گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي .

گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي

تور مالزي

درباره تور مالزي

مالزي يكي از كشورهاي بخش جنوب شرق آسيا است و در طول 3 دهه با ايجاد‌ زيرساختهاي قوي در اساس هاي مختلف به خصوص در صنعت توريسم ، پيشرفتهاي چشمگيري را به خود نظر و توريسم در اين كشور تصوير حساسي در زمينه درآمدزايي خواهد داشت و همه‌ساله بيش از 30 ميليارد دلار از اين طريق وارد مالزي خواهد شد . تور‌ مالزي يكي از پرطرفدارترين پكيجهاي ظاهري است و ناحيه هاي مختلف اين كشور در دسته مشهور ترين خواسته‌ها گردشگري جهان قرار دارند ، از آنجايي كه براي سفر به مالزي احتياجي به اخذ ويزا از قبل نيست‌ ، ايرانيهاي بسياري در اين سالها به شهر‌هاي‌ زيباي اين مملكت مسافر اند .

تور مالزي

 

دام مالزي معمولا 8 روزه است و با پرواز‌ ما‌هان‌ اير انجام مي شود و مسافران مي توانند با خريد‌ پكيج مالزي از شهر‌هاي‌ زيباي كوالالامپور ، پنانگ و جزيره لنكاوي ديدن كنند و همچنين برخي از پكيجهاي مالزي به نظر كوالالامپور سنگاپور برگزار مي گردد و فرصت مناسبي است تا از اين طريق كشوري كه پاسپورت آن در رتبه يك جهان را از نزديك‌ مشاهده نماييد . قيمت پكيجهاي مالزي از 5 ميليون تومان شروع تبديل شده و بسته به نوع‌ پرواز و هتلي كه انتخاب مي كنيد ، نرخ‌ها‌ متغير خواهد بودو تمامي‌ هتل‌هاي‌ مالزي از ديد كيفيت و خدمات‌ در سطح نيك و استاندارد قرار دارند و اقامت خوبي را در آنها تجربه خواهيد شود .

 

پكيجهاي مالزي (مقصد هر نوع از شهرهاي اين كشور كه باشد) 8 روزه است و بهترين هتلهاي 3 و 4 ستاره تاپ و 5 ستاره‌ لوكس‌ براي اقامت‌ مسافران در نظر گرفته شده شد ، اقامت در هتلهاي مالزي به همراه صبحانه رايگان خواهد بود و از بسياري امكانات هتل همان قادر خواهيد بود به مانند مفت صرف نماييد ، پروازهاي مالزي معمولا با خطوط هوايي ما‌هان‌ انجام‌ مي‌شود‌ ولي‌ در صورتي كه مسافر درخواست‌ نمايد پرش خارجي خارج‌ از پكيج براي او رزرو مي شود ، توجه داشته باشيد قيمت پكيجها با توجه به هتل و پريدن انتخابي متفاوت خواهد بود و در سيما درخواست امكانات اضافه بر پكيج ، مبلغ آن افزايش‌ مي يابد ، همچنين نيمي از مبلغ را در زمان‌ ارائه مدارك و ثبت‌نام‌ بايد پرداخت نماييد و مابقي بعد از اين كه پريدن و مسافرخانه رزرو و سفرتان قطع كردن شد ، دريافت‌ مي‌گردد‌ ، همچنين توجه داشته باشيد ويزاي توريستي مالزي بين‌ يك‌تا‌ دو هفته طول مي كشد تا صادر شود‌ و از اين رو براي سفر به مالزي بايد‌ حداقل از يك ماه قبل اقدام‌ نماييد و نكته‌ ديگر اينكه پاسپورت‌ شما بايد معتبر باشد‌ و در صورتي كه نياز به تمديد‌ دارد حتما نسبت به آن اقدام‌ كنيد .

 

تور‌هاي‌ مالزي

 

 

شرايط اخذ ويزاي مالزي

ويزاي توريستي مالزي به روش‌هاي مختلفي‌ براي ممتقاضيان صادر مي‌ شود . هر فردي كه وارد خاك ديار مالزي شود ، بايد داراي گذرنامه عمومي معتبر باشد . همچنين وابستگان خارجي براي وارد گرديدن به مالزي نياز به ويزا دارند كه يا قبل از ورود‌ به كشور‌ مالزي و يا در فرودگاه مالزي براي آنها صادر خواهد بود . ولي براي مسافران ايراني ويزا توريستي اين ديار در فرودگاه مالزي صادر مي شود كه به مدت ۱۴ روز ارزش دارد . در صورتي كه بخواهيد به قصد گردشگري و تفريح با تور‌ مالزي همسفر شويد ، نياز به ويزاي توريستي آن داريد كه سابقاً مدت ويزاي تريستي براي ايرانيان ، ۳ ماه بود كه فعلاً چگونگي نكوهش كردن كرده شده و مدت آن به ۲ هفته تغيير پيدا كرده است . لازم به ذكر‌ است كه اين تغيير از سال ۲۰۱۳ ميلادي اعمال شده است‌ . براي اخذ ويزاي توريستي مالزي لزومي نيست‌ به سفارت برويد و وقتي كه به فرودگاه مالزي وارد شويد ، مهري در پاسپورت شما زده مي‌شود‌ كه اين مهر همان اجازه‌ ورود به خاك كشور‌ مالزي است .

 

تور مسافرتي مالزي

 

مدارك‌ لازم براي اخذ‌ ويزاي مالزي

اصل پاسپوت

دو قطعه عكس ۳×۴

رزرو بليط رفت و برگشت و هتل

پرينت سه ماه آخر بانكي كه بايد بالاي ۸ ميليون

اگر‌ شخصي كه شما را دعوت مي كند ايراني باشد ، اسكن صفحه اول پاسپورت و ويزاي ايراني لازم است‌ اما‌ اگر‌ اين شخص ايراني داراي ملك‌ باشد ، اسكن سند ملكي‌ كفايت‌ مي كند‌ .

اگر شخص دعوت كننده مالزيايي باشد‌ دعوت نامه از طرف‌ شخص و ID كارت‌ دعوت كننده لازم شد .

 

آيا براي سفر با تور‌ مالزي سنگاپور نياز‌ به اخذ‌ ويزا داريم ؟

توجه داشته باشيد كه در تور‌ تركيبي كوالالامپور سنگاپور نياز به اخذ‌ ويزا جهت ورود به سنگاپور داريد . براي درخواست ويزا‌ نيز‌ به واچر هتل‌ ، بليت رفت‌ و برگشت هواپيما ، 2 قطعه عكس‌ 6×4 ، فرم تكميل شده‌ درخواست‌ ويزاي سنگاپور و يك پاسپورت‌ با 7 ماه اعتبار نياز‌ داريد . در نهايت خرجي ويزاي سنگاپور 70 دلار خواهد بود و حدودا دو هفته پس از پديدار درخواست ، براي شما متقاضي‌ عزيز‌ صادر خواهد شد .

 

اخذ ويزا‌ مالزي

 

اطلاعات مهم و ضروري مالزي

پايتخت : كوالالامپور

زبان رسمي : مالايي

واحد‌ پول : رينگيت

كد كشور : +۶۰

اختلاف‌ ساعت با تهران : ۴ ساعت و نيم از تهران جلوتر شد .

شماره تلفنهاي ضروري‌ :

شماره تماس پليس : 999

شماره تماس‌ اورژانس : 991

پليس توريست كوالالامپور : 21668322 (03)

فرودگاه ‌هاي بين‌ ‌المللي : فرودگاه بين ‌المللي كوالالامپور

فرودگاه سيمپانگ / فرودگاه سيمپانگ

فرودگاه باكلالان

فرودگاه لاواسش

 

قيمت‌ تور‌ مالزي

عوامل گوناگوني بر ارزش تور مالزي تاثير مي ‌گذارند و قيمت‌‌ تور‌هاي‌ اين مقصد را با نكته به صورت هاي متعددي مي ‌توان پيش بيني‌ كرد . يكي از اوضاع مهم مقياس وقت هاي سكونت و البته فصلي شد كه در آن به مالزي سفر‌ مي ‌كنيد . براي مثال هزينه‌ سفر‌ به مالزي در فصل‌هاي باراني و موقعي كه متقاضي هجرت كمتر شده است ، كاستي مي ‌يابد و در فصول خوب آب و هوا يا هنگام برگزاري فستيوال‌هاي حياتي ، بها تورهاي مالزي بيش‌‌ تر خواهند شد . تعداد شهرهايي كه از آن‌ها بازديد مي ‌كنيد هم روي قيمت ‌ها موثر است و نيز معمولا تورهاي تركيبي مالزي خيلي گران‌ تر براي شما تمام مي شود .

 

نرخ تور مالزي

 

در ادامه قيمت‌ تورهاي مالزي به عوامل متفاوتي همچون ذخيره هتل‌‌هاي‌ همراه با وعده‌‌هاي‌ غذايي ، بليط‌ هواپيما‌ ، گونه خدماتي كه ارائه مي گردد ، ترانسفر فرودگاهي براي رفت و برگشت ، بيمه مسافرتي ، تور ليدر فارسي زبان كاملا مسلط به زبان انگليسي ، گشت شهري رايگان و ارائه سيمكارت و… بستگي دارد و شما مسافران محترم اين توانايي را داريد براي داشتن سفري‌ ارزان‌ قيمت به اين كشور تورهاي لحظه آخري مالزي يا آفر تور‌ مالزي را از سايت گلبرگ سير‌ خريداري‌ دهيد . با توجه به همه‌ اين موارد گفته‌ شده ، از بابت‌ هزينه‌ سفر به مالزي نگراني‌ نداشته باشيد ! چون ما در آژانس‌ گلبرگ سير‌ سعي بر اين داريم تا با ارائه تور‌هاي‌ مالزي ارزان‌ قيمت شرايط‌ را به روش اي براي شما فراهم سازيم تا بتوانيد با پرداخت كمترين هزينه از كل خدمات تور مالزي استفاده بكنيد و در نتيجه با خاطره اي به يادماندني از اين سرزمين خودتان برگرديد .

 

خدمات پكيج تور مالزي گلبرگ سير‌

رايج‌ ‌ترين خدمات‌ تور مالزي در آژانس گلبرگ سير به تعريف زير است :

 

رزرو‌ بليت رفت ‌و برگشت هواپيما‌

رزرو‌ هتل‌ به همراه صبحانه (انتخاب هتل به ‌دلخواه مسافر)

ترانسفر رفت ‌و برگشت فرودگاهي

بيمه مسافرتي طبق با مدت زمان اقامت در مالزي

سيم كارت اعتباري (در صورت نياز) رزرو‌ هتل و پرواز خارج‌ از پكيج

 

تور مالزي ارزان و لحظه آخري

اگر‌ ترجيح مي دهيد سفر‌ كم هزينه ‌تر‌ و مقرون به سود اي را داشته باشيد ، بايد به چند نكته بااهميت توجه كنيد‌ : اوايل اين كه زمان را تعيين دهيد كه مقياس گردشگران كمتري به مالزي نقل‌مكان ميكنند؛ موقع آب و هواي مالزي در اين مورد نقش موثري اجرا مي به جا آورد . روزهاي ارتفاع حرارت و رطوبت يا زمان باران ‌هاي فصلي استوايي ، فصل كم گردشگر اين سرزمين محسوب مي گردد . بازه زماني ‌هايي همچون تعطيلات سال نوي ميلادي يا عيد نوروز ، مقياس متقاضيان سفر و باطبع آن ، ارزش ‌هاي دام مالزي افزايش مي ‌يابد . نكته اساسي ديگر اين است كه مدار تورهاي تركيبي را خط بكشيد؛ وقتي قرار است از چند ناحيه توريستي ويزيت كنيد ، خرجي به شدت بالا مي رود‌و موضوع بعدي مقدار دوران اقامت شماست كه در مانند امكان‌ ، پكيج ‌هايي را تعيين نمائيد كه شامل تعداد روزهاي كمتري مي ‌باشند .

 

تور‌ مالزي كم‌بها

 

اين را هم هميشه به ياد داشته باشيد هميشه مناسب ‌ترين بها دام مالزي نمي ‌تواند دليل‌ بر بهتر‌ بودن‌ آن پكيج مسافرتي باشد ، بعضي از شعبه هواپيمايي با ارائه تور ارزان ‌تر و بي كيفيت تنها باعث هدر رفتن‌ پول‌ و زمان شما مي‌ شوند ، بنابراين دايم هوشمندانه رفتار كنيد و در آخر مجموعه مسافرتي گلبرگ سير‌ در بالاي همين صفحه قيمت ‌هاي مختلفي براي تور‌‌هاي‌ اين مقصد را پرستش شما ارائه‌ كرده‌ شده تا با توجه به بودجه مورد‌ نظرتان ، بهترين انتخاب تور نسبت به اعتبار خودشان را داشته باشيد .

 

گزينه بعدي كم‌قيمت ترين تور‌ مسافرتي ، تور‌ لحظه‌ آخري مالزي است كه در واقع همان تور‌ ارزان بها مالزي خواهد شد ولي چگونگي مخصوصي هم دارد ! زيرا به تورهاي دقيقه 90 هم شناخته مي ‌شوند اما براي يافتن اين گونه تور‌ها‌ بايد تا نزديك شدن به تايم حركت اندكي صبر كنيد . نمايندگي كه پريدن ها را چارتر كرده باشند در صورتي كه ظرفيت‌ مسافران تكميل‌ نشود ، پرواز را با قيمت پست تري به مسافران با آفرهاي خاص ‌اي ارائه مي ‌دهند . باآنكه اين در صورتي است كه كليه موارد لازم ، نظير رواديد توريستي مالزي ، در دستتان باشد . به صورت كلي اگر‌ هميشه مهيا سفر هستيد‌ ، حواستان به آفرهايي كه آژانس‌ هواپيمايي گلبرگ سير در روزهاي نزديك‌ پرواز يا فصول كم گردشگر ارائه مي ‌دهند ، باشيد و از اين فرصت ‌استثنايي نهايت بهره‌ را ببريد .

 

قيمت تور مالزي

 

بهترين زمان سفر به مالزي

تقريبا در طول سال قيمت تور‌ مالزي با تغييرات قابل‌ توجه و چنداني روبرو نمي شود . به همين دليل از لحاظ گران‌ يا ارزان‌ بودن قيمت تور مالزي نمي‌ توان‌ بازه زماني‌هاي‌ خاصي‌ را در نظر گرفت؛ اما بهترين زمان سفر‌ به مالزي بر اساس آب ‌و هوا در فصل پاييز و زمستان مي‌باشد‌ . به دليل باران‌هاي موسمي كه در فصل ‌هاي بهار و تابستان در شرق آسيا مي ‌بارد سفر به كشور مالزي در اين فصول كمي آزار‌ دهنده خواهد شد . به همين دليل‌ پيشنهاد آژانس مسافرتي گلبرگ سير‌ سفر به مالزي در فصول پاييز‌ و زمستان است .

 

سفر‌ به مالزي

 

راهنماي رزرو‌ تورهاي مالزي

خريد تور مالزي بهترين‌ روش‌ براي سفر به اين شهر‌هاي‌ توريستي مالزي است . با خريد آنلاين‌ تور مالزي مي توانيد تمامي مراحل سفرتان را در كمترين زمان‌ و تنها با چند كليك انجام دهيد و در آخر‌ نيز خدمت‌ها درباره احتياج مانند ترانسفر فرودگاهي ، بيمه مسافرتي و . . . را نيز براي سفرتان رزرو كنيد . براي خريد اينترنتي تور مالزي وارد سايت شويد ، مبدا سفر را مشخص كنيد و در ادامه تعداد‌ مسافران و كلاس‌ پروازي (اكونومي كلاس ، بيزينس كلاس و فرست كلاس) را باز وارد كنيد و پس از انتخاب‌ تاريخ‌ رفت و برگشت‌ و مشخص‌ شدن‌ بازه سفرتان جست و جو را بزنيد .

 

صفحه‌ اي كه به آن وارد مي شويد همان جايي است كه شما مي‌توانيد‌ تور‌ مالزي ارزان را در هر هتل‌ و با هر ايرلايني براي سفر‌ خود خريداري‌ دهيد . در اين بخش تله هاي مالزي از ارزان به سنگين براي شما نمايش داده مي شود و مي توانيد قيمت‌ هر كدام‌ از گزينهها را با ايرلاينهاي مختلف داخل و خارجي ايضاً تشبيه و ديد نماييد . همچنين فيلتر‌هايي‌ نظير تعداد‌ ستاره‌هاي‌ هتل‌ ، برتري مسافران ، نوع مكان اقامتي (هتل ، بوتيك هتل ، هتل آپارتمان) ، هتلهاي زنجيره اي ، قيمت و موقعيت مكاني مي توانيد جست و جو خودتان را نرم تر دهيد و بهترين تور مالزي را براي عزيمت خود آنلاين‌ بخريد‌ .

منبع : تور مالزي

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۵۴:۴۵ توسط:گلبرگ موضوع:

تور مالديو

درزمينه تور مالديو

بي شك مالديو يك تكه‌ از بهشت بر روي زمين است؛ اين تعبيري است كه از اين جزيره زيبا مي توان بيان كرد . در چند سال ديرين ، صورت‌ها مالديو در فضاي اينترنتي به قوت پيچيده و نظر گردشگران وفور را به خود احضار كرده شده . به طوري كه وسيله گشته تور مالديو بيشتر‌از‌گذشته دلنواز شود . جزيره مالديو ، با آب‌هاي‌ فيروزه اي رنگ و آبزيان رنگارنگي كه دارد ، سالانه‌ گردشگران زيادي را به سمت خود كشش مي كند . با اين كه مالديو كوچكترين كشور قاره آسيا‌ است‌ و جمعيت‌ بسيار كمي‌ دارد اما تمام امكانات تفريحي مدرن را براي گردشگران خود فراهم كرده مي باشد و قطعا در تور مسافرتي مالديو بهترين محل هاي اقامتي ، عالي ترين تفريحات آبي و كامل ترين غذاهاي بين المللي را در اين منطقه‌ تجربه خواهيد كرد . مالديو مجمع‌ الجزايري از 1200 جزيره در اقيانوس هند بوده است و در وسط اين جزاير ، تنها 202 جزيره در مالديو ، مسكوني هستند و هتلهاي مالديو نيز در 88 جزيره اين كشور قرار گرفته است‌ و بهترين خدمات را به شما مسافرين عرضه مي دهند .

 

 

تور‌ مالديو

 

 

 

در تور‌هاي‌ مسافرتي مالديو مي توانيد سوار بر قايقهاي تندرو شويد و در ميان جزاير و ماهيهاي رنگارنگي كه از آبهاي شفاف و فيروزه اي ديده مي شوند ، كلي سرگرمي و خوش بگذرانيد . غواصي هم از ديگر تفريحاتي است كه مي توانيد در جزيره مالديو داشته باشيد . چشمگير خواهد شد بدانيد غواصي‌ مهم‌ ترين تمرين در مالديو است و اين مهارت به حدي در اين شكوه دارا است كه ابتدا وزير مالديو به هيئت دولت خود فرمانبداري كردن از داده تا همه غواصي را فراگيرند . زيادترين پول مالديو از گردشگران و توريستها به دست مي آيد و بعنوان ترين لوكس ترين مراد بكر دنيا به شهرت قابل توجهي رسيده مي باشد .

 

دانسته‌ها الزامي و مهم مالديو

زبان رسمي : ديوهي

دين رسمي : اسلام

اختلاف هنگامي نسبت به ايران : 1 : 30+ ساعت

واحد وجه : روفيه مالديو

كد كشور : 960+

شماره الزامي : 119

ولتاژ برق شهري : 230 ولت و 50 هرتز

فرودگاه‌هاي بين‌المللي : فرودگاه بين‌ المللي ابراهيم نصير - فرودگاه بين‌ ‌المللي گن

شرايط ستاندن ويزاي مالديو

ويزاي مالديو بخش ويزاهاي فرودگاهي است و اين خبر احسان براي مسافران ايراني است ازچه كه شما مي توانيد بدون دريافت ويزا به مالديو سفر دهيد و به محض رسيدن به فرودگاه ، با ارائه سندها معتبر ، ويزاي فرودگاهي دريافت بكنيد . ويزاي فرودگاهي يكي از مهمترين دلايل توريستي گرديدن اين شهر است . براي دانلود ويزا بايد پاسپورت خويش را كه لااقل 6 ماه ارزش دارا است ، همراه با برگه رزرو قطعي هتل و يك قطعه عكس همه رخ ، به مامورين فرودگاه تحويل دهيد . در هنگام ورود شما ، هزينه اي اندازه با 50 دلار به ازاي تعداد روزهايي كه تصميم ماندن در اين كشور را داريد ، از شما گرفتن مي گردد . ويزاي توريستي اين كشور ، به مدت 30 روز ارزش دارا است .

 

 

 

تور‌هاي‌ مالديو

 

 

 

تورهاي ارزان‌ و لحظه آخري‌ مالديو

شما عزيزان براي خريد تورهاي ارزان و لحظه آخري مالديو چند گزينش پيشقدم خواهيد داشت ! اول اينكه مي ‌توانيد تورهاي لحظه آخري مالديو را تحصيل نماييد ، چون بيشتر وقتي تورهاي مالديو از لحاظ تعداد مسافر به حد نصاب نمي ‌رسند و آفرهاي هيجان انگيزي روي اين تورها پديدار مي شود و تور‌هاي‌ لحظه آخري مالديو از جمله تورهاي كم‌قيمت مالديو بشمار مي روند . انتخاب دوم شما اين است كه براي خريد تور ارزان قيمت اين مقصد را انتخاب كنيد كه شامل‌ هتلهاي ارزان‌ و پروازهاي ارزان اين مقصد است . هتلهاي 3 ستاره و هتل‌هاي‌ 2 ستاره‌ مالديو از جمله هتلهاي ارزان قيمت اين مقصد بشمار مي طريقه . همچنين پريدن هاي چارتري مالديو هم در مقايسه با پروازهاي ديگر خيلي ارزانتر براي شما تمام مي‌ گردند .

 

 

 

تور ارزان مالديو

 

 

 

بنابراين براي خريداري تور‌هاي‌ ارزان قيمت مالديو بايد پروازهاي چارتري كه بيش هم ارزان مي گردند را با هتلهاي ارزان مالديو ذخيره دهيد . انتخاب سوم شما براي تجربه تور‌ مناسب اين است كه در هنگام هاي لوسيزن و كم گردشگر سفر بكنيد . براي خريداري آفر تور مالديو بايد در فصلهايي كه سفركننده زيادي براي اين مملكت نيست مبادرت به سفر نماييد؛ در نوبت هايي كم گردشگر پروازها و هتلهاي اين مقصد تقريبا خلوت مي شود و به همين دليل مي ‌توانيد تور‌هاي‌ ارزان مالديو را براحتي تهيه كنيد . انتخاب آخر براي خريد تور‌ ارزان اين است كه تور مورد نظرتان به اين مقصد را از شعبه مسافرتي گلبرگ سير خريد كنيد؛ شما با معامله از اين مجموعه مسافرتي در مقرون به صرفه ترين حالت ممكن عزيمت مي كنيد و همچنين مي توانيد از تماشاي چنين جذب هايي كه در طول سفرتان كلي لذت ببريد .

 

 

 

آفر تور مالديو

 

 

 

قيمت‌ تور‌ مالديو

قيمت‌ تور مالديو در شرايط و وقت هاي مختلف‌ ، ناهمگون عرضه خواهد بود . مالديو جزو مقاصد گردشگري لوكس و بسيار پرطرفدار در بين گردشگران است و بيشتر تله مالديو ، 5 روز و 6 شب برگزار مي توان . قيمت تور مالديو را تعداد شبهايي كه قصد سكونت در اين مملكت را داريد ، به همراه نوع هتل‌ انتخابي ، نوع پرواز و تفريحاتي كه در اين منطقه قرار خواهد شد انجام دهيد ، معين‌سازي عمل مي كند . براي اين كه تور ارزان مالديو را تجربه كنيد ، قادر خواهيد بود در نوبت هايي كه گردشگران كمتري به مالديو سفر‌ مي كنند ، اين ديار را انتخاب نمائيد . اين فصلها كه در بيشتر موارد فصلهاي باراني هستند و چون هواي گرمي نيز دارند ، رطوبت فزايش پيدا كرده و به همين دليل گردشگران كمتري به اين منطقه سفر مي كنند . اين مبحث باعث شده نرخ رزرو هتل‌ و پرواز تا حد اضافي كاهش يابد و همين صورت بيشترين ميزان تور مالديو حين آخري در اين بازه زماني است . در صورتي كه در فصل‌هاي‌ پاييز‌ و زمستان ، به دليل هواي نسبتا خنك جزيره ، گردشگران به مراتب بيشتر هستند و به پيگيري آن قيمت تور مالديو افزايش مي يابد .

 

 

 

قيمت تور مالديو

 

 

 

معروف ترين شهرهاي مالديو از تماشا گردشگري

در بين شهر‌هاي‌ مالديو ، چند شهر مهم‌ توريستي در وجود دارد كه بيشتر گردشگران ، در تور مالديو ، از آنها ديدن مي كنند . ماله ، پايتخت مالديو ، مهمترين شهر اين سرزمين و پر توريست ترين آنها است؛ پس‌ازآن از آن جزيره وادهو نيز ، به علت ساحل درخشاني كه شب ساعت به شكل چراغهاي آبي با تابش‌ نور مهتاب در مي آيند ، مشهور است . در ادامه جزيره هيتادلو ، آليماتا ، تولوسدو ، كوردو ، فيدهو ، مارادهو و اوتمو ، از مهمترين شهر‌هاي‌ گردشگري مالديو هستند كه در فصلهاي توريستي ، هميشه‌ مملو از گردشگران مي باشد .

 

 

 

جزاير مالديو

 

 

 

بهترين هنگام سفر به مالديو

جزاير مالديو در طول سال هواي گرم و آفتابي دارد . معدل دماي آن ۲۳ الي ۳۱ درجه سانتي گراد است و بهترين دوران سفر به مالديو ماه نوامبر (ماه آبان) تا ماه آوريل (ماه فروردين) است . هنگام پر گردشگر جزاير مالديو ميان ماههاي دسامبر (آذر) و مارچ (اسفند) مي باشد و نيز بارانهاي فصلي جزاير از ماه مي (ماه ارديبهشت) تا ماه اكتبر (ماه مهر) ادامه پيدا مي ادا كند . اوج اين بارانهاي موسمي در ژوئن (خرداد) حادثه مي افتد . آبسنگهاي شمالي جزاير مالديو بين ماههاي مي - نوامبر (ارديبهشت تا آبان) و آبسنگهاي جنوبي اين جزاير بين نوامبر - مارچ (آبان تا اسفند) بيشترين بارانهاي موسمي‌ را تجربه‌ مي بكند . با توجه‌ به آب و هواي اين مقصد بكر و رويايي بها اين را دارد كه با پرداخت مقداري بيشتر‌ هزينه‌ سفر به مالديو را در فصل پرگردشگر وهاي سيزن مالديو يعني راست وقتي كه آفتاب در آسمان مي درخشد و گرماي خود‌ را به شن‌هاي‌ ساحل و درياي زلالش مي دهد ، انتخاب‌ كنيد . با اين حال ، اگر ترجيح‌ مي دهيد در فصلهاي باراني‌ از جزاير مالديو ديدن كنيد مي توانيد به غواصي‌ برويد ، ورزش كنيد و غذا و نوشيدنيهاي جزيره بچشيد و كلي خوش‌ بگذرانيد .

 

 

 

سفر‌ به مالديو

 

 

 

فرودگاههاي بين المللي مالديو

فرودگاه بين المللي ولانا | Velana International Airport

 

فرودگاه بين المللي ولانا يا ابراهيم نصير ، در شهر ماله مالديو قرار گرفته و در ارتفاع‌ 2 متري از سطح دريا‌ واقع‌ شده‌ است‌ . طول باند اين فرودگاه 3200 متر است و جزو بهترين فرودگاههاي مالديو شده . ابراهيم نصير نامي‌ است كه مردم‌ روي اين فرودگاه گذاشته اند براي‌چه كه اين فرودگاه بين المللي در سال 1966 توسط رئيس‌ جمهور وقت ، ابراهيم نصير افتتاح شد .

 

 

 

فرودگاه بين‌ المللي گان | Gan International Airport

فرودگاه بين المللي GAN هم ، در سال 1976 به عنوان دومين فرودگاه مهم‌ ديگري اين كشور مورد استفاده‌ قرار گرفت . اين فرودگاه با طول باند 2650 متر ، در شهر آدو از جرايز جنوبي و دومين شهر پر جمعيت مالديو قرار دارد .

 

راهنماي رزرو تورهاي مالديو

خريد تور برزيل بهترين‌ روش براي سفر‌ به اين جزيرههاي توريستي مالديو است . با خريد در اينترنت دام اين مقصد قادر خواهيد بود همگي مراحل سفرتان را در كمترين هنگام و تنها با چند كليك اجرا دهيد و در آخر‌ نيز خدمات‌ مورد نياز مانند ترانسفر فرودگاهي ، بيمه مسافرتي و . . . را همچنين براي سفرتان رزرو نمائيد . براي فروش اينترنتي تله اين مقصد وارد سايت شويد ، آغاز سفر را روشن كنيد و در امتداد تعداد مسافران و كلاس پروازي (اكونومي دسته ، بيزينس كلاس و فرست كلاس) را نيز وارد نمائيد و پس از انتخاب تاريخ رفت و برگشت و آشكار شدن بازه سفرتان جست و جو را بزنيد .

 

صفحه اي كه به آن وارد مي شويد همان جايي خواهد بود كه شما مي توانيد تور‌ مالديو ارزان را در هر هتل و با هر ايرلايني براي سفر‌ خود خريداري دهيد . در اين بخش تور‌هاي‌ مسافرتي مالديو از ارزان به گران براي شما نمايش داده مي‌شود‌ و مي‌توانيد‌ ارزش هر كدام از گزينهها را با ايرلاينهاي متعدد ايراني و خارجي نيز مقايسه و مشاهده نماييد . هم فيلترهايي نظير مقياس ستارههاي هتل ، امتياز مسافران ، نوع‌ مكان‌ اقامتي (هتل ، بوتيك هتل‌ ، هتل‌ آپارتمان) ، هتلهاي زنجيره اي ، قيمت و محل مكاني قادر خواهيد بود جست و جو خويش را دقيق تر كنيد و بهترين تور‌ مالديو را براي سفر‌ خود‌ آنلاين بخريد .

منبع : تور مالديو


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۸:۰۴ توسط:گلبرگ موضوع:

تور تايلند

درمورد تور تايلند

تايلند را به جرات‌ مي توان‌ بهترين و جذاب ترين نيت گردشگري جهان ناميد ، اين كشور آسيايي كه در نزديكي خط دايم قرار گرفته ، از زيبايي‌هاي‌ طبيعي‌ و خدادادي بسيار بي نظيري سود مند شده و جاذبههاي گردشگري فراوان‌ و زيرساختهاي صحيحي كه در اين شهر در رابطه با مسئله توريسم وجود خواهد داشت ، سبب شده تا امروزه يكي از محبوب ترين انتخاب‌هاي‌ مسافران به‌خصوص‌ ايرانيها شود ، اگر قصد سياحت خارجي داريد و تا به حال به تايلند نرفته ايد ، اكيدا پيشنهاد مي كنيم براي يك بار هم شده ديار زيباي تايلند را به عنوان مقصد سفر خود برگزينيد تا تجربيات هيجان انگيزي را بدست آوريد . همانطور كه خبر داريد با توجه به اينكه اين روزها با نوسانات ارزي مواجه هستيم و از آنجاييكه اين افزايش مظنه تاثير مستقيم بر روي قيمت پريدن ها و هتلها گذاشته است ، قيمت‌ تور تايلند در دو سال اخير‌ به طور‌ ناگهاني بسيار‌ بالا‌ رفت و كمترين نرخ براي سفر‌ به تايلند حدوداً دو‌برابر‌ قيمت‌هاي‌ گذشته‌ شده‌ است‌ ، اما‌ اگر‌ هوشمندانه رفتار‌ دهيد و آزانس مسافرتي معتبري را انتخاب دهيد مي توانيد به تايلند سفر كنيد و سفري‌ ذهن انگيز و كاملي را تجربه كنيد .

 

تور تايلند

 

پكيجهاي تايلند (مقصد هر كدام از شهرهاي اين سرزمين كه باشد) 8 روزه مي باشد و بهترين هتل‌هاي‌ 3 و 4 ستاره بهترين و 5 ستاره لوكس براي اقامت مسافران در تماشا گرفته شده بوده است ، اقامت در هتلهاي تايلند به همراه صبحانه رايگان خواهد بود و از بسياري‌ امكانات هتل نيز مي‌توانيد‌ به صورت رايگان مصرف دهيد ، پروازهاي تايلند معمولا با خطوط هوايي ما‌هان‌ انجام خواهد بود ولي در صورتي كه مسافر درخواست نمايد پرواز خارجي خارج از پكيج براي او رزرو مي گردد ، توجه داشته باشيد بها پكيجها با توجه به هتل و پرواز انتخابي متمايز خواهد شد و در مانند درخواست امكانات افزايش بر پكيج ، مبلغ آن زيادتر مي يابد ، همچنين نيمي از مبلغ را در زمان ارائه مدارك و ثبت‌نام‌ بايد‌ پرداخت كنيد و مابقي بعد از اين كه پرش و هتل پس‌انداز و سفرتان قطعي شد ، دريافت مي گردد ، نيز توجه داشته باشيد ويزاي توريستي تايلند بين‌ يك‌تا‌ دو هفته طول مي كشد تا صادر شود و از اين رو براي سفر به تايلند بايد حداقل از يك ماه قبل اقدام نماييد و نكته ديگر اينكه پاسپورت شما بايد معتبر باشد و در صورتي كه نياز به تمديد داراست حتما نسبت به آن رفتار بكنيد .

 

تور هاي تايلند

 

 

شرايط‌ اخذ‌ ويزاي تايلند

در ابتدا حتما بايد اين را بگوييم كه براي هجرت به شهر تايلند درخواست به ستاندن ويزا داريد ! بيشترين حاجت ويزاي تايلند مربوط به ويزاي توريستي اين كشور است؛ ويزاي توريستي تايلند براي مقدار زمان ۵۸ روز اعتبار خواهد داشت و شما براي ستاندن ويزاي تايلند راه سختي در پيش نداريد و به راحتي مي‌ توانيد موفق به دريافت‌ ويزاي اين كشور شويد . دريافت‌ Thailand pass از شرايط جديد‌ ويزاي تايلند بوده‌ و اينكه لازم‌ به ذكر‌ است كه آژانس‌‌‌ها‌ و كارگزاران ويزاي تايلند فقط در قالب‌ تور براي دريافت ويزاي تايلند اقدام مي ‌كنند .

 

اگرچه شيوع كرونا شرايط اخذ ويزاي تايلند براي ايرانيها را سخت تر‌از‌گذشته كرده شده ، اما همچنان براي دريافت ويزاي اين كشور روش ثقل در پيشگام نداريد ! مطابق شرايط جديد ويزاي تايلند شما بايد پيش از ارائه‌ مدارك‌ به سفارت تايلند در ايران ، براي دريافت Thailand pass اقدام بكنيد و دريافت دوز جامع واكسن كرونا اولين و مهمترين شرط براي اخذ ويزاي " تايلند پس " مي باشد .

 

ويزاي تايلند

 

مدارك‌ Thailand pass

كارت واكسن ديجيتال كه حداقل‌ ۱۴ روز از دوز دوم آن قبل بود .

بليط‌ پرواز تايلند (رفت و برگشت)

بيمه نامه مسافرتي ۲ ماهه مورد تاييد‌ تايلند (با پوشش درماني كرونا) به مبلغ‌ ۱۰۰ .۰۰۰ يورو

واچر تاييد‌ شده‌ هتل محل‌ اقامت در تايلند

 

مدارك‌ اخذ ويزاي توريستي تايلند

براي اخذ‌ ويزاي تايلند نياز نيست كه مدارك ‌تان را ترجمه‌ كنيد؛ چك ليست مدارك ويزاي تايلند به شرح‌ زير‌ است‌ :

 

گردش‌ مالي 1 ماهه با حداقل‌ موجودي 40 ميليون تومان براي هر شخص

اصل پاسپورت‌ با حداقل ۷ ماه اعتبار

2 قطعه عكس 3×4 با پس زمينه سفيد (بدون كلاه و عينك و كاملا همه رخ)

كپي تمام صفحات‌ شناسنامه و كارت ملي (بدون نياز به ترجمه)

واچر هتل‌

بليط‌ رفت و برگشت‌ هواپيما

تكميل فرم درخواست ويزاي تايلند

بيمه مسافرتي

 

سفر به تايلند

 

اطلاعات‌ مهم و ضروري تايلند

طول پرواز‌ : حدوداً 6 : 30 ساعت

واحد‌ پولي : بات

زبان رسمي‌ : تايلندي

پيش شماره : 66+

اختلاف ساعت با ايران : +2 : 30

شماره تماس‌ با اورژانس : 191

شماره تماس‌ با آتش نشاني‌ : 199

شماره تماس با پليس : 1195

شماره پليس دريايي : 883 211 76(0) 66+

فرودگاه‌هاي كشور تايلند : بانكوك : فرودگاه مركز ‌المللي دن موئنگ ، پاتايا : Pattaya Airpark ، پوكت : فرودگاه وسط ‌المللي پوكت

 

نرخ تور‌ تايلند

عوامل گوناگوني بر نرخ تور تايلند تاثير‌ مي ‌گذارند و قيمت‌ تورهاي اين مقصد‌ را با توجه به فاكتور‌هاي‌ متعددي‌ مي انرژي پيش بيني‌ شود . يكي از موارد مهم تعداد‌ روزهاي اقامت‌ و البته فصلي است كه در آن به تايلند مسافرت مي بكنيد . براي مثل مبلغ سفر به تايلند در فصل‌هاي باراني و وقتي كه متقاضي كوچ كمتر خواهد بود ، كاهش مي ‌يابد و در فصول خوش آب و هوا يا روزگار برگزاري فستيوال‌‌هاي‌ مهم‌ ، قيمت‌ تورهاي تايلند زيادتر خواهند شد . تعداد شهرهايي كه از آن‌ها بازديد مي ‌كنيد هم روي بها ها موثر است و نيز معمولا تورهاي تركيبي تايلند خيلي گران‌‌ تر براي شما تمام مي شود .

 

قيمت تور‌ تايلند

 

در ادامه قيمت‌ تورهاي تايلند به عوامل مختلفي همچون پس‌انداز هتل‌هاي همراه با مژده هاي غذايي ، بليط‌ هواپيما ، نوع خدماتي كه عرضه مي گردد ، ترانسفر فرودگاهي براي رفت و برگشت‌ ، بيمه مسافرتي ، تور‌ ليدر فارسي زبان كاملا مسلط به زبان انگليسي ، گشتن شهري بدون پول و عرضه سيمكارت و… بستگي دارد و شما مسافران محترم اين امكان را داريد براي داشتن سفري ارزان‌ قيمت‌ به اين شهر تورهاي لحظه آخري تايلند يا آفر تور تايلند را از تارنما گلبرگ سير تهيه نماييد . با توجه به مجموعاً اين مناسبت‌هاي آورده شده ، از راجع پول سفر به تايلند نگراني نداشته باشيد ! زيرا ما در آژانس گلبرگ سير سعي بر اين داريم تا با ارائه تله هاي تايلند ارزان ارزش شرايط را به گونه اي براي شما مهيا سازيم تا بتوانيد با پرداخت كمترين هزينه از تمامي‌ خدمات‌ تور‌ تايلند بكارگيري نمائيد و در نتيجه با خاطره اي به يادماندني از اين سرزمين خود برگرديد .

 

بها تور‌ تايلند

 

خدمات‌ تور تايلند گلبرگ سير‌

اخذ ويزاي تايلند

رزرو‌ بليط رفت و برگشت‌ هواپيما

رزرو هتل با صبحانه

ترانسفر فرودگاهي و بين شهري‌

بيمه مسافرتي

تور ليدر فارسي‌ زبان

راهنماي محلي‌

سيم كارت اعتباري تايلند (در صورت‌ نياز)

 

تور تايلند ارزان‌ و لحظه آخري‌

اگر ترجيح‌ مي دهيد سفر‌ كم هزينه‌ ‌تر و مقرون‌ به صرفه‌ اي را داشته باشيد ، بايد به چند نكته مهم دقت كنيد‌ : اول اين كه فصل ‌هايي را گزينش دهيد كه مقدار گردشگران كمتري به تايلند سفر ميكنند؛ وضعيت آب و هواي تايلند در اين چيز نقش موثري ايفا مي ‌كند . روزهاي اوج گرما و رطوبت يا زمان باران ‌هاي ادواري استوايي ، موعد كم گردشگر اين سرزمين محسوب مي ‌شود . بازه موقعي همچون تعطيلات سال تجديد ميلادي يا عيد نوروز ، تعداد متقاضيان سفر‌ و باطبع آن ، بها ‌هاي تور تايلند بيشتر مي ‌يابد . مطلب عمده ديگر اين است كه دور تورهاي تركيبي را خط بكشيد؛ هنگامي قرار باشد از چند شهر توريستي بازديد دهيد ، هزينه ‌هايتان به شدت‌ بالا‌ مي رود‌و موضوع بعدي وقت وقت ماندن شما هست كه در صورت امكان ، پكيج ‌هايي را انتخاب كنيد كه شامل تعداد زمان هاي كمتري مي ‌باشند .

 

تور تايلند ارزان

 

اين را هم همواره به ذكر داشته باشيد دايم ارزان ‌ترين بها تور تايلند نمي ‌تواند دليل بر خوب تر شدن آن پكيج مسافرتي باشد ، بعضي از شعبه هواپيمايي با ارائه تور مفت نمسار و بي كيفيت تنها باعث‌ هدر‌ رفتن پول و زمان‌ شما مي‌ شوند ، بنابراين هميشه هوشمندانه حركت كنيد و در آخر مجموعه مسافرتي گلبرگ بيزار در بالاي همين برگ نرخ مختلفي براي تور‌‌هاي‌ اين قصد را خدمت شما پديدار كرده‌ بوده است تا با توجه به بودجه مورد نظرتان ، بهينه ترين تعيين تور نسبت به بودجه خودش را داشته باشيد .

 

گزينه آينده كم‌قيمت ترين جال مسافرتي ، تور لحظه آخري تايلند است كه در واقع‌ همان تور ارزان قيمت تايلند است هرچند شرايط مخصوصي هم داراست ! چرا كه به تورهاي دقيقه 90 هم آشنا مي ‌شوند اما براي پديدار انجام‌دادن اين نوع تور‌ها‌ الزاماً بايد تا نزديك‌ شدن به زمان حركت‌ كمي صبر كنيد . نمايندگي كه پروازها را چارتر كرده باشند در صورتي كه وسع مسافران تكميل نشود ، پرواز را با قيمت پايين تري به مسافران با آفرهاي ويژه ‌اي ارائه مي ‌دهند . مسلماً اين در صورتي شد كه همگي موارد بايست ، مانند ويزا توريستي تايلند ، در دستتان باشد . به صورت فراگير اگر دايم آماده سفر هستيد ، حواستان به آفرهايي كه آژانس هواپيمايي گلبرگ سير در روزهاي نزديك پريد يا فصول كم گردشگر ارائه مي ‌دهند ، باشيد و از اين فرصت ‌استثنايي نهايت بهره را ببريد .

 

آفر تور‌ تايلند

 

معروف‌ ترين جشنواره‌هاي‌ تايلند

در طول سال در تايلند جشنوارههاي فمتنوع و هيجان انگيزي را برگزار مي سازد و هر زمان كه به تايلند سفر كنيد احتمال اينكه با يكي از اين جشنوارهها مواجه شويد بسيار زياد است ، بيشترين فستيوالهاي تايلند در ماه فوريه بگزار مي شود و چنانچه به نگاه كردن جشن اشتياق داريد اين ماه را براي سفر خودشان انتخاب كنيد ، سال نوي چيني‌ها‌ هم در ژانويه است كه در اين روزها در تمامي شهر‌هاي‌ تايلند جشنهاي برگزار مي شود كه فراوان ديدني هستند ، همچنين در ماه اكتبر جشن گياه ‌خواران در تايلند برگزار مي شود كه بسياري از سراسر جهان براي شركت در اين جشن به تايلند سفر مي كنند ، اگر مي خواهيد كريسمس را در تايلند باشيد ، بايد در ماه دسامبر يكي از پكيجهاي تايلند را رزرو يا معامله كنيد ، در ماه آوريل و مي هم فستيوالهايي از مانند جشن آب برگزار مي گردد و در اين بازه هنگامي مي توانيد در سال نوي‌ تايلندي باز شركت كنيد .

 

جشنوارههاي تايلند

 

خوب ترين زمان نقل‌مكان به تايلند

بهترين زمان‌ سفر به تايلند ماه ‌هاي مهر‌ و آبان‌ است . در اين بازه زماني شما شاهد كامل ترين آب و هواي تايلند خواهيد بود ، اما بايست در نظر داشته باشيد كه نامه‌رسان گردشگري در تايلند در اين مدت روزگار به شدت‌ بالا مي رود‌. درصورتي‌كه آب و هوا‌ براي شما دربردارنده اهميت است و با جاروجنجال توريستها مشكلي نداريد ، بهتر است كه در عطوفت و آبان به تايلند سفر كنيد . در خلال بهترين زمان هجرت به تايلند از نظر هزينه‌ ‌اي به اين صورت خواهد بود كه تور‌هاي‌ تايلند در اكثر موارد افتراق قيمت لايق توجهي ندارند ! بدين‌سبب شما از نظر‌ هزينه‌ تور مي ‌توانيد هر 365 روز سال را انتخاب دهيد . بحث ديگري كه براي مبلغ بايد در ديد داشته باشيد ، هزينه‌هاي خريد سوغات‌ و هزينه‌‌‌هاي‌ تفريح و خوردو غذا در تايلند بوده است . در فصل‌هاي بهار و تابستان معمولا كشور تايلند به شدت گرم مي است . به همين علت ، جشنواره‌هاي زيادي در اين كشور برگزار مي ‌شود و هزينه‌‌هاي‌ سوغات و خريد‌ در اين شهر كاهش امكان توجهي خواهد داشت .

 

بهترين‌ زمان‌ سفر‌ به تايلند

 

راهنماي رزرو تور‌هاي‌ تايلند

خريد تور تايلند بهترين روش براي سفر به اين ديار هاي توريستي تايلند است‌ . با خريد‌ آنلاين‌ تور‌ تايلند مي توانيد تمامي مراحل سفرتان را در كمترين زمان و تنها با چند كليك اجرا دهيد و در آخر‌ هم كارها مورد درخواست مانند‌ ترانسفر فرودگاهي ، بيمه مسافرتي و . . . را نيز براي سفرتان رزرو بكنيد . براي خريد آنلاين تور تايلند وارد سايت‌ شويد ، مبدا سفر‌ را مشخص كنيد و در امتداد اندازه مسافران و كلاس پروازي (اكونومي كلاس ، بيزينس پايه و فرست كلاس) را نيز وارد كنيد و پس از گزينش تاريخ رفت و برگشت و مشخص شدن بازه سفرتان جست و جو را بزنيد .

 

صفحه اي كه به آن وارد مي شويد همان جايي است كه شما مي توانيد تور تايلند ارزان را در هر هتل و با هر ايرلايني براي سفر خود خريداري كنيد . در اين بخش تور‌هاي‌ تايلند از ارزان به گران‌ براي شما عرضه داده مي شود و مي‌توانيد‌ قيمت هر كدام از گزينهها را با ايرلاينهاي مختلف‌ داخلي‌ و خارجي هم مقايسه و مشاهده دهيد . همچنين فيلترهايي نظير تعداد‌ ستارههاي هتل‌ ، امتياز مسافران ، نوع مسكن اقامتي (هتل ، بوتيك‌ هتل ، هتل آپارتمان) ، هتلهاي زنجيره اي ، قيمت و موقعيت‌ مكاني مي توانيد جست‌ و جو خود‌ را دقيق تر بكنيد و بهترين تور تايلند را براي سفر خود آنلاين‌ بخريد .

منبع : تور تايلند


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۵۵:۴۳ توسط:گلبرگ موضوع:

تور سريلانكا

درباره تور سريلانكا

 

سريلانكا ، كشور‌ سواحل‌ بي انتها و اين روزها بخش يكي از بهترين و شيك ترين خواسته‌ها توريستي دينا حرفهاي زيادي براي گفتن‌ دارد . حالا چرا كرانه‌ها بي انتها ! اين لقبي است كه از همجواري با دريا هند گرفته است و چند سالي است كه در بين تورهاي محبوب ايرانيها مورد نكته قرار گرفته است . تور سريلانكا در اكثر موارد تنها در يك شهر برگزار نمي شود و شهر كلمبو به عنوان پايتخت‌ تجاري آن يكي از اصلي ترين مقاصد سفر به اين ديار بوده است و بسيار برنامههاي تور سريلانكا در 2 شهر كلمبو و بطو اختصاص پيدا مي نمايد . مسير كلمبو به بطو را بايد با اتوبوس يا قطار طي كنيد كه به علت نوع جاده و نبش و خمش ممكن مي باشد 3 الي 4 ساعت به طول انجامد . شهر زيباي كندي را به پايتخت‌ قديم سريلانكا مي شناسند و از اين سمت معمولا پس‌ازآن از كلمبو دومين مقصد گردشگران است . كمي نزديك‌ تر‌از‌شهر آهستگي نسبت به كلمبو ، شهر بتونا قرار دارد . شهرنشين كوچك با مسافت اي تنها حدود 80 كيلومتر كه به سبب طبيعت بي‌مثال و متنوع اش گردشگران را مجبور انجام مي دهد تا مجموعه هم به آن بزنند .

تور سريلانكا

 

 

اين شهر نزديك به بيشترين حد گردشگر را ره خودتان مختص داده است و از اين جهت مي توان گفت غالباً تورهاي سريلانكا آن را در برنامه‌ سفر‌ خود جاي مي دهند به همين دليل اكثر تورها كمينه موقعي 5 روزه دارند كه احتمال خواهد داشت تا 8 الي 9 هم در پكيجهاي اين مراد قرار داده شود؛ خوشبختانه اين فراغت احسان است تا صحيح سريلانكا را بگرديد و از اقامتتان نهايت لذت را ببريد . تور‌هاي‌ مسافرتي اين نيت معمولا برنامه‌هاي‌ روتيني دارند و در اغلب‌ آنها گشتهاي روزانه‌ قرار داده شده كه اكثراً حاوي بازديد از جاذبه اي معروف و يا برنامه اي مفرح و شاد شده است . البته اجباري براي همراه شدن با اين گشت‌ها‌ نيست ، ولي پيشنهاد گلبرگ سير اين است‌ كه اگر اولين تجربه تان در سفر‌ به سريلانكا شده بهتر است ريسك نكنيد و از برنامه‌هاي‌ تور استفاده كنيد .

 

 

تور‌هاي‌ سريلانكا

 

اطلاعات ضروري سريلانكا

 

زبان رسمي : سين هالي / تاميل

دين رسمي : بوديسم

اختلاف زماني نسبت به ايران : 1+ ساعت

واحد ارز : روپيه سريلانكا

كد كشور : 94+

پليس : 118/119

آتشنشاني و آمبولانس : 110

برق شهري‌ : 230 ولت و 50 هرتز

 

شرايط‌ اخذ‌ ويزاي توريستي سريلانكا

 

يكي از شهر هايي كه در اقيانوش هند قرار گرفته خواهد شد ، سريلانكا اين موقع ها در حوزه گردشگري سر و صدايي به پا كرده است و شما مسافران عزيز براي ورود‌ به اين كشور نمونه شهر هاي مختلف بايست سمت اخذ ويزاي سريلانكا اقدام دهيد كه تهيه‌ آن شامل‌ مراحل‌ متفاوتي است . از اين عارض امروزه بسياري‌ از افراد‌ جهت‌ بازديد‌ از سريلانكا به گرفتن انواع‌ ويزاي ‌هاي كوتاه وقت اين شهر مي ‌پردازند كه در صحيح اندك از ويزاهاي توريستي سريلانكا محسوب‌ مي شود . بنابراين در ادامه اين پست به بررسي و نحوه‌ گرفتن‌ ويزاي تك توريستي سريلانكا مي ‌پردازيم تا شما مسافراني كه با هدف‌ سفر‌ توريستي به سريلانكا اطلاعاتي دقيقي با نحوه اخذ اين ويزا در دست داشته باشيد . براي سفر‌ به اين كشور‌ نياز به ويزا داريد كه البته‌ گردشگران ايراني مي توانند براي سفرهاي توريستي خود از ويزا فرودگاهي استفاده‌ كنند .

 

 

ويزاي سري‌ لانكا

 

 

در ادامه‌ به مداركي كه جهت اخذ اين نوع از ويزا ملزم به ارائه‌ براي بررسيهاي لازم‌ مي باشند اشاره ميكنيم :

 

پاسپورت متقاضي با دارا بودن اعتبار قانوني 6 ماهه و همچنين در شكل دارا بودن پاسپورت قديمي عرضه آن نيز الزامي‌ مي‌باشد‌ .

ارائه‌ كارت واكسيناسون كامل‌ كوويد 19

رزواسيون هتل در سريلانكا به شهرت شخص طالب

رزرو پرواز‌ رفت و برگشت بنام‌ خواستار به سمت سريلانكا و برگشت به جانب كشور‌ محل‌ اقامت‌ نياز دهنده

تكميل فرم‌ اوليه درخواست‌ ويزا كه بايد به مانند دقيق ، صحيح ، خوانا ، بدون دروغ و خط فرسايش خواهد بود .

ارائه برگه تنعم مالي كه نشان دهد فرد متقاضي بعد از اتمام امان ويزا به كشور خود باز ميگردد و همچنين نشانگر اين موضوع نيز بوده است كه در زمان حضور در كشور‌ سريلانكا بعنوان توريست توانايي‌ پرداخت تمامي هزينه‌هاي‌ خود اعم از خورد ، نان ، ماندن و… را خواهد داشت .

عكس فرد درخواست دهنده با پس ضمينه سفيد .

پرداخت تمامي هزينههاي مرتبط‌ با بررسي‌ و در صورت پذيرش صدور ويزاي توريستي و نمايش برگه پرداختي .

ارائه كارت ملي‌ و پاسپورت شخص درخواست دهنده ويزاي توريستي شهر سريلانكا .

ارائه بيمه نامه‌ مسافرتي معتبر (مطابق با مدت زمان‌ اقامت متقاضي) .

 

 

تور سريلانكا

 

 

معمولا مدت زمان‌ اين نوع از ويزا‌ سي روزه‌ است و در اين بازه زماني تنها يك بار‌ اجازه ورود‌ به خاك كشور سريلانكا را داريد و بعد از خروج تا قبل از اتمام‌ مدت 30 روزه ديگر نمي تواند وارد كشور سريلانكا بشويد . در انتها بيشتر‌ مسافرين ايراني 7 و يا 14 روز در اين كشور اقامت براي قصد توريستي خود‌ را انتخاب‌ مي كنند .

 

بهترين زمان سفر‌ به سريلانكا

 

سريلانكا جزيره اي استوايي خواهد بود كه آب و هواي آن آرام و گرم بوده است و تقريبا مي توان حرف زد دو فصل دارد؛ يكي گرم و خشك و ديگري فصلي باراني كه بارشهاي ادواري به حداكثر خويش مي رسند . به همين انگيزه اغلب ماههاي سال هواي قشنگي بر اين كشور حكمفرماست و ميانگين گرمي معمولا از 10 ، 15 درجه‌ بالاي صفر كمتر نمي شود . از آنجايي كه دور تا دور‌ آن را آب فرا‌ گرفته طبيعي است كه هوا تا حدي رطوبت داشته باشد؛ در كل نيمه‌ دوم سال بهترين فصل سفر به سريلانكا است . زماني كه بيشتر‌ نقاط‌ جهان را برف و سرما فرا گرفته شد ، اما سواحل اين كشور با موج‌‌‌هاي‌ آرام و تابش‌ آفتاب‌ ملايم‌ ميزبان گردشگران از همه دنياست . در اين بازه زماني از سال مي ‌توانيد به دور‌ از باران‌هاي موسمي و رطوبت هوا ، انواع‌ تفريحات شور انگيز آبي را تجربه كنيد .

 

 

تور‌ سريلانكا ارزان

 

 

ضمنا از آنجاييكه پاييز‌ و زمستان فصل‌‌هاي‌ پيك سفر‌ به سريلانكا محسوب مي‌شود‌ ، نرخ بليط هواپيما‌ و رزرو هتل‌ در اين زمان‌‌‌ها‌ از ساير‌ فصول گران ‌تر است‌ . بنابراين‌ اگر‌ مي‌ خواهيد سفري مقرون به صرفه به سريلانكا داشته باشيد اوايل‌ بهار و اواخر تابستان را به شما پيشنهاد مي‌ كنيم .

 

قيمت تور سريلانكا بر چه اساسي تعيين مي شود ؟

 

اصلي ترين موضوع براي برنامه‌ ريزي تور‌ سريلانكا موضوع هزينه و بودجه است . به طور كلي‌ قيمت‌ تور‌ سريلانكا خيلي بالا‌ نيست‌ و حتي به نسبت‌ بسياري از كشورهاي اروپايي جزو‌ تورهاي ارزان و مقرون‌ به صرفه‌ به حساب مي آيد . پيدا‌كردن‌ تور سريلانكا ارزان پيش از هر چيزي به دو عامل اصلي يعني زمان سفر و روي كيفي مورد نظرتان مربوط مي گردد . به همين دليل غالبا تابستانها خصوصا‌ مرداد و شهريور افراد كمتري تور سريلانكا را انتخاب مي كنند و همين نيز‌ در كاهش ارزش تورها موثر خواهد شد .

 

 

قيمت تور سريلانكا

 

 

مظنه تور سريلانكا بستگي به عوامل متعدد و مهمي داراست و به همين دليل نمي ‌توانيم به طور عمومي قيمت مشخصي را براي تورهاي سريلانكا در نظر‌ بگيريم و براي شما بيان كنيم . به طور‌ كلي‌ قيمت هاي تورهاي سريلانكا به مقصد منظور شما ، گونه پرواز سريلانكا ، دوري پرواز ، ذخيره مسافرخانه در سريلانكا ، خدماتي كه هتل سريلانكا به شما مسافران پديدار مي ادا كند و مهمتر تاريخچه و دوران سفر تمام از عوامل تعيين كننده بها تور سريلانكا است . براي اطلاع از نرخ تور‌ سريلانكا تاپ ترين راه اين است به سايت گلبرگ سير مراجعه‌ كنيد و براي آگاهي از قيمت‌ تورهاي مسافرتي اين نيت در سيستم منبع و نظر سفر و تاريخ را وارد كنيد و قيمت‌ تور‌ سريلانكا به هر شهري كه مي‌ خواهيد را ديد نماييد .

 

 

قيمت‌ تور سريلانكا

 

تورهاي ارزان‌ و لحظه آخري سريلانكا

 

شما عزيزان براي خريد تور‌هاي‌ ارزان‌ و لحظه آخري سريلانكا چند انتخاب ما قبل رو خواهيد داشت ! آغاز اينكه مي ‌توانيد تورهاي لحظه اخير سريلانكا را تهيه‌ دهيد ، چون معمولا وقتي تور‌هاي‌ سريلانكا از لحاظ تعداد مسافر به حد نصاب نمي ‌رسند و آفرهاي هيجان انگيزي روي اين تورها عرضه مي گردد و تورهاي لحظه اخير سريلانكا از جمله تور‌هاي‌ ارزان سريلانكا بشمار مي منوال . انتخاب دوم شما اين شد كه براي خريد تور ارزان‌ قيمت‌ سريلانكا انتخاب هتل‌هاي‌ ارزان‌ سريلانكا و پريد هاي مفت سريلانكا است . مهمانسرا هاي 3 كوكب سريلانكا و هتلهاي 2 كوكب سريلانكا از جمله هتلهاي ارزان سريلانكا بشمار مي روند‌ . همچنين پروازهاي چارتري سريلانكا هم در تشبيه با پرواز‌هاي‌ ديگر خيلي ارزانتر براي شما تماما مي‌ گردند .

 

 

تور سريلانكا ارزان

 

 

بنابراين‌ براي خريد تورهاي مناسب سريلانكا بايد پروازهاي چارتري سريلانكا كه فراوان هم كم‌قيمت مي گردند را با هتلهاي كم‌ارزش سريلانكا رزرو نماييد . تعيين سوم شما براي تجربه تور ارزان سريلانكا اين بوده است كه در فصلهاي لوسيزن و كم گردشگر سفر كنيد . براي خريد‌ آفر تور سريلانكا بايد در دوران هايي كه مسافر زيادي براي سريلانكا نيست مبادرت به سفر نماييد؛ در فصلهايي نمونه پاييز و زمستان پروازها و هتلهاي سريلانكا حدوداً خلوت مي‌شود‌ و به همين دليل مي ‌توانيد تورهاي ارزان سريلانكا را براحتي معامله كنيد . انتخاب آخر براي معامله تور ارزان سريلانكا اين است كهتور مورد نظرتان به اين قصد را از نمايندگي مسافرتي گلبرگ سير‌ خريداري كنيد؛ شما با خريد از اين مجموعه‌ مسافرتي در مقرون‌ به صرفه‌ ترين حالت ممكن سفر‌ مي كنيد و همچنين مي‌توانيد‌ از تماشاي چنين جذبه هايي كه در طول سفرتان كلي لذت ببريد .

 

 

سفر با تور سريلانكا

 

معروفترين سواحل سريلانكا

 

طبيعتا چون سريلانكا جزيره است و اطراف آن را آب فرا گرفته شد ، يكي از بهترين‌ مكانها براي لذت‌ بردن از طبيعت و خوشگذراني سواحل آن مي باشند . سواحل سريلانكا موقعيت‌ خوبي براي استراحت‌ و ريلكس كردن دارند و همين طور اگر اهل تفريحات آبي باشيد مي توانيد تني به آب بزنيد از امكانات تفريحي آنها استفاده كنيد . مهم ترين اين سواحل ، ساحل‌ اوپو ولي | Uppuveli Beach ، ساحل‌ تانگولا | Tangalla ، ساحل‌ ميريسا | Mirissa ، ساحل بنتوتا | Bentota ، ساحل خليج كوچك آروگام | Arugam bay مي باشند .

 

 

سواحل -سري -لانكا

 

معروفترين غذاهاي سريلانكا

 

به طور روتين سفر‌ به شهر‌ يا كشوري جديد با فرهنگي متفاوت ، تجربه طعمها و غذا‌هاي‌ جديدي را همچنين به همراه دارد . اصلا اين يكي از جذابيتهاي سفر‌ به حساب‌ مي آيد كه غذاهاي محلي‌ و بومي آن ناحيه را تست كنيد و كلي‌ تجربيات خوشمزه به دست آوريد . بنابراين بد نيست قبل از سفر‌ با تعدادي از معروف ترين و خوشمزه ترين غذاهاي سريلانكا آشنا‌ شويد :

• كوتو روتي | Kottu roti

• لمپاريس | Lamprais

• هاپرز | Hoppers

• سالاد نارگيل | Pol Sambol

• ماهي ترش | Fish ambul thiyal

 

 

غذاهاي سري‌ لانكا

 

راهنماي رزرو تورهاي سريلانكا

 

خريد‌ تور سريلانكا بهترين روش‌ براي سفر به اين شهر‌هاي‌ توريستي سريلانكا است . با خريد آنلاين تور سريلانكا مي توانيد تمام مراحل سفرتان را در كمترين‌ زمان و تنها با چند كليك انجام‌ دهيد و در آخر نيز‌ خدمات مورد نياز مانند ترانسفر فرودگاهي ، بيمه مسافرتي و . . . را نيز براي سفرتان رزرو كنيد . براي خريد‌ آنلاين‌ تور سريلانكا وارد سايت شويد ، مبدا‌ سفر را مشخص‌ كنيد و در ادامه تعداد‌ مسافران و كلاس‌ پروازي (اكونومي كلاس ، بيزينس كلاس‌ و فرست كلاس) را نيز وارد كنيد‌ و پس از انتخاب تاريخ رفت و برگشت و مشخص شدن بازه سفرتان جست و جو را بزنيد .

 

ورق اي كه به آن وارد مي شويد همان جايي است كه شما مي‌توانيد‌ تور سريلانكا ارزان را در هر هتل و با هر ايرلايني براي سفر خود خريداري كنيد . در اين بخش تور‌هاي‌ سريلانكا از ارزان به گران‌ براي شما ارائه داده مي‌شود‌ و مي توانيد قيمت هر كدام از گزينهها را با ايرلاينهاي مختلف داخلي و خارجي نيز مقايسه و مشاهده نماييد . همچنين صافي هايي شبيه تعداد ستاره‌هاي‌ هتل‌ ، امتياز مسافران ، دسته مكان اقامتي (هتل ، بوتيك‌ هتل‌ ، هتل آپارتمان) ، هتلهاي زنجيره اي ، قيمت و موقعيت‌ مكاني مي توانيد جست‌ و جو خود را دقيق‌ تر كنيد‌ و بهترين‌ تور سريلانكا را براي سفر‌ خود آنلاين بخريد .

منبع : تور سريلانكا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۵۰:۰۲ توسط:گلبرگ موضوع:

تور‌ عمان

درباره تور‌ عمان

عمان در قسمت جنوب غربي ايران و در ساحل‌ خليج‌ فارس‌ قرار دارد؛ شايد به نظر نرسد اما مسافرت به عمان مي تواند يكي از بهترين سفرهاي عمرتان است . تور‌ عمان به صورت هوايي‌ برگزار خواهد بود و از آنجايي كه فاصله زيادي با ايران ندارد شايد نهايتا 2 ساعت در پريد باشيد . يكي از جالب ترين و هيجان انگيزترين سفرها به عمان سفر‌ با تور كشتي كروز بوده است كه جزو سفر‌هاي‌ شيك و بسيار زيبا مي گردد . كشتيهايي شيك و مجلل كه در آب‌هاي‌ نيلگون خليج فارس لنگر‌ مي گيرند و از مرزهاي آبي امارات و عمان مي گذرند . تور‌ عمان در اكثر موارد در فصل زمستان طرفداران زيادي دارد؛ چرا‌ كه هواي آن منطقه‌ گرم است و هرچه به سمت تابستان بريم گرماي هوا‌ شديد تر و خورشيد آن سوزان‌ تر خواهد شد .

 

تور‌ عمان

 

 

پكيجهاي تور‌ عمان از حداقل‌ 3 شب و 4 روز شروع مي گردد و هر چقدر زمان بيشتري براي اقامت و گردشگري در عمان بگذاريد قادر خواهيد بود ديدنيها و جاذبههاي منحصر به فرد و متنوعي در اين كشور آن را ببينيد . بسياري‌ از مردم تور عمان را عزيمت به سرزميني خشك مي دانند و به غلط‌ تصور مي كنند هيچ جلب و تفريحگاهي در اين كشور وجود ندارد . شايد اين موضوع‌ به دليل تبليغات كمتر تور عمان نسبت به ديگر مقاصد‌ گردشگري باشد اما به هر حال لازم است بدانيد اين كشور پادشاهي هر روز در حالا پيشرفت است و اصلا نمي قدرت آن را با سالهاي گذشته خودش مقابله شود ، عمان به بر قدر صنعت توريسم را درك كرده و از اين جهت هر‌روز‌ در اين زمينه قوي تر مي توان .

 

جدي ترين شهرهاي عمان در زمينه گردشگري مسقط و صلاله هستند كه تقريبا بيشترين گردشگر را به خودش اختصاص مي دهند . ضمنا شما در سفر به عمان تعيين هاي متنوعي پيش رو داريد از پكيجهاي لاكچري و لوكس دام عمان كه قشنگ طبيعتا مبلغ بالاتري داراست تا سكونت در هتل‌هاي‌ ارزان تر و كم هزينه تر . نيك مسقط مهمترين و پر گردشگرترين شهر عمان و مقصد اصلي گردشگران است . نقشه تور‌ عمان افزون بر ترانسفر فرودگاهي و بيمه سفر و . . . شامل‌ گشت‌ روزانه هم مي گردد . اكثراً نمايندگي هاي گردشگري در برنامه اي از پيش مشخص شده شما را به معروف ترين و مهم ترين جاذبههاي گردشگري عمان مي برند . در پايان پيشنهاد ما به شما اين است كه دام هاي مسافرتي عمان را در بالاي همين برگ رسيدگي ، مقايسه و انتخاب دهيد و در نهايت با كارشناسان با تجربه گلبرگ سير تمامس حاصل كنيد تا در خصوص پس‌انداز تور عمان شما را راهنمايي كنند .

 

 

تور مسافرتي عمان

 

اطلاعات بايسته عمان

زبان عرفي : عربي

دين رسمي : اسلام

افتراق هنگامي نسبت به ايران : 0 : 30 - دقيقه

واحد ارز : ريال عمان

كد كشور : 968+

پليس : 117

آتشنشاني : 118

فوريتهاي پزشكي : 144 و 145

برق شهرنشين : 240 ولت و 50 هرتز

 

كيفيت گرفتن ويزا توريستي عمان

 

نزديك به تمامي سرزمين هاي عالم براي ورود به ديار عمان نياز به ستاندن رواديد دارند و تنها مملكت هاي عضو GCC يا همان شوراي همكاري خليج پارس (عربستان – بحرين – امارات – قطر‌ – كويت) براي وارد شدن به عمان نياز‌ به دريافت ويزا ندارند . ويزاي عمان براي ايرانيان هم به صورت " VOA يا فرودگاهي " و هم به قيافه " اي رواديد Evisa عمان " صادر مي گردد . گرفتن ويزاي توريستي عمان در قبل از سفر باعث آرامش خاطر و كم شدن ريسك شما مسافران محترم مي گردد و براي درخواست ويزاي عمان شما از مسير محيط و فقط با فرستاده مدارك همان مي ‌توانيد ويزا اين سرزمين را بگيريد كه مراحل بسيار راحتي دارد . آژانس مسافرتي گلبرگ سير در ادامه به صورت كامل‌ شرايط ، مدارك و نحوه گرفتن ويزا‌ شهر عمان را براي شما خواهد نقل كرد . ويزاي توريستي عمان براي اتباع‌ ايراني به 2 صورت‌ ويزاي يكماهه يكبار ورود‌ و ويزا يك ماهه چند بار‌ ورود صادر مي گردد .

 

از طريق حامي در كشور‌ عمان

درخواست بدون داشتن معين

 

ويزاي عمان

 

 

ويزاي 30 صوم عمان (26 B) : قابل اعتماد شما اگر قصد جابجايي طولاني‌ تر‌از‌10 تاريخ را داريد ، بايست براي ستاندن ويزاي 26 B عمان رفتار نماييد و مهم داشته باشيد كه اين ويزا براي تمامي كشورهاي G1 صادر مي گردد .

 

شرايط و سندها ويزاي يكماهه عمان (26 B)

داشتن تصوير پرسنلي ، واچر هتل و بليط رفت و برگشت الزامي شده است .

اسكن پاسپورت با ارج حداقل 6 ماه مورد ضرورت است

اين رواديد قابل تغيير به ويزاي وابسته به كسب و كار عمان منهدم

تقاضاكننده هيچ‌ گونه ديگري از ويزاي عمان را نبايد داشته باشد .

در صورت ريجكت شدن ، هزينه‌اي عودت داده نخواهد شد .

مدت اعتبار ورود‌ 1 ماه پس از فرستادن و مدت اعتبار اقامت 30 روز است .

اين رواديد تنها يكبار مناسب تمديد و به مدت 30 روز احتمال تمديد داراست .

خواهشگر بايست از خارج از كشور عمان درخواست ويزا كند .

وجود طرفدار الزامي نيست ولي متقاضي حتما بايد اتباع يك مملكت G1 هست .

 

قيمت تور عمان

 

تور عمان ، در اصل تور‌ گراني‌ نيست هرچند به شرطي كه مواردي را مد نظر داشته باشيد . اولين موضوعي كه بايد بدان نكته كنيد ، انتخاب مهمانسرا و پرواز است . هتلهاي پنج ستاره و لوكس جزو گران ترين اقامتگاهها است و اگر بخواهيد در آنها ماندن داشته باشيد حتما بايد دقيق ولخرجي كنيد . در عوض با اقامت در هتلهاي معمولي تر مثلا مسافرخانه هاي 3 ستاره‌ هزينه‌هاي‌ تان كلي كاهش مي يابد . حتماً ناگفته نماند كشورهاي عربي معمولا در اين مناسبت‌هاي تجمل گرا است و از اين رو خيلي از هتلهاي سه اختر ، از ظاهر و كيفيت بلند براي به هتلهاي مشابه در ديگر كشور‌ها‌ برخوردارند . قيمت پرواز‌ها‌ باز ابتدا با توجه به كمپاني هواپيمايي و آن‌وقت نوع صندلي كه انتخاب مي كنيد از جمله اكونومي ، بيزنس پايه و فرست پايه ديگرسان خواهد بود .

 

 

ارزش تور عمان

 

 

براي كاهش قيمت تور‌ عمان خوب است به سراغ پروازهاي ايراني و صندليهاي اكونومي برويد . رعايت تمام اين اوضاع مي تواند تور عمان ارزان را براي شما رقم بزند . به به جز چنانچه از هواي گرم و نمناك بدتان نيايد و بتوانيد تابستان عمان را تحمل نمائيد ، مي توانيد تورهاي ارزان و مناسبي با تخفيفهاي رفيع در اين بازه زمانيها پيدا كنيد؛ چون‌كه در اين زمان حجم مسافران به حالت قابل توجهي كاهش مي يابند . تور‌ عمان ثانيه اخير نيز بيشتر‌از‌هر زمان ديگري در اين فصل ديده مي گردد كه حتي شايد است تا 70 درصد هم تقليل داشته باشند .

 

تور عمان لحظه آخري‌ و ارزان‌

 

شما عزيزان براي خريد تورهاي ارزان و لحظه اخير عمان چند گلچين مقدم خواهيد داشت ! اول اينكه مي ‌توانيد تورهاي لحظه‌ اخير عمان را تدوين نماييد ، مانند معمولا زماني تورهاي عمان از ديد مقدار مسافر به حد مرجع نمي ‌رسند و آفرهاي هيجان انگيزي روي اين تورها پديدار مي شود و تورهاي لحظه اخير عمان از جمله تور‌هاي‌ ارزان عمان بشمار مي طريقه . تعيين دوم شما اين است كه براي خريد تور‌ ارزان‌ قيمت‌ عمان انتخاب هتلهاي ارزان عمان و پروازهاي كم‌قيمت عمان است . هتلهاي 3 ستاره عمان و هتل‌هاي‌ 2 ستاره عمان از جمله هتل‌هاي‌ ارزان عمان بشمار مي روند . همچنين‌ پروازهاي چارتري عمان هم در قياس با پريدن هاي ديگر خيلي ارزانتر براي شما تماما مي‌ شوند .

 

 

تور ارزان‌ عمان

 

 

بنابراين براي خريد تورهاي ارزان بها عمان بايد پروازهاي چارتري عمان كه بسيار هم ارزان مي گردند را با هتل‌هاي‌ كم‌قيمت عمان رزرو نماييد . انتخاب سوم شما براي تجربه تور ارزان عمان اين است كه در فصلهاي لوسيزن و كم گردشگر سفر بكنيد . براي خريد آفر تور عمان حتما بايد در فصلهايي كه مسافر مازاد براي اين قصد نخواهد بود مبادرت به عزيمت نماييد؛ در فصل‌هايي‌ نمونه بهار و تابستان پروازها و هتلهاي عمان تقريبا خلوت مي توان و به همين سبب مي ‌توانيد تورهاي ارزان عمان را براحتي خريداري كنيد . گلچين فرجام براي خريد تور ارزان عمان اين است كه تور موقعيت نظرتان به اين مقصد را از آژانس‌ مسافرتي گلبرگ سير‌ خريداري‌ كنيد؛ شما با خريد‌ از اين مجموعه مسافرتي در مقرون‌ به صرفه‌ ترين حالت ممكن سفر مي كنيد و همچنين مي‌توانيد‌ از تماشاي اين‌گونه جاذبههايي كه در طول سفرتان كلي خوشي ببريد .

 

بهترين زمان سفر به عمان

 

خوب همانطور كه فراز هم اشاره كرديم آب و هواي عمان گرم است و به دليل ساحلي بودنش هواي مرطوبي خواهد داشت . اين موضوع وضعيت سفر به عمان را در دوران تابستان به عنوان مثال ماههاي مرداد و شهريور بسيار سفت مي كند . در اين بازه كوچ بيشتر براي مسافراني مناسب خواهد بود كه به آب و هواي گرم عادت داشته باشند . البته تمام هتل ها ، مراكز معامله ، تاكسيها و . . . كولر و وسايل خنك كننده تجهيزشده هستند ، مضاف بر اين كه جو شبها لايق است و راست زماني كه خورشيد‌ غروب‌ به جا مي آورد مي توانيد از بي‌آغازي زدن در كرانه‌ها آن لذت ببريد . با تمام اين توصيفات باز هم به نظر مي رسد بهترين زمان سفر زمستان و ماههاي خنك‌ تر سال و 6 ماه دوم سال باشد .

 

 

بهترين زمان سفر به عمان

 

بهترين و پرطرفدارترين غذاهاي عمان

 

غذاهاي عربي غذا‌هاي‌ سنگيني‌ است و در اكثر موارد چرب‌ و تيز طبخ مي شوند . به همين علت چندي از غذاهاي آن ميان عوام هندوستان و حتي بخشهايي از ايران مشترك است . غذاهاي خوشمزه و پرطرفدار‌ عمان نيز از اين قاعده‌ مستثني نيست‌ و اغلب آنها در ميان‌ مردم كشورهاي همسايه بسيار‌ رواج‌ دارد‌ . از غذاهاي معروف اين كشور يم توان به موارد ذيل اشاره نماييد :

 

شاورما | Shawarma

مشوي | Mashuai

مجبوس | Majboos

كباب مشكاك | Meshkak

خوراكي هاي عمان

 

 

 

بهترين‌ سوغاتي عمان

 

براي خريد‌ سوغاتي از عمان گزينههاي متفاوتي پيش رو داريد ! آغازين چيزي كه از مسقط مي توانيد فراهم كنيد و رسمي ترين سوغاتي آن به تعداد مي رود‌، مسقطي است . مسقطي‌ اصالتا نوعي شيريني عربي است كه امروزه در بسياري از شهر‌هاي‌ ايران نيز پيدا خواهد بود ، اما به هر الان ناحيه مسقط عمان مركز اين شيريني خوشمزه و بي قبيل مي باشد . در كل حتما بايد بگويم عمان اصالتا فرهنگي سنتي دارد و با اين كه مراكز معامله نو و مجتمعهاي لوكس نيز در رو آبادي ديده مي گردد اما بيشتر سوغاتيهاي آن را صنايع دستي چون زيورآلات نوين ، ظروف نقره ، كلاهها و لباسهاي محلي ، سفال ، خنجرهاي زينتي و . . . تشكيل مي دهند . كندر اين منطقه نيز بي‌شمار طرفدار داراست و در فروشگاه ها هاي آن به وفور چشم مي گردد . يكي ديگر سوغاتيهاي زيبارو صندوقچههاي فلزي و تزئين شده اي معروف به مندو خواهد بود ، كه اتفاقا طرفداران فراواني نيز دارد .

 

 

سوغاتيهاي عمان

 

راهنماي رزرو تور‌هاي‌ عمان

 

فروش تور عمان بهترين‌ روش براي سفر به اين شهرهاي توريستي عمان است . با خريد آنلاين تور عمان قادر خواهيد بود تمامي مراحل سفرتان را در كمترين زمان و تنها با چند كليك انجام دهيد و در آخر نيز خدمات‌ چيز نياز مثل ترانسفر فرودگاهي ، بيمه مسافرتي و . . . را هم براي سفرتان ذخيره كنيد . براي معامله آنلاين تور عمان وارد سايت شويد ، آغاز سفر‌ را مشخص كنيد و در بقيه تعداد مسافران و دسته پروازي (اكونومي كلاس ، بيزينس پايه و فرست كلاس) را ايضاً وارد كنيد و پس از انتخاب تاريخچه رفت و برگشت و روشن گرديدن بازه سفرتان جست و جو را بزنيد .

 

صفحه اي كه به آن وارد مي شويد همان جايي است كه شما مي توانيد تور عمان ارزان‌ را در هر هتل و با هر ايرلايني براي سفر خود خريدن كنيد . در اين بخش تورهاي عمان از ارزان‌ به گران‌ براي شما نمايش‌ داده مي گردد و مي توانيد نرخ هر چيز از گزينهها را با ايرلاينهاي مختلف داخلي‌ و خارجي‌ نيز تطبيق و مشاهده كنيد . همچنين صافي هايي نظير تعداد ستارههاي هتل ، امتياز مسافران ، گونه مكان اقامتي (هتل ، بوتيك هتل ، هتل آپارتمان) ، هتلهاي زنجيره اي ، قيمت‌ و موقعيت مكاني مي‌توانيد‌ جست‌ و جو خود را نرم تر كنيد و بهترين تور عمان را براي جابجايي خودتان آنلاين بخريد .

منبع : تور‌ عمان



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۱۶:۰۸ توسط:گلبرگ موضوع: