گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي .

گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي

تور استانبول

 

درمورد تور استانبول
 
استانبول از شهرهاي بسيار معروف و مهم مملكت تركيه بشمار مي رود‌كه در شمال مغرب ايران قرار گرفته است . قرارگيري اين ناحيه در منطقه خاورميانه ، باعث شده آثار‌ تاريخي متنوعي در اين شهر به چشمتان بخورد . استانبول شهرنشين روي شبه جزيره مثلثي مركز آسيا‌ و اروپاست كه شاهد اتفاقات كهن متنوعي از وقت باستان تا حال حاضر مي باشد ، به صورتي كه گاهي تاريخش به عنوان بخشي از امپراتوري ايران با سرزمين ما هم گره خورده است . استانبول همان قستنطنيه يا بيزانس گذشته شده است كه جزئي از دو امپراتوري مهم بيزانس و عثماني خواهد شد . به علت همين قدمت است كه تنوعي از آثار فرهنگي و باستاني را در اين آبادي مي ‌توانيد ببينيد و درياي مرمره و سياه دو درياي نزديك استانبول است ، بنابراين استانبول شهري ساحلي بشمار مي رود‌.

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۰۳:۲۷ توسط:گلبرگ موضوع:

تور اصفحان

 

درباره اصفهان


اصفهان يكي از زيباترين شهرهاي ايران است و به اندكي جاذبه و ديدني دارد كه به لقب نصف جهان نيز معروف شده خواهد بود . اين كشور در طول تاريخ اصلي ترين مقر حكومتها بوده كه به همين انگيزه آثار كهن زيادي از دوران تاريخي متفاوت در آن به مكان باقي است‌ . اصفهان در قسمت مركزي ايران قرار دارا است و از اين جهت دسترسي اغلب استانها به آن راحت است . تمام اينها باعث شده تور اصفهان يكي از پرتقاضا ترين تورهاي داخلي باشد؛ به طوري كه در هيچ فصلي از سال اصفهان را خالي از مسافر نخواهيد ديد . البته از نظر استجابت توريست خارجي شهر اصفهان جايگاه خوبي دارد و اين هم به دليل ديدنيها و جذب هايش شده است و هم خدمات و امكانات قشنگ شهر . اصلي ترين مطلب در جذب توريست خارجي‌ مندرج آثار‌ متعدد از اين شهر در يونسكو است كه سيلاب گردشگران خارجي‌ را گسيل اصفهان به جا مي آورد . در كنار بافت سنتي و معماري ايراني شهر‌ باعث توجه بيشتر گردشگران شده ، معماري كه در بسياري از شهرهاي ايران كمتر چشم مي شود و براي گردشگران خارجي‌ بسيار غريب و در عين حال بسيار جذاب شده است . تقريبا در هر زمان كه به اين شهر سفر نمائيد دست‌كم چند گردشگر خارجي را در سطح ديار و يا مسكن هاي ديدني خواهيد ديد .


اين شهر در ناحيه صنعت و بازرگاني نيز فعاليت گسترده اي دارد و فراواني از افرادي كه به تور‌ اصفهان را رزرو مي كنند اهداف كاري دارند . بازارهاي اصفهان آباداني خوبي دارد كه بخشي از آن به صنايع دستي و غذا هاي بومزاد مرتبط مي توان . سايز خيلي سفركننده و گردشگر به اصفهان خصوصا گردشگران خارجي‌ نه تنها باعث گشته تا تعداد مهمانخانه ها و مكانهاي اقامتي تكثير يابد بلكه كيفيت و خدمات را نيز به صورت قابل توجه اي بهبود داده است . همين امر هم كمك كرده تا تور اصفهان در ميان تورهاي داخل زيادتر مورد دقت قرار گيرد و گردشگران دروني نيز بتوانند از خصوصياتي عالي در سطح بين‌ المللي مصرف كنند .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۴۶:۱۱ توسط:گلبرگ موضوع:

تور شيراز

درباره‌ شيراز


هيچ ترديدي وجود نخواهد داشت كه شهر‌ شيراز يكي از توريستي ترين شهرهاي ايران است . اين شهر در استان فارس و در بخش جنوب سرزمين قرار داراست . شيراز از نظر جمعيت و بزرگي ششمين ناحيه ايران به شمار مي رود‌كه از ديرباز تا كنون دايماً مورد دقت گردشگران داخلي و خارجي شده . شيراز از آن شهرهاي شناخته شده اي شده كه بسياري از توريستهاي خارجي آن را در برنامه سفرشان قرار مي دهند . به طور كلي تور شيراز از محبوبت ترين تورهاي داخلي شده است و مي توان گفت اين شهر يكي از قطبهاي حقيقي گردشگري ايران آمار مي شود . براي اين كه صحيح شيراز را بگرديد بهتر است دست‌كم 4 ، 5 روزي فرصت بگذاريد ، شيراز آن قدر جاذبه تاريخي و ذاتي داراست كه بتواند همگي زمان شما را پر كند .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۳۰:۵۷ توسط:گلبرگ موضوع:

تور قشم

 درباره قشم


قشم يكي از زيباترين جزاير ايران است كه به تازگي بيشتر‌از‌قبل موقعيت توجه گردشگران قرار گرفته است . گويي تا سالها پيش گردشگري اين جزيره زيبا تاآنجا رونق نيافته شد و بيشتر مسافران آن به قصد تجارت‌ پا به اين منطقه مي گذاشتند . در حالي كه امروزه قشم بخش مراكز پر توريست كشور شده كه حتي با بسياري از شهرهاي توريستي ايران نيز هم‌چشمي مي درست كند . قشم از سالهاي بي‌اندازه دور منسوب به مركز براي معامله بوده و از آنجايي كه در مسير آبي مناسبي قرار دارد ، دسترسي آن را به فروشگاه ها هاي ديگر راحت تر كرده است . مبحث ديگر بحث گمرك جنس ها است؛ چون در اين جزيره قيمت كالاها به انگيزه منطقه رها بودن ارزان تر است ، ساليانه افرادي زيادي براي خريد راهي قشم مي گردند . هرچند بد نيست بدانيد قشم منحصر به تك ترين جذبه هاي ديدني و گردشگري ايران را دارا است كه حتي در اداره هاي جهاني هم به ثبت رسيده اند . تمام اين موارد استقبال از تور قشم را چندين برابر كرده است .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۶:۵۲ توسط:گلبرگ موضوع:

تور مشهد

درباره مشهد

مسافرت هاي داخلي‌ بر خلاف آنچه به نظر مي رسد زياد هيجان انگيز تر هستند خصوصا كه در طول سفر با تورهاي گردشگري همراه شويد . اين تورها با ارائه خدمات شان تمام دغدغههاي سفرتان را از بين مي برند . به علاوه جاذبهها و ديدنيهايي را معرفي مي كنند كه شايد تا كنون حتي اسمي از آنها نشنيده بوديد . تورهاي گردشگري داخلي در نواحي متنوع ايران برگزار مي شوند منتها يكي از پرطرفدارترين آنها تله مشهد است . مشهد سالها است كه پذيراي گردشگران بوده كه به دلايل سياحتي و زيارتي به اين شهر سفر كرده اند . حتماً مشهد‌ جديد با گذشته متفاوت‌ شده و اين حجم از توريست باعث تغيير و تحولاتي نيز شده بوده است . با پيشرفت صنعت توريست اين شهرستان همچنين امكانات خود را افزايش و ارتقا داده و امروزه مي قدرت گفت مشهد از كامنت مسافرخانه هاي اقامتي ، رستوران ها ، كانون‌ها تفريحي ، مركزها تجاري و . . . جزو يكي از بهترين شهرهاي ايران است . معمولا اصلي ترين سبب مهاجرت به قتلگاه پابوسي و تشريفات مذهبي است كه به همين سبب در تمام طول سال گردشگران مسلم نه تنها از ايران بلكه از اقصي مناطق دنيا در اين شهر ديده مي گردند . در ساحل جاذبه مذهبي شهر ، طبيعت دست نخورده و سرگذشت كهن آن باعث جذب افزون‌تر توريست شده شده است . از آنجايي كه اين شهر هميشه شلوغ است ، بهترين مسير سفر به آن خصوصا در اعياد مذهب‌گرا يا فصلهاي پر كوچ انتخاب دام شهادتگاه خواهد شد ازچه كه كلاً چيز از پيش طرح‌ريزي مي شود و ديگر اضطراب براي معلوم اجرا كردن جاي مناسب و يا بليط رفت و برگشت نخواهيد داشت .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۳۹:۲۸ توسط:گلبرگ موضوع:

تور كيش

درباره كيش


كيش از قديمي ترين جزاير خليج فارس است كه سال هاست در زمينه گردشگري تلاش داشته و به يكي از قطبهاي رسمي در گردشگري ايران تبديل مي شود است . اين جزيره زيبا با داشتن امكانات و تفريحاتي درجه يك هميشه بهترين مقصد براي سفرهاي زمستانه خواهد شد . درست زماني كه آب و هواي خيلي از مناطق ايران سرد است ، جزيره كيش با هوايي مطبوع از گردشگران استقبال مي نمايد . در كيش هتلهاي لوكس و درجه يك هم زياد وجود دارد و اين هم به محبوبيت اين جزيره افزون كرده شد . جزيره در قبل امكانات و خدماتش از ظاهر زيباي ذاتي مخصوصي برخوردار بوده است . تا سالها تور كيش به عنوان اولين و قشنگ ترين نيت براي گردشگري ايراني به آمار مي آمد ، البته همچنان مسافرت به كيش در گروه جابجايي هاي محبوب و پرطرفدار به شمارش مي آيد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۸:۴۰ توسط:گلبرگ موضوع:

تور‌ بالي

درباره تور‌ بالي
بالي جزيره كوچكي از بزرگترين مجموعه الجزاير جهان يعني كشور اندونزي مي باشد . اين جزيره دو دريا ساكت و هند را به هم ‏پيوند داده شده و در نتيجه اين وصلت ، خودش از آب و هواي بسيار متفاوت و بي نظيري بهره‌ور شده شده است و نمونه بسياري از جزاير ديگر اندونزي ، ‏دنياي منحصر به شخص و خاص خودش را دارد . دنيايي كه اين شهرت اين جزيره را در فهرست برترين مقاصد توريستي جهان قرار داده است كه هر كسي آرزو دارد يكبار هم كه شده با تور بالي سفر انجام دهد . ‏اين جزيره جمعيتي حدود 3 ميليون نفر داشته كه حدود به اتفاق ساكنان آن صلاحيت‌دار اندونزي هستند اما در سالهاي اخير به دليل ‏رشد بي‌حد صنعت گردشگري ، بسياري از استراليا و اروپا هم به اين جزيره مهاجرت و در بالي كار و زندگي مي كنند‎ و در نتيجه اين رويش ، تور مسافرتي بالي ايضاً جزو تور‌هاي‌ گردشگري پررواج و اين مقصد را مملو از توريست و گردشگر از سراسر جهان كرده است .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۲:۴۳ توسط:گلبرگ موضوع:

تور ويتنام

 درخصوص تور ويتنام

تور‌ ويتنام يكي از زيبا ترين تورهاي خارجي‌ است كه توسط بعضي از نمايندگي هاي مسافرتي از تهران برگزار مي شود و افراد ماجراجو بيشتر طرفدار اين تور هستند و با كمپاني در آن قصد بازديد و ماجراجويي از يكي از زيباترين ديار هاي جنوب مشرق آسيا را دارند ، جمهوري سوسياليستي ويتنام آن طور كه اشاره شد در جنوب شرقي آسيا قرار خواهد داشت و پايتخت اين سرزمين خوشگل هانويي مي باشد ، تور‌ ويتنام از اين ديد خوشگل خواهد شد كه در ويتنام سالانه فستيوال ‌هاي بسياري‌ را مردم‌ جشن مي‌‌گيرد‌ و عالي است بدانيد كه مردم اين شهر پيرو مذهب بودايي بوده است و از اين رو بيشتر اين جشنوارهها ، سنتي و مربوط به مذهب بودا بوده است و يكي از زيباترين و مهم ترين اين فستيوالها " اواسط پاييد " عنوان دارد و با سفر به اين كشور مي توانيد در بسياري از اين جشنها هم كمپاني كنيد . ويتنام به همان دليل كه گفتيم يكي از زيباترين ديار هاي جنوب مشرق آسياب شد و مردمي بسيار بي آزار و مهربان دارد و با شركت در تور ويتنام مي توانيد از گيرايي هاي گردشگري و اصلي اين سرزمين به تاپ ترين ظاهر ممكن ملاقات كنيد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۷:۰۱ توسط:گلبرگ موضوع:

تور‌ برزيل

 

درباره تور‌ برزيل

برزيل ! يكي از نام آشناترين كشورها در زمينه فوتبال ، كشوري كه شايد اگر يلي فوتباليست هايش اين قدر سر زبانها نمي افتد مركز امروزين خود را در ساختن گردشگري نداشت . سالانه ملت زيادي از تمام جهان و همين صورت ايران براي سفر با تور برزيل مبادرت مي كنند و حجم‌ اين سفرها هر بار با قهرماني فوتبال اين كشور افزون‌تر مي شود؛ اما اين تنها عامل نخواهد بود زيرا جشنواره هاي اين شهر نيز شهره جهاني دارند . انسان ها برزيل مردمي خوشحال هستند كه در طول سال به بهانههاي مختلف جشنواره هاي زيادي برگزار مي كنند و اين جشنها به آشنا خويش نوعي عامل جذب توريست به شمار مي آيد . اين كشور در آمريكاي جنوبي قرار دارد و از مشاهده آب و هوايي منطقه اي گرم به آمار مي آيد ، هرچند كه گاهي در مناطق جنوبي اين كشور ممكن شد هوا سرد گردد اما خيلي از آن را به كشوري قشلاق مي شناسند . افزون از نيمي از درخت‌زار هاي آمازون در برزيل قرار داراست و گونههاي منحصر به تك جانوري در آن نظر مي گردد . بخشي از جذابيت تور‌ برزيل نيز به همين ذات زيبايش مي باشد و كمتر كسي وجود دارد كه نخواهد بيشه هاي آمازون را ببيند اما حتما به خاطر داشته باشيد به هيج عنوان به تنهايي وارد اين جنگلها نشويد؛ حتي درصورتي‌كه با تور جابجايي نكرده ايد ، باز هم براي گشت و گذار در جنگل از گشتهاي اختصاصي و جنگل بانان كمك بگيريد چون‌كه در اين جنگلها صنف هاي جانوري خطرناك نيز وجود دارد .

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۳۶:۵۴ توسط:گلبرگ موضوع:

تور آفريقاي جنوبي

 

درمورد تور آفريقاي جنوبي


آفريقاي جنوبي كشوري است با دنياي دگرگون و بي نظيري كه آكنده از جاذبه‌هاي طبيعي ، بكر و هيجان ‌انگيز و عمارت عظيم و نوين بوده است . اين كشور خوشگل با حيات‌ وحش منحصر به فردش مقصدي خوب براي دلبستگي مندان به طبيعت و غوغاطلبي بشمار مي رود‌. مشاهده و لمس زندگي حيوانات گوناگون از نزديك ، بازديد از بزرگترين كانها طلاي دنيا و ديدن تنها شهري كه كوهي بزرگ را در ميان خود دارد تنها بخشي از تفريحاتي است كه در تور آفريقاي جنوبي مي توانيد تجربه كنيد . آفريقاي جنوبي داراي شهرستان هاي توريستي فراوان زيبا و ديدني متنوعي مي ‌باشد ولي سه كشور كيپ ‌تاون ، ژوهانسبورگ و سان ‌سيتي از هدف‌ها توريستي معروف در آفريقا به حساب‌آمده مي گردند كه هرساله گردشگران زيادي از سراسر زمانه اين 3 شهر‌ براي طي كردن تعطيلات سفر‌ مي كنند . چنانچه شما هم عاشق طبيعت و شرطلبي هستيد؛ مي ‌توانيد با تور آفريقاي جنوبي گلبرگ گريزان به اين مملكت استثنايي سفر كنيد و يكي از ياد ‌انگيزترين تعطيلات زندگيتان را تجربه كردن كنيد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۶:۳۷ توسط:گلبرگ موضوع: