گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي .

گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي

تور تايلند

درمورد تور تايلند

تايلند را به جرات‌ مي توان‌ بهترين و جذاب ترين نيت گردشگري جهان ناميد ، اين كشور آسيايي كه در نزديكي خط دايم قرار گرفته ، از زيبايي‌هاي‌ طبيعي‌ و خدادادي بسيار بي نظيري سود مند شده و جاذبههاي گردشگري فراوان‌ و زيرساختهاي صحيحي كه در اين شهر در رابطه با مسئله توريسم وجود خواهد داشت ، سبب شده تا امروزه يكي از محبوب ترين انتخاب‌هاي‌ مسافران به‌خصوص‌ ايرانيها شود ، اگر قصد سياحت خارجي داريد و تا به حال به تايلند نرفته ايد ، اكيدا پيشنهاد مي كنيم براي يك بار هم شده ديار زيباي تايلند را به عنوان مقصد سفر خود برگزينيد تا تجربيات هيجان انگيزي را بدست آوريد . همانطور كه خبر داريد با توجه به اينكه اين روزها با نوسانات ارزي مواجه هستيم و از آنجاييكه اين افزايش مظنه تاثير مستقيم بر روي قيمت پريدن ها و هتلها گذاشته است ، قيمت‌ تور تايلند در دو سال اخير‌ به طور‌ ناگهاني بسيار‌ بالا‌ رفت و كمترين نرخ براي سفر‌ به تايلند حدوداً دو‌برابر‌ قيمت‌هاي‌ گذشته‌ شده‌ است‌ ، اما‌ اگر‌ هوشمندانه رفتار‌ دهيد و آزانس مسافرتي معتبري را انتخاب دهيد مي توانيد به تايلند سفر كنيد و سفري‌ ذهن انگيز و كاملي را تجربه كنيد .

 

تور تايلند

 

پكيجهاي تايلند (مقصد هر كدام از شهرهاي اين سرزمين كه باشد) 8 روزه مي باشد و بهترين هتل‌هاي‌ 3 و 4 ستاره بهترين و 5 ستاره لوكس براي اقامت مسافران در تماشا گرفته شده بوده است ، اقامت در هتلهاي تايلند به همراه صبحانه رايگان خواهد بود و از بسياري‌ امكانات هتل نيز مي‌توانيد‌ به صورت رايگان مصرف دهيد ، پروازهاي تايلند معمولا با خطوط هوايي ما‌هان‌ انجام خواهد بود ولي در صورتي كه مسافر درخواست نمايد پرواز خارجي خارج از پكيج براي او رزرو مي گردد ، توجه داشته باشيد بها پكيجها با توجه به هتل و پرواز انتخابي متمايز خواهد شد و در مانند درخواست امكانات افزايش بر پكيج ، مبلغ آن زيادتر مي يابد ، همچنين نيمي از مبلغ را در زمان ارائه مدارك و ثبت‌نام‌ بايد‌ پرداخت كنيد و مابقي بعد از اين كه پرش و هتل پس‌انداز و سفرتان قطعي شد ، دريافت مي گردد ، نيز توجه داشته باشيد ويزاي توريستي تايلند بين‌ يك‌تا‌ دو هفته طول مي كشد تا صادر شود و از اين رو براي سفر به تايلند بايد حداقل از يك ماه قبل اقدام نماييد و نكته ديگر اينكه پاسپورت شما بايد معتبر باشد و در صورتي كه نياز به تمديد داراست حتما نسبت به آن رفتار بكنيد .

 

تور هاي تايلند

 

 

شرايط‌ اخذ‌ ويزاي تايلند

در ابتدا حتما بايد اين را بگوييم كه براي هجرت به شهر تايلند درخواست به ستاندن ويزا داريد ! بيشترين حاجت ويزاي تايلند مربوط به ويزاي توريستي اين كشور است؛ ويزاي توريستي تايلند براي مقدار زمان ۵۸ روز اعتبار خواهد داشت و شما براي ستاندن ويزاي تايلند راه سختي در پيش نداريد و به راحتي مي‌ توانيد موفق به دريافت‌ ويزاي اين كشور شويد . دريافت‌ Thailand pass از شرايط جديد‌ ويزاي تايلند بوده‌ و اينكه لازم‌ به ذكر‌ است كه آژانس‌‌‌ها‌ و كارگزاران ويزاي تايلند فقط در قالب‌ تور براي دريافت ويزاي تايلند اقدام مي ‌كنند .

 

اگرچه شيوع كرونا شرايط اخذ ويزاي تايلند براي ايرانيها را سخت تر‌از‌گذشته كرده شده ، اما همچنان براي دريافت ويزاي اين كشور روش ثقل در پيشگام نداريد ! مطابق شرايط جديد ويزاي تايلند شما بايد پيش از ارائه‌ مدارك‌ به سفارت تايلند در ايران ، براي دريافت Thailand pass اقدام بكنيد و دريافت دوز جامع واكسن كرونا اولين و مهمترين شرط براي اخذ ويزاي " تايلند پس " مي باشد .

 

ويزاي تايلند

 

مدارك‌ Thailand pass

كارت واكسن ديجيتال كه حداقل‌ ۱۴ روز از دوز دوم آن قبل بود .

بليط‌ پرواز تايلند (رفت و برگشت)

بيمه نامه مسافرتي ۲ ماهه مورد تاييد‌ تايلند (با پوشش درماني كرونا) به مبلغ‌ ۱۰۰ .۰۰۰ يورو

واچر تاييد‌ شده‌ هتل محل‌ اقامت در تايلند

 

مدارك‌ اخذ ويزاي توريستي تايلند

براي اخذ‌ ويزاي تايلند نياز نيست كه مدارك ‌تان را ترجمه‌ كنيد؛ چك ليست مدارك ويزاي تايلند به شرح‌ زير‌ است‌ :

 

گردش‌ مالي 1 ماهه با حداقل‌ موجودي 40 ميليون تومان براي هر شخص

اصل پاسپورت‌ با حداقل ۷ ماه اعتبار

2 قطعه عكس 3×4 با پس زمينه سفيد (بدون كلاه و عينك و كاملا همه رخ)

كپي تمام صفحات‌ شناسنامه و كارت ملي (بدون نياز به ترجمه)

واچر هتل‌

بليط‌ رفت و برگشت‌ هواپيما

تكميل فرم درخواست ويزاي تايلند

بيمه مسافرتي

 

سفر به تايلند

 

اطلاعات‌ مهم و ضروري تايلند

طول پرواز‌ : حدوداً 6 : 30 ساعت

واحد‌ پولي : بات

زبان رسمي‌ : تايلندي

پيش شماره : 66+

اختلاف ساعت با ايران : +2 : 30

شماره تماس‌ با اورژانس : 191

شماره تماس‌ با آتش نشاني‌ : 199

شماره تماس با پليس : 1195

شماره پليس دريايي : 883 211 76(0) 66+

فرودگاه‌هاي كشور تايلند : بانكوك : فرودگاه مركز ‌المللي دن موئنگ ، پاتايا : Pattaya Airpark ، پوكت : فرودگاه وسط ‌المللي پوكت

 

نرخ تور‌ تايلند

عوامل گوناگوني بر نرخ تور تايلند تاثير‌ مي ‌گذارند و قيمت‌ تورهاي اين مقصد‌ را با توجه به فاكتور‌هاي‌ متعددي‌ مي انرژي پيش بيني‌ شود . يكي از موارد مهم تعداد‌ روزهاي اقامت‌ و البته فصلي است كه در آن به تايلند مسافرت مي بكنيد . براي مثل مبلغ سفر به تايلند در فصل‌هاي باراني و وقتي كه متقاضي كوچ كمتر خواهد بود ، كاهش مي ‌يابد و در فصول خوش آب و هوا يا روزگار برگزاري فستيوال‌‌هاي‌ مهم‌ ، قيمت‌ تورهاي تايلند زيادتر خواهند شد . تعداد شهرهايي كه از آن‌ها بازديد مي ‌كنيد هم روي بها ها موثر است و نيز معمولا تورهاي تركيبي تايلند خيلي گران‌‌ تر براي شما تمام مي شود .

 

قيمت تور‌ تايلند

 

در ادامه قيمت‌ تورهاي تايلند به عوامل مختلفي همچون پس‌انداز هتل‌هاي همراه با مژده هاي غذايي ، بليط‌ هواپيما ، نوع خدماتي كه عرضه مي گردد ، ترانسفر فرودگاهي براي رفت و برگشت‌ ، بيمه مسافرتي ، تور‌ ليدر فارسي زبان كاملا مسلط به زبان انگليسي ، گشتن شهري بدون پول و عرضه سيمكارت و… بستگي دارد و شما مسافران محترم اين امكان را داريد براي داشتن سفري ارزان‌ قيمت‌ به اين شهر تورهاي لحظه آخري تايلند يا آفر تور تايلند را از تارنما گلبرگ سير تهيه نماييد . با توجه به مجموعاً اين مناسبت‌هاي آورده شده ، از راجع پول سفر به تايلند نگراني نداشته باشيد ! زيرا ما در آژانس گلبرگ سير سعي بر اين داريم تا با ارائه تله هاي تايلند ارزان ارزش شرايط را به گونه اي براي شما مهيا سازيم تا بتوانيد با پرداخت كمترين هزينه از تمامي‌ خدمات‌ تور‌ تايلند بكارگيري نمائيد و در نتيجه با خاطره اي به يادماندني از اين سرزمين خود برگرديد .

 

بها تور‌ تايلند

 

خدمات‌ تور تايلند گلبرگ سير‌

اخذ ويزاي تايلند

رزرو‌ بليط رفت و برگشت‌ هواپيما

رزرو هتل با صبحانه

ترانسفر فرودگاهي و بين شهري‌

بيمه مسافرتي

تور ليدر فارسي‌ زبان

راهنماي محلي‌

سيم كارت اعتباري تايلند (در صورت‌ نياز)

 

تور تايلند ارزان‌ و لحظه آخري‌

اگر ترجيح‌ مي دهيد سفر‌ كم هزينه‌ ‌تر و مقرون‌ به صرفه‌ اي را داشته باشيد ، بايد به چند نكته مهم دقت كنيد‌ : اول اين كه فصل ‌هايي را گزينش دهيد كه مقدار گردشگران كمتري به تايلند سفر ميكنند؛ وضعيت آب و هواي تايلند در اين چيز نقش موثري ايفا مي ‌كند . روزهاي اوج گرما و رطوبت يا زمان باران ‌هاي ادواري استوايي ، موعد كم گردشگر اين سرزمين محسوب مي ‌شود . بازه موقعي همچون تعطيلات سال تجديد ميلادي يا عيد نوروز ، تعداد متقاضيان سفر‌ و باطبع آن ، بها ‌هاي تور تايلند بيشتر مي ‌يابد . مطلب عمده ديگر اين است كه دور تورهاي تركيبي را خط بكشيد؛ هنگامي قرار باشد از چند شهر توريستي بازديد دهيد ، هزينه ‌هايتان به شدت‌ بالا‌ مي رود‌و موضوع بعدي وقت وقت ماندن شما هست كه در صورت امكان ، پكيج ‌هايي را انتخاب كنيد كه شامل تعداد زمان هاي كمتري مي ‌باشند .

 

تور تايلند ارزان

 

اين را هم همواره به ذكر داشته باشيد دايم ارزان ‌ترين بها تور تايلند نمي ‌تواند دليل بر خوب تر شدن آن پكيج مسافرتي باشد ، بعضي از شعبه هواپيمايي با ارائه تور مفت نمسار و بي كيفيت تنها باعث‌ هدر‌ رفتن پول و زمان‌ شما مي‌ شوند ، بنابراين هميشه هوشمندانه حركت كنيد و در آخر مجموعه مسافرتي گلبرگ بيزار در بالاي همين برگ نرخ مختلفي براي تور‌‌هاي‌ اين قصد را خدمت شما پديدار كرده‌ بوده است تا با توجه به بودجه مورد نظرتان ، بهينه ترين تعيين تور نسبت به بودجه خودش را داشته باشيد .

 

گزينه آينده كم‌قيمت ترين جال مسافرتي ، تور لحظه آخري تايلند است كه در واقع‌ همان تور ارزان قيمت تايلند است هرچند شرايط مخصوصي هم داراست ! چرا كه به تورهاي دقيقه 90 هم آشنا مي ‌شوند اما براي پديدار انجام‌دادن اين نوع تور‌ها‌ الزاماً بايد تا نزديك‌ شدن به زمان حركت‌ كمي صبر كنيد . نمايندگي كه پروازها را چارتر كرده باشند در صورتي كه وسع مسافران تكميل نشود ، پرواز را با قيمت پايين تري به مسافران با آفرهاي ويژه ‌اي ارائه مي ‌دهند . مسلماً اين در صورتي شد كه همگي موارد بايست ، مانند ويزا توريستي تايلند ، در دستتان باشد . به صورت فراگير اگر دايم آماده سفر هستيد ، حواستان به آفرهايي كه آژانس هواپيمايي گلبرگ سير در روزهاي نزديك پريد يا فصول كم گردشگر ارائه مي ‌دهند ، باشيد و از اين فرصت ‌استثنايي نهايت بهره را ببريد .

 

آفر تور‌ تايلند

 

معروف‌ ترين جشنواره‌هاي‌ تايلند

در طول سال در تايلند جشنوارههاي فمتنوع و هيجان انگيزي را برگزار مي سازد و هر زمان كه به تايلند سفر كنيد احتمال اينكه با يكي از اين جشنوارهها مواجه شويد بسيار زياد است ، بيشترين فستيوالهاي تايلند در ماه فوريه بگزار مي شود و چنانچه به نگاه كردن جشن اشتياق داريد اين ماه را براي سفر خودشان انتخاب كنيد ، سال نوي چيني‌ها‌ هم در ژانويه است كه در اين روزها در تمامي شهر‌هاي‌ تايلند جشنهاي برگزار مي شود كه فراوان ديدني هستند ، همچنين در ماه اكتبر جشن گياه ‌خواران در تايلند برگزار مي شود كه بسياري از سراسر جهان براي شركت در اين جشن به تايلند سفر مي كنند ، اگر مي خواهيد كريسمس را در تايلند باشيد ، بايد در ماه دسامبر يكي از پكيجهاي تايلند را رزرو يا معامله كنيد ، در ماه آوريل و مي هم فستيوالهايي از مانند جشن آب برگزار مي گردد و در اين بازه هنگامي مي توانيد در سال نوي‌ تايلندي باز شركت كنيد .

 

جشنوارههاي تايلند

 

خوب ترين زمان نقل‌مكان به تايلند

بهترين زمان‌ سفر به تايلند ماه ‌هاي مهر‌ و آبان‌ است . در اين بازه زماني شما شاهد كامل ترين آب و هواي تايلند خواهيد بود ، اما بايست در نظر داشته باشيد كه نامه‌رسان گردشگري در تايلند در اين مدت روزگار به شدت‌ بالا مي رود‌. درصورتي‌كه آب و هوا‌ براي شما دربردارنده اهميت است و با جاروجنجال توريستها مشكلي نداريد ، بهتر است كه در عطوفت و آبان به تايلند سفر كنيد . در خلال بهترين زمان هجرت به تايلند از نظر هزينه‌ ‌اي به اين صورت خواهد بود كه تور‌هاي‌ تايلند در اكثر موارد افتراق قيمت لايق توجهي ندارند ! بدين‌سبب شما از نظر‌ هزينه‌ تور مي ‌توانيد هر 365 روز سال را انتخاب دهيد . بحث ديگري كه براي مبلغ بايد در ديد داشته باشيد ، هزينه‌هاي خريد سوغات‌ و هزينه‌‌‌هاي‌ تفريح و خوردو غذا در تايلند بوده است . در فصل‌هاي بهار و تابستان معمولا كشور تايلند به شدت گرم مي است . به همين علت ، جشنواره‌هاي زيادي در اين كشور برگزار مي ‌شود و هزينه‌‌هاي‌ سوغات و خريد‌ در اين شهر كاهش امكان توجهي خواهد داشت .

 

بهترين‌ زمان‌ سفر‌ به تايلند

 

راهنماي رزرو تور‌هاي‌ تايلند

خريد تور تايلند بهترين روش براي سفر به اين ديار هاي توريستي تايلند است‌ . با خريد‌ آنلاين‌ تور‌ تايلند مي توانيد تمامي مراحل سفرتان را در كمترين زمان و تنها با چند كليك اجرا دهيد و در آخر‌ هم كارها مورد درخواست مانند‌ ترانسفر فرودگاهي ، بيمه مسافرتي و . . . را نيز براي سفرتان رزرو بكنيد . براي خريد آنلاين تور تايلند وارد سايت‌ شويد ، مبدا سفر‌ را مشخص كنيد و در امتداد اندازه مسافران و كلاس پروازي (اكونومي كلاس ، بيزينس پايه و فرست كلاس) را نيز وارد كنيد و پس از گزينش تاريخ رفت و برگشت و مشخص شدن بازه سفرتان جست و جو را بزنيد .

 

صفحه اي كه به آن وارد مي شويد همان جايي است كه شما مي توانيد تور تايلند ارزان را در هر هتل و با هر ايرلايني براي سفر خود خريداري كنيد . در اين بخش تور‌هاي‌ تايلند از ارزان به گران‌ براي شما عرضه داده مي شود و مي‌توانيد‌ قيمت هر كدام از گزينهها را با ايرلاينهاي مختلف‌ داخلي‌ و خارجي هم مقايسه و مشاهده دهيد . همچنين فيلترهايي نظير تعداد‌ ستارههاي هتل‌ ، امتياز مسافران ، نوع مسكن اقامتي (هتل ، بوتيك‌ هتل ، هتل آپارتمان) ، هتلهاي زنجيره اي ، قيمت و موقعيت‌ مكاني مي توانيد جست‌ و جو خود‌ را دقيق تر بكنيد و بهترين تور تايلند را براي سفر خود آنلاين‌ بخريد .

منبع : تور تايلند


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۵۵:۴۳ توسط:گلبرگ موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :