گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي .

گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي

تور قشم

 

معرفي تور قشم

نرخ تور قشم
از آنجايي كه قشم دايماً از مسافران ولايت هاي ديگر پر شده ، به همين سبب اقامتگاهها و هتلهاي آن هميشه شلوغ هستند؛ هرچند كه در فصل تابستان شرايط دگرگوني مي عمل كند و تقريبا برخي هتلها خالي مي مانند . حتي افرادي كه براي خريد در زمان تابستان به قشم مي روند براي سكنا مسكن هاي اجاره اي و محلي را انتخاب مي كنند . جداي از اين زمان قشم تا حد زيادي همواره پرجمعيت است و همين موضوع سبب شده تا قيمتهاي تور قشم از يك حدي پايين تر نيايند . هرچند سفر به قشم جزو سفرهاي گزاف محسوب نمي گردد ولي با اين احوال همه چي به شما رابطه دارد . انتخاب هتل‌ براي توقف ، بليط‌ هواپيما‌ و . . . نهايتا در قيمت تور قشم موثر است . با تماما اين حرفها حتي چنانچه بهترين مهمانخانه هاي قشم را انتخاب بكنيد و يا اين كه بهترين بليط‌ پرواز را تهيه كنيد باز هم تور قشم براي به بعضي از تورهاي ديگر ارزان تر خواهد بود .

تور قشم ارزان
براي پديدار گشتن تور‌ ارزان قشم بايد ابتدا ليست الويتهاي خود را بازگو كنيد . درست است كه تور قشم خيلي تور گراني نيست اما به هر حال انتخاب مسافرخانه هاي درجه يك و يا پرواز‌ فرست كلاس در مقايسه با هتلهاي معمولي و پرش هاي اكونومي گزاف تر هستند . براين‌اساس بايد در نظر بگيريد كه چه چيزي براي شما الويت دارد؛ اگرمي خواهيد هزينهها را كاهش دهيد بايد از شماري حالات چشم پوشي كنيد . به عنوان نمونه نبايد بليط فرست دسته تهيه كنيد يا كمي در انتخاب هتل بايستي حساب تبديل شده تر عمل كنيد . سوژه ديگر زمان سفر مي باشد ، قشم به دليل آب و هوايش در فصل تابستان خيلي گرم است كه تحمل آن براي همه آسوده نيست؛ ولي اگر به هواي گرم عادت داشته باشيد در اين فصل مي توانيد مظنه هاي خوبي براي نقل‌مكان آشكار كنيد . ليست تورها و پكيجهاي قشم در همين صفحه در دسترس شما قرار دارد و با بررسي آنها مي توانيد بهترين تور را مطابق بودجه تان تهيه كنيد .

تور قشم لحظه آخري
اگر شما هم پاره آن صنف افرادي هستيد كه پيوسته ساخته سفر هستند ، دام هاي آن اخير براي شما فراوان به درد بخور خواهد بود . در تور لحظه آخري قشم بها ها نقص كاملي پيدا مي عمل كند . البته از زماني كه تور را ذخيره مي كنيد تا روزگار تكان تنها چند روز بيشتر فرصت نخواهيد داشت . نكته ديگر براي خريد تورهاي لحظه آخري دقت در انتخاب نمايندگي گردشگري معتبر شد زيرا بعضي از آژانسها از اين موقعيت سو صرف كرده و با كاهش مقدار كيفي خدمات تنها از عنوان وقت اخير استفاده مي كنند . در نمايندگي هاي ارزشمند جريان مغايرت داراست و كلا اساس اين نوع تور‌ها‌ از آنجايي ايجاد مي شود كه تنها چند جاي خالي در تور باقيمانده مانده مي بود .

قشم جزيره اي با منحصر به فرد ترين جاذبههاي ديدني
احتمالا به نظر مبالغه‌آميز باشد كه قشم بخشي از منحصر به فرد ترين جاذبههاي ايران و حتي جهان را در خودشان دارد اما واقعيت درست همين است . با سفر به قشم از جاذبههايي ديدن مي كنيد كه در هيچگونه جاي ديگر ايران نمي توانيد آنها ببينيد . يكي از آنها دره ستارگان خواهد شد . ناحيه اي با تخته‌سنگ هاي طولاني و شگرف كه حاصل‌ سالها تغييرات و فرسايش زمين خواهد بود . دره ستارگان و بخش وسيعي از قشم به عنوان ژئوپارك ارجينال در ميراث يونسكو به درج رسيده است . نظير دره ستارگان تنها در محدوده اي در آمريكا وجود دارد و در هيج جاي ديگر از قبيل آن پيدا نمي گردد . اين تنها يكي از زيباييهاي اين جزيره است . تنگه چاهكوه ، جزيره هنگام ، جزاير ناز ، جنگل حرا ، غار نمكدان و . . . همچنين مدل هاي ديگر از زيباييهاي قشم هستند . در واقع درصورتي‌كه اهل طبيعت گردي و گشت و گذار در دل آفرينش باشيد قشم شما را با زيباييهاي بي نظيري رو به رو عمل مي كند .

بهترين‌ زمان‌ براي سفر قشم كي‌است‌ ؟
قرار گيري قشم در قسمت جنوبي ايران و در ميان آب باعث شده تا هواي آن گرم و مرطوب باشد . اين گرما و رطوبت‌ در برخي موارد تا حدي بسيار مي توان كه تحمل هواي آن براي همه ميسر نيست و اگر به هواي گرم خو نداشته باشيد قطعا اذيت مي شويد . بنابراين تابستان تقريبا بدترين زمان سفر به قشم است و درست وارونه آن زمستان كه وفور از ناحيه هاي ديگر هوايي يخ دارند ، آب و هواي اين جزيره بسيار كش است . در صحيح بهترين روزگار سفر به قشم زمستان مي باشد و تورهاي گردشگري نيز بيشتر اين وقت را براي مسافرت انتخاب مي كنند؛ اما مهاجرت در تابستان نيز مزايايي خواهد داشت . چنانچه وارد خريد باشيد و بخواهيد مداوم در بازارها بچرخيد قادر خواهيد بود تابستان را براي سفر انتخاب بكنيد زيرا اولا تماما بازارچه ها و تاكسيها كولر دارند و از طرفي قيمت كالا به طريق چشم گيري كاهش مي يابد . هرچند توجه داشته باشيد براي خريد‌ از قشم و بيرون‌بردن آن به شهر‌هاي‌ ديگر مشكلات شكل داريد و در غير اين مانند بايستي هزينه اي جداگانه پرداخت كنيد . در مسافرت تابستاني به قشم با توجه به كم گرديدن حجم‌ گردشگران قيمت مسافرخانه ها و بليط‌ هم براي شما ارزان تر خواهد شد .

منبع:تور قشم


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۶:۵۲ توسط:گلبرگ موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :