخش ويزاهاي فرودگاهي است و اين خبر احسان براي مسافران ايراني است ازچه كه شما مي توانيد بدون دريافت ويزا به مالديو سفر دهيد و به محض رسيدن به فرودگاه ، با ارائه سندها معتبر ، ويزاي فرودگاهي دريافت بكنيد . ويزاي فرودگاهي يكي از مهمترين دلايل توريستي گرديدن اين شهر است . براي دانلود ويزا بايد پاسپورت خويش را كه لااقل 6 ماه ارزش دارا است ، همراه با برگه رزرو قطعي هتل و يك قطعه عكس همه رخ ، به مامورين فرودگاه تحويل دهيد . در هنگام ورود شما ، هزينه اي اندازه با 50 دلار به ازاي تعداد روزهايي كه تصميم ماندن در اين كشور را داريد ، از شما گرفتن مي گردد . ويزاي توريستي اين كشور ، به مدت 30 روز ارزش دارا است .

 

 

 

تور‌هاي‌ مالديو

 

 

 

تورهاي ارزان‌ و لحظه آخري‌ مالديو

شما عزيزان براي خريد تورهاي ارزان و لحظه آخري مالديو چند گزينش پيشقدم خواهيد داشت ! اول اينكه مي ‌توانيد تورهاي لحظه آخري مالديو را تحصيل نماييد ، چون بيشتر وقتي تورهاي مالديو از لحاظ تعداد مسافر به حد نصاب نمي ‌رسند و آفرهاي هيجان انگيزي روي اين تورها پديدار مي شود و تور‌هاي‌ لحظه آخري مالديو از جمله تورهاي كم‌قيمت مالديو بشمار مي روند . انتخاب دوم شما اين است كه براي خريد تور ارزان قيمت اين مقصد را انتخاب كنيد كه شامل‌ هتلهاي ارزان‌ و پروازهاي ارزان اين مقصد است . هتلهاي 3 ستاره و هتل‌هاي‌ 2 ستاره‌ مالديو از جمله هتلهاي ارزان قيمت اين مقصد بشمار مي طريقه . همچنين پريدن هاي چارتري مالديو هم در مقايسه با پروازهاي ديگر خيلي ارزانتر براي شما تمام مي‌ گردند .

 

 

 

تور ارزان مالديو

 

 

 

بنابراين براي خريداري تور‌هاي‌ ارزان قيمت مالديو بايد پروازهاي چارتري كه بيش هم ارزان مي گردند را با هتلهاي ارزان مالديو ذخيره دهيد . انتخاب سوم شما براي تجربه تور‌ مناسب اين است كه در هنگام هاي لوسيزن و كم گردشگر سفر بكنيد . براي خريداري آفر تور مالديو بايد در فصلهايي كه سفركننده زيادي براي اين مملكت نيست مبادرت به سفر نماييد؛ در نوبت هايي كم گردشگر پروازها و هتلهاي اين مقصد تقريبا خلوت مي شود و به همين دليل مي ‌توانيد تور‌هاي‌ ارزان مالديو را براحتي تهيه كنيد . انتخاب آخر براي خريد تور‌ ارزان اين است كه تور مورد نظرتان به اين مقصد را از شعبه مسافرتي گلبرگ سير خريد كنيد؛ شما با معامله از اين مجموعه مسافرتي در مقرون به صرفه ترين حالت ممكن عزيمت مي كنيد و همچنين مي توانيد از تماشاي چنين جذب هايي كه در طول سفرتان كلي لذت ببريد .

 

 

 

آفر تور مالديو

 

 

 

قيمت‌ تور‌ مالديو

قيمت‌ تور مالديو در شرايط و وقت هاي مختلف‌ ، ناهمگون عرضه خواهد بود . مالديو جزو مقاصد گردشگري لوكس و بسيار پرطرفدار در بين گردشگران است و بيشتر تله مالديو ، 5 روز و 6 شب برگزار مي توان . قيمت تور مالديو را تعداد شبهايي كه قصد سكونت در اين مملكت را داريد ، به همراه نوع هتل‌ انتخابي ، نوع پرواز و تفريحاتي كه در اين منطقه قرار خواهد شد انجام دهيد ، معين‌سازي عمل مي كند . براي اين كه تور ارزان مالديو را تجربه كنيد ، قادر خواهيد بود در نوبت هايي كه گردشگران كمتري به مالديو سفر‌ مي كنند ، اين ديار را انتخاب نمائيد . اين فصلها كه در بيشتر موارد فصلهاي باراني هستند و چون هواي گرمي نيز دارند ، رطوبت فزايش پيدا كرده و به همين دليل گردشگران كمتري به اين منطقه سفر مي كنند . اين مبحث باعث شده نرخ رزرو هتل‌ و پرواز تا حد اضافي كاهش يابد و همين صورت بيشترين ميزان تور مالديو حين آخري در اين بازه زماني است . در صورتي كه در فصل‌هاي‌ پاييز‌ و زمستان ، به دليل هواي نسبتا خنك جزيره ، گردشگران به مراتب بيشتر هستند و به پيگيري آن قيمت تور مالديو افزايش مي يابد .

 

 

 

قيمت تور مالديو

 

 

 

معروف ترين شهرهاي مالديو از تماشا گردشگري

در بين شهر‌هاي‌ مالديو ، چند شهر مهم‌ توريستي در وجود دارد كه بيشتر گردشگران ، در تور مالديو ، از آنها ديدن مي كنند . ماله ، پايتخت مالديو ، مهمترين شهر اين سرزمين و پر توريست ترين آنها است؛ پس‌ازآن از آن جزيره وادهو نيز ، به علت ساحل درخشاني كه شب ساعت به شكل چراغهاي آبي با تابش‌ نور مهتاب در مي آيند ، مشهور است . در ادامه جزيره هيتادلو ، آليماتا ، تولوسدو ، كوردو ، فيدهو ، مارادهو و اوتمو ، از مهمترين شهر‌هاي‌ گردشگري مالديو هستند كه در فصلهاي توريستي ، هميشه‌ مملو از گردشگران مي باشد .

 

 

 

جزاير مالديو

 

 

 

بهترين هنگام سفر به مالديو

جزاير مالديو در طول سال هواي گرم و آفتابي دارد . معدل دماي آن ۲۳ الي ۳۱ درجه سانتي گراد است و بهترين دوران سفر به مالديو ماه نوامبر (ماه آبان) تا ماه آوريل (ماه فروردين) است . هنگام پر گردشگر جزاير مالديو ميان ماههاي دسامبر (آذر) و مارچ (اسفند) مي باشد و نيز بارانهاي فصلي جزاير از ماه مي (ماه ارديبهشت) تا ماه اكتبر (ماه مهر) ادامه پيدا مي ادا كند . اوج اين بارانهاي موسمي در ژوئن (خرداد) حادثه مي افتد . آبسنگهاي شمالي جزاير مالديو بين ماههاي مي - نوامبر (ارديبهشت تا آبان) و آبسنگهاي جنوبي اين جزاير بين نوامبر - مارچ (آبان تا اسفند) بيشترين بارانهاي موسمي‌ را تجربه‌ مي بكند . با توجه‌ به آب و هواي اين مقصد بكر و رويايي بها اين را دارد كه با پرداخت مقداري بيشتر‌ هزينه‌ سفر به مالديو را در فصل پرگردشگر وهاي سيزن مالديو يعني راست وقتي كه آفتاب در آسمان مي درخشد و گرماي خود‌ را به شن‌هاي‌ ساحل و درياي زلالش مي دهد ، انتخاب‌ كنيد . با اين حال ، اگر ترجيح‌ مي دهيد در فصلهاي باراني‌ از جزاير مالديو ديدن كنيد مي توانيد به غواصي‌ برويد ، ورزش كنيد و غذا و نوشيدنيهاي جزيره بچشيد و كلي خوش‌ بگذرانيد .

 

 

 

سفر‌ به مالديو

 

 

 

فرودگاههاي بين المللي مالديو

فرودگاه بين المللي ولانا | Velana International Airport

 

فرودگاه بين المللي ولانا يا ابراهيم نصير ، در شهر ماله مالديو قرار گرفته و در ارتفاع‌ 2 متري از سطح دريا‌ واقع‌ شده‌ است‌ . طول باند اين فرودگاه 3200 متر است و جزو بهترين فرودگاههاي مالديو شده . ابراهيم نصير نامي‌ است كه مردم‌ روي اين فرودگاه گذاشته اند براي‌چه كه اين فرودگاه بين المللي در سال 1966 توسط رئيس‌ جمهور وقت ، ابراهيم نصير افتتاح شد .

 

 

 

فرودگاه بين‌ المللي گان | Gan International Airport

فرودگاه بين المللي GAN هم ، در سال 1976 به عنوان دومين فرودگاه مهم‌ ديگري اين كشور مورد استفاده‌ قرار گرفت . اين فرودگاه با طول باند 2650 متر ، در شهر آدو از جرايز جنوبي و دومين شهر پر جمعيت مالديو قرار دارد .

 

راهنماي رزرو تورهاي مالديو

خريد تور برزيل بهترين‌ روش براي سفر‌ به اين جزيرههاي توريستي مالديو است . با خريد در اينترنت دام اين مقصد قادر خواهيد بود همگي مراحل سفرتان را در كمترين هنگام و تنها با چند كليك اجرا دهيد و در آخر‌ نيز خدمات‌ مورد نياز مانند ترانسفر فرودگاهي ، بيمه مسافرتي و . . . را همچنين براي سفرتان رزرو نمائيد . براي فروش اينترنتي تله اين مقصد وارد سايت شويد ، آغاز سفر را روشن كنيد و در امتداد تعداد مسافران و كلاس پروازي (اكونومي دسته ، بيزينس كلاس و فرست كلاس) را نيز وارد نمائيد و پس از انتخاب تاريخ رفت و برگشت و آشكار شدن بازه سفرتان جست و جو را بزنيد .

 

صفحه اي كه به آن وارد مي شويد همان جايي خواهد بود كه شما مي توانيد تور‌ مالديو ارزان را در هر هتل و با هر ايرلايني براي سفر‌ خود خريداري دهيد . در اين بخش تور‌هاي‌ مسافرتي مالديو از ارزان به گران براي شما نمايش داده مي‌شود‌ و مي‌توانيد‌ ارزش هر كدام از گزينهها را با ايرلاينهاي متعدد ايراني و خارجي نيز مقايسه و مشاهده نماييد . هم فيلترهايي نظير مقياس ستارههاي هتل ، امتياز مسافران ، نوع‌ مكان‌ اقامتي (هتل ، بوتيك هتل‌ ، هتل‌ آپارتمان) ، هتلهاي زنجيره اي ، قيمت و محل مكاني قادر خواهيد بود جست و جو خويش را دقيق تر كنيد و بهترين تور‌ مالديو را براي سفر‌ خود‌ آنلاين بخريد .

منبع : تور مالديو


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۸:۰۴ توسط:گلبرگ موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :