گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي .

گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي

تور‌ عمان

درباره تور‌ عمان

عمان در قسمت جنوب غربي ايران و در ساحل‌ خليج‌ فارس‌ قرار دارد؛ شايد به نظر نرسد اما مسافرت به عمان مي تواند يكي از بهترين سفرهاي عمرتان است . تور‌ عمان به صورت هوايي‌ برگزار خواهد بود و از آنجايي كه فاصله زيادي با ايران ندارد شايد نهايتا 2 ساعت در پريد باشيد . يكي از جالب ترين و هيجان انگيزترين سفرها به عمان سفر‌ با تور كشتي كروز بوده است كه جزو سفر‌هاي‌ شيك و بسيار زيبا مي گردد . كشتيهايي شيك و مجلل كه در آب‌هاي‌ نيلگون خليج فارس لنگر‌ مي گيرند و از مرزهاي آبي امارات و عمان مي گذرند . تور‌ عمان در اكثر موارد در فصل زمستان طرفداران زيادي دارد؛ چرا‌ كه هواي آن منطقه‌ گرم است و هرچه به سمت تابستان بريم گرماي هوا‌ شديد تر و خورشيد آن سوزان‌ تر خواهد شد .

 

تور‌ عمان

 

 

پكيجهاي تور‌ عمان از حداقل‌ 3 شب و 4 روز شروع مي گردد و هر چقدر زمان بيشتري براي اقامت و گردشگري در عمان بگذاريد قادر خواهيد بود ديدنيها و جاذبههاي منحصر به فرد و متنوعي در اين كشور آن را ببينيد . بسياري‌ از مردم تور عمان را عزيمت به سرزميني خشك مي دانند و به غلط‌ تصور مي كنند هيچ جلب و تفريحگاهي در اين كشور وجود ندارد . شايد اين موضوع‌ به دليل تبليغات كمتر تور عمان نسبت به ديگر مقاصد‌ گردشگري باشد اما به هر حال لازم است بدانيد اين كشور پادشاهي هر روز در حالا پيشرفت است و اصلا نمي قدرت آن را با سالهاي گذشته خودش مقابله شود ، عمان به بر قدر صنعت توريسم را درك كرده و از اين جهت هر‌روز‌ در اين زمينه قوي تر مي توان .

 

جدي ترين شهرهاي عمان در زمينه گردشگري مسقط و صلاله هستند كه تقريبا بيشترين گردشگر را به خودش اختصاص مي دهند . ضمنا شما در سفر به عمان تعيين هاي متنوعي پيش رو داريد از پكيجهاي لاكچري و لوكس دام عمان كه قشنگ طبيعتا مبلغ بالاتري داراست تا سكونت در هتل‌هاي‌ ارزان تر و كم هزينه تر . نيك مسقط مهمترين و پر گردشگرترين شهر عمان و مقصد اصلي گردشگران است . نقشه تور‌ عمان افزون بر ترانسفر فرودگاهي و بيمه سفر و . . . شامل‌ گشت‌ روزانه هم مي گردد . اكثراً نمايندگي هاي گردشگري در برنامه اي از پيش مشخص شده شما را به معروف ترين و مهم ترين جاذبههاي گردشگري عمان مي برند . در پايان پيشنهاد ما به شما اين است كه دام هاي مسافرتي عمان را در بالاي همين برگ رسيدگي ، مقايسه و انتخاب دهيد و در نهايت با كارشناسان با تجربه گلبرگ سير تمامس حاصل كنيد تا در خصوص پس‌انداز تور عمان شما را راهنمايي كنند .

 

 

تور مسافرتي عمان

 

اطلاعات بايسته عمان

زبان عرفي : عربي

دين رسمي : اسلام

افتراق هنگامي نسبت به ايران : 0 : 30 - دقيقه

واحد ارز : ريال عمان

كد كشور : 968+

پليس : 117

آتشنشاني : 118

فوريتهاي پزشكي : 144 و 145

برق شهرنشين : 240 ولت و 50 هرتز

 

كيفيت گرفتن ويزا توريستي عمان

 

نزديك به تمامي سرزمين هاي عالم براي ورود به ديار عمان نياز به ستاندن رواديد دارند و تنها مملكت هاي عضو GCC يا همان شوراي همكاري خليج پارس (عربستان – بحرين – امارات – قطر‌ – كويت) براي وارد شدن به عمان نياز‌ به دريافت ويزا ندارند . ويزاي عمان براي ايرانيان هم به صورت " VOA يا فرودگاهي " و هم به قيافه " اي رواديد Evisa عمان " صادر مي گردد . گرفتن ويزاي توريستي عمان در قبل از سفر باعث آرامش خاطر و كم شدن ريسك شما مسافران محترم مي گردد و براي درخواست ويزاي عمان شما از مسير محيط و فقط با فرستاده مدارك همان مي ‌توانيد ويزا اين سرزمين را بگيريد كه مراحل بسيار راحتي دارد . آژانس مسافرتي گلبرگ سير در ادامه به صورت كامل‌ شرايط ، مدارك و نحوه گرفتن ويزا‌ شهر عمان را براي شما خواهد نقل كرد . ويزاي توريستي عمان براي اتباع‌ ايراني به 2 صورت‌ ويزاي يكماهه يكبار ورود‌ و ويزا يك ماهه چند بار‌ ورود صادر مي گردد .

 

از طريق حامي در كشور‌ عمان

درخواست بدون داشتن معين

 

ويزاي عمان

 

 

ويزاي 30 صوم عمان (26 B) : قابل اعتماد شما اگر قصد جابجايي طولاني‌ تر‌از‌10 تاريخ را داريد ، بايست براي ستاندن ويزاي 26 B عمان رفتار نماييد و مهم داشته باشيد كه اين ويزا براي تمامي كشورهاي G1 صادر مي گردد .

 

شرايط و سندها ويزاي يكماهه عمان (26 B)

داشتن تصوير پرسنلي ، واچر هتل و بليط رفت و برگشت الزامي شده است .

اسكن پاسپورت با ارج حداقل 6 ماه مورد ضرورت است

اين رواديد قابل تغيير به ويزاي وابسته به كسب و كار عمان منهدم

تقاضاكننده هيچ‌ گونه ديگري از ويزاي عمان را نبايد داشته باشد .

در صورت ريجكت شدن ، هزينه‌اي عودت داده نخواهد شد .

مدت اعتبار ورود‌ 1 ماه پس از فرستادن و مدت اعتبار اقامت 30 روز است .

اين رواديد تنها يكبار مناسب تمديد و به مدت 30 روز احتمال تمديد داراست .

خواهشگر بايست از خارج از كشور عمان درخواست ويزا كند .

وجود طرفدار الزامي نيست ولي متقاضي حتما بايد اتباع يك مملكت G1 هست .

 

قيمت تور عمان

 

تور عمان ، در اصل تور‌ گراني‌ نيست هرچند به شرطي كه مواردي را مد نظر داشته باشيد . اولين موضوعي كه بايد بدان نكته كنيد ، انتخاب مهمانسرا و پرواز است . هتلهاي پنج ستاره و لوكس جزو گران ترين اقامتگاهها است و اگر بخواهيد در آنها ماندن داشته باشيد حتما بايد دقيق ولخرجي كنيد . در عوض با اقامت در هتلهاي معمولي تر مثلا مسافرخانه هاي 3 ستاره‌ هزينه‌هاي‌ تان كلي كاهش مي يابد . حتماً ناگفته نماند كشورهاي عربي معمولا در اين مناسبت‌هاي تجمل گرا است و از اين رو خيلي از هتلهاي سه اختر ، از ظاهر و كيفيت بلند براي به هتلهاي مشابه در ديگر كشور‌ها‌ برخوردارند . قيمت پرواز‌ها‌ باز ابتدا با توجه به كمپاني هواپيمايي و آن‌وقت نوع صندلي كه انتخاب مي كنيد از جمله اكونومي ، بيزنس پايه و فرست پايه ديگرسان خواهد بود .

 

 

ارزش تور عمان

 

 

براي كاهش قيمت تور‌ عمان خوب است به سراغ پروازهاي ايراني و صندليهاي اكونومي برويد . رعايت تمام اين اوضاع مي تواند تور عمان ارزان را براي شما رقم بزند . به به جز چنانچه از هواي گرم و نمناك بدتان نيايد و بتوانيد تابستان عمان را تحمل نمائيد ، مي توانيد تورهاي ارزان و مناسبي با تخفيفهاي رفيع در اين بازه زمانيها پيدا كنيد؛ چون‌كه در اين زمان حجم مسافران به حالت قابل توجهي كاهش مي يابند . تور‌ عمان ثانيه اخير نيز بيشتر‌از‌هر زمان ديگري در اين فصل ديده مي گردد كه حتي شايد است تا 70 درصد هم تقليل داشته باشند .

 

تور عمان لحظه آخري‌ و ارزان‌

 

شما عزيزان براي خريد تورهاي ارزان و لحظه اخير عمان چند گلچين مقدم خواهيد داشت ! اول اينكه مي ‌توانيد تورهاي لحظه‌ اخير عمان را تدوين نماييد ، مانند معمولا زماني تورهاي عمان از ديد مقدار مسافر به حد مرجع نمي ‌رسند و آفرهاي هيجان انگيزي روي اين تورها پديدار مي شود و تورهاي لحظه اخير عمان از جمله تور‌هاي‌ ارزان عمان بشمار مي طريقه . تعيين دوم شما اين است كه براي خريد تور‌ ارزان‌ قيمت‌ عمان انتخاب هتلهاي ارزان عمان و پروازهاي كم‌قيمت عمان است . هتلهاي 3 ستاره عمان و هتل‌هاي‌ 2 ستاره عمان از جمله هتل‌هاي‌ ارزان عمان بشمار مي روند . همچنين‌ پروازهاي چارتري عمان هم در قياس با پريدن هاي ديگر خيلي ارزانتر براي شما تماما مي‌ شوند .

 

 

تور ارزان‌ عمان

 

 

بنابراين براي خريد تورهاي ارزان بها عمان بايد پروازهاي چارتري عمان كه بسيار هم ارزان مي گردند را با هتل‌هاي‌ كم‌قيمت عمان رزرو نماييد . انتخاب سوم شما براي تجربه تور ارزان عمان اين است كه در فصلهاي لوسيزن و كم گردشگر سفر بكنيد . براي خريد آفر تور عمان حتما بايد در فصلهايي كه مسافر مازاد براي اين قصد نخواهد بود مبادرت به عزيمت نماييد؛ در فصل‌هايي‌ نمونه بهار و تابستان پروازها و هتلهاي عمان تقريبا خلوت مي توان و به همين سبب مي ‌توانيد تورهاي ارزان عمان را براحتي خريداري كنيد . گلچين فرجام براي خريد تور ارزان عمان اين است كه تور موقعيت نظرتان به اين مقصد را از آژانس‌ مسافرتي گلبرگ سير‌ خريداري‌ كنيد؛ شما با خريد‌ از اين مجموعه مسافرتي در مقرون‌ به صرفه‌ ترين حالت ممكن سفر مي كنيد و همچنين مي‌توانيد‌ از تماشاي اين‌گونه جاذبههايي كه در طول سفرتان كلي خوشي ببريد .

 

بهترين زمان سفر به عمان

 

خوب همانطور كه فراز هم اشاره كرديم آب و هواي عمان گرم است و به دليل ساحلي بودنش هواي مرطوبي خواهد داشت . اين موضوع وضعيت سفر به عمان را در دوران تابستان به عنوان مثال ماههاي مرداد و شهريور بسيار سفت مي كند . در اين بازه كوچ بيشتر براي مسافراني مناسب خواهد بود كه به آب و هواي گرم عادت داشته باشند . البته تمام هتل ها ، مراكز معامله ، تاكسيها و . . . كولر و وسايل خنك كننده تجهيزشده هستند ، مضاف بر اين كه جو شبها لايق است و راست زماني كه خورشيد‌ غروب‌ به جا مي آورد مي توانيد از بي‌آغازي زدن در كرانه‌ها آن لذت ببريد . با تمام اين توصيفات باز هم به نظر مي رسد بهترين زمان سفر زمستان و ماههاي خنك‌ تر سال و 6 ماه دوم سال باشد .

 

 

بهترين زمان سفر به عمان

 

بهترين و پرطرفدارترين غذاهاي عمان

 

غذاهاي عربي غذا‌هاي‌ سنگيني‌ است و در اكثر موارد چرب‌ و تيز طبخ مي شوند . به همين علت چندي از غذاهاي آن ميان عوام هندوستان و حتي بخشهايي از ايران مشترك است . غذاهاي خوشمزه و پرطرفدار‌ عمان نيز از اين قاعده‌ مستثني نيست‌ و اغلب آنها در ميان‌ مردم كشورهاي همسايه بسيار‌ رواج‌ دارد‌ . از غذاهاي معروف اين كشور يم توان به موارد ذيل اشاره نماييد :

 

شاورما | Shawarma

مشوي | Mashuai

مجبوس | Majboos

كباب مشكاك | Meshkak

خوراكي هاي عمان

 

 

 

بهترين‌ سوغاتي عمان

 

براي خريد‌ سوغاتي از عمان گزينههاي متفاوتي پيش رو داريد ! آغازين چيزي كه از مسقط مي توانيد فراهم كنيد و رسمي ترين سوغاتي آن به تعداد مي رود‌، مسقطي است . مسقطي‌ اصالتا نوعي شيريني عربي است كه امروزه در بسياري از شهر‌هاي‌ ايران نيز پيدا خواهد بود ، اما به هر الان ناحيه مسقط عمان مركز اين شيريني خوشمزه و بي قبيل مي باشد . در كل حتما بايد بگويم عمان اصالتا فرهنگي سنتي دارد و با اين كه مراكز معامله نو و مجتمعهاي لوكس نيز در رو آبادي ديده مي گردد اما بيشتر سوغاتيهاي آن را صنايع دستي چون زيورآلات نوين ، ظروف نقره ، كلاهها و لباسهاي محلي ، سفال ، خنجرهاي زينتي و . . . تشكيل مي دهند . كندر اين منطقه نيز بي‌شمار طرفدار داراست و در فروشگاه ها هاي آن به وفور چشم مي گردد . يكي ديگر سوغاتيهاي زيبارو صندوقچههاي فلزي و تزئين شده اي معروف به مندو خواهد بود ، كه اتفاقا طرفداران فراواني نيز دارد .

 

 

سوغاتيهاي عمان

 

راهنماي رزرو تور‌هاي‌ عمان

 

فروش تور عمان بهترين‌ روش براي سفر به اين شهرهاي توريستي عمان است . با خريد آنلاين تور عمان قادر خواهيد بود تمامي مراحل سفرتان را در كمترين زمان و تنها با چند كليك انجام دهيد و در آخر نيز خدمات‌ چيز نياز مثل ترانسفر فرودگاهي ، بيمه مسافرتي و . . . را هم براي سفرتان ذخيره كنيد . براي معامله آنلاين تور عمان وارد سايت شويد ، آغاز سفر‌ را مشخص كنيد و در بقيه تعداد مسافران و دسته پروازي (اكونومي كلاس ، بيزينس پايه و فرست كلاس) را ايضاً وارد كنيد و پس از انتخاب تاريخچه رفت و برگشت و روشن گرديدن بازه سفرتان جست و جو را بزنيد .

 

صفحه اي كه به آن وارد مي شويد همان جايي است كه شما مي توانيد تور عمان ارزان‌ را در هر هتل و با هر ايرلايني براي سفر خود خريدن كنيد . در اين بخش تورهاي عمان از ارزان‌ به گران‌ براي شما نمايش‌ داده مي گردد و مي توانيد نرخ هر چيز از گزينهها را با ايرلاينهاي مختلف داخلي‌ و خارجي‌ نيز تطبيق و مشاهده كنيد . همچنين صافي هايي نظير تعداد ستارههاي هتل ، امتياز مسافران ، گونه مكان اقامتي (هتل ، بوتيك هتل ، هتل آپارتمان) ، هتلهاي زنجيره اي ، قيمت‌ و موقعيت مكاني مي‌توانيد‌ جست‌ و جو خود را نرم تر كنيد و بهترين تور عمان را براي جابجايي خودتان آنلاين بخريد .

منبع : تور‌ عمان



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۱۶:۰۸ توسط:گلبرگ موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :