گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي .

گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي

تور آنتاليا

درمورد تور آنتاليا
مسافران تور‌ آنتاليا به عوامل تاثيرگذار متنوع اين ناحيه را مي شناسند . چندي به دنبال‌ مسافرخانه هاي مجلل آن هستند در حالي كه گنجينههاي تاريخي اين خطه شكارچيان فرهنگ را به خود جلب مي كند . سپس زيبايي عادي زمين خواهد شد كه خيلي از ويزيت كنندگاه شاهد مناظر زيباي پانوراما و شگفتيهاي طبيعي هستند . از جمله آبشارهاي دودن و چيمرا در كوه اوليمپوس ، جايي كه زبانه هاي آتش در 2500 پار از اقليم جوانه مضروب است . صعود وقايع با هتلهاي عالي مدرن ، محك اي منحصر به تنها از سبك زندگي را با تور كم‌بها آنتاليا براي شما مي سازد . به اين دليل جاي تعجب نخواهد بود كه آنتاليا 30 درصد از كل گردشگري تور تركيه را به خويش اختصاص داده و با نشو سالانه 4 .17 درصد جمعيت ، سريع ترين استان تركيه در حال رويش است .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۷:۵۵ توسط:گلبرگ موضوع:

تور كوش آداسي

 درمورد تور‌ كوش آداسي
كوش آداسي اسم يكي از شهرهاي ساحلي تركيه است كه با وجود كوچك گشتن ، جمعيت زايد داراست و يكي از اصلي ترين ناحيه هاي توريستي تركيه به شمارش مي آيد . سواحل كوش آداسي از قشنگ ترين هدف‌ها براي تور‌هاي‌ كشتي كروز هستند . اگرچه كه كوش آداسي به سواحل و تفريحات ساحلي اش معروف شد اما اين شهر جاذبههاي ديدني و تاريخي بسياري نيز دارد . تمام اينها باعث شده تا تور‌ كوش آداسي يكي از تعيين هاي ابتدا گردشگران باشد ، اين موضوع نه تنها در موقعيت گردشگران بروني صدق مي كند بلكه كوش آداسي براي انسان ها تركيه ايضاً مقصدي محبوب خواهد بود . بدون شك رسمي ترين انگيزه محبوبيت تور كوش آداسي ساحلي بودنش خواهد بود زيرا شهرهاي ساحلي دايماً بيش تر‌از‌ديگر شهرها مورد استقبال قرار مي گيرند . در درست شما در تور كوش آداسي هم فرصت ويزيت از بناهاي كهن را داريد و هم قادر خواهيد بود از حالت و خصوصا كناردريا و اقيانوس خوشي ببريد . در عين حال از نظر امكانات رفاهي و اقامتي عالي ترين و اشرافي ها نيز در اختيارتان قرار مي گيرد . اين تور‌ معمولا براي بين 5 تا 7 وقت نقشه ريزي مي شود و در اين مدت حسابي مجال داريد از اين شهر بندري زيبا لذت ببريد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۴۷:۱۰ توسط:گلبرگ موضوع:

تور مارماريس

درمورد تور مارماريس
ناحيه هاي ساحلي هميشه جذابيت بيشتري براي گردشگران داشته و دارند؛ ساحل دريا مي تواند منطقه مناسبي براي ريلكس كردن و استراحت باشد و از طرفي ورزشها و تفريحات مهيج آبي به دليل هيجاني كه دارند ، دايماً و در هر فصلي طرفداران خاص خود را دارند كه مارماريس يكي از شهرهاي توريستي تركيه دقيقا همين مختصه را دارد . اين مقصد در اصل شهرنشين در كنار درياي مديترانه است كه با طبيعتي بكر و تفريحاتي هيجان انگيز كه شما را واله خويش مي عمل كند . تور مارماريس بدون‌ترديد با ساير تورهاي ديگر ولايت هاي تركيه اختلاف دارد و در واقع هر آبادي ويژگيهاي خاص خودش را دارد . به طورمثال در مارماريس نيز از فرياد و جاروجنجال شهري نظير استانبول مربوط به خبر نيست ، در عوض مي توانيد آرامشي درست و حسابي را در اين شهر تجربه كنيد . البته چنانچه مطلع تفريح و اضطراب هم باشيد باز هم تور‌ مارماريس براي تان جذاب خواهد بود زيرا اين شهر از بهترين تفريحگاهها و جاذبههاي توريستي برخوردار است .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۳۵:۳۳ توسط:گلبرگ موضوع:

تور بدروم

درمورد تور بدروم
بدروم از ديگر شهرهاي ساحلي تركيه مي باشد كه زماني تنها دهكده اي كم حجم ماهيگيري بوده و سپس از دوران عثماني با ورود گردشگران كم كم به شهري توريستي تبديل مي شود است . اكنون تور بدروم به عنوان توري خوشگل و محبوب در بين تورهاي تركيه شناخته مي توان و اين مقصد شهري كم حجم اما پر جنب و جوش و بسيار ملوس در تركيه است؛ محبوبيت اين شهر به اندكي است كه سالانه پذيراي بيش از 1 ميليون مسافر از سراسر جهان است . اين شهر بيشتر‌از‌هر چيزي به سواحل فيروزه اي و خانگي هاي سفيدش شناخته است؛ شكلي كه هر گردشگري را مشتاق مسافرت به اين شهر درست مي كند . تور‌ بدروم معمولا مركز 5 تا 7 موقع نقشه‌ريزي مي گردد . اين زمان براي رويت و گشت و عبور در اين ناحيه ساحلي درست است . با اين وجود عالي است براي سفر تان نقشه‌ريزي داشته باشيد تا چيزي از قلم نيوفتد ، هر چند كه اگر با تور بدروم همراه شويد همگي طرح ها و گشتهاي روزانه از پيش بيان شده اند . آژانس مسافرتي گلبرگ گريزان كه صندوق راست دام هاي تركيه بخصوص تور‌ بدروم است ، با عرضه پكيجهاي متنوع ، از تعداد روزهاي اقامت گرفته تا هتل و پرواز ، انتخاب را براي گردشگران آسان تر مي كنند و گردشگران با هر بودجه اي مي توانند يكي از اين تور‌ها‌ را ذخيره نمايند .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۷:۲۶ توسط:گلبرگ موضوع:

تور استانبول

 

درمورد تور استانبول
 
استانبول از شهرهاي بسيار معروف و مهم مملكت تركيه بشمار مي رود‌كه در شمال مغرب ايران قرار گرفته است . قرارگيري اين ناحيه در منطقه خاورميانه ، باعث شده آثار‌ تاريخي متنوعي در اين شهر به چشمتان بخورد . استانبول شهرنشين روي شبه جزيره مثلثي مركز آسيا‌ و اروپاست كه شاهد اتفاقات كهن متنوعي از وقت باستان تا حال حاضر مي باشد ، به صورتي كه گاهي تاريخش به عنوان بخشي از امپراتوري ايران با سرزمين ما هم گره خورده است . استانبول همان قستنطنيه يا بيزانس گذشته شده است كه جزئي از دو امپراتوري مهم بيزانس و عثماني خواهد شد . به علت همين قدمت است كه تنوعي از آثار فرهنگي و باستاني را در اين آبادي مي ‌توانيد ببينيد و درياي مرمره و سياه دو درياي نزديك استانبول است ، بنابراين استانبول شهري ساحلي بشمار مي رود‌.

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۰۳:۲۷ توسط:گلبرگ موضوع:

تور اصفحان

 

درباره اصفهان


اصفهان يكي از زيباترين شهرهاي ايران است و به اندكي جاذبه و ديدني دارد كه به لقب نصف جهان نيز معروف شده خواهد بود . اين كشور در طول تاريخ اصلي ترين مقر حكومتها بوده كه به همين انگيزه آثار كهن زيادي از دوران تاريخي متفاوت در آن به مكان باقي است‌ . اصفهان در قسمت مركزي ايران قرار دارا است و از اين جهت دسترسي اغلب استانها به آن راحت است . تمام اينها باعث شده تور اصفهان يكي از پرتقاضا ترين تورهاي داخلي باشد؛ به طوري كه در هيچ فصلي از سال اصفهان را خالي از مسافر نخواهيد ديد . البته از نظر استجابت توريست خارجي شهر اصفهان جايگاه خوبي دارد و اين هم به دليل ديدنيها و جذب هايش شده است و هم خدمات و امكانات قشنگ شهر . اصلي ترين مطلب در جذب توريست خارجي‌ مندرج آثار‌ متعدد از اين شهر در يونسكو است كه سيلاب گردشگران خارجي‌ را گسيل اصفهان به جا مي آورد . در كنار بافت سنتي و معماري ايراني شهر‌ باعث توجه بيشتر گردشگران شده ، معماري كه در بسياري از شهرهاي ايران كمتر چشم مي شود و براي گردشگران خارجي‌ بسيار غريب و در عين حال بسيار جذاب شده است . تقريبا در هر زمان كه به اين شهر سفر نمائيد دست‌كم چند گردشگر خارجي را در سطح ديار و يا مسكن هاي ديدني خواهيد ديد .


اين شهر در ناحيه صنعت و بازرگاني نيز فعاليت گسترده اي دارد و فراواني از افرادي كه به تور‌ اصفهان را رزرو مي كنند اهداف كاري دارند . بازارهاي اصفهان آباداني خوبي دارد كه بخشي از آن به صنايع دستي و غذا هاي بومزاد مرتبط مي توان . سايز خيلي سفركننده و گردشگر به اصفهان خصوصا گردشگران خارجي‌ نه تنها باعث گشته تا تعداد مهمانخانه ها و مكانهاي اقامتي تكثير يابد بلكه كيفيت و خدمات را نيز به صورت قابل توجه اي بهبود داده است . همين امر هم كمك كرده تا تور اصفهان در ميان تورهاي داخل زيادتر مورد دقت قرار گيرد و گردشگران دروني نيز بتوانند از خصوصياتي عالي در سطح بين‌ المللي مصرف كنند .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۴۶:۱۱ توسط:گلبرگ موضوع:

تور شيراز

درباره‌ شيراز


هيچ ترديدي وجود نخواهد داشت كه شهر‌ شيراز يكي از توريستي ترين شهرهاي ايران است . اين شهر در استان فارس و در بخش جنوب سرزمين قرار داراست . شيراز از نظر جمعيت و بزرگي ششمين ناحيه ايران به شمار مي رود‌كه از ديرباز تا كنون دايماً مورد دقت گردشگران داخلي و خارجي شده . شيراز از آن شهرهاي شناخته شده اي شده كه بسياري از توريستهاي خارجي آن را در برنامه سفرشان قرار مي دهند . به طور كلي تور شيراز از محبوبت ترين تورهاي داخلي شده است و مي توان گفت اين شهر يكي از قطبهاي حقيقي گردشگري ايران آمار مي شود . براي اين كه صحيح شيراز را بگرديد بهتر است دست‌كم 4 ، 5 روزي فرصت بگذاريد ، شيراز آن قدر جاذبه تاريخي و ذاتي داراست كه بتواند همگي زمان شما را پر كند .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۳۰:۵۷ توسط:گلبرگ موضوع:

تور قشم

 درباره قشم


قشم يكي از زيباترين جزاير ايران است كه به تازگي بيشتر‌از‌قبل موقعيت توجه گردشگران قرار گرفته است . گويي تا سالها پيش گردشگري اين جزيره زيبا تاآنجا رونق نيافته شد و بيشتر مسافران آن به قصد تجارت‌ پا به اين منطقه مي گذاشتند . در حالي كه امروزه قشم بخش مراكز پر توريست كشور شده كه حتي با بسياري از شهرهاي توريستي ايران نيز هم‌چشمي مي درست كند . قشم از سالهاي بي‌اندازه دور منسوب به مركز براي معامله بوده و از آنجايي كه در مسير آبي مناسبي قرار دارد ، دسترسي آن را به فروشگاه ها هاي ديگر راحت تر كرده است . مبحث ديگر بحث گمرك جنس ها است؛ چون در اين جزيره قيمت كالاها به انگيزه منطقه رها بودن ارزان تر است ، ساليانه افرادي زيادي براي خريد راهي قشم مي گردند . هرچند بد نيست بدانيد قشم منحصر به تك ترين جذبه هاي ديدني و گردشگري ايران را دارا است كه حتي در اداره هاي جهاني هم به ثبت رسيده اند . تمام اين موارد استقبال از تور قشم را چندين برابر كرده است .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۶:۵۲ توسط:گلبرگ موضوع:

تور مشهد

درباره مشهد

مسافرت هاي داخلي‌ بر خلاف آنچه به نظر مي رسد زياد هيجان انگيز تر هستند خصوصا كه در طول سفر با تورهاي گردشگري همراه شويد . اين تورها با ارائه خدمات شان تمام دغدغههاي سفرتان را از بين مي برند . به علاوه جاذبهها و ديدنيهايي را معرفي مي كنند كه شايد تا كنون حتي اسمي از آنها نشنيده بوديد . تورهاي گردشگري داخلي در نواحي متنوع ايران برگزار مي شوند منتها يكي از پرطرفدارترين آنها تله مشهد است . مشهد سالها است كه پذيراي گردشگران بوده كه به دلايل سياحتي و زيارتي به اين شهر سفر كرده اند . حتماً مشهد‌ جديد با گذشته متفاوت‌ شده و اين حجم از توريست باعث تغيير و تحولاتي نيز شده بوده است . با پيشرفت صنعت توريست اين شهرستان همچنين امكانات خود را افزايش و ارتقا داده و امروزه مي قدرت گفت مشهد از كامنت مسافرخانه هاي اقامتي ، رستوران ها ، كانون‌ها تفريحي ، مركزها تجاري و . . . جزو يكي از بهترين شهرهاي ايران است . معمولا اصلي ترين سبب مهاجرت به قتلگاه پابوسي و تشريفات مذهبي است كه به همين سبب در تمام طول سال گردشگران مسلم نه تنها از ايران بلكه از اقصي مناطق دنيا در اين شهر ديده مي گردند . در ساحل جاذبه مذهبي شهر ، طبيعت دست نخورده و سرگذشت كهن آن باعث جذب افزون‌تر توريست شده شده است . از آنجايي كه اين شهر هميشه شلوغ است ، بهترين مسير سفر به آن خصوصا در اعياد مذهب‌گرا يا فصلهاي پر كوچ انتخاب دام شهادتگاه خواهد شد ازچه كه كلاً چيز از پيش طرح‌ريزي مي شود و ديگر اضطراب براي معلوم اجرا كردن جاي مناسب و يا بليط رفت و برگشت نخواهيد داشت .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۳۹:۲۸ توسط:گلبرگ موضوع:

تور كيش

درباره كيش


كيش از قديمي ترين جزاير خليج فارس است كه سال هاست در زمينه گردشگري تلاش داشته و به يكي از قطبهاي رسمي در گردشگري ايران تبديل مي شود است . اين جزيره زيبا با داشتن امكانات و تفريحاتي درجه يك هميشه بهترين مقصد براي سفرهاي زمستانه خواهد شد . درست زماني كه آب و هواي خيلي از مناطق ايران سرد است ، جزيره كيش با هوايي مطبوع از گردشگران استقبال مي نمايد . در كيش هتلهاي لوكس و درجه يك هم زياد وجود دارد و اين هم به محبوبيت اين جزيره افزون كرده شد . جزيره در قبل امكانات و خدماتش از ظاهر زيباي ذاتي مخصوصي برخوردار بوده است . تا سالها تور كيش به عنوان اولين و قشنگ ترين نيت براي گردشگري ايراني به آمار مي آمد ، البته همچنان مسافرت به كيش در گروه جابجايي هاي محبوب و پرطرفدار به شمارش مي آيد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۸:۴۰ توسط:گلبرگ موضوع: