گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي .

گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي

تور‌ بالي

تور بالي

جالب مي باشد بدانيد كه اين جزيره ديدني كه مساحتي بالغ بر ۵۶۲۰ كيلومتر چهارگوشه را پوشش‌ داده است ، از لحاظ آتش فشاني فعال‌ مي باشد‌ و خاك آن براي كشاورزي بسيار حاصل‌ خيز خواهد بود . طبيعت زيباي و شگفت انگيز بالي در كنار ساحل‌ها رويايي اش و البته توقفگاه لوكس و چشمنوازش ، انگيزه شده تا اين منطقه براي گردشگران به يكي از مهمترين مقصدها بدل شود . از جاذبه‌هاي گردشگري اساسي بالي مي قدرت به : پارك آبي ‏Waterbom Bali ، معبد ‏Besakih ‏‏ ، معبد ‏Uluwatu ‏‏‎ ، مزارع برنج‌ در منطقه‌ اوبود (‏Tegallalang Rice Terraces‏)‏‎ ، جنگل ميمون اوبود و . . . اشاره نمود و در اختتام شما در نمايندگي گلبرگ سير ، ميتوانيد متعدد ترين قيمت تور‌هاي‌ مختلف بالي را ديدن نماييد و امكانات آنها را با هم مقايسه كرده و سپس سمت رزرو تور درباره نظتان اقدام‌ بكنيد .

تورهاي بالي

شرايط اخذ ويزاي توريستي بالي
شما براي مسافرت با تور مسافرتي بالي مي بايستي ويزاي كشور اندونزي را گرفتن نماييد . يكي از اشكال ويزاي اندونزي ، ويزاي توريستي اندونزي شده است كه مشهور ترين و پر استفاده ترين ويزاي اين كشور بشمار مي رود‌. اين رواديد براي افرادي صادر مي شود كه به خواسته ديدار از بالي اندونزي و جاذبه‌هاي ارجينال و بي ‌نظير اين كشور ، در مقابل به گرفتن و صدور آن براي سفر به كشور اندونزي اقدام مي كنند . مقدار اعتبار وصول ويزاي توريستي اندونزي سه ماه ارزش دارد ، يعني به اين معنا كه پس از صادر گشتن ويزا شما 3 ماه فرصت داريد تا عاري مشكل وارد ديار اندونزي شويد . در خصوص زمان سكونت ويزاي توريستي بايد بگوييم كه ويزاي بالي مي ‌تواند 7 و 14 و يا 30 روز اعتبار داشته باشد؛ به اين صورت كه پس از وارد شدن به يكي از قلمرو هاي اندونزي شما تنها به تعداد روزهاي درج تبديل شده در ليبل پاسپورت مي ‌توانيد در اين كشور بمانيد و در صورت سكونت بيشتر ، دچار مشكل و غرامت در هنگام بيرون‌رفت از اندونزي خواهيد شد .

مدارك ضروري جهت صدور ويزاي الكترونيكي توريستي بالي
جهت صدور اين ويزا ، فرض خواهد بود مدارك زير‌ را به كارشناسان فروش آژانس‌ گلبرگ سير ارائه نماييد :

اسكن گذرنامه داراي 6 ماه اعتبار‌ 
اسكن تصوير پرسنلي زمينه سفيد
كارت ديجيتالي واكسن كرونا (حداقل دو دوز)
هزينه صدور ويزاي الكترونيكي توريستي بالي
زيبا فرستادن اين رواديد به صورت متداول كه 7 الي 10 وقت وابسته به كار اندونزي وقت بر خواهد بود ، به ازاي هر فرد 230 دلار آمريكا مي باشد . لازم به ذكر است كه نمايندگي مسافرتي گلبرگ سير ، اين رواديد را به حالت فوري 72 ساعت كاري اندونزي براي مسافران محترم اخذ مي نمايد و هزينه آن به ازاي هر نفر 350 دلار آمريكا مي باشد .

دريافت ويزا بالي

نرخ تور‌ بالي بر چه اساسي مشخص مي شود ؟
اصلي ترين مبحث براي برنامه ريزي تور بالي موضوع هزينه‌ و بودجه است . به طور همه گير قيمت تور‌ بالي بي‌نهايت بالاست و حتي به فاميلي بسياري از مملكت هاي اروپايي جزو تورهاي گران و عالي به حساب مي آيد . كشف كردن تور بالي قيمت مناسب كنار از هر چيزي به دو عامل حقيقي يعني زمان مسافرت و سطح كيفي مورد نظرتان مربوط مي گردد . به همين دليل غالبا تابستانها خصوصا مرداد و شهريور اشخاص كمتري تور بالي را انتخاب مي كنند و همين نيز در كاهش قيمت تورها موثر بوده است .
قيمت تور‌ بالي بستگي به عوامل گوناگون و مهمي داراست و به همين دليل نمي ‌توانيم به صورت كلي ارزش مشخصي را براي جال هاي بالي در نظر بگيريم و براي شما بيان‌ كنيم . به طور كلي نرخهاي تورهاي اين نظر ، دسته پرواز بالي ، فاصله پرواز‌ ، رزرو هتل در بالي ، خدماتي كه هتل بالي به شما مسافران پديدار مي ‌كند و مهمتر تاريخ و وقت مسافرت همه از عوامل اساسي قيمت تور‌ بالي هستند . براي اطلاع از قيمت تور بالي خوب ترين شيوه اين است به سايت گلبرگ سير مراجعه نمائيد و براي آگاهي از بها تورهاي مسافرتي اين نظر در كامپيوتر مبدا و مقصد جابجايي و تاريخ‌ را وارد كنيد و مظنه تورهاي اين مقصد را به هر شهرنشين كه مي‌ خواهيد را نظاره نماييد .

بها تور بالي


تور‌هاي‌ كم‌قيمت و لحظه آخري بالي
شما عزيزان براي خريد تورهاي ارزان و لحظه آخري بالي چند گزينش پيشگام خواهيد داشت ! اول اينكه مي ‌توانيد تور‌هاي‌ وقت آخري بالي را تهيه كنيد ، مانند در اكثر موارد وقتي تورهاي بالي از نگرش تعداد مسافر به حد اصل نمي ‌رسند و آفرهاي تلاطم انگيزي روي اين تورها عرضه مي شود و تور‌هاي‌ لحظه اخير بالي از جمله تورهاي ارزان بالي بشمار مي روند . انتخاب دوم شما اين خواهد شد كه براي معامله تور كم‌ارزش مظنه بالي انتخاب هتلها و پروازهاي ارزان بالي بوده است . مهمانسرا هاي 3 ستاره‌ بالي و مهمانخانه هاي 2 ستاره‌ بالي از جمله مسافرخانه هاي كم‌قيمت بالي بشمار مي روند و همچنين پروازهاي چارتري بالي هم در مقايسه با پروازهاي ديگر بسيار ارزانتر براي شما تماما مي‌ گردند .

تور‌ كم‌قيمت بالي

بنابراين براي خريد تور‌هاي‌ مناسب بالي بايد پريدن هاي چارتري بالي كه فراوان هم ارزان مي شوند را با مهمانخانه هاي ارزان بالي رزرو نماييد . انتخاب سوم شما براي تجربه تور ارزان بالي اين است كه در دوران هاي لوسيزن و كم گردشگر سفر كنيد . براي خريداري آفر تور بالي بايستي در هنگام هايي كه مسافر زيادي براي بالي نيست اقدام به مهاجرت نماييد؛ در فصلهايي مانند پاييز و زمستان پروازها و هتلهاي بالي تقريبا دوري‌گزيني مي شود و به همين علت مي ‌توانيد تورهاي ارزان قيمت بالي را براحتي تهيه بكنيد . انتخاب منتها براي خريداري تله كم‌بها بالي اين بوده است كه تور مورد نظرتان به اين نظر را از آژانس مسافرتي گلبرگ سير خريداري كنيد؛ شما با خريد از اين مجموعه مسافرتي در پيوسته به صرفه ترين حالت مقدور نقل‌مكان مي بكنيد و ايضاً مي توانيد از تماشاي اين‌سان جاذبههايي كه در طول سفرتان همگاني لذت ببريد .

خوب ترين زمان سفر به بالي
همان حالت كه مي دانيد ، نمايان كردن وقت مناسب براي سفر به هر مقصدي چه داخلي چه خارجي‌ ، بخش مهمترين بخش يك سفر گردشگري مي باشد . در خصوص بالي بايد بگوييم كه دو نوع شرايط آب و هوايي داراست . در فصل‌ خشك بالي كه بين ماههاي آوريل تا سپتامبر خواهد شد ، مهر اين جزيره را در بر مي شود كه در اين روزها ، هواي بالي گرم و لذت بخش است و سواحل بالي مملو از گردشگر مي گردد . گرماي فصل مرطوب بالي ، دست قدري از روزهاي خشك آن ندارد؛ اما در وقت نمدار بالي كه بين ماه‌هاي اكتبر تا مارس شد ، بالي يك روز‌ بدون‌ باران به خودش نمي ‌بيند و آسمان هر زمان ابري است و باران مي ‌بارد . در واقع اين بارش در اكثر موارد چند ساعت افزون‌تر طول نمي ‌كشد . در اين فصل ، بالي سرسبزتر و زيباتر‌از‌هميشه است؛ اما تحمل گرما و رطوبت باران در كنار هم ، باعث مي شود كه اين موقع سال گردشگران بالي كمتر شود .

سفر به بالي

كامل ترين هتل‌‌‌هاي‌ بالي براي سكونت 
مسافرخانه ها و اتراقگاه مناسب و بسيار خوب بالي عبارتند از :

استراحتگاه ساحلي سمينياك (يك استراحتگاه پنج ستاره با منظر اقيانوس آرام)
استراحتگاه ساحلي ساكالا (استراحتگاه خوب لوكس پسندان)
استراحتگاه ساحلي فيرمونت سانور (يكي از استراحتگاه‌هاي درجه­ يك ساحلي)
هتل آناتارا سميناك (يك هتل لوكس پنج ستاره)
هتل سوري‌ (يك هتل ويلايي زيباي پنج ستاره)
هتل فور سيزن (يكي ديگر از هتل ‌هاي پنج ستاره بالي)
هتل موليا ويلا (يك هتل چهار ستاره با خانه‌ييلاقي هاي لوكس)
هتل گرند حيات (ديگر هتل پنج ستاره‌ ساحلي بالي)
هتل اينتركانتيننتال ريزورت (يك مسافرخانه پنج ستاره‌ در قلب جنگل‌هاي گرمسيري بالي)
هتل فبري (يك هتل سه ستاره با امكانات رفاهي مناسب)
هتل پرامانا ‌واتو‌ كورونگ (يك هتل پنچ ستاره مجلل در دل طبيعت بالي)
هتل فونتانا (يك هتل چهار ستاره‌ مرتب در قلب‌ كوتا)
مهمانسرا گرند ‌پالاس سانور (يك هتل چهار ستاره مجهز در بين شهر)
هتل اودارا (يك هتل سه ستاره‌ در ساحل)
كلبه‌‌هاي‌ آناندا (اقامتگاهي ارزان در آفرينش بكر بالي)
توجه داشته باشيد كه در اين ليست بالا كوشش كرديم هم هتل‌هاي ارزان بالي را معرفي كنيم و هم هتل ‌هاي لوكس و گران را ! بنابراين دستتان كاملا باز است كه هر هتلي كه با سرمايه شما سازگاري بيشتري دارد را انتخاب كنيد و مربوط به سفر كل لذت را آزمايش كنيد .

هتلهاي بالي

راهنماي رزرو تورهاي بالي
خريد تور‌ بالي بهترين روش براي مسافرت به اين شهرهاي توريستي بالي است . با خريد آنلاين تور مسافرتي بالي مي توانيد تمامي مراحل سفرتان را در كمترين زمان و تنها با چند كليك انجام دهيد و در آخر نيز خدمات چيز نياز مانند ترانسفر فرودگاهي ، بيمه مسافرتي و . . . را نيز براي سفرتان رزرو بكنيد . براي خريد آنلاين وارد سايت شويد ، منبع سفر را معين كنيد و در ادامه مقياس مسافران و پايه پروازي (اكونومي كلاس ، بيزينس كلاس و فرست كلاس) را نيز وارد بكنيد و پس از گزينش تاريخ رفت و بازآيي و معلوم گرديدن بازه سفرتان جست و جو را بزنيد .

صفحه اي كه به آن وارد مي شويد همان جايي است كه شما قادر خواهيد بود تور‌ بالي ارزان را در هر هتل و با هر ايرلايني براي سفر خود خريد كنيد . در اين بخش تور‌هاي‌ بالي از ارزان به گران براي شما نمايش داده مي شود و مي توانيد نرخ هر كدام از گزينهها را با ايرلاينهاي متنوع داخلي و خارجي‌ نيز مقايسه و رويت بكنيد . همچنين فيلترهايي نظير مقياس ستارههاي مسافرخانه ، امتياز مسافران ، گونه مكان اقامتي (هتل ، بوتيك هتل ، هتل آپارتمان) ، هتلهاي زنجيره اي ، نرخ و محل مكاني قادر خواهيد بود جست و جو خود را دقيق تر نمائيد و بهترين تور بالي را براي مسافرت خودتان آنلاين بخريد .


منبع:تور بالي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۲:۴۳ توسط:گلبرگ موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :