گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي .

گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي

تور استانبول

 

تور استانبول
 
تور استانبول يكي از پرفروش ترين تور‌هاي‌ مسافرتي شد و استانبول ارجمند ترين شهر سرزمين تركيه و البته يكي از درشت ترين شهرهاي جهان آشنا مي شود و اينكه استانبول به دليل مجاورت با تنگه‌ بسفر ، در بين دو قاره اروپا و آسيا قرار گرفته است و مي شود فرمود كه اين شهر ، تنها كشور بزرگ جهان خواهد بود كه در هر دو خشكي قرار گرفته شده است . تور استانبول همچنين يكي از تورهايي شده است كه بيشترين طرفدار را در بين ايرانيان داراست و بي‌ترديد به سبب نرخ مناسبي هم كه فاميلي به ديگر تورهاي خارجي دارد و البته مقصد بي نظيرش ، روزانه مسافران ايراني زيادي را به خود توقيف مي بسازد .
 
اگر قصد داريد بليط ارزان قيمت خريداري دهيد حتما بايد توجه داشته باشيد كه تاريخ هجرت شما درهاي سيزن شده يا لو سيزن . خوب تابستان و اوايل بهار يعني ايام نوروز دورانهاي سيزن براي معامله بليط تور مسافرتي استانبول شد ، يعني در اين بازه زمانيها قيمت بليط گران تر شد و خريد تور استانبول از تهران و ساير شهرها در اين ايام به مسافراني پيشنهاد مي گردد كه براي تفريح و استراحت سفر مي‌ كنند . در تابستان هواي استانبول نسبتا گرم است و با توجه به شرجي وجود داشتن هوا كم و بيش به هواي شمال كشور خودمان در تابستان شباهت دارد ، تابستان به صورت كلي ايام توريستي بشمار مي رود‌و گراني‌ اين زمان برميگردد به اين سوژه ! نوروز آب و هواي استانبول خيلي كيف بخش و رفيع مي ‌باشد و زنده شدن دوباره زمين اين آبادي را افزون بر پيش ديدني و جذاب مي‌ كند . در ديگر ماه‌هاي بهار قدرت دارد باران ‌هاي شديد و مداوم را در استانبول را چشم باشيد كه ممكن است تور‌ تركيه استانبول شما را تحت تاثير قرار بدهد . درهاي سيزن بهتر است بليط‌‌ تان را يك يا دو ماه قبل از سرگذشت سياحت تهيه كنيد تا وجه كمتري پرداخت كنيد و قيمت بليط‌ تور استانبول مرواريد هاي سيزن از بسيار بالا مي رود‌.
 
تور‌هاي‌ استانبول
 
قيمت تور استانبول
بها تور استانبول بستگي به عوامل گوناگون و مهمي خواهد داشت و به همين انگيزه نمي ‌توانيم به طور كلي قيمت مشخصي را براي تور‌هاي‌ استانبول در بگيريم و براي شما بيان كنيم . به طور كلي نرخهاي تورهاي مسافرتي به مقصد مراد شما ، نوع پرش تركيه ، مسافت پريد ، ذخيره هتل در تركيه ، خدماتي كه هتل تركيه به شما مسافران ارائه مي درست كند و مهمتر تاريخ و زمان مسافرت همگي از عوامل تعيين كننده ارزش تور استانبول هستند . براي خبر از مظنه تور‌هاي‌ اين شهر جذاب و همنشين داشتني بهترين راه اين مي باشد به سايت گلبرگ سير‌ مراجعه كنيد و براي اطلاع از قيمت تورهاي مسافرتي استانبول در سيستم آغاز و مقصد سفر و تاريخ را وارد كنيد و قيمت تور‌ مورد نظرتان به هر مقصدي كه مي‌ خواهيد را مشاهده نماييد .
 
بها تور‌هاي‌ استانبول
 
 
خدمات‌ پكيج تور استانبول گلبرگ سير
رايج ‌ترين فعاليت‌ها تور استانبول در آژانس‌ گلبرگ سير‌ به شرح ذيل است :
رزرو‌ بليت رفت ‌و برگشت‌ هواپيما
رزرو‌ هتل به همراه صبحانه (انتخاب هتل به ‌دلخواه مسافر)
ترانسفر رفت ‌و برگشت‌ فرودگاهي
بيمه مسافرتي مطابق با مدت تايم اقامت در استانبول
سيم‌ كارت اعتباري (در صورت نياز) رزرو هتل‌ و پرواز‌ خارج از پكيج
 
تور استانبول ارزان و دقيقه آخري
چنانچه ترجيح مي دهيد جابجايي كم هزينه‌ ‌تر‌ و مقرون به نفع اي را داشته باشيد ، بايستي به چند مساله مهم كنجكاوي كنيد‌ : اول اين كه زمان را تعيين كنيد كه ميزان گردشگران كمتري به استانبول كوچ ميكنند؛ وضعيت آب و هواي استانبول در اين مورد طرح موثري ايفا مي انجام دهد . روزهاي ارتفاع گرما و رطوبت يا زمان باران ‌هاي فصلي ، فصل كم گردشگر اين سرزمين محسوب مي ‌شود . بازه زماني ‌هايي همچون تعطيلات سال نوي ميلادي يا عيد نوروز ، تعداد متقاضيان سياحت و باطبع آن ، قيمت ‌هاي تور استانبول زياد كردن مي ‌يابد . مبحث بعدي مدت روزگار اقامت شماست كه در قيافه توانايي ، پكيج ‌هايي را انتخاب بكنيد كه شامل مقدار تاريخ هاي كمتري مي ‌باشند .
 
تورهاي استانبول كم‌قيمت
 
اين را هم هميشه به ياد داشته باشيد دايماً ارزان ‌ترين قيمت جال استانبول نمي ‌تواند دليل بر خوب گشتن آن پكيج مسافرتي باشد ، بعضي از شعبه هواپيمايي با عرضه تور‌ ارزان نمسار و بي حال تنها باعث هدر رفتن پول و زمان شما مي‌ شوند ، بنابراين هميشه هوشمندانه فعل دهيد و در آخر‌ مجموعه‌ مسافرتي گلبرگ سير‌ در بالاي همين صفحه نرخ متفاوتي براي تور‌هاي اين قصد را خدمت شما ارائه كرده‌ شد تا با توجه به اعتبار مورد نظرتان ، بهترين انتخاب تور نسبت به وجه خودتان را داشته باشيد .
 
گزينه بعدي ارزان ترين تور‌ مسافرتي ، تور‌ لحظه آخري‌ استانبول است كه در راست همان تور ارزان قيمت استانبول شده ولي شرايط خاصي هم خواهد داشت ! زيرا به تور‌هاي‌ دقيقه 90 هم آشنا مي ‌شوند ولي براي يافتن اين‌طور تورها بايد تا نزديك شدن به زمان حركت كمي صبر كنيد . آژانس ‌هايي كه پروازها را چارتر كرده باشند در صورتي كه ظرفيت مسافران تكميل نشود ، پريدن را با قيمت فرود تري به مسافران با آفرهاي ويژه ‌اي ارائه مي ‌دهند . به حالت كلي چنانچه دايماً آماده جابجايي هستيد ، حواستان به آفرهايي كه آژانس هواپيمايي گلبرگ سير در موقع هاي نزديك پرواز يا فصول كم گردشگر ارائه مي ‌دهند ، باشيد و از اين فرصت ‌استثنايي نهايت بهره را ببريد .
 
بها تورهاي استانبول
 
استانبول در بهار ، تابستان ، برگريزان ، زمستان چه شكلي مي باشد ؟
بهار در استانبول تركيه
بهار در تركيه مملو از باران و باد است ، و با حركت از مارس تا آوريل كمي خنك‌تر است و با رسيدن به ماه مي ، هوا به تدريج بهتر (و گرم‌تر) مي‌شود . در حالي‌ كه ماه مارس در تركيه از آب و جو كمي غيرقابل عاقبت‌انديشي است ، قادر خواهيد بود روزهاي آسان و گاه به فصل مطري و شام هاي سرد در آوريل و زمان ها و شبهاي گرم در ماه مي با آفتاب بيشتر‌از‌باران را انتظار داشته باشيد .استانبول در فصل بهار شلوغ تر‌از‌تابستان است ، ازاين‌رو مي توانيد از آب و هواي زيبا و قيمت لايق لذت ببريد ! گرما ها از 51 درجه فارنهايت تا 68 درجه فارنهايت (11 درجه سانتيگراد تا 20 مرتبه سانتيگراد) متغير است .
 
بهار استانبول
 
تابستان در استانبول تركيه
تابستان در تركيه گرم و نمناك خواهد بود و آگوست گرم ترين ماه سال در استانبول است . از آنجايي كه مدارس در اواسط ژوئن به آخر مي رسند ، گردشگري محلي در آن زمان افزايش مي يابد و با بازگشايي آموزشگاهها خاموش خواهد شد . همين امر در موقع مسافران بين‌المللي نيز اخلاص مي‌كند - از آنجايي كه اكثر مدارس و دانشگاه‌ها ترم را در ژوئن به پايان مي‌رسانند و در سپتامبر دوباره مقدمه به كار مي‌كنند ، نمونه بيشتر در گردشگري و همراه با آن ، ازدياد نرخ ها ، زمان انتظار و ازدحام جمعيت هستيد . مورد ديگر اين كه مي توانيد انتظار داشته باشيد كه در تعطيلات تركيه و به ويژه در ماه خجسته رمضان نموده افزايش قيمت باشيد . گرماي تابستان براي روزهاي ساحلي ايده آل است ، اما زماني كه پياده در شهرها گردش مي كنيد ، چندان مناسب نيست . مطمئن شويد كه روزهاي خود را از كنار نقشه‌ريزي كرده و زودتر شروع نمائيد ، در غير اين حالت محتمل است در گرم ترين ساعات روز در صفهاي 30 تا 60 دقيقه اي منتظر بمانيد .تابستان‌هاي تركيه مشتمل روزهاي گرم ، شامگاه هاي مرطوب و تقريباً بارش باران شده . گرمي از 96 درجه فارنهايت تا 71 درجه فارنهايت (35 درجه سانتيگراد تا 22 درجه سانتيگراد) متغير بوده است ، اما به دليل رطوبت و پياده روي در تپههاي شهر مي تواند حدود 100 درجه فارنهايت است .
 
پاييز در استانبول تركيه
آب و هواي تركيه از سپتامبر تا نوامبر زياد است . لذت‌بخش است ، هوا خيلي خيس نابود و هر شهر و سايتي بدون شلوغي خوشي بيشتري دارد . از آنجايي كه فصل اوج سفر نيست (و به علت اينكه بيشتر تعطيلات تركيه در نيم ابتدا سال است) ، قيمت‌ها مقرون به صرفه‌تر هستند و مسافران مي‌توانند بدون اميد در صف‌هاي طولاني و مختل شدن ديدشان توسط جمعيت ، از جذبه هاي مهمي كه بايد ديدن كنند ، لذت ببرند .پاييز در تركيه حاوي روزهاي گرم و شبهاي راحت با بارش‌ كمتر نسبت به بهار است . حرارت ها از 68 درجه‌ فارنهايت - 55 درجه فارنهايت (20 درجه سانتيگراد - 12 .7 درجه‌ سانتيگراد) متغير است .
 
پاييز استانبول
 
زمستان در استانبول تركيه
البته سردترين دوران سفر به تركيه در ماههاي ژانويه و فوريه خواهد شد . اين ماه‌ها معمولاً سردترين ماه‌ها در تركيه هستند ، به اين معني كه جمعيت كمتري براي رقابت خواهيد داشت ، منتها خوب تر است با هم تركيب كنيد ! به دليل داشته باشيد ، بهترين روش براي كسب محتوي خيلي از در چيز استانبول ، كاوش با پاي پياده مي باشد – حتماً خوب ترين چكمه هاي پياده روي خودش را ببنديد ، چون اين شهر پر از كوه ها و راه هاي سنگفرش تاريخي است !زمستانهاي تركيه معمولا ابري و باراني خواهد شد و از 28 درجه فارنهايت تا 50 درجه‌ فارنهايت (2 - تا 10 درجه‌ سانتيگراد) ناپايدار شد . در تفهيم كه بارش برف نادر بوده است ، چنانچه نيك شانس باشيد ، اين فرصت را خواهيد داشت كه قدم زدن در اين عجايب زمستاني را تجربه نمائيد .
 
بهترين زمان عزيمت به استانبول
همان حالت كه اطلاع داريد زمان بهار فصلي خواهد بود كه ذات در همه جاي دنيا به زيباترين شكل خود در مي يايد . همچنين هنگام پاييز نيز آب و هواي خنك و منظره‌هاي جذابي را براي هر ناحيه به ارمغان مي ‌آورد . بنابراين اگر قصد گشت و گذار در استانبول را داريد مي استعداد گفت كه بهترين زمان سفر به اين شهر فصول بهار و خزان مي باشد . در درست آب و اقليم در فصل ‌هاي بهار و خزان بيش دلنواز بوده است و درجه حرارت ميانگين شهر حدود ۱۵ درجه سانتي‌ گراد است . هم از مزيت‌هاي ديگري كه باعث مي توان هنگام پاييز و بهار را تاپ ترين زمان سفر به شهر استانبول براي سفر نام ببريم اين شد كه ميزان جمعيت گردشگران در اين فصل‌ها كمتر‌از‌ساير فصل‌ها مي ‌باشد و از همين رو مي ‌توانيد عاري تجربه ازدحام هاي آزاردهنده و ترافيك سنگين‌ به بازديد از شهر بپردازيد .
نقل‌مكان با تور‌هاي‌ استانبول
 
از آنجايي كه استانبول يكي از پربازديدترين شهرهاي جهان شد ، سخت‌كوشي ها و اقامتگاه‌هاي‌ حاضر در آن بسته به دوران بسيار مغاير است . دوره برنامه ريزي مهاجرت ، كنترل جمعيت ، ايمني و دسترسي همچنين مهم شده .مهم نيست در چه فصلي از سال مي‌توانيد در سفر به تركيه باشيد ، مي‌توانيد مطمئن باشيد كه اين عزيمت يك روزگار خاطره خواهد شد . برخي از ماهها به دليل سادگي ، فرق قيمت و در دسترس بودن ، بهتر‌از‌ماههاي ديگر خواهد شد . اگر مي توانستيم انتخاب كنيم كه چه زماني به تركيه برويم ، ماه مي و اكتبر است . شما قادر خواهيد بود قبل از ابتدا تعطيلات تابستاني و زمستانه ، جمعيت را شكست دهيد ، از هواي خوب لذت ببريد و به تعطيلات برويد !اگر در ماه مه به اين شهر سياحت مي كنيد ، به دليل داشته باشيد كه تركيه جشنواره Hidrellez را جشن مي شود كه آغاز بهار را بزم مي گيرد . اگر در ماه اكتبر به اين كشور سفر مي كنيد ، به خاطر داشته باشيد كه روز جمهوري تركيه در 29 اكتبر جشن گرفته خواهد بود .
 
راهنماي رزرو تور‌هاي‌ استانبول
خريداري تور‌ استانبول بهترين روش براي مسافرت به اين ديار محبوب خواهد بود . با فروش در اينترنت تور استانبول مي توانيد تمام مرحله‌ها سفرتان را در كمترين زمان و تنها با چند كليك اجرا دهيد و در انتها باز خدمات چيز نياز مانند ترانسفر فرودگاهي ، بيمه مسافرتي و . . . را همان براي سفرتان رزرو بكنيد . براي فروش اينترنتي تور اين مقصد وارد تارنما شويد ، مبدا مسافرت را متمايز بكنيد و در امتداد تعداد مسافران و كلاس پروازي (اكونومي كلاس‌ ، بيزينس كلاس‌ و فرست كلاس) را نيز وارد بكنيد و پس از گلچين تاريخ رفت و برگشت‌ و معلوم گرديدن بازه سفرتان جهش و جو را بزنيد .
 
آفر تورهاي استانبول
 
صفحه‌ اي كه به آن وارد مي شويد همان جايي شد كه شما قادر خواهيد بود تور‌ استانبول كم‌ارزش را در هر مسافرخانه و با هر ايرلايني براي سفر خود خريداري كنيد . در اين بخش تورهاي استانبول از كم‌بها به گران براي شما نمايش داده مي شود و مي توانيد قيمت هر جنس از گزينهها را با ايرلاينهاي مختلف داخلي و بيروني نيز مقايسه و ديدار نماييد . همچنين صافي هايي نظير تعداد ستاره‌هاي‌ هتل ، امتياز مسافران ، دسته مكان اقامتي (هتل ، بوتيك هتل ، هتل آپارتمان) ، مهمانسرا هاي زنجيره اي ، قيمت و محل مكاني مي توانيد خيز و جو خودش را دقيق تر دهيد و بهترين تور استانبول را براي سفر خود اينترنتي خريد كنيد .
 
 

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۰۳:۲۷ توسط:گلبرگ موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :