گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي .

گلبرگ | تورهاي داخلي و خارجي

تور برزيل كريسمس و ژانويه 2023

 

مدارك و خدمات

 مدارك مورد نياز

پاسپورت با 7ماه اعتبار

كارت واكسن ديجيتال

 

 خدمات آژانس

اقامت : 1 شب اقامت در هتل پنج ستاره در سائوپائولو با صبحانه و شام در رستوران باربكيوي برزيلي + 3 شب اقامت در هتل پنج ستاره در ايگوآسو با صبحانه و يك شام + 4 شب اقامت در هتل 5 ستاره در ريو دو ژانيرو با صبحانه و يك ناهار + دو شب اقامت در هتل 5 ستاره در كمپوس دو جوردا با صبحانه

گشت ها : گشت شهري سائوپائولو + گشت بازديد از ابشار ايگوآسو + نمايش 11 كشور و اقوام قاره امريكاي جنوبي همراه با شام در سالن رافايين در ايگوآسو + گشت شهري ريو و شوگرلوف با تله كابين همراه با ناهار + گشت بازديد از مجسمه مسيح منجي در ريو با قطار كوهستاني + گشت كمپوس دوجوردا

خدمات : اخذ ويزاي برزيل + پرواز هاي بين المللي + پرواز سائو_ايگوآسو_ريو + ترانسفر هاي فرودگاهي + پرداخت وروديه ها + بيمه مسافرتي + راهنماي گردشگري .

 توضيحات تكميلي

1: پرواز از ايران به سوي دوحه قطر . ورود به دوحه و سپس پرواز به برزيل ، بزرگترين كشور قاره آمريكاي جنوبي . ورود به سائوپائولو ، انتقال به هتل . شب صرف شام در رستوران باربكيوي برزيلي . اقامت در سائوپائولو .

2: ترك هتل ، گشت شهري آشنايي با جاذبه هاي گردشگري سائوپائولو ، پايتخت اقتصادي برزيل و بزرگترين شهر آمريكاي جنوبي . سپس ،انتقال به فرودگاه و پرواز به سوي غرب برزيل و شهر ايگوآسو ، در مرز مشترك با پاراگوئه و آرژانتين . انتقال به هتل . اقامت در ايگوآسو .

 

 

3: گشت بازديد از آبشار زيباي ايگوآسو ، پهناورترين آبشار جهان در پارك ملي ايگوآسو و مرز مشترك برزيل و ارژانتين . اقامت در ايگوآسو .

 

 

4: روز آزاد در ايگوآسو . ( امكان وقت آزاد براي استراحت و خريد يا بازديد از ساير نقاط شهر و گشت هاي ديگر به صورت اختياري ، با همراهي راهنما وجود دارد ) . شب ، تماشاي نمايش اداب و رسوم 11 كشور و اقوام قاره آمريكاي جنوبي ، همراه با صرف شام به صورت بوفه و باربكيو در سالن رافايين . اقامت در ايگوآسو .

 

 

5: ترك هتل . انتقال به فرودگاه و پرواز به سوي ريو دو ژانيرو در كرانه اقيانوس اطلس . انتقال به هتل . اقامت در ريو .

 

 

6: گشت شهري بازديد از جاذبه هاي گردشگري ريو دو ژانيرو و صعود به كوه كله قند با تله كابين و نماي زيباي اقيانوس اطلس و شهر همراه با صرف ناهار . اقامت درريو .

 

 

7: گشت بازديد از مجسمه با شكوه مسيح منجي بر فراز كوه كوركووداو با قطار كوهستاني . اقامت در ريو .

 

 

8:روز ازاد در ريو . ( امكان وقت آزاد براي استراحت و خريد يا بازديد از ساير نقاط شهر و گشت هاي ديگر به صورت اختياري ، با همراهي راهنما وجود دارد ) . اقامت در ريو .

9: ترك هتل . انتقال زميني به سوي غرب حدود پنج ساعت و گذر از جاده زيباي كوهستاني به سوي شهر كمپوس دو جوردا ، شهري كه به دليل سبك اروپايي و معماري زيبا و بافت شهري و كوهستاني متفاوت آن به سوئيس برزيل مشهور است . اقامت در كمپوس دو جوردا .

10: گشت كمپوس دو جوردا و نماي پانوراما و زيباي طبيعت از فراز كوه ايتاپوآ و بازديد و خريد از كارخانه شكلات . اقامت در كمپوس دو جوردا . ( در صورت نياز ، هماهنگي براي انجام تست PCR براي پرواز برگشت ).

11: ترك هتل . انتقال زميني به سوي سائوپائولو حدود دو ساعت . ورود به فرودگاه سائوپائولو و سپس پرواز بين المللي بازگشت به سوي ايران.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۷:۵۵ توسط:گلبرگ موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :