گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي .

گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي

تور مالزي

درباره تور مالزي

مالزي يكي از كشورهاي بخش جنوب شرق آسيا است و در طول 3 دهه با ايجاد‌ زيرساختهاي قوي در اساس هاي مختلف به خصوص در صنعت توريسم ، پيشرفتهاي چشمگيري را به خود نظر و توريسم در اين كشور تصوير حساسي در زمينه درآمدزايي خواهد داشت و همه‌ساله بيش از 30 ميليارد دلار از اين طريق وارد مالزي خواهد شد . تور‌ مالزي يكي از پرطرفدارترين پكيجهاي ظاهري است و ناحيه هاي مختلف اين كشور در دسته مشهور ترين خواسته‌ها گردشگري جهان قرار دارند ، از آنجايي كه براي سفر به مالزي احتياجي به اخذ ويزا از قبل نيست‌ ، ايرانيهاي بسياري در اين سالها به شهر‌هاي‌ زيباي اين مملكت مسافر اند .

تور مالزي

 

دام مالزي معمولا 8 روزه است و با پرواز‌ ما‌هان‌ اير انجام مي شود و مسافران مي توانند با خريد‌ پكيج مالزي از شهر‌هاي‌ زيباي كوالالامپور ، پنانگ و جزيره لنكاوي ديدن كنند و همچنين برخي از پكيجهاي مالزي به نظر كوالالامپور سنگاپور برگزار مي گردد و فرصت مناسبي است تا از اين طريق كشوري كه پاسپورت آن در رتبه يك جهان را از نزديك‌ مشاهده نماييد . قيمت پكيجهاي مالزي از 5 ميليون تومان شروع تبديل شده و بسته به نوع‌ پرواز و هتلي كه انتخاب مي كنيد ، نرخ‌ها‌ متغير خواهد بودو تمامي‌ هتل‌هاي‌ مالزي از ديد كيفيت و خدمات‌ در سطح نيك و استاندارد قرار دارند و اقامت خوبي را در آنها تجربه خواهيد شود .

 

پكيجهاي مالزي (مقصد هر نوع از شهرهاي اين كشور كه باشد) 8 روزه است و بهترين هتلهاي 3 و 4 ستاره تاپ و 5 ستاره‌ لوكس‌ براي اقامت‌ مسافران در نظر گرفته شده شد ، اقامت در هتلهاي مالزي به همراه صبحانه رايگان خواهد بود و از بسياري امكانات هتل همان قادر خواهيد بود به مانند مفت صرف نماييد ، پروازهاي مالزي معمولا با خطوط هوايي ما‌هان‌ انجام‌ مي‌شود‌ ولي‌ در صورتي كه مسافر درخواست‌ نمايد پرش خارجي خارج‌ از پكيج براي او رزرو مي شود ، توجه داشته باشيد قيمت پكيجها با توجه به هتل و پريدن انتخابي متفاوت خواهد بود و در سيما درخواست امكانات اضافه بر پكيج ، مبلغ آن افزايش‌ مي يابد ، همچنين نيمي از مبلغ را در زمان‌ ارائه مدارك و ثبت‌نام‌ بايد پرداخت نماييد و مابقي بعد از اين كه پريدن و مسافرخانه رزرو و سفرتان قطع كردن شد ، دريافت‌ مي‌گردد‌ ، همچنين توجه داشته باشيد ويزاي توريستي مالزي بين‌ يك‌تا‌ دو هفته طول مي كشد تا صادر شود‌ و از اين رو براي سفر به مالزي بايد‌ حداقل از يك ماه قبل اقدام‌ نماييد و نكته‌ ديگر اينكه پاسپورت‌ شما بايد معتبر باشد‌ و در صورتي كه نياز به تمديد‌ دارد حتما نسبت به آن اقدام‌ كنيد .

 

تور‌هاي‌ مالزي

 

 

شرايط اخذ ويزاي مالزي

ويزاي توريستي مالزي به روش‌هاي مختلفي‌ براي ممتقاضيان صادر مي‌ شود . هر فردي كه وارد خاك ديار مالزي شود ، بايد داراي گذرنامه عمومي معتبر باشد . همچنين وابستگان خارجي براي وارد گرديدن به مالزي نياز به ويزا دارند كه يا قبل از ورود‌ به كشور‌ مالزي و يا در فرودگاه مالزي براي آنها صادر خواهد بود . ولي براي مسافران ايراني ويزا توريستي اين ديار در فرودگاه مالزي صادر مي شود كه به مدت ۱۴ روز ارزش دارد . در صورتي كه بخواهيد به قصد گردشگري و تفريح با تور‌ مالزي همسفر شويد ، نياز به ويزاي توريستي آن داريد كه سابقاً مدت ويزاي تريستي براي ايرانيان ، ۳ ماه بود كه فعلاً چگونگي نكوهش كردن كرده شده و مدت آن به ۲ هفته تغيير پيدا كرده است . لازم به ذكر‌ است كه اين تغيير از سال ۲۰۱۳ ميلادي اعمال شده است‌ . براي اخذ ويزاي توريستي مالزي لزومي نيست‌ به سفارت برويد و وقتي كه به فرودگاه مالزي وارد شويد ، مهري در پاسپورت شما زده مي‌شود‌ كه اين مهر همان اجازه‌ ورود به خاك كشور‌ مالزي است .

 

تور مسافرتي مالزي

 

مدارك‌ لازم براي اخذ‌ ويزاي مالزي

اصل پاسپوت

دو قطعه عكس ۳×۴

رزرو بليط رفت و برگشت و هتل

پرينت سه ماه آخر بانكي كه بايد بالاي ۸ ميليون

اگر‌ شخصي كه شما را دعوت مي كند ايراني باشد ، اسكن صفحه اول پاسپورت و ويزاي ايراني لازم است‌ اما‌ اگر‌ اين شخص ايراني داراي ملك‌ باشد ، اسكن سند ملكي‌ كفايت‌ مي كند‌ .

اگر شخص دعوت كننده مالزيايي باشد‌ دعوت نامه از طرف‌ شخص و ID كارت‌ دعوت كننده لازم شد .

 

آيا براي سفر با تور‌ مالزي سنگاپور نياز‌ به اخذ‌ ويزا داريم ؟

توجه داشته باشيد كه در تور‌ تركيبي كوالالامپور سنگاپور نياز به اخذ‌ ويزا جهت ورود به سنگاپور داريد . براي درخواست ويزا‌ نيز‌ به واچر هتل‌ ، بليت رفت‌ و برگشت هواپيما ، 2 قطعه عكس‌ 6×4 ، فرم تكميل شده‌ درخواست‌ ويزاي سنگاپور و يك پاسپورت‌ با 7 ماه اعتبار نياز‌ داريد . در نهايت خرجي ويزاي سنگاپور 70 دلار خواهد بود و حدودا دو هفته پس از پديدار درخواست ، براي شما متقاضي‌ عزيز‌ صادر خواهد شد .

 

اخذ ويزا‌ مالزي

 

اطلاعات مهم و ضروري مالزي

پايتخت : كوالالامپور

زبان رسمي : مالايي

واحد‌ پول : رينگيت

كد كشور : +۶۰

اختلاف‌ ساعت با تهران : ۴ ساعت و نيم از تهران جلوتر شد .

شماره تلفنهاي ضروري‌ :

شماره تماس پليس : 999

شماره تماس‌ اورژانس : 991

پليس توريست كوالالامپور : 21668322 (03)

فرودگاه ‌هاي بين‌ ‌المللي : فرودگاه بين ‌المللي كوالالامپور

فرودگاه سيمپانگ / فرودگاه سيمپانگ

فرودگاه باكلالان

فرودگاه لاواسش

 

قيمت‌ تور‌ مالزي

عوامل گوناگوني بر ارزش تور مالزي تاثير مي ‌گذارند و قيمت‌‌ تور‌هاي‌ اين مقصد را با نكته به صورت هاي متعددي مي ‌توان پيش بيني‌ كرد . يكي از اوضاع مهم مقياس وقت هاي سكونت و البته فصلي شد كه در آن به مالزي سفر‌ مي ‌كنيد . براي مثال هزينه‌ سفر‌ به مالزي در فصل‌هاي باراني و موقعي كه متقاضي هجرت كمتر شده است ، كاستي مي ‌يابد و در فصول خوب آب و هوا يا هنگام برگزاري فستيوال‌هاي حياتي ، بها تورهاي مالزي بيش‌‌ تر خواهند شد . تعداد شهرهايي كه از آن‌ها بازديد مي ‌كنيد هم روي قيمت ‌ها موثر است و نيز معمولا تورهاي تركيبي مالزي خيلي گران‌ تر براي شما تمام مي شود .

 

نرخ تور مالزي

 

در ادامه قيمت‌ تورهاي مالزي به عوامل متفاوتي همچون ذخيره هتل‌‌هاي‌ همراه با وعده‌‌هاي‌ غذايي ، بليط‌ هواپيما‌ ، گونه خدماتي كه ارائه مي گردد ، ترانسفر فرودگاهي براي رفت و برگشت ، بيمه مسافرتي ، تور ليدر فارسي زبان كاملا مسلط به زبان انگليسي ، گشت شهري رايگان و ارائه سيمكارت و… بستگي دارد و شما مسافران محترم اين توانايي را داريد براي داشتن سفري‌ ارزان‌ قيمت به اين كشور تورهاي لحظه آخري مالزي يا آفر تور‌ مالزي را از سايت گلبرگ سير‌ خريداري‌ دهيد . با توجه به همه‌ اين موارد گفته‌ شده ، از بابت‌ هزينه‌ سفر به مالزي نگراني‌ نداشته باشيد ! چون ما در آژانس‌ گلبرگ سير‌ سعي بر اين داريم تا با ارائه تور‌هاي‌ مالزي ارزان‌ قيمت شرايط‌ را به روش اي براي شما فراهم سازيم تا بتوانيد با پرداخت كمترين هزينه از كل خدمات تور مالزي استفاده بكنيد و در نتيجه با خاطره اي به يادماندني از اين سرزمين خودتان برگرديد .

 

خدمات پكيج تور مالزي گلبرگ سير‌

رايج‌ ‌ترين خدمات‌ تور مالزي در آژانس گلبرگ سير به تعريف زير است :

 

رزرو‌ بليت رفت ‌و برگشت هواپيما‌

رزرو‌ هتل‌ به همراه صبحانه (انتخاب هتل به ‌دلخواه مسافر)

ترانسفر رفت ‌و برگشت فرودگاهي

بيمه مسافرتي طبق با مدت زمان اقامت در مالزي

سيم كارت اعتباري (در صورت نياز) رزرو‌ هتل و پرواز خارج‌ از پكيج

 

تور مالزي ارزان و لحظه آخري

اگر‌ ترجيح مي دهيد سفر‌ كم هزينه ‌تر‌ و مقرون به سود اي را داشته باشيد ، بايد به چند نكته بااهميت توجه كنيد‌ : اوايل اين كه زمان را تعيين دهيد كه مقياس گردشگران كمتري به مالزي نقل‌مكان ميكنند؛ موقع آب و هواي مالزي در اين مورد نقش موثري اجرا مي به جا آورد . روزهاي ارتفاع حرارت و رطوبت يا زمان باران ‌هاي فصلي استوايي ، فصل كم گردشگر اين سرزمين محسوب مي گردد . بازه زماني ‌هايي همچون تعطيلات سال نوي ميلادي يا عيد نوروز ، مقياس متقاضيان سفر و باطبع آن ، ارزش ‌هاي دام مالزي افزايش مي ‌يابد . نكته اساسي ديگر اين است كه مدار تورهاي تركيبي را خط بكشيد؛ وقتي قرار است از چند ناحيه توريستي ويزيت كنيد ، خرجي به شدت بالا مي رود‌و موضوع بعدي مقدار دوران اقامت شماست كه در مانند امكان‌ ، پكيج ‌هايي را تعيين نمائيد كه شامل تعداد روزهاي كمتري مي ‌باشند .

 

تور‌ مالزي كم‌بها

 

اين را هم هميشه به ياد داشته باشيد هميشه مناسب ‌ترين بها دام مالزي نمي ‌تواند دليل‌ بر بهتر‌ بودن‌ آن پكيج مسافرتي باشد ، بعضي از شعبه هواپيمايي با ارائه تور ارزان ‌تر و بي كيفيت تنها باعث هدر رفتن‌ پول‌ و زمان شما مي‌ شوند ، بنابراين دايم هوشمندانه رفتار كنيد و در آخر مجموعه مسافرتي گلبرگ سير‌ در بالاي همين صفحه قيمت ‌هاي مختلفي براي تور‌‌هاي‌ اين مقصد را پرستش شما ارائه‌ كرده‌ شده تا با توجه به بودجه مورد‌ نظرتان ، بهترين انتخاب تور نسبت به اعتبار خودشان را داشته باشيد .

 

گزينه بعدي كم‌قيمت ترين تور‌ مسافرتي ، تور‌ لحظه‌ آخري مالزي است كه در واقع همان تور‌ ارزان بها مالزي خواهد شد ولي چگونگي مخصوصي هم دارد ! زيرا به تورهاي دقيقه 90 هم شناخته مي ‌شوند اما براي يافتن اين گونه تور‌ها‌ بايد تا نزديك شدن به تايم حركت اندكي صبر كنيد . نمايندگي كه پريدن ها را چارتر كرده باشند در صورتي كه ظرفيت‌ مسافران تكميل‌ نشود ، پرواز را با قيمت پست تري به مسافران با آفرهاي خاص ‌اي ارائه مي ‌دهند . باآنكه اين در صورتي است كه كليه موارد لازم ، نظير رواديد توريستي مالزي ، در دستتان باشد . به صورت كلي اگر‌ هميشه مهيا سفر هستيد‌ ، حواستان به آفرهايي كه آژانس‌ هواپيمايي گلبرگ سير در روزهاي نزديك‌ پرواز يا فصول كم گردشگر ارائه مي ‌دهند ، باشيد و از اين فرصت ‌استثنايي نهايت بهره‌ را ببريد .

 

قيمت تور مالزي

 

بهترين زمان سفر به مالزي

تقريبا در طول سال قيمت تور‌ مالزي با تغييرات قابل‌ توجه و چنداني روبرو نمي شود . به همين دليل از لحاظ گران‌ يا ارزان‌ بودن قيمت تور مالزي نمي‌ توان‌ بازه زماني‌هاي‌ خاصي‌ را در نظر گرفت؛ اما بهترين زمان سفر‌ به مالزي بر اساس آب ‌و هوا در فصل پاييز و زمستان مي‌باشد‌ . به دليل باران‌هاي موسمي كه در فصل ‌هاي بهار و تابستان در شرق آسيا مي ‌بارد سفر به كشور مالزي در اين فصول كمي آزار‌ دهنده خواهد شد . به همين دليل‌ پيشنهاد آژانس مسافرتي گلبرگ سير‌ سفر به مالزي در فصول پاييز‌ و زمستان است .

 

سفر‌ به مالزي

 

راهنماي رزرو‌ تورهاي مالزي

خريد تور مالزي بهترين‌ روش‌ براي سفر به اين شهر‌هاي‌ توريستي مالزي است . با خريد آنلاين‌ تور مالزي مي توانيد تمامي مراحل سفرتان را در كمترين زمان‌ و تنها با چند كليك انجام دهيد و در آخر‌ نيز خدمت‌ها درباره احتياج مانند ترانسفر فرودگاهي ، بيمه مسافرتي و . . . را نيز براي سفرتان رزرو كنيد . براي خريد اينترنتي تور مالزي وارد سايت شويد ، مبدا سفر را مشخص كنيد و در ادامه تعداد‌ مسافران و كلاس‌ پروازي (اكونومي كلاس ، بيزينس كلاس و فرست كلاس) را باز وارد كنيد و پس از انتخاب‌ تاريخ‌ رفت و برگشت‌ و مشخص‌ شدن‌ بازه سفرتان جست و جو را بزنيد .

 

صفحه‌ اي كه به آن وارد مي شويد همان جايي است كه شما مي‌توانيد‌ تور‌ مالزي ارزان را در هر هتل‌ و با هر ايرلايني براي سفر‌ خود خريداري‌ دهيد . در اين بخش تله هاي مالزي از ارزان به سنگين براي شما نمايش داده مي شود و مي توانيد قيمت‌ هر كدام‌ از گزينهها را با ايرلاينهاي مختلف داخل و خارجي ايضاً تشبيه و ديد نماييد . همچنين فيلتر‌هايي‌ نظير تعداد‌ ستاره‌هاي‌ هتل‌ ، برتري مسافران ، نوع مكان اقامتي (هتل ، بوتيك هتل ، هتل آپارتمان) ، هتلهاي زنجيره اي ، قيمت و موقعيت مكاني مي توانيد جست و جو خودتان را نرم تر دهيد و بهترين تور مالزي را براي عزيمت خود آنلاين‌ بخريد‌ .

منبع : تور مالزي

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۵۴:۴۵ توسط:گلبرگ موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :