گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي .

گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي

تور روسيه

درباره‌ تور روسيه

روسيه بزرگ ترين كشور جهان است به طوري كه گستردگي آن از سرزمينهاي شمالي آسيا‌ شروع‌ شده‌ و تا نزديكيهاي آلاسكا در آمريكا ادامه مي يابد ، اين ابرقدرت جهان ، نيز يكي از كشورهاي پر جمعيت و از جمله توريستي ترين و محبوب ترين مناطق‌ گردشگري در دنيا‌ نيز به شمار مي رود‌و سالانه‌ ميليونها توريست خارجي با تور‌ روسيه وارد شهر‌هاي‌ متفاوت آن مي شوند و فن توريسم نقش‌ بسيار‌ مهمي در درآمدزايي و پولي روسيه دارد و سالانه بالغ بر 30 ميليارد دلار از توسط اين صنعت وارد اقتصاد‌ اين كشور‌ مي شود ، روسيه به دليل‌ وسعتي كه دارد از تنوع‌ آبي و هوايي‌ بسياري برخوردار است و هوا در مناطق و شهرها و نواحي متفاوت اين كشور ، متفاوت شد و به همين دليل اين كشور در تمامي فصول سال پر از گردشگران خارجي‌ است و قدرت سفر به روسيه در جمع ماههاي سال وجود دارد ، از آنجايي كه روسيه در همسايگي ايران قرار داراست و از لحاظ سياسي روابط خوبي با دولت ايران دارد ، ويزاي توريستي اين مملكت براي شهروندان ايراني به آرامش و بي مراجعه به ايلچيگري صادر مي گردد و به همين علت در سالهاي آخرين اندازه گردشگران ايراني كه از روسيه بازديد مي كنند ، بسيار زياد شدن معلوم كرده شده .

تور‌ روسيه

 

براي شركت در پكيج روسيه بايد پاسپورت معتبر‌ با حداقل‌ اعتبار‌ 7 ماه ارائه دهيد و براي رزرو اين پكيج به صورت‌ آنلاين‌ و يا حضوري با بازديد به دفتر آژانس مي توانيد اقدام‌ دهيد ، لازم به ياد شده به دليل چارتر بودن پرواز و هتل امكان‌ كنسلي وجود ندارد و در صورت‌ كنسلي رخ پرداخت شده سوخت خواهد شد ، ازاين‌رو در زمان خريداري پكيج در انتخاب تاريخ ، مسافرخانه و پرواز خود دقت دهيد ، امكان رزرو پكيج با تعداد‌ روزهاي اقامت خيلي از با هماهنگي متخصص مربوطه نيز وجود دارد به اضافه در صورت لزوم و علاقه رزرو اتاق با نوزاد باز در هتل‌هاي‌ روسيه امكان پذير است و نرخ پكيج براي كودك زير‌ ۲ سال كم تر‌از‌2 ميليون تومان مي خواهد بود ، در حين توانايي اقساطي انجام‌دادن مبلغ پكيج وجود دارا است ولي نيمي از وجه كل را بايد در زمان خريد و يا ذخيره پرداخت نماييد .

 

تور‌هاي‌ روسيه

 

قيمت تور‌ روسيه

نرخ تور روسيه بسيار نزديك به صرفه است و با معامله يكي از پكيجهاي روسيه مي توانيد از شهرهاي ظاهر زيباي مانند مسكو ، سن پترزبورگ ، سوچي و يا كازان ويزيت بكنيد . شما به كمك آژانس گلبرگ سير با قيمتهاي شايسته مي توانيد پكيج روسيه را كه به مدت 9 وقت در دو شهر جوراجور آن برگزار مي گردد را رزرو كنيد و در بهترين هتلهاي 3 و 4 ستاره اقامت داشته باشيد . پروازي كه اين پكيج مسافرتي را انجام مي نمايد ، ماهان اير شده است و در حالت توجه در زمان رزرو تور‌ مي توانيد پرواز و هتلي خارج از پكيج تعيين دهيد . عوامل گوناگوني بر ارج تور روسيه تاثير مي ‌گذارند و قيمت‌ تله هاي اين مقصد را با توجه به ويژگي هاي مختلفي مي ‌توان ما قبل بيني كرد . يكي از موارد مهم تعداد روزهاي اتراق و البته فصلي خواهد شد كه در آن به روسيه سفر مي ‌كنيد . براي مثل خرجي كوچ به روسيه در دوران هاي باراني و موقعي كه خواهان سفر كمتر خواهد بود ، كاهش مي ‌يابد و در فصول خوش آب و هوا يا زمان برگزاري فستيوال‌هاي مهم ، بها جال هاي روسيه بيشتر تر خواهند شد . اندازه ديار هايي كه از آن‌ها ملاقات مي ‌كنيد هم روي قيمت ‌ها نتيجه‌بخش مي باشد و باز در بيشتر موارد تورهاي تركيبي روسيه زياد گران‌ تر براي شما همه مي گردد .

 

ارزش تور‌ روسيه

 

در ادامه قيمت تور‌هاي‌ روسيه به عوامل متفاوتي همچون رزرو هتل‌هاي همراه با وعده‌هاي غذايي ، بليط‌ هواپيما‌ ، نوع خدماتي كه ارائه مي ‌شود ، ترانسفر فرودگاهي براي رفت و برگشت ، بيمه مسافرتي ، تور ليدر فارسي زبان كاملا مسلط به زبان انگليسي ، گشت شهرنشين رايگان و پديدار سيمكارت و… بستگي داراست و شما مسافران محترم اين توانايي را داريد براي داشتن سفري ارزان‌ قيمت به اين كشور تورهاي لحظه اخير روسيه يا آفر تور روسيه را از وب‌سايت‌ گلبرگ سير خريداري نماييد . با دقت به همه اين حالات گفته مي شود ، از بابت‌ هزينه‌ سفر به روسيه تشويش نداشته باشيد ! زيرا‌ ما در نمايندگي گلبرگ سير سعي بر اين داريم تا با ارائه تورهاي روسيه ارزان قيمت شرايط را به گونه اي براي شما فراهم سازيم تا بتوانيد با پرداخت كمترين هزينه از همگي خدمات تور مسافرتي روسيه استفاده‌ كنيد و در نتيجه با خاطره اي به يادماندني از اين سرزمين خود برگرديد .

 

قيمت‌ تور روسيه

 

كارها پكيج مسافرتي روسيه گلبرگ سير‌

اخذ ويزاي توريستي روسيه

بليط رفت و برگشت‌ هواپيما

گشت‌هاي‌ شهري به همراه ناهار

ترانسفر فرودگاهي و بين شهري

بيمه مسافرتي

راهنماي فارسي زبان

رزرو هتل‌ و پرواز‌ خارج‌ از پكيج

سيم‌ كارت‌ اعتباري (در صورت نياز)

بهترين شهرهاي توريستي روسيه

پايتخت كشور روسيه ، مسكو يكي از بزرگترين شهرهاي جهان و از جذاب ترين شهرهاي توريستي است و جالب است بدانيد سفر‌ به روسيه حتما بايد‌ با ورود‌ به شهر مسكو آغاز‌ گردد و خروج‌ مسافر مي تواند از هر شهر‌ ديگري باشد . از ديگر شهرهاي زيبا‌ و توريستي روسيه مي توان به ناحيه ديدني سنت پترزبورگ و سوچي اشاره‌ كرد ، شهر مسكو در غرب روسيه راست شده است و سنت پترزبورگ با آن حدود 700 كيلومتر فاصله دارد .

 

تور‌هاي‌ روسيه

 

تور‌ روسيه ارزان و لحظه آخري

اگر ترجيح مي دهيد سفر كم مبلغ ‌تر و همراه به صرفه اي را داشته باشيد ، بايد به چند مطلب اساسي دقت كنيد‌ : اول اين كه فصل ‌هايي را انتخاب كنيد كه مقياس گردشگران كمتري به روسيه سفر‌ ميكنند؛ حالت آب و هواي روسيه در اين مورد نقش‌ موثري ايفا مي ‌كند و در فصول كم گردشگر اين مملكت مي توانيد ارزرانترين تور‌هاي‌ دقيقه نودي را رزرو كنيد . ضمنا بازه زماني‌‌‌هايي‌ همچون تعطيلات سال نوي ميلادي يا عيد نوروز ، تعداد‌ متقاضيان سفر‌ و باطبع آن ، قيمت ‌هاي تور‌ روسيه افزايش‌ مي ‌يابد . نكته‌ مهم‌ ديگر اين مي باشد كه دور تورهاي تركيبي را خط بكشيد؛ وقتي قرار بود از چند شهر توريستي بازديد كنيد ، هزينه‌‌‌هايتان‌ به شدت‌ بالا‌ مي رود‌و موضوع بعدي مدت‌ زمان اقامت شماست كه در صورت قدرت ، پكيج ‌هايي را گلچين كنيد كه شامل تعداد روزهاي كمتري مي ‌باشند .

 

تور روسيه ارزان

 

اين را هم هميشه به ياد داشته باشيد دايماً مفت ‌ترين ارزش تور روسيه نمي ‌تواند انگيزه بر بهتر بودن آن پكيج مسافرتي باشد ، بعضي از نمايندگي ‌هاي هواپيمايي با ارائه تور ارزان ‌تر و بي وضعيت كيفي تنها باعث هدر رفتن پول و زمان شما مي‌ گردند ، بنابراين هميشه هوشمندانه اقدام دهيد و در آخر مجموعه مسافرتي گلبرگ سير در بالاي همين صفحه ارزش مختلفي براي تور‌‌هاي‌ اين مقصد را خدمت شما ارائه كرده‌ مي باشد تا با توجه به بودجه مورد نظرتان ، بهترين انتخاب‌ تور نسبت به بودجه خويش را داشته باشيد .

 

 

گزينه آينده ارزان ترين تور مسافرتي ، تور لحظه اخير روسيه است كه در درست همان تور‌ ارزان قيمت روسيه خواهد بود گرچه كيفيت خاصي هم دارد ! چرا كه به تور‌هاي‌ دقيقه 90 هم شناخته مي گردند اما براي كشف كردن چنين تور‌ها‌ حتما بايد تا نزديك شدن به زمان حركت كمي صبر كنيد . آژانس ‌هايي كه پرش ها را چارتر كرده باشند در صورتي كه وسعت مسافران پايان نشود ، پرواز‌ را با قيمت زيرين تري به مسافران با آفرهاي ويژه ‌اي ارائه مي ‌دهند . حتماً اين در صورتي است كه تمامي موارد لازم ، مانند ويزا توريستي روسيه ، در دستتان بوده است . به صورت كلي اگر هميشه آماده سفر هستيد ، حواستان به آفرهايي كه آژانس هواپيمايي گلبرگ بيزار در تاريخ هاي پهلو پرواز يا فصول كم گردشگر عرضه مي ‌دهند ، باشيد و از اين فراغت ‌استثنايي نهايت بهره را ببريد .

 

آفر تور‌ روسيه

 

تفريحات مهيج و جاذبههاي گردشگري در روسيه

يكي از زيبا ترين تفريحات در سفر به روسيه ، كوهنوردي در كوهستان البروس است كه البته كمي به مهارت نياز دارد . همچنين مي توانيد در آبهاي شفاف و كريستالي معدن سنگ رخام روسيه در فاصله 5 ساعتي از سن پترزبورگ شيرجه بزنيد و شنا دهيد و به اوج اضطراب برسيد ، يكي از تفريحات هيجان‌انگيز ، مرواريدجويي يخي در درياچه بايكال است كه تنها در روسيه قادر خواهيد بود آن را تجربه كردن بكنيد . تفريحات ديگري نمونه رفتينگ ، راهپيمايي و طبيعت گردي و كمپاني در جشن هاي روسيه را نيز مي توانيد امتحان بكنيد و هجرت به ياد ماندني و ياد انگيزي را براي خود عدد بزنيد .

 

سفر به روسيه

 

از جمله مهمترين جاذبه‌هاي‌ گردشگري و طبيعي روسيه مي توان به درياچه بايكال به عنوان عميق ترين درياچه جهان و جزيره اولخون در اين درياچه ، جزاير سولوكي در شمال غربي روسيه ، بناي يادبود‌ فتح فضا‌ ، برج‌ مخابراتي اوستانكينو ، آسمان خراش‌هاي‌ استالين و نيز مترو مسكو و كاخ زمستانه ، كليساي جامع كازان ، كليساي جامع اسحاق و كاخ پترگوف گفته كرد .

 

بهترين‌ زمان سفر‌ به روسيه

از آنجاييكه آب و هواي روسيه در تابستان معتدل و فراوان دلپذير مي باشد ، در اين زمان اندازه توريستهاي خارجي در شهر‌هاي‌ مختلف‌ اين كشور بيشتر است‌ و همانطور كه مي دانيد بخش بزرگي از روسيه به انگيزه آب و هواي يخ و نزديكي به قطب‌ در بيشتر ماههاي سال سرد و يخبندان است و امكان سفر‌ به آنها اصلا وجود ندارد مگر براي افراد ماجراجو ، اگر‌ به دنبال‌ پكيجهاي ارزان روسيه هستيد بهتر است كه سرماي زمستان را به روان بخريد و در يكي از تورهاي زمستاني روسيه شركت كنيد و با هزينههاي بسيار كم به اين ديار زيبا سفر بكنيد ، باآنكه چهره شهرهاي روسي در فصل‌ زمستان بسيار‌ زيبا‌ است ولي بايد اين را نيز بدانيد كه سرماي سختي‌ در انتظار شما خواهد شد و اگر سرمايي هستيد بهتر شده است كه با كمي هزينه‌ بيشتر‌ فصل گرم به روسيه سفر بكنيد .

 

بهترين‌ زمان سفر‌ به روسيه

 

راهنماي رزرو تورهاي روسيه

فروش تور روسيه زيباترين روش براي سفر به اين شهرهاي توريستي روسيه خواهد بود . با خريد آنلاين تور روسيه مي‌توانيد‌ تمامي مراحل‌ سفرتان را در كمترين زمان و تنها با چند كليك انجام دهيد و در آخر‌ همچنين خدمات مورد‌ نياز مانند‌ ترانسفر فرودگاهي ، بيمه مسافرتي و . . . را نيز براي سفرتان رزرو‌ كنيد‌ . براي خريد آنلاين‌ تور روسيه وارد سايت شويد ، مبدا سفر‌ را مشخص‌ كنيد‌ و در ادامه تعداد‌ مسافران و كلاس پروازي (اكونومي كلاس ، بيزينس كلاس‌ و فرست كلاس) را نيز وارد كنيد و پس از انتخاب تاريخ رفت و برگشت و مشخص شدن بازه سفرتان جست و جو را بزنيد .

 

 

صفحه‌ اي كه به آن وارد مي شويد همان جايي خواهد بود كه شما مي توانيد تور‌ روسيه ارزان را در هر هتل و با هر ايرلايني براي مسافرت خود خريداري‌ كنيد . در اين بخش تورهاي روسيه از ارزان به گران‌ براي شما ارائه داده مي شود و مي‌توانيد‌ نرخ هر كداميك از گزينهها را با ايرلاينهاي متعدد داخلي‌ و خارجي‌ همچنين مقايسه و ديدن دهيد . همچنين فيلتر‌هايي‌ نظير اندازه ستارههاي هتل ، امتياز‌ مسافران ، نوع مكان اقامتي (هتل ، بوتيك‌ هتل ، هتل‌ آپارتمان) ، هتلهاي زنجيره اي ، ارزش و موقعيت مكاني مي‌توانيد‌ جست و جو خودش را دقيق تر كنيد و بهترين تور روسيه را براي سفر خود آنلاين بخريد .

منبع : تور روسيه


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۰:۳۰ توسط:گلبرگ موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :