گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي .

گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي

تور‌ برزيل

 

تور برزيل

براي سفر به برزيل هم مي توانيد شخصي مبادرت كنيد و هم با تورهاي مسافرتي همراه باشيد . اگرچه اين مساله را هم بايد در نظر بگيريد كه سفر به برزيل سياحت ارزاني نخواهد بود و درصورتي‌كه براي دفعه اول لازم داريد اين سفر را تجربه كنيد ، بهترين و موجه ترين جاده انتخاب تور مسافرتي است . در سفر با تور برزيل مجموعاً جسم از قبل مشخص است و همه هزينههاي اصلي ابتداي مسافرت پرداخت مي گردد و ديگر ترس اي بابت جايگاه اقامت و يا پس‌انداز بليط طياره نخواهيد داشت . همين حالت بيمه سفر كه از الزامات كوچ هاي ظاهري مي باشد نيز روي پكيج تور‌ ملاحظه شده مي باشد .

دانسته‌ها ضروري برزيل
زبان رسمي‌ : پرتغالي
دين‌ رسمي : كاتوليك
اختلاف زماني‌ نسبت‌ به ايران : 7 : 30 - ساعت البته در بعضي مناطق اين اختلاف تا 9 : 30 - همان مي رسد .
واحد‌ پول : رئال
كد سرزمين : 55+
امداد و نجات : 911
پليس : 190
آتشنشاني : 193
فوريتهاي طبابت : 192
برق شهري : 220 ولت و 60 هرتز

شرايط اخذ ويزاي برزيل
شما براي دريافت ويزاي برزيل به اصلاً عنوان نمي توانيد بصورت تكي اقدام بكنيد و مي بايستي در قالب تورهاي گروهي مبادرت به اخذ ويزاي برزيل كنيد . دولت مالي مورد نياز ويزاي برزيل براي هر نفر بايد 50 , 000 , 000 تومان باشد و هم تمامي مراحل ويزاي برزيل از شبيه فرستادن مدارك و تكميل فرم به چهره آنلاين انجام مي گردد و شما با ورود دريافتي پرتال مورد كامنت ايلچيگري ، بايست براي انگشت نگاري و تصوير برداري به سفارت برزيل مراجعه بكنيد . ويزاي برزيل در مدت زمان ۷ روزه‌ صادر مي گردد و براي ۳ ماه نيز اعتبار دارد . مواردي كه در ادامه به شما نام مي بريم ، موافق اطلاعات دريافتي از سفارت برزيل در ايران است و بهتر شده براي دريافت ويزاي برزيل اين چگونگي را داشته باشيد تا مخارج و زمان خود را تلف نكنيد ! چگونگي گرفتن ويزاي برزيل به شرح زير است :

۱ . اقدام در تمپليت تور گروهي برزيل : ويزاي برزيل فقط در تمپليت تور‌هاي‌ گروهي اقدام مي ‌شود؛ مقصود از اقدام به مانند تور‌ گروهي اين است كه درخواست ويزاي شما از سوي آژانس ‌هاي مسافرتي و يا كارگزاران تور‌ برزيل براي ايلچيگري ارسال خواهد شد و كارهاي هجرت شما را آزانس مربوطه براي شما اعمال مي دهند .

۲ . تمكن مالي : تمكن مالي ويزاي برزيل براي هر نفر بايد مبلغي ميان 50 , 000 , 000 تومن تا 70 , 000 , 000 تومان خواهد بود كه تمكن مالي ويزاي برزيل بايد برطبق دلار و يا رئال برزيل صادر شود و با مدير شعبه صادر كننده به مهر و امضا برسد .

۳ . سياحت حساب : منظور از گردش حساب ويزاي برزيل ، مقادير ورودي و درگاه هاي خروجي به حساب نخواهد بود و فقط تعداد تراكنشات ارزش دارا است و اينكه هرچه اندازه تراكنشات حساب شما بيشتر مي بود ، شانس بسياري براي اخذ ويزا خواهيد داشت . ضمنا گردش آمار ويزاي برزيل بايد براي ۶ ماه پايان گردد .


ويزاي تور‌ برزيل

نرخ تور‌ برزيل
قيمت تور برزيل كم‌قيمت نيست ، اما با اين حال سفري غير قابل دسترس هم نيست . طبيعتا اگر در موعد هاي كم توريست سفر كنيد مي توانيد تور را با نرخ پايين تري تهيه نمائيد و همين طور شانس بدست‌آوردن جال برزيل لحظه اخير براي تان بيشتر خواهد بود . در مجموع مخارج هاي تور‌ برزيل از قبل مشخص است و فزون‌ترين ميزان آن هم به خرج هتل‌ و بليت‌ رفت و برگشت مربوط مي گردد . درصورتي‌كه مي خواهيد تور برزيل ارزان نصيب تان گردد ، الزاماً بايد از برخي صورتحساب ها چشم پوشي دهيد . مثلا به دنبال پروازهاي ارزان تر باشيد و همين طور بليت‌ تان را اكونومي رزرو كنيد . بليتهاي بيزنس كلاس و فرست كلاس به ترتيب بليتهاي پرهزينه تري هستند . اين موضوع در مورد مسافرخانه ها هم به همين سيما است و گلچين مهمانخانه هاي پنج ستاره‌ و لاكچري شما را از تور‌ برزيل ارزان دور مي بكند . البته يكي از علتهاي گران بودن اين تور‌ اين است كه پرواز‌ مستقيمي از تهران به برزيل انجام نمي گيرد و براي سفر مجبور خواهيد بود در كشورهايي مثل امارات ، تركيه ، سوئيس ، قطر و يا آلمان و . . . وقفه داشته و سپس با پرواز‌ ديگري راهي برزيل شويد كه همين سوژه سبب مي شود خرج هاي پروازتان گران تر شود .

ارزش تور‌ برزيل

تورهاي كم‌ارزش و وقت اخير برزيل
شما عزيزان براي خريد تورهاي ارزان و حين آخري برزيل چند انتخاب قبل رو خواهيد داشت ! اول اينكه مي ‌توانيد تورهاي لحظه اخير برزيل را ترتيب نماييد ، مانند اكثراً وقتي تورهاي برزيل از لحاظ تعداد مسافر به حد نصاب نمي ‌رسند و آفرهاي هيجان انگيزي روي اين جال ها پديدار خواهد شد و تور‌هاي‌ لحظه آخري برزيل از جمله تورهاي ارزان بشمار مي روند . گزينش دوم شما اين شده كه براي خريد تور ارزان قيمت اين مقصد انتخاب مسافرخانه هاي ارزان و پروازهاي مناسب اين منظور بوده است . هتل‌هاي‌ 3 ستاره‌ و هتلهاي 2 ستاره برزيل از جمله مسافرخانه هاي كم‌بها قيمت اين مقصد بشمار مي طريقه . همچنين پروازهاي چارتري برزيل هم در قياس با پروازهاي ديگر خيلي ارزانتر براي شما تمام مي‌ شوند .

تور برزيل ارزان


بدين‌لحاظ براي خريد تورهاي ارزان‌ بها برزيل بايست پروازهاي چارتري كه بسيار هم كم‌بها مي شوند را با مسافرخانه هاي كم‌ارزش برزيل رزرو دهيد . انتخاب سوم شما براي تجربه تور ارزان اين خواهد شد كه در وقت هاي لوسيزن و كم گردشگر سفر كنيد . براي خريداري آفر تور‌ برزيل الزاماً بايد در فصلهايي كه مسافر زيادي براي اين سرزمين هلاك اقدام به سفر نماييد؛ در فصلهايي كم گردشگر پروازها و هتلهاي اين قصد تقريبا دوري‌گزيني مي شود و به همين علت مي ‌توانيد تور‌هاي‌ ارزان برزيل را براحتي خريداري دهيد . انتخاب آخر براي معامله تور ارزان اين است كه تور‌ مورد نظرتان به اين مقصد را از نمايندگي مسافرتي گلبرگ سير خريداري كنيد؛ شما با خريد از اين مجموعه مسافرتي در مقرون به صرفه ترين حالت ممكن سفر مي نمائيد و همچنين مي توانيد از تماشاي اين‌سان جاذبههايي كه در طول سفرتان كلي لذت ببريد .

خوب ترين تايم سفر به برزيل
برزيل از تماشا آب و سماوي به بخشهاي مختلفي توزيع مي توان . در تعدادي مناطق به سبب همجواري با بحر آسماني گرم و شرجي دارد ولي در ناحيه‌ها مركزي هوا كامل تر گرم و خشك خواهد شد . همين طور نيز در جزء هايي از آن منطقه‌ها كوهستاني ديده مي شود كه فلكي خنك تر دارد . به طور فراگير وافراً شهرستان هاي برزيل دو فصل دارد كه يكي شامل فصل گرم و خشك و ديگري شامل فصل باراني مي شود . بي‌ترديد در جنوب ديار نواحي چهار دوران هم ديده خواهد بود . در نهايت الزاماً بايد بگويم بهترين تايم براي سفر به برزيل اواسط زمستان تا اواسط بهار است .

سفر به برزيل

فرودگاههاي مهم و بين المللي برزيل
برزيل 34 فرودگاه بين المللي دارد كه در شهرهاي مختلف آن قرار دارند و تنها يكي از آنها تعطيل مي شود بوده است . مهم ترين آنها دو فرودگاه ميان المللي برازيليا و فرودگاه بين‌المللي ريو دوژانيرو گاليائو هستند .


فرودگاه بين‌ المللي برازيليا | Brasília International Airport
اين فرودگاه بين المللي در پايتخت برزيل يعني برزيليا قرار داراست . فرودگاه با طول باند 3300 متر ، به قيافه مسافربري و ارتشي به بسياري از مناطق جهان پرواز مستقيم دارد .

فرودگاه بين‌ ‌المللي ريو‌ دوژانيرو گاليائو | Rio de Janeiro/Galeão International Airport
فرودگاه ريودوژانيرو از ديگر فرودگاههاي مهم اين ديار مي باشد كه در شهر ريودوژانيرو دارالملك قديم برزيل واقع شده است . اين فرودگاه هم كاربري نظامي و هم كاربري مسافربري دارد .

مهمترين فستيوالهاي برزيل
برزيل به جز فوتبال به فستيوالها و كارنوال هايش نيز بسيار معروف خواهد بود . جشنهايي همگاني به موقعيت هاي مختص كه در برزن و خيابان ديار برگزار مي شود و حتي برخي از آنها چند روز طول مي كشد . اين فستيوالها يكي از جاذبههاي فرهنگي و توريستي و همين صورت بخشي از مراسم و رسوم مردم برزيل هستند . سالانه عوام زيادي سفرهاي خود را طوري طرح ريزي مي كنند تا بتوانند حداقل يكي از اين كارناوالها را از نزديك ببينند .

كارنوال ريو | Rio Carnaval
فستيوال‌ سائوپائولو | Sao Paulo Festival
سيريو دو نازاره | Cirio de nazare
فستا جونينا | Festa Junina
لاواژم دو بونفيم | Lavagem do Bonfim
برزيل سابور | Brasil Sabor
فستا دو پيائو | Festa do Peão
فستيوال‌ دو لمانژا | De Lemanja
فستيوال فولكلور پارينتينز | Parintins Folklore Festiva


جشنواره هاي برزيل

راهنماي ذخيره تور‌هاي‌ برزيل
خريداري تور برزيل تاپ ترين روند براي سفر به اين ولايت هاي توريستي برزيل بوده است . با معامله آنلاين تور‌ اين مملكت مي توانيد تمامي گام ها سفرتان را در كمترين زمان و تنها با چند كليك ادا دهيد و در آخر نيز خدمات مناسبت نياز همانند ترانسفر فرودگاهي ، بيمه مسافرتي و . . . را نيز براي سفرتان رزرو كنيد . براي خريد در اينترنت تور‌ اين مقصد وارد سايت شويد ، مبدا سفر را مشخص كنيد و در امتداد مقياس مسافران و كلاس پروازي (اكونومي كلاس‌ ، بيزينس كلاس و فرست كلاس) را ايضاً وارد دهيد و پس از تعيين وقايع رفت و برگشت و مشخص شدن بازه سفرتان جست و جو را بزنيد .

صفحه‌ اي كه به آن وارد مي شويد همان جايي خواهد بود كه شما قادر خواهيد بود تور برزيل ارزان را در هر مهمانسرا و با هر ايرلايني براي سفر‌ خود معامله كنيد . در اين بخش تورهاي مسافرتي برزيل از ارزان به گران براي شما ارائه داده خواهد بود و قادر خواهيد بود قيمت هر وسيله از گزينهها را با ايرلاينهاي مختلف داخلي و خارجي‌ نيز مقايسه و مشاهده نماييد . همچنين صافي هايي مشابه تعداد ستاره‌هاي‌ هتل ، امتياز مسافران ، نوع مسكن اقامتي (هتل ، بوتيك هتل ، هتل آپارتمان) ، هتلهاي زنجيره اي ، ارزش و جايگاه مكاني مي توانيد جست و جو خود را دقيق تر كنيد و بهترين تور برزيل را براي سفر خود اينترنتي بخريد .

 

منبع:تور برزيل


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۳۶:۵۴ توسط:گلبرگ موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :