گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي .

گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي

تور اقساطي

سفر و گردشگري
هر خريد اقساطي شرايط خاص خود را دارد. وعده هاي غذايي يكسان است و شرايط شخصي خاصي اعمال مي شود! اين شرايط معمولاً توسط آژانس مسافرتي يا شركت هواپيمايي مطابق با شرايط و ضوابط آنها تعيين مي شود، اما در برخي موارد مي تواند بسيار متفاوت باشد. بنابراين، اگر قصد خريد يك سفر غذايي در دو مقصد داخلي و خارجي را داريد، بايد قوانين آژانس مسافرتي مورد نظر خود را به دقت بررسي كنيد. با اين حال، اگر در حال تصميم گيري و جمع آوري اطلاعات كلي در مورد اين سفرها در اين قسمت هستيد، سعي مي كنيم شرايط كلي را بررسي كنيم. شرايط خريد تور غذايي ما به شرح زير است:
حداكثر 50 درصد هزينه سفر بايد توسط مسافر در زمان خريد پرداخت شود.
به طور كلي آژانس هاي مسافرتي 2.5 تا 3 درصد به عنوان هزينه ماهانه دريافت مي كنند.
هنگام خريد اقساطي معمولاً قبض ماهي الزامي است.
مسافر بايد حدود 3 تا 10 ماه ديگر حقوق خود را پرداخت كند.
مدت پرداخت توسط آژانس مسافرتي اعلام مي شود، اما شما مسافر انتخاب مي كنيد كه چند ماه مي خواهيد كل مبلغ سفر خود را پرداخت كنيد.
هنگام استفاده از دفترچه گارانتي بايد متعلق به مسافر باشد.
اسناد سفر در بخش
مدارك مورد نياز جهت رزرو تورهاي اقساطي گلبرگ سيرين
چك معتبر (شخصي يا دولتي) كه بايد براي يكي از مسافران استفاده كننده از اين تورها يا يكي از بستگان درجه يك مسافران باشد.
چك بايد از حساب بانكي در تهران باشد.
پرينت سه ماه آخر حساب بانكي ثبت كارت يا حساب ذخيره كارت كه توسط بانك چاپ شده است.
موجودي حساب كافي و معقول نسبت به مبلغ تعيين شده براي سفر.
كپي شناسنامه و كارت ملي براي صاحب حساب
فرمي را براي سرمايه گذاري در خدمات گردشگري كه در آژانس خود ارائه مي دهيم پر كنيد.
قبض برق يا آب يا تلفن مربوط به محل اقامت مسافر.
آدرس پستي دقيق و كد پستي همان آدرس براي دو مسافر شناخته شده به عنوان اطلاعات تماس اضطراري
شرايط پرداخت اقساطي
خروج با اقساط بدون پرداخت اوليه
برنامه هاي سفر تاسيسات داخلي-خارجي در مقاصد مختلف در بالاي اين صفحه نمايش داده مي شود. براي كسب اطلاعات كامل در مورد شرايط اين مسابقات، به سادگي به صفحه جزئيات آن مسابقات برويد و توضيحات كامل را مطالعه كنيد. به ياد داشته باشيد كه شرايط خريد پرداخت معمولاً به سفرهاي خارج از كشور داده مي شود، زيرا قيمت آنها از سفرهاي داخل كشور بالاتر است. در بين سفرهاي خارجي، مقاصد و تورهايي كه محبوبيت بيشتري دارند، تور ممتاز براي آنها طراحي شده است. البته توجه داشته باشيد كه امكان رزرو تور بصورت اقساطي و بدون پيش پرداخت وجود دارد. علاوه بر اين، درست است كه پيش پرداخت هر تور معمولاً 20 درصد از مبلغ كل تور شما است، اما امكان معامله نيز وجود دارد و ما شرايطي را براي شما ايجاد كرده ايم كه تور مورد نظر خود را بدون نياز به خريد بخريد. پيشرفت. . پرداخت
تور مفصل گلبرگا سير سفر
براي خريد اقساطي سفر ما ابتدا بايد شرايط و مداركي را كه در بالا ذكر كرديم را مطالعه كرده و پس از تكميل مدارك به صورت حضوري و تلفني اقدام به خريد سفر نماييد. چهره به چهره همانطور كه از نامش پيداست پس از تكميل مدارك به دفتر مركزي گلبرگ مراجعه كرده و پس از تعامل با كارشناسان ما مراحل ثبت نام را تكميل نماييد. تلفني قبل از خريد مي توانيد با ما تماس بگيريد و تمامي نيازهاي خود را با كارشناسان ما در ميان بگذاريد و پس از پيش پرداخت مدارك لازم را از طريق ايميل براي مجموعه ارسال نماييد. ضمناً هزينه گردشگري ماهيانه 3 درصد است و نحوه محاسبه هزينه به اين صورت است كه مبلغي را از كل هزينه گردشگري كم مي كنيم و 3 درصد هزينه است. تعداد سفرها به پرداخت ماهانه اضافه مي شود. در ادامه لازم به ذكر است مكان هايي كه در تور گلبرگ هد به شما پيشنهاد مي شود فرقي نمي كند كه تور پولي باشد يا پولي! تمامي امكاناتي كه در تور پولي در اختيار شما قرار مي گيرد در تورهاي اقساطي ما نيز ارائه مي شود و مشمول هر تور مي باشد.

 

منبع:تور اقساطي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۱:۲۱ توسط:گلبرگ موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :