گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي .

گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي

تور دبي هتل آتلانتيس

هتل Atlantis  The Palm


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۳:۳۵ توسط:گلبرگ موضوع:

تور دبي با پرواز امارات

 

هتل Sadaf Dubai

02177508585


هتل Sadaf Dubai

دوتخته


13,890,000 تومان

يك تخته


14,750,000 تومان

كودك با تخت


12,630,000 تومان

كودك بدون تخت


9,890,000 تومان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۲:۴۵ توسط:گلبرگ موضوع:

تور دبي پرواز ماهان

هتل Sadaf Dubai

02177508585


هتل Sadaf Dubai

دوتخته


10,990,000 تومان

يك تخته


14,250,000 تومان

كودك با تخت


10,790,000 تومان

كودك بدون تخت


7,000,000 تومان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۲:۵۰ توسط:گلبرگ موضوع:

تور دبي مهر

 

هتل Sadaf Dubai

02177508585


هتل Sadaf Dubai

 

دوتخته


9,200,000 تومان

يك تخته


11,900,000 تومان

كودك با تخت


9,000,000 تومان

كودك بدون تخت


7,000,000 تومان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۹:۱۶ توسط:گلبرگ موضوع:

تور دبي 7 شب

 

هتل Sadaf Dubai


هتل Sadaf Dubai
 
دوتخته

12,999,000

يك تخته

17,200,000

كودك با تخت

13,100,000

كودك بدون تخت

8,900,000


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۸:۳۸ توسط:گلبرگ موضوع:

تور مجارستان

درمورد مجارستان


مجارستان از سرزمين هاي اروپاي مركزي خواهد شد كه احتمالا به اندازه شهر هايي مانند ايتاليا و فرانسه معروفيت نداشته خواهد بود ، اما جاذبههاي گردشگري آن كم نيستند و جايگاه يازدهم گردشگري در بين تورهاي اروپا به مجارستان تعلق خواهد داشت . به اضافه تور‌ مجارستان مي تواند يك تعيين زيركانه براي گردشگري در ديار هاي قلمرو اروپا باشد زيرا مبلغ تور‌ مجارستان به نسبت ديگر كشورهاي توريستي اروپا كمتر خواهد شد و اما در حالي كه حال ظاهر زيبا و جذابيت بشخصه را خواهد داشت . تور مجارستان معمولا به مقصد بوداپست برگزار مي شود؛ بوداپست بزرگترين ناحيه مجارستان و پايتخت اين ديار است كه در حوزههاي صنعتي ، فرهنگي و مالي برترين كشور مجارستان نيز به شمارش مي آيد . بد هلاك بدانيد پاره‌اي از آثار ديدني بوداپست در فهرست پس‌افت جهاني يونسكو به مرقوم رسيده اند .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۵۲:۰۲ توسط:گلبرگ موضوع:

تور بلغارستان

درمورد بلغارستان
بلغارستان ، كشوري در جنوب شرقي اروپا است كه تاكنون با وجود ديدنيها و طبيعت باطراوت اروپايي اش در عرصه گردشگري به اندازه ديگر كشورهاي اروپايي شهرت نداشته؛ اما اين اواخر چند سالي است كه تور‌ بلغارستان جزو تور‌هاي‌ منتخب گردشگران قرار گرفته و گردشگري آن به عجله در حال رشد است . با اين وجود تور بلغارستان در گروه ارزان ترين تورهاي اروپا به شمار مي رود‌. جالب است بدانيد بلغارستان از كشورهاي مهم تاريخي اروپا است و در شهرهاي آن بناهايي كهنسال و باستاني زيادي وجود داراست . مردم اين مملكت بي‌شمار خونگرم و صميمي هستند و از نظر غذا ، مردمي نيك خوراك‌ اند . تمام اينها به علاوه ارزش پايين تور‌ بلغارستان اين كشور را به يكي از مقصدها محبوب گردشگران خصوصا گردشگران ايراني تبديل كرده بوده است . براي سفر به بلغارستان خوب است لااقل 5 يا 6 روز را در نظر بگيريد؛ چون پرواز تهران بلغارستان از 6 ساعت تا 9 ساعت ممكن است طول بكشد و به اين زمان ، مدت توقف در فرودگاه ميانجي را نيز اضافه كنيد . اكثر نمايندگي هاي صندوق مستقيم تور بلغارستان به چم و خم اين عزيمت واقف اند و به همين علت دست‌كم روزگار جابجايي را 7 موقع در مورد توجه مي گيرند . اين آژانسها خدماتي از قبيل پس‌انداز مهمانسرا ، تدارك بليت ، اخذ ويزا ، بيمه مسافرتي ، گشت شهري و ترانسفر فرودگاهي نيز دارند كه دغدغه سفرتان را به حداقل مي رساند .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۴۸:۲۸ توسط:گلبرگ موضوع:

تور ايتاليا

درباره ايتاليا


ايتاليا كشوري در جنوب اروپا كه در زمينههاي بسياري سرآمد است . اين ديار از نظر اقتصادي در گروه هشت شهر آغاز جهان است و از نظر گردشگري جزو سه انتخاب اول در مركز كشورهاي اروپايي قرار داراست . تور ايتاليا در كنار تور فرانسه و تور‌ اسپانيا پيشتاز تور‌هاي‌ اروپا هستند ، به طوري كه در وفور موارد تور تركيبي ايتاليا برگزار مي گردد . خوب ترين تعيين براي تور تركيبي نيز تور ايتاليا فرانسه است كه قادر خواهيد بود دو كشور مهم اروپايي را ببينيد . ايتاليا ولايت هاي توريستي زيادي دارد ، كه البته بيشتر‌از‌هر چيزي نام ونيز ، رم ، فلورانس ، ناپل ، پيزا و ميلان به گوش مان آشنا هستند و اغلب تورهاي گردشگري نيز در اين شهرها برگزار مي گردد . گويي به نظر باوركردني نرسد اما به گفته يونسكو هم‌جوار به نصف آثار فرهنگي جهان در ايتاليا قرار داراست . ساختن گردشگري يكي از صنايع پر در آمد و مهم اين كشور شمار مي توان . ساليانه حدود 60 ميليون گردشگر براي سفر تور‌ ايتاليا را گزينش مي كنند كه اين نشان از قدرتمند بودن اين مملكت در گردشگري است .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۹:۴۵ توسط:گلبرگ موضوع:

تور فرانسه

درباره فرانسه


تور‌ كشور فرانسه يكي از پرطرفدار ترين تورهاي اروپا خواهد شد . اين ديار بيشتر‌از‌هر چيزي به صنعت مد و عطرهايش شناخته مي شود؛ در اكثر موارد در فصول مختلف سال نمايشگاههاي لباس مازاد برگزار مي شود و به سبب همين نيز طراحان پوشاك ، درزي ها و . . . به فرانسه سرايز مي گردند . باآنكه اين تنها خصوصيت شهرت تور‌ فرانسه نيست بلكه فرانسه از مهم ترين و بهترين كشورهاي اروپايي در زمينه گردشگري به حساب مي آيد و جاذبههاي باستاني و واقعي بسيار خواهد داشت . هرسال مردم زيادي از كل دنيا تور فرانسه را انتخاب مي كنند . سفر به فرانسه براي اروپاييها حوزه شينگن راحت تر خواهد بود براي‌چه كه براي سفر نيازي به ويزا ندارند . فرانسه به چايخانه و مهمانخانه هايش نيز شهرت دارد و محال است با تور‌ فرانسه مسافرت كنيد ولي سري به اين قهوه‌خانه ها نزنيد . فرانسه از ديد جلب هاي گردشگري كشوري بي‌نياز بوده است و با يك بار سفر نمي توانيد تمام ديدنيها و جاذبههاي آن را ببينيد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۹:۳۰ توسط:گلبرگ موضوع:

تور آنكارا

درباره تور آنكارا
آنكارا پايتخت تركيه و از شهرهاي توريستي اين سرزمين است . هرچند كه جايگاه آنكارا از نظر گردشگري تناسب به غير شهرهاي توريستي تركيه مانند استانبول ، آنتاليا زيرين تر است منتها تور‌ آنكارا همچنان بخش تورهاي جذاب تركيه به شماره مي آيد . از طرفي اين كشور به دليل موقعيت سياسي و تجاري كه دارد سالانه پذيراي مسافران همان براي اهداف غير توريستي است و همين مبحث نيز معيار استقبال از تور آنكارا را افزايش داده است . سياحت به آنكارا در حالي كه مي تواند بي‌اندازه جذاب باشد به فاميلي ديگر جال هاي تركيه قيمت مناسب تري دارد . با اين كه آنكارا هرگز نتوانسته جا ولايت هايي مانند استانبول را داشته بوده است اما اتفاقا ديدنيها و امكانات خوبي خواهد داشت ، به هر حال اين شهر هم پاتخت تركيه بوده و هم اينكه بعد از استانبول برزگترين و پر سامان ترين شهر اين كشور شد . پس طبيعتا امكانات تفريحي و رفاهي عالي را در اختيار مهمانان خود قرار مي بدهد و در ساحل اينها چون تور‌هاي‌ تفريحي تركيه نيازي به رواديد ندارند ، ميانه ايرانيان معروفيت بيشتري پديدار كرده اند .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۲:۱۱ توسط:گلبرگ موضوع: