گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي .

گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي

تور تركيبي ويتنام

 

ساير تورها

مدارك و خدمات

 مدارك مورد نياز

  • اصل پاسپورت
  • كارت واكسن ديجيتال

 خدمات آژانس

  • ترانسفر
  • بيمه
  • اقامت در هتل
  • صبحانه
  • بليط رفت و برگشت

 توضيحات تكميلي

روز اول : رسيدن به شهر هانوي

به فرودگاه بين المللي شهر هانوي مي رسيد . به محض رسيدن به استقبال شما مي آيند و به هتل در شهر زيباي هانوي منتقل مي شويد . شب را در هتل سپري مي كنيد .

 

روز دوم : هانوي - خليج هالونگ

بعد از اينكه صبحانه را ميل كرديد ، با اتوبوس به سمت خليج هالونگ كه جزو ميراث جهاني يونسكو است ، حركت مي كنيم ( 3 ساعت و نيم ) . هر كسي كه به ويتنام سفر مي كند نبايد شانس ديدن خليج هالونگ ، آميزه اي زيبا از گذرگاه هارمونيك كوه و دريا را از دست بدهد .

خليج كوچك هالونگ در خليج ( Tonkin)Bac Boقرار دارد و با 3000 جزيره ي سبز كه مانند جواهر به نظر مي رسند ، منطقه اي به مساحت 1500 كيلومتر مربع را در بر مي گيرد .

به محض رسيدن به بندرگاه ، سوار كشتي چيني مي شويم و از زيبايي با شكوه خليج هالونگ و ناهار با غذاي دريايي تازه روي كشتي ، لذت مي بريم . كشتي چيني امكانات مدرن بسياري را ارائه مي دهد .

از غارهاي شگفت انگيز در خليج هالونگ كه با قنديل احاطه شده است ، ديدن فرماييد . شام را روي كشتي ميل مي فرماييد . انعكاس تكه هاي سنگ آهكي كه از داخل زمين سر بيرون اورده اند ، صحنه ي قايق هاي ماهيگيري كه در دل تاريكي نور افشاني مي كنند . از اين لحظات گرانبها در يكي از مهيج ترين مناظر طبيعي جهان لذت ببريد . شب را در كشتي سپري مي كنيد .

 

روز سوم : هانوي به هالونگ - روز آزادي در هانوي

صبحانه را در هانوي ميل مي كنيد . بعد از لذت بردن از زيبايي هاي اين خليج به هالونگ بر مي گرديم . بقيه روز را براي گردش و تفريح در اختيار داريد .

 

روز چهارم : گشت شهر هانوي

صبحانه را در هتل ميل مي فرماييد . صبح از ارامگاه و موزه ي هوشي مين ، پاگوداي One Pillar ، كاخ رياست جمهوري به سبك مستعمراتي فرانسه ، معبد تاريخي ادب و هنر و اولين مدرسه ي ويتنام كه به افتخار كنفسيوس در سال 1070 ساخته شده ، ديدن مي كنيد .

بعد از ظهر ، به ديدن موزه ي نژاد شناسي مي پردازيم . سپس در درياچه ي Hoan Kiem (درياچه ي شمشير شكسته ) و معبد Ngoc Son كه روي يك جزيره در بخش شمالي درياچه است ، گردش مي كنيم . بعد به سمت محله قديمي كه داراي 36 خيابان است كه به نام هاي اجناسي كه در آن فروخته مي شوند نامگذاري شده اند ، مي رويم . هنگام عصر ، به تماشاي برنامه ي رقص عروسك هاي روي آب مي رويم ، هنرمندان اين نمايش ، عروسك ها را در دكوري بي نظير روي آب حركت مي دهند و به جاي آن ها حرف مي زنند و مي خندند . شب را در هانوي مي گذرانيد .

نكته : لطفا توجه كنيد كه موزه هوشي مين تنها در ساعات صبح باز است . روزهاي دوشنبه و جمعه موزه تعطيل مي باشد .

 

روز پنجم : هانوي - حركت به سمت هوشي مين (سايگون)

پس از لذت ديدن طلوع آفتاب ، به سمت تعداد بي شماري تكه سنگ هاي آهكي كه با شكل هاي عجيبشان از زمين سر بيرون آورده اند ، حركت مي كنيم . در پناهگاه ساحلي براي در اختيار داشتن منظره ي وسيعي از خليج هالونگ ، توقف مي كنيم . سپس به هانوي بر مي گرديد و جهت عزيمت به هوشي مين به فرودگاه منتقل مي شويد . شب را در هتل هوشي مين سپري مي كنيد .

 

روز ششم : تور گشت شهر هوشي مين

صبحانه را در هتل ميل مي فرماييد . سپس از تور شهر براي ديدن كاخ Reunification و فروشگاه Benh Tanh لذت مي بريد . سپس از Notre Dame Cathedral و اداره پست كه به سبك فرانسوي توسط گوستاو ايفل طراحي شده ،ديدن مي فرماييد . پس از آن از موزه ي بقاياي جنگ شامل خودروهاي زرهي ، بخش هايي از توپخانه ، بمب ها و اسلحه هاي پياده نظام كه هم در داخل و هم در خارج نمايش داده شده اند ، ديدن خواهيد كرد . سپس به محله ي چيني نشين Cholon مي رويم و از فروشگاه Binh Tay و برج ساعت عظيم در مركز آن ديدن مي كنيم . تماشاي پاگوداي Thien Hau كه توسط جمعيت كليساي چيني در قرن 19 ساخته شده است را فراموش نكنيد . شب را براي گردش يا خريد در شهر سايگون در اختيار خواهيد داشت .

 

روز هفتم : در هوشي مين

صبحانه را در هتل ميل مي كنيد و طي دو ساعت به سمت استان بن تره در دلتاي مكونگ ، كه بخاطر باغ هاي ميوه هاي گرمسيري ، باغ هاي نارگيل ، محصولات سنتي ساخته شده از نارگيل مشهور است مي رويم . پس از ورود ، سوار قايق چوبي محلي مي شويد تا از مناظر حومه شهر و زندگي رودخانه لذت ببريد و ميوه تازه چيده شده و شير نارگيل را امتحان كنيد . قبل از بازگشت به سايگون ، ناهار محلي از غذاهاي محلي در يك رستوران محلي سرو مي شود .

 

روز هشتم : هوشي مين - بازگشت

پس از صرف صبحانه ، تا زمان رفت به فرودگاه بين المللي ، وقت آزاد در اختيار داريد . سپس براي عزيمت به ايران به فرودگاه منتقل مي شويد .

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۳۲:۲۸ توسط:گلبرگ موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :