گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي .

گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي

تور ويتنام پاييز

 

مدارك و خدمات

مدارك مورد نياز

  • پرينت حساب
  • اصل تصوير مدارك شناسايي
  • تمكن مالي
  • عكس
  • اصل پاسپورت با 7 ماه اعتبار

خدمات آژانس

  • ترانسفر
  • بيمه
  • اقامت در هتل
  • صبحانه
  • بليط رفت وبرگست

توضيحات تكميلي

روز اول : رسيدن به شهر هانوي

به فرودگاه بين المللي شهر هانوي مي رسيد . به محض رسيدن به استقبال شما مي آيند و به هتل در شهر زيباي هانوي منتقل مي شويد . شب را در هتل سپري مي كنيد .

 

روز دوم : گشت شهر هانوي

صبحانه را در هتل ميل مي فرماييد . صبح از آرامگاه و موزه ي هوشي مين ، پاگوداي one pillar ، كاخ رياست جمهوري به سبك مستعمراتي فرانسه ، معبد تاريخي ادب و هنر و اولين مدرسه ي ويتنام كه به افتخار كنفسيوس در سال 1070 ساخته شده ، ديدن مي كنيد .

بعد از ظهر ، به ديدن موزه ي نژاد شناسي مي پردازيم . سپس دردرياچه ي Hoan Kiem ( درياچه ي شمشير شكسته ) و معبد Ngoc Son كه روي يك جزيره در بخش شمالي درياچه است ، گردش مي كنيم . بعد به سمت محله قديمي كه داراي 36 خيابان است كه به نام هاي اجناسي كه در آن فروخته مي شوند نامگذاري شده اند ، مي رويم . هنگام عصر ، به تماشاي برنامه ي رقص عروسك هاي روي آب مي رويم . هنرمندان اين نمايش ، عروسك ها را در دكوري بي نظير روي آب حركت مي دهند و به جاي آن ها حرف مي زنند و مي خندند . شب را در هانوي مي گذرانيد .

نكته : لطفا توجه كنيد كه موزه هوشي مين تنها در ساعات صبح باز است . روز هاي دوشنبه و جمعه موزه تعطيل مي باشد .

 

روز سوم : هانوي - خليج هالونگ

بعد از اين كه صبحانه را ميل كرديد ، با اتومبيل به سمت خليج هالونگ كه جزو ميراث جهاني يونسكو است ، حركت مي كنيم ( 3 ساعت و نيم ) . هركسي كه به ويتنام سفر مي كند نبايد شانس ديدن خليج هالونگ ، آميزه اي زيبا از گذرگاه هارمونيك كوه و دريا را از دست بدهد .

خليج كوچك هالونگ در خليج Bac Bo (Tonkin) قرار دارد و با 3000 جزيره ي سبز كه مانند جواهر به نظر مي رسند ، منطقه اي به مساحت 1500 كيلومتر مربع را در بر مي گيرد . به محض رسيدن به بندرگاه ، سوار كشتي چيني مي شويم و از زيبايي با شكوه خليج هالونگ و ناهار با غذاي دريايي تازه روي كشتي ، لذت مي بريم . كشتي چيني امكانات مدرن بسياري را ارائه مي دهد .

از غارهاي شگفت انگيز در خليج هالونگ كه با قنديل احاطه شده است ، ديدن فرماييد . شام را روي كشتي ميل مي فرماييد . انعكاس تكه هاي سنگ آهكي كه از داخل زمين سر بيرون اورده اند ، صحنه ي قايق هاي ماهيگيري كه در دل تاريكي نور افشاني مي كنند . از اين لحظات گرانبها در يكي از مهيج ترين مناظر طبيعي جهان لذت ببريد . شب را در كشتي سپري مي كنيد .

 

روز چهارم : هالونگ به هانوي - پرواز به دانانگ

صبحانه را در كشتي ميل مي كنيد . بعد از لذت بردن از زيبايي هاي اين خليج به هانوي بر مي گرديم و با پرواز به دانانگ مي رسيم . راهنما به استقبال شما در فرودگاه مي آيد و اتاق خود در هتل را تحويل مي گيريد . شب در دانانگ هستيد .

 

روز پنجم : گشت دانانگ

امروز ، حدود 30 تا 45 دقيقه از مركز شهر دانانگ تا تپه بانا ، يك منطقه كوهستاني خوش منظره با مناظر پانوراما ، طي مي كنيم . دماي اين مكان در تمام طول سال بيشتر خنك است . در ايستگاه تله كابين بانا هيلز سوار بر سيستم مدرن تله كابين مي شويد منظره اي از طبيعتي كه فوق العاده زيباست ، تماشا مي كنيد . وقتي روي پل طلايي راه مي رويد كه به نظر مي رسد توسط يك جفت دست غول پيكر كه از كوه بيرون زده اند ، احساس قدم زدن در ابر ها را تجربه مي كنيد . سپس ، از اوقات فراغت خود در Ba Na Hills براي فعاليت هاي بيشتر مانند تماشاي ويلاهاي معماري اروپايي ، انبار شراب فرانسوي ، تخت گل و پاگودا لذت ببريد . شب در دانانگ مي مانيم .

 

روز ششم : روز آزاد در دانانگ

 

امروز در اختيار خودتان هستيد .

 

 

 

روز هفتم : پرواز دانانگ به سايگون ( هوشي مين )

بعد از صبحانه با پرواز به سايگون مي رسيم . راهنما به استقبال شما در فرودگاه مي آيد و اتاق خود در هتل را تحويل مي گيريد . شب در سايگون هستيد .

 

روز هشتم : گشت سايگون

( تونل هاي معروف جنگ ) و CUCHI TUNNEL صبحانه را در هتل ميل مي فرماييد . سپس از تور شهر براي بازديد از اداره پست Notre Dame Cathedral لذت مي بريد . سپس از Benh Tanh و فروشگاه Reunification ديدن كاخ كه به سبك فرانسوي توسط گوستاو ايفل طراحي شده ، ديدن مي فرماييد . پس از آن از موزه ي بقاياي جنگ شامل خودروهاي زرهي ، بخش هايي از توپخانه ، بمب ها و اسلحه هاي پياده نظام كه هم در داخل و هم در خارج نمايش داده شده اند ، ديدن مي كنيم و به برج ساعت عظيم در مركز آن Binh Tay مي رويم و از فروشگاه Cholon ديدن خواهيم كرد . سپس به محله ي چيني نشين كه توسط جمعيت كليساي چيني در قرن 19 ساخته شده است را فراموش نكنيد . از Thien Hau ديدن مي كنيم . تماشاي پاگوداي شب را براي گردش يا خريد در شهر هوشي مين در اختيار خواهيد داشت .

 

روز نهم : گشت سايگون - دلتاي مك گنگ

صبح هنگام با 2 ساعت رانندگي به سمت دلتاي مكونگ ، كه بخاطر باغ هاي ميوه هاي گرمسيري ، باغ هاي نارگيل ، محصولات سنتي ساخته شده از نارگيل مشهور است مي رويم . پس از ورود ، سوار قايق چوبي محلي مي شويد تا از مناظر حومه ي شهر و زندگي رودخانه لذت ببريد . به دراگون آيلند مي رسيد و در كنار خانواده كشاورز محلي ، ميوه تازه چيده شده و شير نارگيل را امتحان مي كنيد . در حالي كه يك فنجان چاي عسل مي نوشيد از مهمان نوازي روستايي لذت مي بريد . قبل از بازگشت به سايگون ، ناهار محلي از غذاهاي محلي در يك رستوران محلي سرو مي شود . شب در سايگون اقامت داريم .

 

روز دهم : بازگشت از سايگون

با توجه به زمان پرواز به فرودگاه مي رويم براي برگشت به ايران .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۷:۰۲ توسط:گلبرگ موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :