گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي .

گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي

تور سيشل

  
تور‌ سيشل
 
درصورتي‌كه سفركننده تور سيشل هستيد ، مي توانيد از جذب هاي خيره كننده و چشم نواز بسياري ديدن كنيد كه البته بيشترين جذبه اين كشور جزاير بي همانند و منحصر به فرد آن مي است ، در واقع مي توان نقل كرد با ورود به اين كشور مي توانيد 100 جزيره كوچك و سخت مرجاني اما خيلي جالب و خارق العاده را مشاهده كنيد و با دنيايي از لذت و نشاط روبرو شويد . جالب خواهد بود بدانيد كه جزيرههاي بي تعداد سيشل كه به كناره‌ها شرقي قاره آفريقا بسيار نزديك بوده است دو دسته جزيره مرجاني و گرانيتي مي باشند كه هرچند بيشتر آنها گرانيتي اند و تنها ميزان كمي از آنها جزيره مرجاني مي باشند و در ضمن از جمله اين جزيرههاي خوشگل و افسانه اي مي كارآيي به جزيره ماهه ، جزيره لاديگ و جزيره پراسلين اشاره نمود كه حتما در تور سيشل از آنها ديدن نمائيد و حتي چند شبي را در آنها اقامت نمائيد تا با دنياي جديدي از زيبايي و شگفتي روبرو شويد .
 
تورهاي سيشل
 
دانسته‌ها مهم و ضروري سيشل
زبان ‌هاي اصلي : فرانسه ، انگليسي و زبان كرئول سيشلي
واحد پول‌ : روپيه سيشل (SCR)
پايتخت‌ : ويكتوريا
برق : از نوع‌ G با240 ولت و 50 هرتز
كد كشور : 248+
شماره‌‌هاي‌ ضروري :
پليس (موارد اضطراري) : 999
اورژانس : 151
فرق ساعت با تهران : سيشل نيم ساعت از تهران عقب‌ ‌تر‌ است‌ .
فرودگاه‌هاي بين‌‌ المللي : فرودگاه بين‌ ‌المللي سيشل با كد ياتا (SEZ)
 
 
آيا براي سفر به سيشل نياز به اخذ ويزا داريم ؟
يكي از جمعيت الجزاير زيباي اقيانوس هند سيشل عنوان دارد كه ساحل زيباي آن با شن ‌هاي سپيد ، ماء نيلي رنگ دريا هند و درختان درخت‌خرما روييده در اين جزيره ، آن را به بهشتي در دل نواحي استوايي تحول كرده است . جالب است كه بدانيد براي ورود به اين شهر به ويزا نياز نداريد و فقط كافيست بليط خود را تهيه كرده و هتل را از آزانس گلبرگ سير رزرو دهيد تا براحتي مهاجرت خودشان را به سيشل ابتدا كنيد . صحيح هنگامي كه شما به فرودگاه سيشل مي وصول در گذرنامه شما يك مودت ثبت خواهد شد كه در واقع اين لطف مجوز دخول شما به باشگاه الجزاير سيشل خواهد بود و طبق قوانين اين مجوز ، شما ميتوانيد 90 زمان در اين جزيره اقامت داشته باشيد و از زيبايي ‌هاي اين بهشت استوايي نهايت لذت را ببريد . در ضمن‌ مهم شده بدانيد كه كشور ايران به سيشل پريدن مستقيم ندارد به همين دليل بايد از ايران به كشور‌ ديگري برويد و آن وقت با پرواز ديگر به جزاير سيشل برسيد ، بنابراين بايست در نظر داشته باشيد كه براي ورود به كشورهايي كه پرواز صاف به سيشل را دارند ، نياز به گرفتن رواديد هست يا خير .
 
اخذ ويزاي سيشل
 
آژانس‌ مسافرتي گلبرگ سير به عنوان يكي از معتبرترين مراكز اخذ ويزا در صنعت گردشگري آشنا خواهد بود به شما امداد خواهد كرد تا با طي عمل كردن راحت ‌ترين جاده و با پرداخت كمترين مخارج بتوانيد ويزاي هر كشوري را كه مي‌ خواهيد به آن سفر كنيد را داشته باشيد . براي محتوي بيشتر در زمينه‌‌ قيمت ويزا و دسته ويزاي توريستي ، ويزاي انفرادي ، ويزاي گروهي ، ويزاي تحصيلي ، ويزاي وابسته به كار ، ويزاي جاري و . . . با همكاران ما مجموعه مسافرتي گلبرگ نفور تماس حاصل نماييد .
 
بها تور سيشل
هزينه تورهاي مسافرتي علي‌الخصوص در مسيرهاي خارجي جفت سيشل فاكتورهاي متفاوتي را در برمي ‌گيرد كه اكثر مسافران در موقع آن ‌ها اطلاعات كافي ندارند . مطلوب گونه مهمانخانه محل توقف ، دسته ايرلاين ، پايه پروازي ، وقت سكنا ، روزگار مسافرت و… قيمت تور‌ سيشل شما دستخوش تغييراتي مي كند . اما توجه داشته باشيد مسيرهايي كه ويزا مي ‌خواهند همچنين هزينه ‌اي را بر نرخ اين تور اضافه خواهد كرد و ولي براي تور مسافرتي سيشل لزومي به دريافت ويزا نيست و در واقع جواز ورود مسافران در فرودگاه مقصد در گذرنامه‌ها درج خواهد بود . البته در مورد هزينه تفريحات گردشگري ، مخارج هاي غذاي خارج از تور‌ ، رفت و آمدها يا ترانسفرهاي دريايي و زميني ، خريدها ، لوكيشن يا وضعيت دسترسي هتل تا حدود اضافي مي ‌توانند علاوه بر هزينه اصلي تور كشيده‌شده به زياد شدن نرخ تور‌ سيشل شما مسافران محترم بشوند .
 
قيمت تور سيشل
 
 
خدمات تور سيشل گلبرگ سير‌
گرفتن ويزا سيشل در كمترين‌ زمان ممكن
خريد بليط‌ رفت و برگشت‌ هواپيما‌
ترانسفر فرودگاهي براي رفت و برگشت به صورت‌ كاملا مجاني
بيمه مسافرتي
تور ليدر فارسي زبان كاملا مسلط
انتخاب هتل و پرواز دلخواه خارج‌ از پكيج تور سيشل
گشت شهري‌ مجاني
عرضه سيمكارت
رزرو‌ هتلهاي بسيار عالي‌ همراه با صبحانه مجاني
 
 
تورهاي كم‌قيمت و لحظه آخري‌ سيشل
شما عزيزان براي خريد تورهاي ارزان و وقت اخير سيشل چند انتخاب مقدم خواهيد داشت ! ابتدا اينكه مي ‌توانيد تورهاي لحظه اخير سيشل را تهيه دهيد ، مانند اكثراً وقتي تورهاي سيشل از نگرش اندازه سفركننده به حد مرجع نمي ‌رسند و آفرهاي هيجان انگيزي روي اين تورها ارائه مي شود و تور‌هاي‌ لحظه آخري سيشل از جمله تورهاي كم‌قيمت سيشل بشمار مي روند . انتخاب دوم شما اين است كه براي خريداري تور‌ ارزان قيمت سيشل گزينش هتلهاي ارزان و پروازهاي ارزان اين مقصد بوده است . مسافرخانه هاي 3 ستاره و هتلهاي 2 ستاره سيشل از جمله مسافرخانه هاي ارزان نرخ اين مقصد بشمار مي روند . همچنين پروازهاي چارتري سيشل هم در مقابله با پرواز‌هاي‌ ديگر زياد ارزانتر براي شما تمام مي‌ شوند .
 
تور سيشل كم‌قيمت
 
بنابراين براي خريد تورهاي ارزان قيمت سيشل الزاماً بايد پروازهاي چارتري كه بسيار هم ارزان مي گردند را با هتل‌هاي‌ كم‌قيمت سيشل ذخيره نماييد . انتخاب سوم شما براي تجربه‌ تور‌ كم‌قيمت اين است كه در فصلهاي لوسيزن و كم گردشگر سفر كنيد . براي خريد آفر تور‌ سيشل بايد در فصلهايي كه سفركننده زيادي براي اين كشور نخواهد بود اقدام به عزيمت نماييد؛ در نوبت هايي كم گردشگر پروازها و مهمانخانه هاي اين مقصد كم و بيش خلوت‌ مي شود و به همين دليل مي ‌توانيد تورهاي ارزان سيشل را براحتي خريداري كنيد . انتخاب آخر براي معامله تور ارزان اين است كه تور وضع نظرتان به اين مقصد را از نمايندگي مسافرتي گلبرگ سير خريد كنيد؛ شما با خريد از اين مجموعه مسافرتي در پيوسته به فايده ترين وضع ممكن جابجايي مي بكنيد و همچنين قادر خواهيد بود از تماشاي چنين جاذبه‌هايي‌ كه در طول سفرتان كلي لذت ببريد .
 
تور سيشل ارزان‌ قيمت‌
 
بهترين تايم سفر‌ با تور‌ سيشل
شما مسافران عزيز در هر بازه هنگامي از سال كه به سيشل سفر كنيد اين ديار و جزيرههاي بي شمار آن پر از گردشگر و افراد راغب به تفريحات آبي و آفتاب ملايم سواحل طلايي و رويايي است . از اين رو نيز مي توان نقل كرد در هيچ زماني اين كشور خالي از گردشگر و توريست نخواهد شد پس با خيالي آسوده به اين سرزمين‌ مسافرت نمائيد و از تعطيلات لذت بخش خود سهم ببريد . اما اگر دوست داريد تا در بهترين و مطلوب ترين وضعيت آب و هوايي به سيشل سفر كنيد مي توانيد در بين ماههاي خرداد تا تير‌ سفر خود را آغاز بكنيد و البته نا گفته نماند كه براي بهره بردن از سفرهاي ارزان به سيشل قادر خواهيد بود در ميان ماههاي ارديبهشت و مهرباني به اين سرزمين بي مثل و منحصر به فرد سفر كنيد .
 
سف ربه سيشل
 
 
راهنماي رزرو تور‌هاي‌ سيشل
خريد تور سيشل بهترين راه براي سفر به اين ديار هاي توريستي سيشل است . با خريد در اينترنت تور‌ سيشل مي توانيد تمامي مرحله‌ها سفرتان را در مقدار كم زمان و تنها با چند كليك اجرا دهيد و در آخر همان خدمات‌ مناسبت ضرورت مثل ترانسفر فرودگاهي ، بيمه مسافرتي و . . . را نيز براي سفرتان پس‌انداز نمائيد . براي خريد اينترنتي تور‌ اين مقصد وارد وب سايت شويد ، مبدا سياحت را مشخص نمائيد و در ادامه تعداد مسافران و كلاس پروازي (اكونومي كلاس ، بيزينس كلاس و فرست كلاس) را نيز وارد كنيد و پس از انتخاب تاريخ‌ رفت و بازگشت و واضح شدن بازه سفرتان جست‌ و جو را بزنيد .
 
صفحه اي كه به آن وارد مي شويد همان جايي است كه شما مي توانيد تور‌ سيشل ارزان را در هر هتل و با هر ايرلايني براي سفر خود خريداري كنيد . در اين جزء تور‌هاي‌ مسافرتي سيشل از ارزان به گزاف براي شما نمايش داده مي شود و قادر خواهيد بود قيمت هر كدام از گزينهها را با ايرلاينهاي گوناگون داخلي و خارجي‌ نيز مقايسه و مشاهده دهيد . همچنين فيلترهايي شبيه ميزان ستارههاي مسافرخانه ، امتياز مسافران ، دسته مكان اقامتي (هتل ، بوتيك‌ هتل ، مهمانسرا آپارتمان) ، هتلهاي زنجيره اي ، مظنه و موقعيت مكاني مي توانيد جست و جو خود را دقيق تر كنيد و زيباترين تور‌ سيشل را براي سفر خود آنلاين خريد كنيد .
 
 
منبع :تور سيشل

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۴:۳۷ توسط:گلبرگ موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :