گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي .

گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي

تور اصفحان

 

راهنماي تور‌ اصفهان

بهترين تور‌ اصفهان
اصفهان موقعيت دسترسي احسان خواهد داشت و در بين راههاي ارتباطي ديار خواهد شد . فاصله اين ديار تا تهران 435 كيلومتر خواهد شد و از طريقي بري با اتوبوس يا اسباب نقليه شخصي حدود 5 ساعت زمان مي برد؛ مدت موقعي كه در راه هستيد در تور‌ اصفهان با قطار اندكي طويل تر حدود 7 ساعت مي گردد ، زيرا قطار در ايستگاهها مدتي توقت خواهد داشت . بهترين و آسوده ترين راه سفر به اصفهان بكارگيري از هواپيما خواهد بود كه اغلب نمايندگي هاي گردشگري نيز تور اصفهان را به صورت آسماني برگزار مي كنند . با اين كه به نظر مي رسد سفر خشكي كم‌بها تر است اما قطعا ريش بيشتري براي تان خواهد داشت و همين طور چنانچه تايم محدودي داشته باشيد بايد بخش قابل مهم اي را در راه بگذرانيد . در صورتي كه سفر سماوي هم راحت شده است و هم دوران بيشتري در اختيارتان قرار مي دهد .

مسافرت به اصفهان

زيباترين وقت سفر به اصفهان
اگر واقعا تلاش جابجايي به اصفهان را داريد عالي ترين زمان وقت مهرگان و بهار است . اصفهان به انگيزه جايگاه جغرافيايي اش و قرار گيري در دامنه كوهستان هاي زاگرس آب و هواي خشكي دارد و ميزان باران آن كم مي باشد . از كامنت گرما و سرماي اقليم بايد بگويم اصفهان آب و هوايي معتدل دارد كه هواي زمستان هايش در سرد ترين حالت ممكن به 18 پايه زير صفر مي رسد و در تابستانها بيشترين دما حدود 40 مرتبه بالاي صفر‌ مي رسد . با جمعاً اين تفاسير اواسط بهار و پاييز كه هوا نه خيلي خنك و نه زياد گرم تبديل شده ، بهترين زمان سفر به اصفهان است .

بهترين‌ زمان مسافرت به اصفهان

نرخ تور‌ اصفهان
اصفهان شهرنشين كاملا توريستي خواهد بود و همان طور كه بالاتر اشاره شده حدوداً در تمام فصول پذيراي گردشگران داخلي و بروني است . اين حجم از استقبال از تور‌ اصفهان همان قدر كه براي حرفه توريست اين ديار مفيد راست شده ، در مواردي مانند بها هتلها و پول هاي مسافرت همان تاثير منفي گذاشته است . به صورت همه گير قيمت تور اصفهان در روي متوسطي قرار خواهد داشت و ممكن است بودجههاي كم نيز بتوان به اين كشور سياحت كرد اما حجم گردشگران خصوصا در فصلهاي پرتوريست باعث زياد شدن مظنه ها مي شود . البته خود سفركننده نيز در تعيين قيمت تور‌ اصفهان نقش به سزايي دارد . در اصفهان تا دل تان بخواهد هتل و مهمانسرا وجود داراست كه با توجه به سطح كيفي شان‌ پول هاي افزون خواهند داشت . طبيعتا زيباترين و لوكس ترين هتلهاي اصفهان ، مسافرخانه هاي پنج ستاره‌ مي باشند كه قيمت زياد همچنين دارند و بعد از آن هتلهاي چهار و سه ستاره‌ به انتظام ارزان تر هستند . البته اين در بين هتلهاي 4 ستاره و 3 ستاره مسافرخانه هاي بسيار خوب و درجه يكي نيز وجود دارد كه اتفاقا ارزش مناسبي هم دارند . موضوع آينده نوع وسيله اي است كه براي سفر انتخاب مي نمائيد . اكثر تورهاي اصفهان با هواپيما نقشه ريزي شده اند و درصورتي‌كه مي خواهيد تور‌ اصفهان كم‌ارزش تري را تجربه دهيد خوب تر است بليتهاي پروازتان را از نوع اكونومي گلچين نمائيد . بليت‌هاي‌ بيزنس كلاس و فرست كلاس گران تر است و هزينههاي تان را افزايش مي دهند . مساله ديگر براي بدست‌آوردن تور‌ اصفهان كم‌قيمت مهاجرت در فصلهاي كم توريست همانند زمستان استو زمان هايي كه به طورمثال به علت آب و هوا توريست كمتري به اين آبادي سفر مي كنند؛ چون در اين شكل مبلغ ها تا حدي تخفيف مي يابد . در اين هنگام ها تور‌ اصفهان لحظه اخير نيز بيشتر ديده مي شود . زماني كه سفركننده كمتري براي عزيمت التماس كند ، آزانسها به انگيزه وسعت تور‌هاي‌ مرتبه مجبورند كاهش هاي مناسب نكته اي بگذارند . تخفيف تور‌ اصفهان وقت آخري گاهي تا 50 و يا حتي 60 در صد نيز مي رسد و اين يك فرصت ايده آل براي سفر خواهد شد .

خانه ملاباشي اصفهان

فرودگاه بين المللي اصفهان
اصفهان يك فرودگاه بين المللي دارا است كه در قسمت شمال شرقي قرار گرفته است . دوري اين فرودگاه تا شهرستان حدود 18 كيلومتر است و همه‌ساله گردشگران بسياري از طريق همين شارع وارد اصفهان مي شوند . اين فرودگاه از پرتردد ترين ، فرودگاههاي كشور شده كه به حالت ميانگين زيادتر از 50 داخلي و خارجي پرواز دارد .

فرودگاه بين المللي اصفهان

معروف ترين جاذبههاي گردشگري اصفهان
اصفهان جاذبهها و ديدني وفور خواهد داشت از بناهاي تاريخي گرفته تا خلق زيبا و بكر . هر گوشه اي از اين كشور جذابيتي خواهد داشت و برزن بازارهاي آن نيز به دليل نوع بناها و بافت شهري اش حال و هواي جذابي دارد . چنانچه بخواهيم كامل آثار اصفهان را تشريح دهيد بايد ليستي طولاني آماده كنيم اما در ادامه تعدادي از پراهميت ترينها و معروف ترين جلب هاي اين شهر را به اختصار توضيح مي دهيم .

ميدان نقش‌ جهان
زمين‌بازي نقش جهان كه در پيش به ميدان شاه همچنين معروف بوده شده است يكي از نشانه‌ها تاريخي ارزشمند اين شهر است كه در ميراث جهاني يونسكو نيز به ثبت رسيده است . در چهار سو اين ميدان چهار سازه عتيقه شامل مسجد شيخ لطف‌ الله‌ ، كاخ‌ عالي‌ قاپو ، مسجد‌ شاه و سر در قيصريه است . دور تا نوبت اين ميدان‌ بازارچه اي مسقف قرار دارا است كه از گذشته تا كنون محلي براي عرضع و فروش صنايع دستي و سوغات اين شهر بوده مي باشد .

سي و سه پل
يكي از زيباييهاي ناحيه اصفهان پل سي و سه پل است كه در زمان صفويه بر روي زاينده‌ رود‌ بنا‌ شده است . اين پل يكي از آثار شاهكار معماري ايران و جهان است كه در رد ملي ايران به ثبت رسيده است . اين پل به طول 295 متر و پهناي 13 .75 چهارده گره در سال 975 هجري شمسي مورد صرف قرار گرفته است .

كليساي وانك
اصفهان از آن شهرهايي شده است كه انسان ها كمترين‌ها هاي مومن متفاوتي دارد؛ همچنان نيز تعداي از مسيحيان ، يهوديان ، زرتشتيان و . . . دراين شهر زندگي مي كنند . به همين دليل در اصفهان عبادتگاههاي مذهبي‌ متفاوتي مانند مسجد ، كليسا ، كنيسه‌ و آتشگاه ديده خواهد شد . يكي از معروف ترين جاذبههاي گردشگري اصفهان كليسايي به نام وانك است كه پيشينگي آن به هنگام شاه عباس دوم باز مي گردد .


كاخ‌ چهل ستون ، آتشگاه ، پل خواجو ، جنگل‌ ناژوان ، منار جنبان ، خانه‌ آقاي هوانس ، خانه ملاباشي ، خانه امين‌ التجار ، خانه‌ سوكياس ، مسجد‌ ساروتقي ، برج‌ كبوتر‌ خانه ، مدرسه‌ چهارباغ ، باغ‌ هشت بهشت و بسياري‌ آثار ديگر از جاذبههاي گردشگري اصفهان به شمار مي آيند .

كليساي وانك از جاذبههاي اصفهان

عالي ترين هتلهاي اصفهان متناسب با وجه شما
هتل پنج ستاره عباسي اصفهان
اصفهان هتلهاي مدرن و درجه يك زيادي با نماي سنتي دارد كه يكي از بهينه ترين آنها مهمانسرا عباسي است . مهمانسرا عباسي در خيابان آمادگاه اصفهان قرار دارا است و يكي از اصلي ترين جذابيت هايش نماي اتاقها و دكوراسيون مهمانخانه بوده است . در اين هتل اتاقها و سوئيتهاي مختلفي به روال قديمي مشابه قاجار طراحي شده است ، اتاقهايي با نقاشيهاي كهنسال و سنتي و سقف‌هاي‌ گنبدي شكل؛ البته مهمانسرا اتاقهاي روزآمد و جديد همچنين دارا است . هتل 3 طبقه با 225 اتاق دارد كه از كامنت جايگاه شهرنشين دسترسي راحتي به اماكن ديدني و باستاني اصفهان داراست . از مهم ترين امكانات اين هتل مي كارآيي اينترنت و پاركينگ رايگان ، سالن ورزشي ، حوضچه ، سونا ، سالن‌ ماساژ ، چايخانه سنتي‌ ، خدمات خشك شويي ، خدمات تور ، صندوق امانات ، مركز خريد و زيادي ديگر را نام برد . تنها وعده غذايي كه با اقامت در مهمانخانه به صورت رايگان پديدار مي توان صبحانه شده .

هتل چهار ستاره سفير‌ اصفهان
هتل چهار ستاره‌ سفير‌ درست‌ رو به روي هتل‌ عباسي در گذرگاه آمادگاه قرار داراست . هتل 6 طبقه و 100 اتاق دارد و اتاقها نمايي لوكس و آسان دارند . استفاده از عناصر چوبي ، تركيب رنگ سفيد و كرم از رسمي ترين بخشهاي دكوراسيون است . هتل پاركينگ ندارد اما سوا آن از امكانات عالي و مرتبه يكي بهره‌مند شده . با اقامت در اين هتل تنها مي توانيد صبحانه را به صورت التفات بكنيد . در تمام اتاقها تلويزيون ، مبلمان ، دراور ، ميز تحرير ، چاي ساخته ، ميني بار ، صندوق امانات وجود دارد . خصوصياتي از قبيل فروشگاه ، صرافي ، عابربانك ، خدمات VIP ، ترانسفر ، خشك شويي ، سالون ماساژ ، سونا ، جكوزي ، كارها اختصاصي براي معلولين ، خدمت‌ها تهيه بليت ، اينترنت رايگان ، رستوران بام از مهم ترين خدمت‌ها اين هتل است .

هتل سه ستاره شيخ‌ بهايي اصفهان
طبيعتا با اقامت در مهمانخانه هاي سه ستاره بايد مبلغ كمتري پرداخت نمائيد و در هزينه تورتان نيز كمتر مي توان اما پول كمتر دايم به معناي حال و يا خدمات بد نخواهد بود . هتل سه ستاره مرشد بهايي يكي از آن مهمانسرا هاي قشنگ اصفهان شد كه با وجود سه ستاره بودن شرايط مناسب و بخشش براي گردشگران مهيا به جا مي آورد . مسافرخانه در گذرگاه شيخ بهايي در 7 طبقه و به تعداد 52 اتاق ساخته مي شود است . فضاي اتاقها آسان است و المانهاي قديمي نيز در آن نگاه مي گردد . در اين مهمانسرا مي توانيد از اينترنت و پاركينگ به صورت بدون پول استفاده نماييد . براي مژده هاي غذايي به جز صبحانه بايد مبلغ اضافي پرداخت كنيد . در اتاقها تلويزيون ، چاي ساز ، يخچال و مبلمان قرار دارا است . كارها قابل توجه هتل شامل خشك شويي ، ترتيب بليت ، كاباره بام ، ميني بار و صندوق امانات را دربردارنده مي شود .

بهترين‌ هتل‌هاي‌ اصفهان

بهترين و خوشمزه ترين غذاهاي اصفهان
طبيعي است كه اصفهان به دليل كهنگي گذشته اش و فرهنگهاي گوناگون تنوع‌ غذايي بالايي دارد . تجربه كردن طعمهاي نو مطابق با آگاهي و رسوم ديگر شهرها و كشورها يكي از جذبه هاي گردشگري به شمارش مي آيد . در ادامه بعضي از پرطرفدارترين خوردني هاي اصفهان معرفي تبديل شده اند .

بريوني
مرصع‌ پلو
كاله جوش
اشكنه
حليم بادمجان‌
قيمه ريزه
خورش‌ ماست
يخني لوبيا
كباب زردك


غذاهاي معروف اصفهان

بهترين سوغاتي اصفهان
اصفهان در نقشه صنايع دستي بسيار قوي شده است ولي قبل از خريد سوغاتيهاي اصفهان بد نيست بدانيد اصفهان شيرينيها و غذا هاي خوشمزه اي دارد كه معمولا به عنوان بهترين سوغات اين شهرستان آشنا مي شوند . گز ، پولكي ، نبات ، برشتوك ، سوهان ، جوز قندي و . . . كه هر كدام در نوع خود فريد هستند و تنوع زيادي نيز دارند . اينها تنها سوغاتي خوردني اين آبادي بودند . اگر به سراغ صنايع دستي نيز برويد با تنوع بسيار رو به رو مي شويد ، از جمله زبانزد ترين آنها ظروف خاتم‌كاري‌ ، ظروف مينا كاري ، ظروف سفالي ، سينيهاي مسي و پارچههاي قلم كاري شده هستند . بازار ميدان نقش جهان يكي از بازارچه هاي بزرگ اين شهر است كه تقريبا همه اين سوغاتيها با تنوع زيادي در آن جا پيدا خواهد شد .

منبع:تور اصفحان


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۴۶:۱۱ توسط:گلبرگ موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :