گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي .

گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي

تور آنكارا

 

تور‌ آنكارا

تور‌ آنكارا در اكثر موارد ميانه 4 تا 6 تاريخ نقشه‌ريزي خواهد بود و در اين مدت زماني براي گشت شهرنشين ، ملاقات از مكان‌ها كهن و همين طور زماني براي خريد در نگاه گرفته گشته شده . البته اجباري براي كمپاني در اين گشتها نداريد اما خب اگر بخواهيد خودتان مجزا از تور نقشه ريزي دهيد ، ممكن بوده است پول هاي تان افزايش يابد مخصوصاً اگر براي بار يكم به آنكارا سفر كرده باشيد . مزيت سفر با تور‌ اين است كه هر جسم از قبل مشخص است و دغدغه اي براي هيچ كاري نداريد و فقط و فقط الزاماً بايد از سفرتان لذت ببريد . آژانسهايي كه صندوقچه بي واسطه تور آنكارا هستند ، چم و خم روش را بلدند كه اين مبحث هم در كيفيت سفر و هم در كاهش هزينهها اثربخش است .

تورهاي آنكارا

قيمت تور آنكارا
قيمت هر توري به چند عامل رسمي بستگي دارد ، ارزش بليت هواپيما ، هزينه هتل ، هزينه سياحت و گذار در شهر و . . . كه مي توان گفت قيمت مهمانخانه و بليت سياحت از همه مهمتر شده . تركيه مدت هاست كه تمركز و توجه بسياري به صنعت گردشگري دارد و از اين رو در جمعاً ناحيه هاي آن از جمله آنكارا مي توانيد بهترين و شيك ترين هتل را نمايان كنيد . اين موضوع به طور سر راست قيمت تور‌ آنكارا را زياد مي برد . همانطور گفته شد اهميت فن گردشگري در اين كشور باعث شده تا به همان حد كه هتل لوكس و مرتبه يك دارد ، هتل 4 ستاره ، 3 ستاره و . . . نيز داشته باشد كه برخي از آنها بيش بلند هستند ، با اين فرق كه خرجي هاي مقام به مراتب از مهمانسرا هاي عالي و 5 ستاره‌ آنكارا كمتر است . نرخ پريدن هم به شركت هواپيمايي و همين طور نوع بليت‌ تان بستگي دارد . پروازهاي خارجي گزاف تر هستند و صندليهاي فرست كلاس عالي ترين خدمات و در حالي كه حال بيشترين مخارج را دارند .

بنابراين چنانچه بخواهيد تور آنكارا ارزان تر براي تان همگي شود بايست به نشان پريد هاي ايراني و صندليهاي اكونومي برويد و از آنجايي كه فاصله تا آنكارا زياد نيست احتياج به خدمات خاصي نخواهيد داشت؛ يكي از بهترين گزينهها براي سفر مي تواند تور‌ آنكارا با پرواز ماهان گردد . در نهايت راهكار ديگر ، سفر در زمانهاي كم توريست است چون شانس استفاده از تور آنكارا ثانيه آخري را اضافه مي بدهد و در عملكرد احتمالا تور آنكارا مفت تري نصيب تان مي شود . در نهايت توجه داشته باشيد اگر مقيم تهران نيستيد نيز مي توانيد از شهرهاي ديگر رفتار نماييد . تور‌ آنكارا از شيراز ، اصفهان و چند ولايت ديگر نيز برگزار مي گردد و پريد از همان آبادي ها به منظور تركيه مي رود‌. براي اطلاع از قيمت دام هاي اين شهرستان زيبا و دوست داشتني بهترين راه اين است به سايت گلبرگ سير رجوع كنيد و براي اطلاع از نرخ تورهاي مسافرتي آنكارا در سيستم مبدا و مقصد هجرت و تاريخ را وارد كنيد و ارزش تور مورد نظرتان به هر مقصدي كه مي‌ خواهيد را مشاهده نماييد .

قيمت تور‌ آنكارا

خدمات‌ پكيج تور‌ آنكارا گلبرگ سير
مرسوم ‌ترين خدمات تور‌ آنكارا در آژانس گلبرگ سير‌ به شرح زير است :

رزرو بليت رفت ‌و برگشت هواپيما‌
رزرو مهمانخانه به همراه صبحانه (انتخاب مهمانسرا به ‌دلخواه مسافر)
ترانسفر رفت ‌و برگشت فرودگاهي
بيمه مسافرتي طبق با وقت وقت ماندن در آنكارا
سيم‌‌ كارت‌ اعتباري (در صورت نياز) رزرو مسافرخانه و پرواز‌ خارج‌ از پكيج
تور آنكارا كم‌بها و دقيقه آخري‌
اگر ترجيح مي دهيد سفر كم هزينه ‌تر و قرين به سود اي را داشته باشيد ، حتما بايد به چند مطلب اساسي نكته‌بيني كنيد‌ : اول اين كه نوبت را تعيين بكنيد كه ميزان گردشگران كمتري به آنكارا سفر ميكنند؛ وضعيت آب و هواي آنكارا در اين مورد نقش موثري ايفا مي ‌كند . تاريخ هاي ارتفاع دما و رطوبت يا دوران باران ‌هاي فصلي ، فصل كم گردشگر اين كشور محسوب خواهد بود . بازه هنگامي همچون تعطيلات سال نوي ميلادي يا عيد نوروز ، ميزان متقاضيان سفر و باطبع آن ، قيمت ‌هاي تور‌ آنكارا افزايش مي ‌يابد . موضوع آينده مقدار زمان توقف شماست كه در صورت امكان ، پكيج ‌هايي را تعيين كنيد كه محتوي تعداد روزهاي كمتري مي ‌باشند .

تور آنكارا ارزان

اين را هم هميشه به ياد داشته باشيد دايماً كم‌بها ‌ترين قيمت تور‌ آنكارا نمي ‌تواند علت بر خوب بودن آن پكيج مسافرتي باشد ، بعضي از شعبه هواپيمايي با ارائه تور مناسب ‌تر و بي وضع تنها باعث اتلاف رفتن پول و زمان شما مي‌ گردند ، بنابراين هميشه هوشمندانه رفتار كنيد و در اختتام كلكسيون مسافرتي گلبرگ سير در بالاي همين ورقه ارزش ‌هاي مختلفي براي تور‌هاي اين نظر را خدمت شما پديدار كرده‌ مي باشد تا با دقت به بودجه موقعيت نظرتان ، خوب ترين انتخاب تور نسبت به بودجه خودشان را داشته باشيد .

گزينه بعدي كم‌بها ترين تور مسافرتي ، تور لحظه آخري آنكارا است كه در واقع همان تور ارزان قيمت آنكارا است ولي كيفيت خاصي هم دارد ! چرا كه به تور‌هاي‌ دقيقه 90 هم آشنا مي ‌شوند اما براي كشف كردن چنين تورها بايد تا نزديك شدن به زمان جنبش اندكي صبر كنيد . آژانس ‌هايي كه پرواز‌ها‌ را چارتر كرده باشند در صورتي كه ظرفيت مسافران پايان نشود ، پرواز را با نرخ پست تري به مسافران با آفرهاي مخصوص ‌اي عرضه مي ‌دهند . به صورت كلي اگر هميشه آماده مهاجرت هستيد ، حواستان به آفرهايي كه آژانس هواپيمايي گلبرگ گريزان در روزهاي نزديك پرواز يا فصول كم گردشگر ارائه مي ‌دهند ، باشيد و از اين فرصت ‌استثنايي نهايت سهم را ببريد .

آفر تور‌ آنكارا

جاذبههاي ديدني و گردشگري آنكارا
چنانچه فكر مي بكنيد در تور آنكارا تفريحات و ديدنيها كم هستند كاملا در اشتباهيد؛ آنكارا به قدري ديدني و مركزها تفريحي متنوعي خواهد داشت كه در مربوط به سفر 5 ، 6 روزه تمام وقت شما پر خواهد شد . بنابراين درصورتي‌كه تنهايي عازم اين مقصد جذاب هستيد ، حتما از پيش اطلاعات كافي در اين زمينه داشته باشيد و اگر هم با تور‌ مسافرتي مي رويد كه ديگر همه چيز از كنار مشخص بوده است .

منطقه تاريخي هامامونو و ناحيه اولوس
شهر‌ آنكارا جزو ولايت هاي قديمي تركيه است ، به همين دليل ناحيه‌ها قديمي و باستاني زيادي دارد . كوي هاي پير براي‌اينكه هامامونو و اولوس از مناطقي قديمي ناحيه هستند كه هر وسيله به دوره اي تاريخي باز مي گردد . حدود هامامونو با خانههاي چوبي از زمان عثمانيها به جا مانده است و ناحيه اولوس به ابتدا جمهوري تركيه باز خواهد شد .

درياچه موگان آنكارا
درياچه موگان يكي از جاذبههاي گردشكري پرطرفدار آنكارا مي باشد و اين درياچه حدود 20 كيلومتر با ديار دوري دارد بهترين محل براي تفريح و گشت و عبور است .

درياچه موكان در تور آنكارا

مسجد كجاتپه آنكارا
تركيه به عنوان كشوري حنيف ، يكي از جذب هاي اصلي اش مساجد زيبا و تاريخي اش است . نمازگاه كجاتپه كه يادگاري از زمان امپراتوري عثماني هستيد ، بزرگترين نمازخانه آنكارا و از جاذبههاي قديمي اين كشور است .

آكواريوم آكوا وگا آنكارا
آكواريومهاي بزرگ‌ با امكانات مدرن يكي از آن جذبه هايي است كه هر كسي با هر سن و سليقه اي دوست دارد لااقل يك بار هم شده وارد اين دنياي حيرت‌انگيز شود . آكواريوم آكوا وگا آنكارا يكي از خوب ترين ها در دسته بشخصه است كه امكاناتي از قبيل مركز خريد و همين صورت رستوران همچنين دارد .

آكواريوم آكوا در تور آنكارا

معبد‌ آگوستوس آنكارا
اين آتشكده از قديمي ترين بناهاي تاريخي تركيه است كه زمان درست كردن آن به قرن اول ميلادي باز مي گردد . معبد مربوط به زمان شاهنشاهي روم خواهد بود و سنگ‌نبشته هايي كه از آن به جا تتمه نيز سرگذشت آن زمان را روايت به جا مي آورد .

بهترين مراكز خريد و فروشگاه ها هاي آنكارا براي معامله سوغاتي
فروش كردن هم كه جزو مستثنا نشدني سياحت شده است چه بخواهيد براي خودتان خريد نمائيد و يا بخواهيد براي عزيزان تان سوغاتي خريد كنيد ، در هر دو صورت بايد پاسخي فروشگاه ها ها و مراكز خريد واقعي آنكارا شويد . تقريبا همه بخشي از كوچ را حتي شده يك نيمه روز را به خريد اختصاص مي دهند . براي خريد كردن گزينههاي فراواني از بازارچه هاي محلي گرفته تا بازارچه هاي لوكس داريد ، نيكي ها ابتدا بايد ليستي از سوغاتيهاي مهم آنكارا را داشته باشيد تا فراوان زمان تان براي فروش و گشت و گذار در بازار تلف نشود . معروف ترين مراكز خريد آنكارا ، مركز خريد آنكامال ، مركز خريد كاروم ، ميان خريد پارك است . البته بازارهاي بومي زيرا بازار باكيرجيلار چارشيسي نيز انتخاب مناسبي است .

بهينه ترين هنگام سفر به آنكارا
به طور همگاني ولايت هاي تركيه آب و هواي آرام و مديترانه اي دارند ، ولو كه بعضي آبادي ها در فصل زمستان سرد هستند اما حتي در آن تايم همان تور تركيه جذابتهاي خودش را دارد . آنكارا باز از نظر آب و آسماني در گروه شهرهاي نيك آب و هواي اين كشور مي باشد و تقريبا در همگي طول سال مي انرژي به آن عزيمت كرد . البته زمستانها اقليم سرد مي شود . بهترين زمان براي سفر به آنكارا بهار و اوايل تابستان است . طبيعتا اغلب افراد نيز تمايل دارند در اين زمان كوچ كنند كه شدني خواهد شد باعث افزايش موقتي قيمت تور آنكارا گردد . در فصلهاي كم توريست تر ماجرا برعكس مي شود و نرخ ها كاش مي يابد و همين طور موقعيت استفاده از تور آنكارا لحظه اخير افزون‌تر خواهد شد .

راهنماي رزرو تورهاي آنكارا
خريد تور‌ آنكارا زيباترين متد براي سفر به اين شهر همنشين داشتني است . با خريداري آنلاين تور آنكارا مي توانيد تمامي گام ها سفرتان را در حداقل ترين زمان و تنها با چند كليك اجرا دهيد و در انتها نيز خدمات مورد نياز مانند ترانسفر فرودگاهي ، بيمه مسافرتي و . . . را نيز براي سفرتان رزرو كنيد . براي خريد آنلاين تور اين مراد وارد سايت شويد ، سرچشمه عزيمت را مشخص كنيد و در دنباله ميزان مسافران و كلاس پروازي (اكونومي كلاس ، بيزينس كلاس و فرست كلاس) را نيز وارد كنيد و پس از انتخاب تاريخ رفت و برگشت و مشخص شدن بازه سفرتان خيز و جو را بزنيد .

صفحه اي كه به آن وارد مي شويد همان جايي خواهد شد كه شما قادر خواهيد بود تور‌ آنكارا ارزان را در هر هتل و با هر ايرلايني براي سفر خود خريداري كنيد . در اين بخش تور‌هاي‌ آنكارا از كم‌بها به گران براي شما ارائه داده مي گردد و مي توانيد بها هر كدام از گزينهها را با ايرلاينهاي متفاوت داخلي و خارجي نيز مقايسه و مشاهده نماييد . مورد ديگر اين كه فيلترهايي همانند تعداد ستاره‌هاي‌ هتل ، فرق مسافران ، نوع مكان اقامتي (هتل ، بوتيك‌ هتل ، هتل آپارتمان) ، هتلهاي زنجيره اي ، قيمت و محل مكاني مي توانيد جست‌ و جو خود را دقيق تر نمائيد و بهترين تور‌ آنكارا را براي سفر خود اينترنتي بخريد .

 

منبع:تور آنكارا


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۲:۱۱ توسط:گلبرگ موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :